Сабақ: Қазақ тіліТақырыбы: Уақыт алға жетелейді
| Мектеп: «М.Әуезов атндағы орта мектебі» КММ
|
Күні:
| Мұғалімнің аты-жөні: Калибекова Акмарал Слямбековна
|
Сынып: 5
| Қатысқандар:
| Қатыспағандар:
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | О.5.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.Ж.5.3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.Ә.Т. 5.3. Көп мағыналы сөздер, омоним,антоним,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
Сабақ мақсаттары
| Барлық оқушылар орындай алады: Мәтіндегі ақпаратты түсінеді, сурет бойынша әңгіме құрай алады. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсініп, әңгімені жүйелі жазып бере алады.
|
| Кейбір оқушылар орындай алады: Лексикалық норманы көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдана алады.
|
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: Тірек сөздер арқылы мәтіндегі негізгі ойды ажырата алады.
|
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синоним.
|
| Диалог құруға/шығарма жазуға арналғанпайдалы тіркестер: Бос уақыт, тиімді уақыт, әлеуметтік желі, көңіл қалауы.
|
| Талқылауға арналған сұрақтар:Бос уақыт дегенді қалай түсінесіңдер? Бос уақытты қалай өткізсем екен деп ойланып көрдің бе? «Өмір адамға бір-ақ рет беріледі» деген сөзді қолданыста жиі естисің бе?
|
| Не себепті бос уақытты тиімді пайдалану керек деп ойлайсыз?
|
| Ишара:
|
Алдыңғы оқу | Жануарлар әлеміне шолу |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
| «Шын жүректен»(оқушылар біріне-бірі жылы лебіз білдіріп, жүректің суретін силайды). Топқа бөліну: Суреттер арқылы«Серпілген сауал» әдісі арқылы үй тапсырмасын сүрау | |
Сабақтың ортасы
| №1Мәтінді түсініп оқы, негізгі ақпаратты анықта.INSERT кестесі бойынша мәтіннен алған ақпараттарды талдаңдар, өз ойларыңды қорытындылап жазыңдар.Дескриптор: Мәтіннен алған ақпаратты талдайды, өз ойларын қорытындылап жаза алады.№2І топ.Диалогтік әдіс«Уақытты тиімді пайдалану» деген тақырыпта жұп болып диалог құрастырыңдар. ІІ топ. «Конверт- сурет» әдісі.Берілген суреттер желісі бойынша омонимдер мен көп мағыналы сөздерді қатыстырып шағын әңгіме құрастырыңдар.Дескриптор: Жұп болып диалог құрастыра алады.Суреттер желісі бойынша әңгіме құрастыра біледі.3-тапсырма
«Төрт сөйлем» тәсілі1. Оқулықтағы мәтінді оқып шығыңдар.2. Қазақтың өмірлік қағидасына айналған «Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі ілім біл» деген мақалын қалай түсінесің?Пікір. Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен бер.Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтір.Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз.Дескриптор: Білім алушы пікір, дәлел, мысал, қорытынды жаза алады. №4 Деңгейлік тапсырма. «Ойлан, жұптас, талқыла»А. Абайдың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін жатқа айтыңдар. Өлең мәтініндегі негізгі ой «Адам болам десең , уақытыңды босқа өткізбе» деген идеяны ақын қандай сөз қолданыстарымен жеткізеді?В. Өлеңдегі синонимдер мен антонимдерді теріп жазыңдар. С. Оқылым және тыңдалым мәтініндегі негізгі ойларды өзіңнің демалысыңа, денсаулығыңды арттыруға қалай пайдаланатыныңды айтып, ой бөлісіңдер.Ойыңды жазбаша жеткіз. Дескриптор: Ақынның сөз қолданысын, өлеңнен синонимдер мен антонимдерді таба алады. Оқылым және тыңдалым мәтінін пайдаланып, ойын жазбаша жеткізе алады.
| Оқулық «Атамұра» 83 бет
ҚБ.
ҚБ.
ҚҚ
ҚБ. |
Сабақтың соңы
| Үйге тапсырма беру. Кері байланыс: «Шығу парағы» арқылы.Рефлексия: «Даналық ағашы» |
|
Қосымша мәлімет: |
Саралау – оқушығамейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.Дескриптор: Ақынның сөз қолданысын, өлеңнен синонимдер мен антонимдерді таба алады.
| Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды. Суреттер желісі бойынша әңгіме құрастыра алады. Лексикалық норманы көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады.
| Әдебиет, өзін-өзі тануЗайырлық қоғам және жоғары руханият. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге? |
Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды.
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізе алды.
Сабақ белсенді өтті.
Жоспарланған саралау іске асты.
Уақытты тиімді пайдалана алдым.
Сабақ жоспарынан ауытқу болмады.
|
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):1. Ынтымақтастық атмосферасы2. ТапсырмаларСабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1. 2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?Оқу мақсатының толық орындалуын.
|