Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тексерілді:Қысқа мерзімді жоспар. Пәні: Биология
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Гүлді өсімдіктердің мүшелері, жемістер және тұқымдар
Мектеп: №12 С.Сейфуллин
Күні: 13.10.17ж
Мұғалімнің аты - жөні: Құрманбек А
Сынып: 6б
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Өсімдіктің вегетативті мүшесі ретінде тамырдың сыртқы және ішкі құрылысы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
Тамырдың сыртқы құрылысын айту, тамыр типтерін талдау, тамыр жүйесін салыстыра отырып мысал келтіре алу.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Тамырдың сыртқы құрылысын айтады
Оқушылардың басым бөлігі:
Тамырдың сыртқы құрылысын айтады, тамыр типтерін талдайды
Кейбір оқушылар:
Тамырдың сыртқы құрылысын айтады, тамыр типтерін талдайды, тамыр жүйесін салыстыра отырып мысал келтіре алады
Бағалау критерийлері:
Тамырдың сыртқы құрылысын айтады, тамыр типтерін талдайды, тамыр жүйесін салыстыра отырып мысал келтіре алады
Тілдік мақсаттар:
Тамыр, негізгі, жанама, қасалқы тамыр, кіндік тамыр, шашақ тамыр
Құндылықтарға баулу:
Тамырдың құрылысы мен жүйесі туралы ақпараттарды талдай отырып, өсімдік үшін маңыздылығына мән береді
Пәнаралық байланыс:
Жаратылыстану
Алдыңғы білім:
Тұқымның құрамындағы бейорганикалық және органикалық заттар
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Сабақты ұйымдастыру. Ынтымақтастық атмосферасын орнату«Дұрыс тұжырымды тап» әдісіОқушыларға берілген анықтамаларды оқып дұрыс тұжырымды тауып, дұрыс емес тұжырымды дұрыстап жазулары тапсырылады
«Терминдер кабинеті» әдісі бойыншаоқушыларға термин сөздер жасырылады, олар термин сөздерге анықтама беру керек екендігі түсіндіріледі.
Эндосперм .
Қауыз.
Кіндік.
алғашқы тамырша,
сабақша, бүршікше,
Тұқымның өнуі,
тұқымның бөртуі,
тамыр,
негізгі тамыр,
жанама тамыр,
қосалқы тамыр,
тамыр жүйесі,
Кіндік тамыр жүйесі.
Шашақ тамыр жүйесі
№6 зертханалық жұмысты орындау
Үйге тапсырма: 12- тақырыпты оқу. Терминдерге анықтама жазу.Өсімдік тамыры туралы ақпарат тауып келу.
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Тамыр жүйесіне венн диаграммасын құрастыру
Сабақты бағалау кестесі.Маған ........................ түсінікті болдыМаған ....................... түсініксіз болдыМаған ...................... жасау оңай болдыМаған ....................... үлкен жаңалық болды
Микроскоппен жұмыс істеу ережесін толық сақтау
Сабақ бойынша рефлексия
Бүгінгі сабақта белсенді оқу үдерісі байқалды ма?
Сабақтың тиімді тұстары:
Сабақтың сәтсіз тұстары:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз