-Жыл мезгілдері
бойынша сұрақ-жауап.
-Балалар, жер-біздің ортақ үйіміз.
Бізді қоршаған заттардың бәрі не адамның қолымен жасалған ,не
табиғаттан жаратылған.
-Табиғат дегеніміз не? Табиғат-адам
қолымен жасамаған, бізді қоршаған орта. Табиғат-бұл біздің тұратын
үйіміз. Орман, ағып жатқан өзендер, көлдер. Ашық аспан астында,
жарқыраған күннің астында өмір
сүреміз.
-Жарайсыңдар
балалар!
Слайд көрсету.
- Балалар
табиғатты ластауға бола
ма?
-Түрлі
қоқыстарды төгуге бола
ма?
–Неге?
-Дұрыс
айтасыңдар!
-Қоқыс деген
не? Ол қайдан пайда
болады?
-Оған не
жатады?
-Көрнекілік
суреттер бойынша
жұмыс.
Тамақ
қалдықтары, қағаз, жейтін шоколадтың қабығы, сок яғни шырынның
бөтелкесі бұның барлығы балалар-
қоқыс.
Пайданылып
болған бос ресурстар, яғни заттар! Қораптар,салафан пакеттері
т.б
Күн сайын әр
қалада, мысалы Жаңаөзенде көптеген тонна қоқыстар
шығарылады.
-Балалар
айтыңдаршы қоқысты қайда тастау
қажет?
-Жарайсыңдар
балалар!
Біз өзіміз
тұрып жатқан үйдің ауласын, көшемізді, қаламызды және де
балабақшамызды таза ұстауымыз
қажет!
Арнайы қоқыс
жәшіктеріне лақтырып, өзгелерге де үлгі бола білуіміз
қажет!
-Егер қоқыс
тастасақ не болады
балалар?
- Дұрыс,
үйіміздің алды бүлініп, жаман иістер шығады, балалақшамыздың ойын
алаңдары бүлінеді, сосын біз далада ойнай алмай қаламыз! Сондықтан
балалар өз қоршаған ортамызды таза және ұқыпты
ұстайық!
Бейнежазба
«Қоршаған ортаны таза
ұстайық»
- Ендеше бірге
бейнежазба көрейікші!
Бейнежазба
бойынша сұрақ-жауап!
Сергіту
сәті
Тербеледі
ағаштар,
Алдымнан жел
еседі,
Кіп-кішкентай
балалар.
Таудай болып
өседі.
-Балалар сендермен қоқыстардың қандай зияны
бар екендігі туралы сөйлестік! Енді оларды қалай сұрыптауға
болатынын көрейікші! Көптеген қоқыс қалдықтарын қайта өңдеуден
өткізіп, пайдаға жаратуға болады екен! Мысалы: негізгі қайта
өңделетін бағытта- бөтелкелер, пластик өнімдері, ағаш немесе темір,
және қағаз өнімдері кездеседі! Қайта өңдеу үшін арнайы қойма, қайта
өңдеу цехтары, пештер, қоқыс сұрыптаушы машина, жүк көлігі, темір
арқан аспалы магниті керек! Осы құралдармен қоқыстарды қайта өңдеп
қолданысқа жарамды газет-қағаздар, алюминий-әйнек өнімдерін
жасайды!
Дидактикалық
ойын: «Қоқыстарды дұрыс сұрыптау,
топтастыру»
Шарты: Арнайы қоқыс жәшіктеріне қоқысты
сұрыптап салу.
Біз қоқыстарды сұрыптап тастауымыз
қажет!
Яғни бөтелке, қағаздарды, салафан пакеттері
мен пластиктерді өздерінің арнайы қоқыс жәшігіне салуымыз
қажет!
Мысалы, міне тұрған бөтелкелер жәшігіне –
бөтелкелерді, ал пластик жәшігіне –пластиктерді сұрыптап
тастаймыз!
-Тағы кім қоқысты сұрыптай алады
екен?
-Жарайсыңдар,
балалар!
Әрдайым осылай қоқыстарды бөлек жинап, қоқыс
жәшігіне тастауды ұмытпаңдар!
Табиғатты таза
ұстап, қорғауымыз қажет
балалар!
|