Материалдар / Ашық сабақ тақырыбы: Күкірт және оның қосылыстары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ тақырыбы: Күкірт және оның қосылыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
530
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы:Күкірт және оның қосылыстары. Күкірт қышқылы және оның тұздары.Сульфат-ионын анықтау.
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Күкірт және оның қосылыстарын,күкірт қышқылы және оның тұздарын және сульфат-ионын анықтауды білу, үйрену.
Оқып үйренудің нәтижелері:
  • күкірт және оның қосылыстарын біледі;
  • күкірт қышқылы жайлы толық меңгереді;
  • күкірт қышқылы тұздарын біледі;
  • сульфат ионын анықтай алады;
  • өз ойларын еркін білдіреді.
  • Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:жануарлар көмегімен топқа бөлу, сұрақ – жауап, слайд көрсету, миға шабуыл, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, химиялық эксперимент жасау
    1.Сабақ барысы:

    2.Мұғалімнің іс-әрекеті3.Оқушының іс-әрекеті4.Уақыт 5.Дерек көздері
    1.Ұйымдастыру кезеңі.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.



    Бір – бірлеріне жақсы тілектерін айтады


    1мин


    Оқулық.Периодтық кесте.



    2.Сабаққа эпиграф сөз.Химия – қиын білім оқымасаң,Қызығып,ойға ештеңе тоқымасаң.Жас өрен, тұнып тұрған химия ғойІшкен ас, киген киім бақыласаң...



    3.Топқа бөлу (мозаика әдісі)Торттың ішіндегі жануарлар бойынша топқа бөлу.



    Оқушылар торттың ішіндегі жануарлар бойынша топқа бөлініп отырады.


    1мин


    Торттың ішіндегі жануарлардың суреттері
    4.Бағалау критериясының параметрін айту:
  • Өткен сабақты пысықтау.
  • Топтық жұмыс.
  • Сұрақ-жауаптар.
  • Есеп шығару.
  • Химиялық эксперимент жасау
  • Топтық ереже.




  • Оқушылар берілген параметрлерге назар аударады.













    Бағалау парақшасы
  • Топтың ережесімен танысу.
  • 5.Сабақ құрылымы

    Топтық ережені орындау. (Алтын ереже)



    6.Өткен сабақты пысықтау.

    7.Миға шабуыл: «Сұрақ менен жауап сенен» әдісі.Сұрақ-жауап.








    Оқушыларға сұрақтар қойылады, олар жауап береді.
  • Ақыл-ой элементі (Фосфор)
  • Фосфор атомындағы электрон қабаттарының саны (3)
  • Фосфордың агрегаттық күйі (қатты)
  • Фосфордың аллотропиялық түр өзгерісі (ақ, қызыл, қара)
  • Фосфор қышқылы күшті ма? (орташа күшті қышқыл)
  • Фосфор қышқылының тұздары қалай аталады? (фосфаттар)
  • Фосфор қышқылының қалдығына сапалық реакция жасау үшін қандай ион қолданылады? (күміс ионы, күміс фосфаты)
  • Фосфордың қандай қосылыстарын білесің?
  • Қоректік элементтердің табиғатына қарай тыңайтқыштар нешеге бөлінеді, атаңдар? (3, азотты, калийлі, фосфорлы)
  • Фосфор қышқылы құрамындағы фосфордың тотығу дәрежесін тауып, тақтаға жазып беріңіз.
  • Кальций фосфаты құрамындағы кальцийдің массалық үлесін тауып, тақтаға жазып беріңіз.








  • 7мин








    Сұрақтар жинақтамасы



    8.Жаңа тақырыптың мағынасын ашу.Интербелсенді тақтадан слайд көрсету( Күкірт және оның қосылыстары. Күкірт қышқылы және оның тұздары туралы).





    Интербелсенді тақтадан слайд көреді, талқылайды, бір оқушы тақтаға шығып өзінің дайындап келген слайдымен салыстырады.






    2мин






    Интербелсенді тақта.


    «Ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясы:1.Күкірт оксидтері2.Күкірт қышқылы



    Әр топқа тапсырма беріледі. Күкірт оксидтері тобына - күкірт оксидтері туралы сипаттама беру. Күкірт қышқылы тобынакүкірт қышқылы туралы сипаттама беру.





    15мин


    Плакаттар. Маркерлер.
    Сергіту сәті: бірге ән айту

    Бірге ән айтады.3мин

    Алған білімдерін қолдану. «Біл, үйрен, зертте»Химиялық зертхана.Әр топқа қағазға жазылған тапсырма беріледі. Олар мыс, мырыш, темір иондарын анықтауға арналған сапалық реакцияларды эксперимент жүзінде көрсетіп, оған сәйкес реакция теңдеулерін тақтаға жазады.

    15минҮлестірме қағаздар, реактивтер: барий хлориді, натрий гидроксиді, күкірт қышқылы, сынауықтар.
    Сабақты бекітуБекіту сұрақтары қойлады.



    Кері байланыс Сабақта қандай сұрақтар қамтылды және не үйрендік?

    Оқушылар не үйренгенін,нені үйренгісі келетінін стикерлерге жазады. Оларды тақтада ілініп тұрған ағашқа іледі.


    2мин


    Стикерлер. Ағаш суреті салынған плакат.
    Бағалау.Бағалау дескрипторы бойынша бағалау.

    Бағалау критерилері арқылы бір-бірін бағалайды. Бағалау шәкілі бойынша ұпай сандарын көрсетеді.


    1 мин


    4-11 ұпай «3»12-19 ұпай «4»20-25 ұпай «5»


    Түсініктеме:Бұл «Күкірт және оның қосылыстары. Күкірт қышқылы және оның тұздары.Сульфат-ионын анықтау» тақырыбы бойынша өтілген ашық сабағымда оқушылардың жаңа тәсілмен өтілген сабаққа бірыңғай төселіп қалғанын байқадым. Олар белсенді жұмыс істеп, тіпті нашар оқитын оқушыларға дейін өз білімін жетілдіруге деген ынтасы байқалып, сабаққа белсене ат салысқанын байқадым. Мысалы, Әуезов Мадияр оның алдыңғы сабақтарда селқос қатысып жүрсе, ендігі осы сабақта оның белсенділігі қатты байқалды. Мені осы сәт қатты қуантты. Мен бұл сабақта оқушыларды жануарлардың түрлері бойынша екі топқа бөлдім, онда олар бірі жолбарыс тобы болып, екіншісі арыстан тобы болып бөлінді. Мен сабаққа нақты критерий қоюды үйрендім, содан мен тақырыпты аша алдым деп ойлаймын. Оқушыларды топтық алтын ережемен таныстырдым. Бұрыңғыдай емес, оқушылар алтын ережеге қатты бағынатын болған. Себебі алтын ережені орындамаған жағдайда бағалау критериясы бойынша балл төмендетілетіні айтылған болатын. Өткен сабақта сұрақ-жауап тәсілінде мен есеп қоспаған етінмін, бұл шамалы қосып, балалардың ойлау қабілетін сабақ басынан дамыта бастадым. Әр топ өз тақырыбын постер арқылы қорғап, қажетті реакция теңдеулерін жазып шықты. Сергіту сәтіне мен караокемен ән айтуды жөн көрдім, ол «Сен мені сағындыңба» әнін орындадық. Оқушылар бір сергіп қалды. Одан әрі мен бекіту сұрақтарын қойдым, оқушылар ол сұрақтарыма белсене ат салыса отырып, жауап берді. Ал сабақ аяғында оқушылар өте көңілді реңкпен таратылған стикерлерге өз ойларын толық жазып берді де оны тақтада ілініп тұрған ағашқа барып ілді. Кері байланыс арқылы оқушылардың барлық ойларын білетініме анық көз жеткіздім. Ал бағалау кезінде оқушылар өздеріне тиесілі бағаларын қойды, мен олардың ойларымен толықтай келістім, себебі олар өткен сабаққа қарағанда өздерін нақты бағалауды үйренген болатын. Сонымен сабақ өз мақсатына жетті деп айта аламын.

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!