Материалдар / Ашық сабақ Тақырыбы: Жүздіктерді қосу және азайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Тақырыбы: Жүздіктерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2020
497
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі: ----------------

Сабақ: математика

Мектеп:

Сабақтың тақырыбы:

Жүздіктердіқосужəнеазайту

Күні: 08.11.2020 жыл

Мұғалімнің аты:

Сынып: 2«А»

Қатысқандар: 16

Қатыспағандар:


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.1.2.5. **Бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау. Жүздіктерді қосу жəне азайту. 2.4.3.1. 100-ге дейінгі сандар, 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау


Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар орындай алады:

100 көлеміндегі сандарды қайталап, санайды;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тапсырмаларды топтық , жеке, жұптық жұмыстарда бірлесіп орындай алады;

Кейбір оқушылар орындай алады:

Жүздіктерді ауызша қосу жəне азайтады;

Бағалау критерийлері


1. Бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды үйренеді;

2. 100-ге дейінгі сандар, 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтайды;

3.Жүздіктерді ауызша қосу жəне азайтуды орындайды;

Тілдік мақсат

Жүз-сто-

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Не себепті......деп ойлайсыз

1. 10 ондықта қанша жүздік бар

2. 1 жүздікте қанша ондық бар?

3. 2 жүздікте қанша ондық бар?


Алдыңғы оқу

Жүздік-жаңа санау бірлігі

Ишара

Жасыл-түсіндім; қызыл – сыныптасымның көмегімен түсіндім;

Сары- көмек қажет, түсінбедім.

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

ресурстар


Басы



«Шаттық шеңбер»

Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.

Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін.

Сары,
қызыл,

жасыл, житондар

Ортасы




Білім алушылар сабақтың мақсатымен танысады.


1-тапсырма: «Зертте, түсіндір»ТЖ

Дескриптор:

1. Берілген тапсырмаларды топта талқылайды;

2. Жүздіктердің қалай құрастырылғанын түсіндіреді;

3. 10 бірлікте қанша ондық барын біледі;

4. бір жүздікте қанша ондық бар екенін айтады;

5. 100 санының моделін құрастырады;


Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»


2- тапсырма: «Түсіндір» ЖЖ

Дескриптор:

1. Берілген тапсырманы жұпта талқылыйды;

2. Толық жүздіктерді қалай қосып, азайтуға болатытын түсіндіреді;

3. 100-ге дейінгі сандар, 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтайды;

4. Өлшем бірліктерін өрнектеуді біледі;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ «Жұлдызшалар»


Сергіту сәті

3- тапсырма: ҰЖ «Есепте»

Дескриптор:

1. Берілген тапсырманы өзара талқылайды;

2. Жүздіктерді қосып жəне азайтуды біледі;

3. Есептің мәнін табады;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ «Жұлдызшалар»


4- тапсырма: ТЖ «Салыстыр, есепті шығар »

Дескриптор:

1. Берілген тапсырманы топта талқылып, орындайды;

2. Жүздіктермен салыстыруды үйренеді;

3. бір-бірінің жұмыстарын тексереді, бағалайды;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ «Жұлдызшалар»


Бейджик

тер














Іс-қимылмен көрсетеді

Соңы




Үй тапсырмасы: 13-бет № 5


Кері байланыс: «Білім ағашы»

Білім ағашы парақ

шасы стикер

Қосымша мәліметтер


Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.

Барлық оқушылар орындай алады:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Кейбір оқушылар орындай алады:


Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

Пәнаралық байланыс – көркем еңбек, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.



Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!