Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ тақырыбы: Күкірт және оның қосылыстары
Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
23 Қараша 2018
639
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: | Күкірт және оның қосылыстары. Күкірт қышқылы және оның тұздары.Сульфат-ионын анықтау. | ||
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: | Күкірт және оның қосылыстарын,күкірт қышқылы және оның тұздарын және сульфат-ионын анықтауды білу, үйрену. | ||
Оқып үйренудің нәтижелері: | |||
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: | жануарлар көмегімен топқа бөлу, сұрақ – жауап, слайд көрсету, миға шабуыл, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, химиялық эксперимент жасау | ||
1.Сабақ барысы: | |||
2.Мұғалімнің іс-әрекеті | 3.Оқушының іс-әрекеті | 4.Уақыт | 5.Дерек көздері |
1.Ұйымдастыру кезеңі.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. | Бір – бірлеріне жақсы тілектерін айтады | 1мин | Оқулық.Периодтық кесте. |
2.Сабаққа эпиграф сөз. | Химия – қиын білім оқымасаң,Қызығып,ойға ештеңе тоқымасаң.Жас өрен, тұнып тұрған химия ғойІшкен ас, киген киім бақыласаң... | ||
3.Топқа бөлу (мозаика әдісі)Торттың ішіндегі жануарлар бойынша топқа бөлу. | Оқушылар торттың ішіндегі жануарлар бойынша топқа бөлініп отырады. | 1мин | Торттың ішіндегі жануарлардың суреттері |
4.Бағалау критериясының параметрін айту: | Оқушылар берілген параметрлерге назар аударады. | Бағалау парақшасы | |
Топтық ережені орындау. (Алтын ереже) | |||
6.Өткен сабақты пысықтау. 7.Миға шабуыл: «Сұрақ менен жауап сенен» әдісі.Сұрақ-жауап. | Оқушыларға сұрақтар қойылады, олар жауап береді. | 7мин | Сұрақтар жинақтамасы |
8.Жаңа тақырыптың мағынасын ашу.Интербелсенді тақтадан слайд көрсету( Күкірт және оның қосылыстары. Күкірт қышқылы және оның тұздары туралы). | Интербелсенді тақтадан слайд көреді, талқылайды, бір оқушы тақтаға шығып өзінің дайындап келген слайдымен салыстырады. | 2мин | Интербелсенді тақта. |
«Ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясы:1.Күкірт оксидтері2.Күкірт қышқылы | Әр топқа тапсырма беріледі. Күкірт оксидтері тобына - күкірт оксидтері туралы сипаттама беру. Күкірт қышқылы тобына – күкірт қышқылы туралы сипаттама беру. | 15мин | Плакаттар. Маркерлер. |
Сергіту сәті: бірге ән айту | Бірге ән айтады. | 3мин | |
Алған білімдерін қолдану. «Біл, үйрен, зертте»Химиялық зертхана. | Әр топқа қағазға жазылған тапсырма беріледі. Олар мыс, мырыш, темір иондарын анықтауға арналған сапалық реакцияларды эксперимент жүзінде көрсетіп, оған сәйкес реакция теңдеулерін тақтаға жазады. | 15мин | Үлестірме қағаздар, реактивтер: барий хлориді, натрий гидроксиді, күкірт қышқылы, сынауықтар. |
Сабақты бекіту | Бекіту сұрақтары қойлады. | ||
Кері байланыс Сабақта қандай сұрақтар қамтылды және не үйрендік? | Оқушылар не үйренгенін,нені үйренгісі келетінін стикерлерге жазады. Оларды тақтада ілініп тұрған ағашқа іледі. | 2мин | Стикерлер. Ағаш суреті салынған плакат. |
Бағалау.Бағалау дескрипторы бойынша бағалау. | Бағалау критерилері арқылы бір-бірін бағалайды. Бағалау шәкілі бойынша ұпай сандарын көрсетеді. | 1 мин | 4-11 ұпай «3»12-19 ұпай «4»20-25 ұпай «5» |
Түсініктеме:Бұл «Күкірт және оның қосылыстары. Күкірт қышқылы және оның тұздары.Сульфат-ионын анықтау» тақырыбы бойынша өтілген ашық сабағымда оқушылардың жаңа тәсілмен өтілген сабаққа бірыңғай төселіп қалғанын байқадым. Олар белсенді жұмыс істеп, тіпті нашар оқитын оқушыларға дейін өз білімін жетілдіруге деген ынтасы байқалып, сабаққа белсене ат салысқанын байқадым. Мысалы, Әуезов Мадияр оның алдыңғы сабақтарда селқос қатысып жүрсе, ендігі осы сабақта оның белсенділігі қатты байқалды. Мені осы сәт қатты қуантты. Мен бұл сабақта оқушыларды жануарлардың түрлері бойынша екі топқа бөлдім, онда олар бірі жолбарыс тобы болып, екіншісі арыстан тобы болып бөлінді. Мен сабаққа нақты критерий қоюды үйрендім, содан мен тақырыпты аша алдым деп ойлаймын. Оқушыларды топтық алтын ережемен таныстырдым. Бұрыңғыдай емес, оқушылар алтын ережеге қатты бағынатын болған. Себебі алтын ережені орындамаған жағдайда бағалау критериясы бойынша балл төмендетілетіні айтылған болатын. Өткен сабақта сұрақ-жауап тәсілінде мен есеп қоспаған етінмін, бұл шамалы қосып, балалардың ойлау қабілетін сабақ басынан дамыта бастадым. Әр топ өз тақырыбын постер арқылы қорғап, қажетті реакция теңдеулерін жазып шықты. Сергіту сәтіне мен караокемен ән айтуды жөн көрдім, ол «Сен мені сағындыңба» әнін орындадық. Оқушылар бір сергіп қалды. Одан әрі мен бекіту сұрақтарын қойдым, оқушылар ол сұрақтарыма белсене ат салыса отырып, жауап берді. Ал сабақ аяғында оқушылар өте көңілді реңкпен таратылған стикерлерге өз ойларын толық жазып берді де оны тақтада ілініп тұрған ағашқа барып ілді. Кері байланыс арқылы оқушылардың барлық ойларын білетініме анық көз жеткіздім. Ал бағалау кезінде оқушылар өздеріне тиесілі бағаларын қойды, мен олардың ойларымен толықтай келістім, себебі олар өткен сабаққа қарағанда өздерін нақты бағалауды үйренген болатын. Сонымен сабақ өз мақсатына жетті деп айта аламын.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)