Материалдар / Ашық сабақ "Тамыр"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Тамыр"

Материал туралы қысқаша түсінік
тамыр
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
324
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар. Пәні: Биология

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Гүлді өсімдіктердің мүшелері, жемістер және тұқымдар

Мектеп: №12 С.Сейфуллин

Күні: 13.10.17ж

Мұғалімнің аты - жөні: Құрманбек А

Сынып: 6б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өсімдіктің вегетативті мүшесі ретінде тамырдың сыртқы және ішкі құрылысы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

Тамырдың сыртқы құрылысын айту, тамыр типтерін талдау, тамыр жүйесін салыстыра отырып мысал келтіре алу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Тамырдың сыртқы құрылысын айтады

Оқушылардың басым бөлігі:

Тамырдың сыртқы құрылысын айтады, тамыр типтерін талдайды

Кейбір оқушылар:

Тамырдың сыртқы құрылысын айтады, тамыр типтерін талдайды, тамыр жүйесін салыстыра отырып мысал келтіре алады

Бағалау критерийлері:

Тамырдың сыртқы құрылысын айтады, тамыр типтерін талдайды, тамыр жүйесін салыстыра отырып мысал келтіре алады

Тілдік мақсаттар:

Тамыр, негізгі, жанама, қасалқы тамыр, кіндік тамыр, шашақ тамыр

Құндылықтарға баулу:

Тамырдың құрылысы мен жүйесі туралы ақпараттарды талдай отырып, өсімдік үшін маңыздылығына мән береді

Пәнаралық байланыс:

Жаратылыстану

Алдыңғы білім:

Тұқымның құрамындағы бейорганикалық және органикалық заттар

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


Сабақты ұйымдастыру. Ынтымақтастық атмосферасын орнату

«Дұрыс тұжырымды тап» әдісі

Оқушыларға берілген анықтамаларды оқып дұрыс тұжырымды тауып, дұрыс емес тұжырымды дұрыстап жазулары тапсырылады

  1. Ұрықтан өскіннің дамуын тұқымның өнуі деп атаймыз

  2. Асқабақ, қауын, қарбыз 50 температурада өне алады

  3. Тұқымның бөртуіне және өніп шығуына ауа қажет

  4. Ассүттіген , балдыркөк, қайың көлеңке сүйгіш өсімдіктерге жатады

  5. Тұқымды суда қалдырса, ол 2-3 күннен кейін өніп шығады

Сергіту сәті



Тапсырма сұрақтары

Сабақтың ортасы







«Топтық тергеу» әдісі

І-топ. Тамыр, оның қызметтері

ІІ-топ. Тамыр типтері

ІІІ-топ. Тамыр жүйесі



Әр топқа берілген тапсырмаға дайындалып, қорғап шығулары тапсырылады.

Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырма беру

Оқулық

Ноутбук, Суреттер, слайдтар

А4 форматтағы қағаздар

Сабақтың соңы










«Терминдер кабинеті» әдісі бойынша

оқушыларға термин сөздер жасырылады, олар термин сөздерге анықтама беру керек екендігі түсіндіріледі.

  1. Эндосперм .

  2. Қауыз.

  3. Кіндік.

  4. алғашқы тамырша,

  5. сабақша, бүршікше,

  6. Тұқымның өнуі,

  7. тұқымның бөртуі,

  8. тамыр,

  9. негізгі тамыр,

  10. жанама тамыр,

  11. қосалқы тамыр,

  12. тамыр жүйесі,

  13. Кіндік тамыр жүйесі.

  14. Шашақ тамыр жүйесі



6 зертханалық жұмысты орындау


Үйге тапсырма: 12- тақырыпты оқу. Терминдерге анықтама жазу. Өсімдік тамыры туралы ақпарат тауып келу.



Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Тамыр жүйесіне венн диаграммасын құрастыру

Сабақты бағалау кестесі.

Маған ........................ түсінікті болды

Маған ....................... түсініксіз болды

Маған ...................... жасау оңай болды

Маған ....................... үлкен жаңалық болды

Микроскоппен жұмыс істеу ережесін толық сақтау


Сабақ бойынша рефлексия

Бүгінгі сабақта белсенді оқу үдерісі байқалды ма?



Сабақтың тиімді тұстары:




Сабақтың сәтсіз тұстары:












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!