Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мектепаралық оқу- өндірістік комбинаты.


    Ашық сабақ

    Тақырыбы:

    Шығармашылық

    жұмысты орындау.

    Декор жасау мен безендіру.


    Оқытушы: Елубаева М.К


    Арқалық қ.





    Тарау 1: ұзақ мерзімді жоспардан

    Сәндік қолданбалы өнер

    күні:

    Мектеп: МОӨК


    Мұғалім: Елубаева М.К



    Класс: 9

    Сабаққа қатысқандар

    Қатыспағандар

    саны:14

    Сабақ тақырыбы: №6

    §6.Шығармашылық жұмысты орындау. Декор жасау мен безендіру

    Оқу мақсаты

    9.2.1.1 мазмұнды, ерекше туындыны орындау үшін өз бетінше және сенімділікпен өнердің көркем құралдарын қолдану;

    9.2.3.3 шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану;

    9.2.6.1 техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану

    Сабақ мақсаты

    1.Тоқуға арналған өнімдерге қолданылатын нақты иірілген жіптің сапасымен ерекшеліктерін қарастыру.

    2.Тоқуға арналған жіпті негізге кернеп, қазақ ұлтының мәдениет элементтерімен байланыстыру.

    Бағалау критериі

    • Қазақтың тоқыма бұйымдарының түрлі жіптердің типтері мен түрлерін анықтау.

    • Негізгі керме жіптің тоқыма өнеріндегі мақсатын түсінеді.

    • Негізгі керме жіпті байлаудың жолын көрсетеді.

    • Ұқыптылық

    • Техникалық қауіпсіздікті сақтау.


    Тіл мақсаты

    Оқушылар:

    Қазақ мәдениетін қолданбалы өнер туындыларын басқа мәдениеттердің жұмыстарымен салыстыру;

    • зерттелген ақпараттың белгілі бір аспектілері арасындағы өзара қарым-қатынастың технологиялық әдістерін және әдістерін түсіндіру;

    • өз зерттеулеріне түсініктеме беру және өнер туындыларының ерекшеліктерін сипаттау (сөйлеу қабілеті);

    • сәндік композицияның, көркемдік және эстетикалық шешімдердің ерекшеліктерін атаңыз.

    Құндылықтарды білу

    Ұлттық мәдениеттердің ортақ байланысын түсіне отырып,мәдени құндылықтарды ескеріп,достық қарым қатынасты ұстану және шығармашылық жұмыстарына байланыстыру.

    Пәнаралық байланыс

    Тақырыптар бойынша теориялық білімді қолдану: өнер және технология.

    Математика,бейнелеу,сызу

    АКТ ны қолдану

    Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.

    Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу

    Алдыңғы білім

    Өнер сабағы және қолөнер пәндері бойынша алынған білімдер мен дағдыларға негізделген. Оқушылар сәндік өнімді жасау үшін өздерінің алдыңғы зерттелген білімдерін сүйене отырып, қолдана алады.

    Сабақ өту барысы:

    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    Сабақ барысында орындалатын жұмыс

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    (С). Талқылауға арналған сұрақтар.

    • Қолмен тоқуға қандай материалдар мен құралдар қолданылады?

    • Неге олар тоқыма бұйымдары шетіне қарай қысқарады?

    • Бір түстен екінші түске қалай біртіндеп өтуді қалай жасауға болады?

    Оқушыларды 2 топқа бөлу.

    1-топ«Ою-өрнек»

    2-топ «Гобелен»

    Екі топ сурет салып бояйды

    1 сабақ





    5 минут



















    Дайындау технологиясы

    бойынша







    қолмен



    машинамен





    5 минут

















    20 минут






    Сабақ мақсаты 1. 1. Тоқуға арналған өнімдерге қолданылатын нақты иірілген жіптің сапасымен ерекшеліктерін қарастыру

    (Ж) (Т) Талқылауға арналған сұрақтар.

    Оқушылармен тоқу үшін жіптің әртүрлі қалыңдықтары мен түрлерін қарастыру.

    • Тоқыма бұйымдарға қандай жіп таңдау керек?

    • Жіптің қалыңдығы өнімнің сапасына қалай әсер етеді?

    • Жіптерді түс үлгісіне қалай сәйкестендіруге болады?

    • Қазақ халқының қызыл түс пен қиық пішіндегі ою гүлі нені білдіреді?

    (мысалы, кілемде ромб түріндегі гүл үлгісі түркі аймағының барлық халықтарында кездеседі Қызыл түсті реңктерге бейімділік ретінде қызылсарыдан қанық қызылға одан күрең қызылға өтуі. Қызыл түс ұлттық шеберлердің сүйікті түсі ретінде есептеледі ол(отты, күнді, көз тиюден жояды және зұлым рухтардан қорғайды.)деп есептелді.

    • Қазақстандық колөнершілердің таңдалған сурет пен түстің байланысы өнімнің көркемдік ерекшелігін қалай әсерлетеді?

    Кілем тоқу



    Материалы бойынша


    Түктің болуына

    қатысты


    Негізгі түрі

    бойынша


    табиғи



    • тоқылған

    жасанды


    түкті

    өрілген


    синтетикалық



    түксіз


    Инемен шаншылған



    Сабақ мақсаты 2: Тоқуға арналған жіпті негізге кернеп, қазақ ұлтының мәдениет элементтерімен байланыстыру.

    (Ж) Орындау кезеңдері.

    Оқушылар алдыңғы зерттеулердегі жазба жұмыстарына қарап,жіпті қалай керудің жолдарын немесе нұсқау картасы арқылы ұсынылатын материалдарды көре отырып жұмыс жасады.

    . Оқушыларға арқау жіптерін рамаға қалай керудің бірнеше жолдарын көрсетіңіз.

    Өріс -- көлденең жіптер басты жіптермен байланысады.

    Арқау  — тігінен (вертикалды) бір –біріне параллельді орналасқан жіптер. Өріс пен арқау байланысып тоқылғанда алаша пайда болады.

    (Ж) (Т) (Ф) жасау.


    Оқушыларға жіпті керу барысында шеткі шегеден байлап керу керектігін көрсетіледі.

    Масалы:


    Бағалау дескрипторы :

    • Негізге жіпті қалай керуді біледі.

    • Жіптерді біріңғай дұрыс тартып кереді.

    • Арқау жіптті өрістен ажырата алады.


    (Ф) Мұғалімнің басшылығымен жүргізілетін тәжірибе.

    Оқытушының оқушыларды тоқу үшін құрал- саймандарды жасау процесін бақылау.Оқушылар жасалу нәтижесін талдап және түсіндіру. Формативті бағалау процесінде жасалған жұмыстың нәтижелеріне сүйеніп нақтылау және түзету.

    Дифференциация

    Оқушыға қолдау көрсетуде, мұғалімнен жеке кеңес алу мүмкіндігіне ие бола алады.

    Феномен тоқу әлемінде

    Арқау жіпті рамаға қалай дұрыс керуін көрсету.



    аралас

    Жаңадан тоқуды бастаушыларға пайдалы кеңестер.

    2топтағы оқушылар өз топтарында сурет салып бояп кілемше тоқып әр оқушы өз жұмыстарын жасады.

    Сабақтың соңы

    5 минут

    Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушыларға тәжірибе нәтижелерімен бөлісу «Өзін-өзі бағалау», «Өзара бағалау » жұмысын өткізуге ұсыныс беру.

    Кері байланыс орнату:

    1.мен білдім.

    2. мен үйрендім

    3.Маған ұнағаны.

    4-маған қиын болды.




    Дифференциация – Сізге көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлап отырсыз? Сіз неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың оқу деңгейін қалай тексеруге болады?

    Сұрақ қою мен практикалық жұмыс арқылы.

    Қабілеті бар оқушыларға кішкене қиындау жұмыс беру және ізденісті жоспарлаймын.

    Денсаулық және қауіпсіздік ережесі.
    қайшы ұстағанда абай болуды айтамын

    Дифференциация қолдау көрсету. Мұғалімнен жеке кеңес алу мүмкіндігі.

    Мұғалім оқушыларды үйрету үшін құрал жасау процесін бақылау.

    жасағанды талдау және түсіндіру. Формативті бағалау процесінде алынған аралық нәтижелерге негізделген қызметті түзету.

    Қауіпсіздік ережелері мен өткір кескіш нысандардағы талаптар

    Жалпы баға

    1: Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту мен оқу туралы ойлаңыз)?

    2: түсіндіру және практика.

    Көрнекілік , кұрал -жабдықтар (кілем тоқу станогі, түрлі түсті жіп, арқау жіп, сурет, кайшы)

    1: Сабақты жақсартуға не көмектесе алады (оқыту мен оқу туралы ойланыңыз)?

    2: оқушылардың ат салысуы, пікір таласы.

    Сабақ туралы немесе жеке оқушылардың жетістіктері / қиындықтары туралы сабақта не білдім, келесі сабақтарда не іздеймін?

    Оқушыларға арқау жіптерін рамаға керудің бірнеше жолдарын көрсеттім.

    Өріс -- көлденең жіптер басты жіптермен байланыстырдық

    Арқау  — тігінен (вертикалды) бір –біріне параллельді орналасқан жіптер.

    Өріс пен арқау байланысып тоқылғанда алаша тоқыдық.

    Келесі сабақта кілем тоқуды жалғастырамыз.

    Кілем тоқу- инемен құдық қазғандай.


    Станокқа арқау жіпті керіп ала құрт жүргіздік оқушылармен тақтасын тоқып жануар тектес пішінді оюмен кілем тоқыдық

    Үй тапсырмасы:

    №6 24-25 бет

    Кілемшені уйде жалғастырып тоқу.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Елубаева Майра Какеновна
    15 Қараша 2019
    2034
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Тақырыбы: Шығармашылық жұмысты орындау. Декор жасау мен безендіру.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Тақырыбы: Шығармашылық жұмысты орындау. Декор жасау мен безендіру.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    9 сынып көркем еңбек мұғалімдеріне көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мектепаралық оқу- өндірістік комбинаты.


    Ашық сабақ

    Тақырыбы:

    Шығармашылық

    жұмысты орындау.

    Декор жасау мен безендіру.


    Оқытушы: Елубаева М.К


    Арқалық қ.





    Тарау 1: ұзақ мерзімді жоспардан

    Сәндік қолданбалы өнер

    күні:

    Мектеп: МОӨК


    Мұғалім: Елубаева М.К



    Класс: 9

    Сабаққа қатысқандар

    Қатыспағандар

    саны:14

    Сабақ тақырыбы: №6

    §6.Шығармашылық жұмысты орындау. Декор жасау мен безендіру

    Оқу мақсаты

    9.2.1.1 мазмұнды, ерекше туындыны орындау үшін өз бетінше және сенімділікпен өнердің көркем құралдарын қолдану;

    9.2.3.3 шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану;

    9.2.6.1 техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану

    Сабақ мақсаты

    1.Тоқуға арналған өнімдерге қолданылатын нақты иірілген жіптің сапасымен ерекшеліктерін қарастыру.

    2.Тоқуға арналған жіпті негізге кернеп, қазақ ұлтының мәдениет элементтерімен байланыстыру.

    Бағалау критериі

    • Қазақтың тоқыма бұйымдарының түрлі жіптердің типтері мен түрлерін анықтау.

    • Негізгі керме жіптің тоқыма өнеріндегі мақсатын түсінеді.

    • Негізгі керме жіпті байлаудың жолын көрсетеді.

    • Ұқыптылық

    • Техникалық қауіпсіздікті сақтау.


    Тіл мақсаты

    Оқушылар:

    Қазақ мәдениетін қолданбалы өнер туындыларын басқа мәдениеттердің жұмыстарымен салыстыру;

    • зерттелген ақпараттың белгілі бір аспектілері арасындағы өзара қарым-қатынастың технологиялық әдістерін және әдістерін түсіндіру;

    • өз зерттеулеріне түсініктеме беру және өнер туындыларының ерекшеліктерін сипаттау (сөйлеу қабілеті);

    • сәндік композицияның, көркемдік және эстетикалық шешімдердің ерекшеліктерін атаңыз.

    Құндылықтарды білу

    Ұлттық мәдениеттердің ортақ байланысын түсіне отырып,мәдени құндылықтарды ескеріп,достық қарым қатынасты ұстану және шығармашылық жұмыстарына байланыстыру.

    Пәнаралық байланыс

    Тақырыптар бойынша теориялық білімді қолдану: өнер және технология.

    Математика,бейнелеу,сызу

    АКТ ны қолдану

    Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.

    Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу

    Алдыңғы білім

    Өнер сабағы және қолөнер пәндері бойынша алынған білімдер мен дағдыларға негізделген. Оқушылар сәндік өнімді жасау үшін өздерінің алдыңғы зерттелген білімдерін сүйене отырып, қолдана алады.

    Сабақ өту барысы:

    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    Сабақ барысында орындалатын жұмыс

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    (С). Талқылауға арналған сұрақтар.

    • Қолмен тоқуға қандай материалдар мен құралдар қолданылады?

    • Неге олар тоқыма бұйымдары шетіне қарай қысқарады?

    • Бір түстен екінші түске қалай біртіндеп өтуді қалай жасауға болады?

    Оқушыларды 2 топқа бөлу.

    1-топ«Ою-өрнек»

    2-топ «Гобелен»

    Екі топ сурет салып бояйды

    1 сабақ





    5 минут



















    Дайындау технологиясы

    бойынша







    қолмен



    машинамен





    5 минут

















    20 минут






    Сабақ мақсаты 1. 1. Тоқуға арналған өнімдерге қолданылатын нақты иірілген жіптің сапасымен ерекшеліктерін қарастыру

    (Ж) (Т) Талқылауға арналған сұрақтар.

    Оқушылармен тоқу үшін жіптің әртүрлі қалыңдықтары мен түрлерін қарастыру.

    • Тоқыма бұйымдарға қандай жіп таңдау керек?

    • Жіптің қалыңдығы өнімнің сапасына қалай әсер етеді?

    • Жіптерді түс үлгісіне қалай сәйкестендіруге болады?

    • Қазақ халқының қызыл түс пен қиық пішіндегі ою гүлі нені білдіреді?

    (мысалы, кілемде ромб түріндегі гүл үлгісі түркі аймағының барлық халықтарында кездеседі Қызыл түсті реңктерге бейімділік ретінде қызылсарыдан қанық қызылға одан күрең қызылға өтуі. Қызыл түс ұлттық шеберлердің сүйікті түсі ретінде есептеледі ол(отты, күнді, көз тиюден жояды және зұлым рухтардан қорғайды.)деп есептелді.

    • Қазақстандық колөнершілердің таңдалған сурет пен түстің байланысы өнімнің көркемдік ерекшелігін қалай әсерлетеді?

    Кілем тоқу



    Материалы бойынша


    Түктің болуына

    қатысты


    Негізгі түрі

    бойынша


    табиғи



    • тоқылған

    жасанды


    түкті

    өрілген


    синтетикалық



    түксіз


    Инемен шаншылған



    Сабақ мақсаты 2: Тоқуға арналған жіпті негізге кернеп, қазақ ұлтының мәдениет элементтерімен байланыстыру.

    (Ж) Орындау кезеңдері.

    Оқушылар алдыңғы зерттеулердегі жазба жұмыстарына қарап,жіпті қалай керудің жолдарын немесе нұсқау картасы арқылы ұсынылатын материалдарды көре отырып жұмыс жасады.

    . Оқушыларға арқау жіптерін рамаға қалай керудің бірнеше жолдарын көрсетіңіз.

    Өріс -- көлденең жіптер басты жіптермен байланысады.

    Арқау  — тігінен (вертикалды) бір –біріне параллельді орналасқан жіптер. Өріс пен арқау байланысып тоқылғанда алаша пайда болады.

    (Ж) (Т) (Ф) жасау.


    Оқушыларға жіпті керу барысында шеткі шегеден байлап керу керектігін көрсетіледі.

    Масалы:


    Бағалау дескрипторы :

    • Негізге жіпті қалай керуді біледі.

    • Жіптерді біріңғай дұрыс тартып кереді.

    • Арқау жіптті өрістен ажырата алады.


    (Ф) Мұғалімнің басшылығымен жүргізілетін тәжірибе.

    Оқытушының оқушыларды тоқу үшін құрал- саймандарды жасау процесін бақылау.Оқушылар жасалу нәтижесін талдап және түсіндіру. Формативті бағалау процесінде жасалған жұмыстың нәтижелеріне сүйеніп нақтылау және түзету.

    Дифференциация

    Оқушыға қолдау көрсетуде, мұғалімнен жеке кеңес алу мүмкіндігіне ие бола алады.

    Феномен тоқу әлемінде

    Арқау жіпті рамаға қалай дұрыс керуін көрсету.



    аралас

    Жаңадан тоқуды бастаушыларға пайдалы кеңестер.

    2топтағы оқушылар өз топтарында сурет салып бояп кілемше тоқып әр оқушы өз жұмыстарын жасады.

    Сабақтың соңы

    5 минут

    Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушыларға тәжірибе нәтижелерімен бөлісу «Өзін-өзі бағалау», «Өзара бағалау » жұмысын өткізуге ұсыныс беру.

    Кері байланыс орнату:

    1.мен білдім.

    2. мен үйрендім

    3.Маған ұнағаны.

    4-маған қиын болды.




    Дифференциация – Сізге көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлап отырсыз? Сіз неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың оқу деңгейін қалай тексеруге болады?

    Сұрақ қою мен практикалық жұмыс арқылы.

    Қабілеті бар оқушыларға кішкене қиындау жұмыс беру және ізденісті жоспарлаймын.

    Денсаулық және қауіпсіздік ережесі.
    қайшы ұстағанда абай болуды айтамын

    Дифференциация қолдау көрсету. Мұғалімнен жеке кеңес алу мүмкіндігі.

    Мұғалім оқушыларды үйрету үшін құрал жасау процесін бақылау.

    жасағанды талдау және түсіндіру. Формативті бағалау процесінде алынған аралық нәтижелерге негізделген қызметті түзету.

    Қауіпсіздік ережелері мен өткір кескіш нысандардағы талаптар

    Жалпы баға

    1: Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту мен оқу туралы ойлаңыз)?

    2: түсіндіру және практика.

    Көрнекілік , кұрал -жабдықтар (кілем тоқу станогі, түрлі түсті жіп, арқау жіп, сурет, кайшы)

    1: Сабақты жақсартуға не көмектесе алады (оқыту мен оқу туралы ойланыңыз)?

    2: оқушылардың ат салысуы, пікір таласы.

    Сабақ туралы немесе жеке оқушылардың жетістіктері / қиындықтары туралы сабақта не білдім, келесі сабақтарда не іздеймін?

    Оқушыларға арқау жіптерін рамаға керудің бірнеше жолдарын көрсеттім.

    Өріс -- көлденең жіптер басты жіптермен байланыстырдық

    Арқау  — тігінен (вертикалды) бір –біріне параллельді орналасқан жіптер.

    Өріс пен арқау байланысып тоқылғанда алаша тоқыдық.

    Келесі сабақта кілем тоқуды жалғастырамыз.

    Кілем тоқу- инемен құдық қазғандай.


    Станокқа арқау жіпті керіп ала құрт жүргіздік оқушылармен тақтасын тоқып жануар тектес пішінді оюмен кілем тоқыдық

    Үй тапсырмасы:

    №6 24-25 бет

    Кілемшені уйде жалғастырып тоқу.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Ашық сабақ 9 сынып
    15.11.2019
    2034
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Елубаева Майра Какеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации