Сабақтың тақырыбы: | Күкірт және оның қосылыстары. Күкірт қышқылы және оның тұздары.Сульфат-ионын анықтау. |
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: | Күкірт және оның қосылыстарын,күкірт қышқылы және оның тұздарын және сульфат-ионын анықтауды білу, үйрену. |
Оқып үйренудің нәтижелері: | күкірт және оның қосылыстарын біледі;күкірт қышқылы жайлы толық меңгереді;күкірт қышқылы тұздарын біледі;сульфат ионын анықтай алады;өз ойларын еркін білдіреді. |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: | жануарлар көмегімен топқа бөлу, сұрақ – жауап, слайд көрсету, миға шабуыл, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, химиялық эксперимент жасау |
1.Сабақ барысы:
|
2.Мұғалімнің іс-әрекеті | 3.Оқушының іс-әрекеті | 4.Уақыт | 5.Дерек көздері |
1.Ұйымдастыру кезеңі.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
|
Бір – бірлеріне жақсы тілектерін айтады |
1мин |
Оқулық.Периодтық кесте.
|
2.Сабаққа эпиграф сөз. | Химия – қиын білім оқымасаң,Қызығып,ойға ештеңе тоқымасаң.Жас өрен, тұнып тұрған химия ғойІшкен ас, киген киім бақыласаң... |
|
|
3.Топқа бөлу (мозаика әдісі)Торттың ішіндегі жануарлар бойынша топқа бөлу.
|
Оқушылар торттың ішіндегі жануарлар бойынша топқа бөлініп отырады. |
1мин |
Торттың ішіндегі жануарлардың суреттері |
4.Бағалау критериясының параметрін айту:Өткен сабақты пысықтау.Топтық жұмыс.Сұрақ-жауаптар. Есеп шығару.Химиялық эксперимент жасауТоптық ереже. |
Оқушылар берілген параметрлерге назар аударады.
|
|
Бағалау парақшасы |
Топтың ережесімен танысу.5.Сабақ құрылымы
| Топтық ережені орындау. (Алтын ереже) |
|
|
6.Өткен сабақты пысықтау.
7.Миға шабуыл: «Сұрақ менен жауап сенен» әдісі.Сұрақ-жауап. |
Оқушыларға сұрақтар қойылады, олар жауап береді. Ақыл-ой элементі (Фосфор)Фосфор атомындағы электрон қабаттарының саны (3)Фосфордың агрегаттық күйі (қатты)Фосфордың аллотропиялық түр өзгерісі (ақ, қызыл, қара)Фосфор қышқылы күшті ма? (орташа күшті қышқыл)Фосфор қышқылының тұздары қалай аталады? (фосфаттар)Фосфор қышқылының қалдығына сапалық реакция жасау үшін қандай ион қолданылады? (күміс ионы, күміс фосфаты)Фосфордың қандай қосылыстарын білесің?Қоректік элементтердің табиғатына қарай тыңайтқыштар нешеге бөлінеді, атаңдар? (3, азотты, калийлі, фосфорлы)Фосфор қышқылы құрамындағы фосфордың тотығу дәрежесін тауып, тақтаға жазып беріңіз.Кальций фосфаты құрамындағы кальцийдің массалық үлесін тауып, тақтаға жазып беріңіз. |
7мин |
Сұрақтар жинақтамасы
|
8.Жаңа тақырыптың мағынасын ашу.Интербелсенді тақтадан слайд көрсету( Күкірт және оның қосылыстары. Күкірт қышқылы және оның тұздары туралы). |
Интербелсенді тақтадан слайд көреді, талқылайды, бір оқушы тақтаға шығып өзінің дайындап келген слайдымен салыстырады. |
2мин |
Интербелсенді тақта. |
«Ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясы:1.Күкірт оксидтері2.Күкірт қышқылы
|
Әр топқа тапсырма беріледі. Күкірт оксидтері тобына - күкірт оксидтері туралы сипаттама беру. Күкірт қышқылы тобына – күкірт қышқылы туралы сипаттама беру.
|
15мин |
Плакаттар. Маркерлер. |
Сергіту сәті: бірге ән айту
| Бірге ән айтады. | 3мин |
|
Алған білімдерін қолдану. «Біл, үйрен, зертте»Химиялық зертхана. | Әр топқа қағазға жазылған тапсырма беріледі. Олар мыс, мырыш, темір иондарын анықтауға арналған сапалық реакцияларды эксперимент жүзінде көрсетіп, оған сәйкес реакция теңдеулерін тақтаға жазады.
| 15мин | Үлестірме қағаздар, реактивтер: барий хлориді, натрий гидроксиді, күкірт қышқылы, сынауықтар. |
Сабақты бекіту | Бекіту сұрақтары қойлады. |
|
|
Кері байланыс Сабақта қандай сұрақтар қамтылды және не үйрендік? |
Оқушылар не үйренгенін,нені үйренгісі келетінін стикерлерге жазады. Оларды тақтада ілініп тұрған ағашқа іледі. |
2мин |
Стикерлер. Ағаш суреті салынған плакат. |
Бағалау.Бағалау дескрипторы бойынша бағалау. |
Бағалау критерилері арқылы бір-бірін бағалайды. Бағалау шәкілі бойынша ұпай сандарын көрсетеді. |
1 мин |
4-11 ұпай «3»12-19 ұпай «4»20-25 ұпай «5» |