Материалдар / Ашық сабақ Тақырыбы: Қаңқа құпиясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Тақырыбы: Қаңқа құпиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2020
435
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі: ---------------

Пәні: жаратылыстану

Мектеп: Гродеково орта мектебі

Күні:15.11 .2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Қ.С.Алимбаева

Сынып: 2 «А»

Қатысқандар саны:16

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қаңқа құпиясы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын мақсаттары:

2.2.3.1.Адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау;

2.2.3.2 . Дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру;

2.1.2.2. Бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

Сабақ мақсаттары


Барлықоқушылар:

Денеге күтім жасау жолдарын біледі;

Оқушылардың басым бөлігі:

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Кейбір оқушылар:

Адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтайды;

Бағалау критерийлері

1. Адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтауды үйренеді;

2. Дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсінеді;
3.
Бақылаудың басты белгілерін анықтайды;

4. Қаңқаның не үшін қажет екендігін түсінеді;

Тілдік мақсат

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздерді сабақ барысында қайталап айту.
Қаңқа , сүйектер, дене сымбаты


Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Сүтқоректілердің басқа жануарлардан айырмашылығы не?

2. Бунақденелілердің қандай үш бөлігі бар?

3. Құстардың негігі ерекшеліктерін ата

Ишара

Жасыл-түсіндім; қызыл-сыныптасымның көмегімен түсіндім;
сары-көмек қажет түсінбедім;

Алдынғы оқу

Жануарлардың тіршілік үшін күресі

Жоспар

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Басталуы 5 минут





















Сабақтың ортасы:






























Сергіту сәті

2 минут

Топқа бөлу

1- тапсырма: ТЖ«Дене мүшелері»

Дескриптор:

1.Дене мүшелерін атайды;

2. Әрқайсысының қызметі туралы айтады;

3. Қаңқаның не үшін керектігін түсінеді;

4. Бір-бірінің пікірін тыңдап, қорытындылайды;


КShape1 ері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»


2 тапсырма: ӨЖ «Қаңқа»
Дескриптор:

1.Суреттегі қаңқа бөліктеріне сүйеніп өз ойларымен әңгімелейді;

2. Адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтауды үйренеді;

КShape2 ері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

Сергіту сәті
3 тапсырма: ҰЖ «Тұжырым жаса»


Дескриптор:

1.Сурет бойынша әңгімілейді;

2. Дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсінеді;

КShape3 ері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»


Сен білесің бе? Қаңқа сүйектері мықты болады. Бірақ қатты соққы алса, сүйек сынуы мүмкін. Баланың сүйегі сынса, қарт адамға қарағанда, тез бітеді.

4 тапсырма: ӨЖ «Зертте»

Дескриптор:

1.Өз дене сымбатының қалыптасуы туралы әңгімелейді;

2Shape4 . Бақылаудың басты белгілерін анықтайды;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»







































Іс-қимылмен көрсетеді.











Сабақтың соңы

Кері байланыс: «Білім ағашы» арқылы сабақ түсінгенін, не түсінбегенін білдіру.



Үйге тапсырма: 31-33 бет оқу

Қосымша мәліметтер

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?


Жұлдызша арқылы бағалаймын.

Пәнаралық байланыс.АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімдіболдыма?

Мен берілген

уақытішінде

үлгердімбе? Мен

өзжоспарыма

қандайтүзетулер

енгіздімжəне

неліктен?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіругекөмектесетін не білдім?











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!