Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп: Шошанай орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Сартолов Талғат Абильжанович

    Сынып: 9

    Қатысқандар саны

    Қатыспағандар саны


    Сабақ тақырыбы

    Нарықтық экономикаға көшу барысындағы қиындықтар

    Зерттеу сұрағы

    Неліктен нарықтық экономикаға көшу барысында қиыншылықтар орын алды?

    Сабаққа негізделген оқу мақсаты


    9.4.1.3.Қазақстан Республикасындағы жекешелендіру процесінің экономикаға ықпалын талдау

    Тарихи концеп (фокус)

    Өзгеріс пен сабақтастық

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Нарықтық экономикаға көшу барысындағы қиындықтарды айқындайды

    Оқушылардың басым бөлігі: Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарындағы ел эконэкономикасында болған өзгерістерді сандық тұрғыдан талдайды.

    Кейбір оқушылар: Жекешелендіру процесінің экономикаға ықпалын сапалық тұрғ тұрғыдан дәлелдейді.

    Ойлау дағдылары

    талдау, жинақтау

    Бағалау критерийі:


    Нарықтық экономикаға көшу барысындағы жекешелендіру процесінің экономикаға ықпалын талдайды

    Тілдік мақсаттар

    Айтылым: Топтық жұмыс. Тақырыптағы тірек сөздерді қолдану арқылы

    өз ойларын еркін әрі дұрыс жеткізу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқылым: Тарихи тілді қолдану

    Терминология: нарық, жекешелендіру, саясат, экономика т.б.

    Құндылықтарды дарыту

    Мәңгілік Ел: 2-құндылығы Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік

    пен келісім. Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық

    патриотизм және азаматтық жауапкершілікке баулу

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниежүзі тарихы, қазақ әдебиеті

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд-таныстырылым, суреттер,карта, интербелсенді тақта,

    ғаламтормен жұмыс

    Алдыңғы оқу

    Тәуелсіз Қазақстан мемлекетінің қалыптасуын біледі.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басы

    5 минут












    Ортасы




    20 минут

    Ұйымдастыру. Топқа бөлу. «Мықты тірек» тренингі

    (Шарты: оқушылар дөңгеленіп тұрады. Құшақтасып, иық тіресіп тұрады. Оңға бір қадам, солға бір қадам қозғалады. Сол кезде мұғалім сұрақ қояды. Қозғалыс барысында не сезіндіңдер?

    1. Сонда оқушылар қанша қозғалсақ та құламаймыз, себебі біз-бір-бірімізді демеп тұрмыз деді.

    2. Мұғалім: жарайсыңдар, әрдайым ылғи осылай бір-біріңді демеп, қолдап жүріңдер деп өз ықыласын білдіреді).

    «Тәуелсіздікке дейінгі сәттер»

    Оқушыларға бейнематериал көрсету арқылы тақырыпты өздерінің ашуларына мүмкіндік жасау.

    3 минут.

    Ойқозғау.

    Кеңес одағы тұсында жекеменшік болды ма?

    Мемлекеттік кәсіпорындарда жекешелендіру қалай жүргізілді? Оқушылар бүгінгі тақырыбымыз не болуы мүмкін?

    Кері байланыс.

    Өзара

    1-тапсырма. Нарықтық экономика көшу барысындағы қиындықтар мен оларды шешу жолдары

    TShape1 кестесі» стратегиясы


    Қиындықтары Шешу жолдары

    Флипчарт,

    маркерлер






    Суреттер колхоз, совхоз суреттері

    нен көрініс.

    Слайд






    Дескриптор:

    1. Қиындықтарға кемінде 2 мысал келтіреді

    2. Шешу жолдарына кемінде 2 мысал келтіреді

    Қалыптастырушы бағалау: Түсініктеме арқылы бағалау


    2-тапсырма Зерттеу сұрағы : Неліктен нарықтық экономикаға

    көшу барысында қиыншылықтар орын алды?

    Мәтінмен жұмыс. Оқушылар берілген мәтінді оқып

    шығып «ЭСӘТ» талдау бойынша жұмыс істейді


    Э (экономикалық)

    С ( саяси)




    Ә (әлеуметтік)



    Т (технологиялық)

    Дескриптор

    Нарықтық экономикаға кем дегенде 2 дәлел келтіреді.

    Нарықтық экономиканың саяси жағына кем дегенде 2 дәлел келтіреді

    Нарықтық экономиканың әлеуметтік жағына кем дегенде 3 дәлел келтіреді

    Нарықтық экономиканың технологиясына кем дегенде 4 дәлел келтіреді

    Қалыптастырушы бағалау: Көршіңізге айтыңыз





    3-тапсырма (жұптық жұмыс)

    Нарықтық экономикаға өту өндірістік қатынастарға қалай әсер етті?

    Мұғалім оқушыларға жұптық тапсырмалар береді.Тапсырмада оқушылар берілген мәтіндегі бос орынды..................сөздермен толықтырады. Оқушылар өздері жазған сөйлемдермен бөліседі

    Дескриптор:

    1.Оқушылар нарықтық экономикаға өту өндірістік қатынастарға қалай әсер еткенін біледі

    2.Нарықтық экономиканың белгілерін анықтайды

    3.Мәтіндегі бос орындарды дұрыс толтырады

    Қалыптастырушы бағалау: Сыныптастарды бағалау

    Деңгейі жоғары оқушымен жұмыс: Нарықтық экономикаға көшу қоғамға қандай өзгерістер алып келді? (сұраққа жазбаша жауап алу )




    АКТ

    Электронды

    оқулық



    Аяғы


    Кері байланыс: «БББ» әдісі


    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді




    Үйге тапсырма : «Қазақстанның экономикасы» эссе жазу



    АКТ


    Қосымша ақпарат


    Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

    Барлық оқушылар Нарықтық экономикаға көшу барысындағы қиындықтарды талдады. «Т» кестесінде және «ЭСӘТ» талдауда оқушылардың қарқыны ескерілген.

    Жоғары деңгейлі оқушыға жеке тапсырма беріп,

    тарихи деректермен көбірек жұмыс

    жасауға ұсынамын.. Мәтінмен жұмыс барысында

    үлестірмелі материалдар арқылы қабілетін арттыруға

    көмек көрсетемін


    Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

    Әр тапсырмадан кейін дескриптор құрылған.

    1.Оқушылар сабақ барысында өзара бағалау жұмыстарын

    жүргізді.

    2. Бір-бірлерінің жауаптарын әділ бағалай білді

    3. Табыс критерийлары бойынша өзін-өзі бағалайды

    Денсаулық және қаупсіздік техникасын сақтау

    Оқушылар техника қауіпсіздігі сақталған оқу кабинетінде білім алды.

    АКТ мүмкіндігі талаптарға сай орындалды



    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сартолов Талғат Абильжанович
    23 Қазан 2020
    1197
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ тақырыбы: Нарықтық экономикаға көшу барысындағы қиындықтар 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ тақырыбы: Нарықтық экономикаға көшу барысындағы қиындықтар 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    тарих пәнінің мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп: Шошанай орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Сартолов Талғат Абильжанович

    Сынып: 9

    Қатысқандар саны

    Қатыспағандар саны


    Сабақ тақырыбы

    Нарықтық экономикаға көшу барысындағы қиындықтар

    Зерттеу сұрағы

    Неліктен нарықтық экономикаға көшу барысында қиыншылықтар орын алды?

    Сабаққа негізделген оқу мақсаты


    9.4.1.3.Қазақстан Республикасындағы жекешелендіру процесінің экономикаға ықпалын талдау

    Тарихи концеп (фокус)

    Өзгеріс пен сабақтастық

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Нарықтық экономикаға көшу барысындағы қиындықтарды айқындайды

    Оқушылардың басым бөлігі: Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарындағы ел эконэкономикасында болған өзгерістерді сандық тұрғыдан талдайды.

    Кейбір оқушылар: Жекешелендіру процесінің экономикаға ықпалын сапалық тұрғ тұрғыдан дәлелдейді.

    Ойлау дағдылары

    талдау, жинақтау

    Бағалау критерийі:


    Нарықтық экономикаға көшу барысындағы жекешелендіру процесінің экономикаға ықпалын талдайды

    Тілдік мақсаттар

    Айтылым: Топтық жұмыс. Тақырыптағы тірек сөздерді қолдану арқылы

    өз ойларын еркін әрі дұрыс жеткізу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқылым: Тарихи тілді қолдану

    Терминология: нарық, жекешелендіру, саясат, экономика т.б.

    Құндылықтарды дарыту

    Мәңгілік Ел: 2-құндылығы Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік

    пен келісім. Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық

    патриотизм және азаматтық жауапкершілікке баулу

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниежүзі тарихы, қазақ әдебиеті

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд-таныстырылым, суреттер,карта, интербелсенді тақта,

    ғаламтормен жұмыс

    Алдыңғы оқу

    Тәуелсіз Қазақстан мемлекетінің қалыптасуын біледі.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басы

    5 минут












    Ортасы




    20 минут

    Ұйымдастыру. Топқа бөлу. «Мықты тірек» тренингі

    (Шарты: оқушылар дөңгеленіп тұрады. Құшақтасып, иық тіресіп тұрады. Оңға бір қадам, солға бір қадам қозғалады. Сол кезде мұғалім сұрақ қояды. Қозғалыс барысында не сезіндіңдер?

    1. Сонда оқушылар қанша қозғалсақ та құламаймыз, себебі біз-бір-бірімізді демеп тұрмыз деді.

    2. Мұғалім: жарайсыңдар, әрдайым ылғи осылай бір-біріңді демеп, қолдап жүріңдер деп өз ықыласын білдіреді).

    «Тәуелсіздікке дейінгі сәттер»

    Оқушыларға бейнематериал көрсету арқылы тақырыпты өздерінің ашуларына мүмкіндік жасау.

    3 минут.

    Ойқозғау.

    Кеңес одағы тұсында жекеменшік болды ма?

    Мемлекеттік кәсіпорындарда жекешелендіру қалай жүргізілді? Оқушылар бүгінгі тақырыбымыз не болуы мүмкін?

    Кері байланыс.

    Өзара

    1-тапсырма. Нарықтық экономика көшу барысындағы қиындықтар мен оларды шешу жолдары

    TShape1 кестесі» стратегиясы


    Қиындықтары Шешу жолдары

    Флипчарт,

    маркерлер






    Суреттер колхоз, совхоз суреттері

    нен көрініс.

    Слайд






    Дескриптор:

    1. Қиындықтарға кемінде 2 мысал келтіреді

    2. Шешу жолдарына кемінде 2 мысал келтіреді

    Қалыптастырушы бағалау: Түсініктеме арқылы бағалау


    2-тапсырма Зерттеу сұрағы : Неліктен нарықтық экономикаға

    көшу барысында қиыншылықтар орын алды?

    Мәтінмен жұмыс. Оқушылар берілген мәтінді оқып

    шығып «ЭСӘТ» талдау бойынша жұмыс істейді


    Э (экономикалық)

    С ( саяси)




    Ә (әлеуметтік)



    Т (технологиялық)

    Дескриптор

    Нарықтық экономикаға кем дегенде 2 дәлел келтіреді.

    Нарықтық экономиканың саяси жағына кем дегенде 2 дәлел келтіреді

    Нарықтық экономиканың әлеуметтік жағына кем дегенде 3 дәлел келтіреді

    Нарықтық экономиканың технологиясына кем дегенде 4 дәлел келтіреді

    Қалыптастырушы бағалау: Көршіңізге айтыңыз





    3-тапсырма (жұптық жұмыс)

    Нарықтық экономикаға өту өндірістік қатынастарға қалай әсер етті?

    Мұғалім оқушыларға жұптық тапсырмалар береді.Тапсырмада оқушылар берілген мәтіндегі бос орынды..................сөздермен толықтырады. Оқушылар өздері жазған сөйлемдермен бөліседі

    Дескриптор:

    1.Оқушылар нарықтық экономикаға өту өндірістік қатынастарға қалай әсер еткенін біледі

    2.Нарықтық экономиканың белгілерін анықтайды

    3.Мәтіндегі бос орындарды дұрыс толтырады

    Қалыптастырушы бағалау: Сыныптастарды бағалау

    Деңгейі жоғары оқушымен жұмыс: Нарықтық экономикаға көшу қоғамға қандай өзгерістер алып келді? (сұраққа жазбаша жауап алу )




    АКТ

    Электронды

    оқулық



    Аяғы


    Кері байланыс: «БББ» әдісі


    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді




    Үйге тапсырма : «Қазақстанның экономикасы» эссе жазу



    АКТ


    Қосымша ақпарат


    Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

    Барлық оқушылар Нарықтық экономикаға көшу барысындағы қиындықтарды талдады. «Т» кестесінде және «ЭСӘТ» талдауда оқушылардың қарқыны ескерілген.

    Жоғары деңгейлі оқушыға жеке тапсырма беріп,

    тарихи деректермен көбірек жұмыс

    жасауға ұсынамын.. Мәтінмен жұмыс барысында

    үлестірмелі материалдар арқылы қабілетін арттыруға

    көмек көрсетемін


    Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

    Әр тапсырмадан кейін дескриптор құрылған.

    1.Оқушылар сабақ барысында өзара бағалау жұмыстарын

    жүргізді.

    2. Бір-бірлерінің жауаптарын әділ бағалай білді

    3. Табыс критерийлары бойынша өзін-өзі бағалайды

    Денсаулық және қаупсіздік техникасын сақтау

    Оқушылар техника қауіпсіздігі сақталған оқу кабинетінде білім алды.

    АКТ мүмкіндігі талаптарға сай орындалды



    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 9 сынып
    23.10.2020
    1197
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сартолов Талғат Абильжанович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации