Материалдар / Ашық сабақ Тақырыбы: Шығармашылық жұмысты орындау. Декор жасау мен безендіру.

Ашық сабақ Тақырыбы: Шығармашылық жұмысты орындау. Декор жасау мен безендіру.

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып көркем еңбек мұғалімдеріне көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2019
1818
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мектепаралық оқу- өндірістік комбинаты.


Ашық сабақ

Тақырыбы:

Шығармашылық

жұмысты орындау.

Декор жасау мен безендіру.


Оқытушы: Елубаева М.К


Арқалық қ.





Тарау 1: ұзақ мерзімді жоспардан

Сәндік қолданбалы өнер

күні:

Мектеп: МОӨК


Мұғалім: Елубаева М.К



Класс: 9

Сабаққа қатысқандар

Қатыспағандар

саны:14

Сабақ тақырыбы: №6

§6.Шығармашылық жұмысты орындау. Декор жасау мен безендіру

Оқу мақсаты

9.2.1.1 мазмұнды, ерекше туындыны орындау үшін өз бетінше және сенімділікпен өнердің көркем құралдарын қолдану;

9.2.3.3 шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану;

9.2.6.1 техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану

Сабақ мақсаты

1.Тоқуға арналған өнімдерге қолданылатын нақты иірілген жіптің сапасымен ерекшеліктерін қарастыру.

2.Тоқуға арналған жіпті негізге кернеп, қазақ ұлтының мәдениет элементтерімен байланыстыру.

Бағалау критериі

  • Қазақтың тоқыма бұйымдарының түрлі жіптердің типтері мен түрлерін анықтау.

  • Негізгі керме жіптің тоқыма өнеріндегі мақсатын түсінеді.

  • Негізгі керме жіпті байлаудың жолын көрсетеді.

  • Ұқыптылық

  • Техникалық қауіпсіздікті сақтау.


Тіл мақсаты

Оқушылар:

Қазақ мәдениетін қолданбалы өнер туындыларын басқа мәдениеттердің жұмыстарымен салыстыру;

зерттелген ақпараттың белгілі бір аспектілері арасындағы өзара қарым-қатынастың технологиялық әдістерін және әдістерін түсіндіру;

өз зерттеулеріне түсініктеме беру және өнер туындыларының ерекшеліктерін сипаттау (сөйлеу қабілеті);

сәндік композицияның, көркемдік және эстетикалық шешімдердің ерекшеліктерін атаңыз.

Құндылықтарды білу

Ұлттық мәдениеттердің ортақ байланысын түсіне отырып,мәдени құндылықтарды ескеріп,достық қарым қатынасты ұстану және шығармашылық жұмыстарына байланыстыру.

Пәнаралық байланыс

Тақырыптар бойынша теориялық білімді қолдану: өнер және технология.

Математика,бейнелеу,сызу

АКТ ны қолдану

Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.

Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу

Алдыңғы білім

Өнер сабағы және қолөнер пәндері бойынша алынған білімдер мен дағдыларға негізделген. Оқушылар сәндік өнімді жасау үшін өздерінің алдыңғы зерттелген білімдерін сүйене отырып, қолдана алады.

Сабақ өту барысы:

Жоспарланған сабақ кезеңдері

Сабақ барысында орындалатын жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

(С). Талқылауға арналған сұрақтар.

  • Қолмен тоқуға қандай материалдар мен құралдар қолданылады?

  • Неге олар тоқыма бұйымдары шетіне қарай қысқарады?

  • Бір түстен екінші түске қалай біртіндеп өтуді қалай жасауға болады?

Оқушыларды 2 топқа бөлу.

1-топ«Ою-өрнек»

2-топ «Гобелен»

Екі топ сурет салып бояйды

1 сабақ





5 минут



















Дайындау технологиясы

бойынша







қолмен



машинамен





5 минут

















20 минут






Сабақ мақсаты 1. 1. Тоқуға арналған өнімдерге қолданылатын нақты иірілген жіптің сапасымен ерекшеліктерін қарастыру

(Ж) (Т) Талқылауға арналған сұрақтар.

Оқушылармен тоқу үшін жіптің әртүрлі қалыңдықтары мен түрлерін қарастыру.

  • Тоқыма бұйымдарға қандай жіп таңдау керек?

  • Жіптің қалыңдығы өнімнің сапасына қалай әсер етеді?

  • Жіптерді түс үлгісіне қалай сәйкестендіруге болады?

  • Қазақ халқының қызыл түс пен қиық пішіндегі ою гүлі нені білдіреді?

(мысалы, кілемде ромб түріндегі гүл үлгісі түркі аймағының барлық халықтарында кездеседі Қызыл түсті реңктерге бейімділік ретінде қызылсарыдан қанық қызылға одан күрең қызылға өтуі. Қызыл түс ұлттық шеберлердің сүйікті түсі ретінде есептеледі ол(отты, күнді, көз тиюден жояды және зұлым рухтардан қорғайды.)деп есептелді.

  • Қазақстандық колөнершілердің таңдалған сурет пен түстің байланысы өнімнің көркемдік ерекшелігін қалай әсерлетеді?

Кілем тоқу



Материалы бойынша


Түктің болуына

қатысты


Негізгі түрі

бойынша


табиғи



  • тоқылған

жасанды


түкті

өрілген


синтетикалық



түксіз


Инемен шаншылған



Сабақ мақсаты 2: Тоқуға арналған жіпті негізге кернеп, қазақ ұлтының мәдениет элементтерімен байланыстыру.

(Ж) Орындау кезеңдері.

Оқушылар алдыңғы зерттеулердегі жазба жұмыстарына қарап,жіпті қалай керудің жолдарын немесе нұсқау картасы арқылы ұсынылатын материалдарды көре отырып жұмыс жасады.

. Оқушыларға арқау жіптерін рамаға қалай керудің бірнеше жолдарын көрсетіңіз.

Өріс -- көлденең жіптер басты жіптермен байланысады.

Арқау  — тігінен (вертикалды) бір –біріне параллельді орналасқан жіптер. Өріс пен арқау байланысып тоқылғанда алаша пайда болады.

(Ж) (Т) (Ф) жасау.


Оқушыларға жіпті керу барысында шеткі шегеден байлап керу керектігін көрсетіледі.

Масалы:


Бағалау дескрипторы :

  • Негізге жіпті қалай керуді біледі.

  • Жіптерді біріңғай дұрыс тартып кереді.

  • Арқау жіптті өрістен ажырата алады.


(Ф) Мұғалімнің басшылығымен жүргізілетін тәжірибе.

Оқытушының оқушыларды тоқу үшін құрал- саймандарды жасау процесін бақылау.Оқушылар жасалу нәтижесін талдап және түсіндіру. Формативті бағалау процесінде жасалған жұмыстың нәтижелеріне сүйеніп нақтылау және түзету.

Дифференциация

Оқушыға қолдау көрсетуде, мұғалімнен жеке кеңес алу мүмкіндігіне ие бола алады.

Феномен тоқу әлемінде

Арқау жіпті рамаға қалай дұрыс керуін көрсету.



аралас

Жаңадан тоқуды бастаушыларға пайдалы кеңестер.

2топтағы оқушылар өз топтарында сурет салып бояп кілемше тоқып әр оқушы өз жұмыстарын жасады.

Сабақтың соңы

5 минут

Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушыларға тәжірибе нәтижелерімен бөлісу «Өзін-өзі бағалау», «Өзара бағалау » жұмысын өткізуге ұсыныс беру.

Кері байланыс орнату:

1.мен білдім.

2. мен үйрендім

3.Маған ұнағаны.

4-маған қиын болды.




Дифференциация – Сізге көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлап отырсыз? Сіз неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың оқу деңгейін қалай тексеруге болады?

Сұрақ қою мен практикалық жұмыс арқылы.

Қабілеті бар оқушыларға кішкене қиындау жұмыс беру және ізденісті жоспарлаймын.

Денсаулық және қауіпсіздік ережесі.
қайшы ұстағанда абай болуды айтамын

Дифференциация қолдау көрсету. Мұғалімнен жеке кеңес алу мүмкіндігі.

Мұғалім оқушыларды үйрету үшін құрал жасау процесін бақылау.

жасағанды талдау және түсіндіру. Формативті бағалау процесінде алынған аралық нәтижелерге негізделген қызметті түзету.

Қауіпсіздік ережелері мен өткір кескіш нысандардағы талаптар

Жалпы баға

1: Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту мен оқу туралы ойлаңыз)?

2: түсіндіру және практика.

Көрнекілік , кұрал -жабдықтар (кілем тоқу станогі, түрлі түсті жіп, арқау жіп, сурет, кайшы)

1: Сабақты жақсартуға не көмектесе алады (оқыту мен оқу туралы ойланыңыз)?

2: оқушылардың ат салысуы, пікір таласы.

Сабақ туралы немесе жеке оқушылардың жетістіктері / қиындықтары туралы сабақта не білдім, келесі сабақтарда не іздеймін?

Оқушыларға арқау жіптерін рамаға керудің бірнеше жолдарын көрсеттім.

Өріс -- көлденең жіптер басты жіптермен байланыстырдық

Арқау  — тігінен (вертикалды) бір –біріне параллельді орналасқан жіптер.

Өріс пен арқау байланысып тоқылғанда алаша тоқыдық.

Келесі сабақта кілем тоқуды жалғастырамыз.

Кілем тоқу- инемен құдық қазғандай.


Станокқа арқау жіпті керіп ала құрт жүргіздік оқушылармен тақтасын тоқып жануар тектес пішінді оюмен кілем тоқыдық

Үй тапсырмасы:

6 24-25 бет

Кілемшені уйде жалғастырып тоқу.

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ