Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    Әл- Фараби атындағы № 145 ЖББМ

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Табиев Айдос Мұратұлы

    Күні:

    30.11.21

    Сабақтың тақырыбы

    Тарих қойнауында

    Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және мәтін бойынша өз ойларын білдіру;

    6.4.3.1 көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді;

    Көпшілік оқушылар үшін:

    мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады;

    Кейбір оқушылар үшін:

    көнерген сөздердің қолданыс аясын ажырата түсіндіріп, дәлелдейді.

    Сабақтың түрі

    Аралас сабақ

    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы, әдебиет.

    Қажетті құрал – жабдықтар

    Интерактивті тақта, тақырыпқа қатысты слайдтар, дыбыс шығарғыш, ақ парақтар (А4).

    Оқу әдістері

    Сөздік, практикалық, көрнекілік.

    Дереккөздері

    6-сынып «Қазақ тілі» Атамұра баспасы, 2018ж., әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар.

    Тапсырмалар


    Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс- әрекеті:

    Тапсырма, уақыты

    Мұғалімнің іс – әрекеті

    Оқушының іс – әрекеті

    Оқушыларға психиологиялық ахуал туғызу


    Оқушылармен амандасып, сыныпты түгендейді. Кезекшімен сұхбаттасады.

    І.Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасып, назарын сабаққа аудару. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

    ІІ.Қызығушылығын ояту

    Балалардың көңіл- күйі мен сабаққа деген ынтасын бейнеролик арқылы көрсету. Сол арқылы оқушылардың пікірін сұрау.


    Топқа бөлу : үлестірмелі қағаздар арқылы топқа бөлемін.

    I. Ханталапай тобы

    II. Патсайы тобы

    III. Қорамса тобы



    Мұғаліммен амандасады. Оқу құралдарын дайындайды. Кезекші жоқ оқушыларды атайды.

    .




    Бейне ролик тамашалайды. Алған әсерлерімен бөліседі.





    Үлестірмелі қағаздар арқылы топқа бөлінеді.

    Өткен сабақты тексеру


    Үй тапсырмасын сұрау:

    XXI ғасыр көшбасшысы әдісі арқылы жүзеге асады.


    Экспо -2017

    10. Экспо -2017 біздің елімізде өтті. Оның тақырыбы қандай ?

    20. Көрмедегі бірінші нысан –

    «НҰР ӘЛЕМ».

    Оның салмағы қанша және

    Нысан қанша әйнектен тұрады?


    30. ЭКСПО атауы қазақша

    ұғымды білдіреді?

    40. «Нұр әлем» нысанының

    ерекшелігі.

    Неологизм сөздер.

    10. Неологизмдердің жасалу

    Жолдары қаншаға бөлінеді?

    20. «Әуе, келіс, жай, шар,

    сөз, ғалам»

    сөздерден неологизм

    жаса.

    30. Нұрсұлтан қаласы қай жылдары

    Ақмола деп аталды?

    40. Бәйтерек нысанының биіктігі және қай жылы салынды?

    Астанамыз- мәдениет орталығы

    10. Мәденет сөзін қалай түсінеміз?

    20. Астана Опера театры қай театрдың үлгісімен салынған?

    30. Нұр әлем қай жылы салынған?

    40. Астана Опера театры қай жылы ашылды?.



    Үй тапсырмасына жауап береді



    Миға шабуыл


    Жаңа материалға қызығушылықты арттыру мақсатында «4 сурет, 1сөз» әдісі қолданылады.


    Яғни, бүгінгі біздің тақырыбымыз «Тарих қойнауында». Оқу мақсаттары хабарланады.

    Сабақ тақырыбы түсіндіремін. Сабақ «Алтын қақпа» ойыны бойынша жүзеге асады.

    Суреттерде тарихта іздері қалған ұлы ғұламалар мен хандар бейнеленген және өткенімізде қалған көне заттар , мата атаулары бейнеленген. Демек, жауабы тарих және көнерген сөздер.



    Мағынаны тану










































    Сергіту сәті












































    Қорытынды

    3 мин

    1-тапсырма. Тас қақпа кезеңінің сұрақтары

    І топ: Суреттер сөйлейді.

    ІІ топ: Мәтінмен жұмыс, түсінігін жазу, көнерген сөздерді табу,мағынасын ашу.

    ІІІ топ: Шығармашылық жұмыс «Синквейн әдісі» Хан, сәукеле, садақ.

    Дескриптор білім алушы

    - Суреттерді бақылап, диалог құрады.

    • Мәтін бойынша жұмыс жасап, көнерген сөздерді табу, өз ойларын білдіреді.

    • «Синквейн әдісімен» жұмыс жасайды.


    Қ/Б «Сандар сөйлейді »әдісімен бағаланады.




    2-тапсырма

    Ұжымдық жұмыс. «Күміс қақпа»

    Кітаппен жұмыс.Оқулықтағы №4 тапсырма.

    ІShape1 Shape2 топ ІІ топ ІІІ топ

    Жігіттің Сұлтанның Көбесін

    Ауылыңа Қару- жарақ Баданадай

    Сауыт -сайман Кіреуке Тұмсығын


    Жоғарыда берілген сқздерге морфологиялық талдау СКТ әдісімен.

    Дескриптор білім алушы

    • Көнерген сөздердің астын сызу, мағынасын жазу;

    • Морфологиялық талдау (СКТ технологиясы бойынша)жасау.


    Қ/Б «Сандар сөйлейді »әдісімен бағаланады.






    «Әріптерді қуалаймын» әдісі арқылы кестеден көнерген сөздерді табу.

    Р

    Д

    Ү

    Р

    И

    Я

    Ы

    Р

    Д

    К

    С

    П

    И

    А

    Б

    Д

    О

    А

    Е

    Ә

    К

    Е

    Б

    І

    С

    Ұ

    Т

    Р

    У

    Е

    Н

    Р

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Табиев Айдос Мұратұлы
    17 Сәуір 2022
    1077
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ "Тарих қойнауында" 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ "Тарих қойнауында" 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ 6 сыныптарға арналған Тарих қойнауында тақырыбында. оқушыларға ыңғайлы тапсырмалар мен қамтылған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    Әл- Фараби атындағы № 145 ЖББМ

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Табиев Айдос Мұратұлы

    Күні:

    30.11.21

    Сабақтың тақырыбы

    Тарих қойнауында

    Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және мәтін бойынша өз ойларын білдіру;

    6.4.3.1 көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді;

    Көпшілік оқушылар үшін:

    мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады;

    Кейбір оқушылар үшін:

    көнерген сөздердің қолданыс аясын ажырата түсіндіріп, дәлелдейді.

    Сабақтың түрі

    Аралас сабақ

    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы, әдебиет.

    Қажетті құрал – жабдықтар

    Интерактивті тақта, тақырыпқа қатысты слайдтар, дыбыс шығарғыш, ақ парақтар (А4).

    Оқу әдістері

    Сөздік, практикалық, көрнекілік.

    Дереккөздері

    6-сынып «Қазақ тілі» Атамұра баспасы, 2018ж., әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар.

    Тапсырмалар


    Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс- әрекеті:

    Тапсырма, уақыты

    Мұғалімнің іс – әрекеті

    Оқушының іс – әрекеті

    Оқушыларға психиологиялық ахуал туғызу


    Оқушылармен амандасып, сыныпты түгендейді. Кезекшімен сұхбаттасады.

    І.Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасып, назарын сабаққа аудару. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

    ІІ.Қызығушылығын ояту

    Балалардың көңіл- күйі мен сабаққа деген ынтасын бейнеролик арқылы көрсету. Сол арқылы оқушылардың пікірін сұрау.


    Топқа бөлу : үлестірмелі қағаздар арқылы топқа бөлемін.

    I. Ханталапай тобы

    II. Патсайы тобы

    III. Қорамса тобы



    Мұғаліммен амандасады. Оқу құралдарын дайындайды. Кезекші жоқ оқушыларды атайды.

    .




    Бейне ролик тамашалайды. Алған әсерлерімен бөліседі.





    Үлестірмелі қағаздар арқылы топқа бөлінеді.

    Өткен сабақты тексеру


    Үй тапсырмасын сұрау:

    XXI ғасыр көшбасшысы әдісі арқылы жүзеге асады.


    Экспо -2017

    10. Экспо -2017 біздің елімізде өтті. Оның тақырыбы қандай ?

    20. Көрмедегі бірінші нысан –

    «НҰР ӘЛЕМ».

    Оның салмағы қанша және

    Нысан қанша әйнектен тұрады?


    30. ЭКСПО атауы қазақша

    ұғымды білдіреді?

    40. «Нұр әлем» нысанының

    ерекшелігі.

    Неологизм сөздер.

    10. Неологизмдердің жасалу

    Жолдары қаншаға бөлінеді?

    20. «Әуе, келіс, жай, шар,

    сөз, ғалам»

    сөздерден неологизм

    жаса.

    30. Нұрсұлтан қаласы қай жылдары

    Ақмола деп аталды?

    40. Бәйтерек нысанының биіктігі және қай жылы салынды?

    Астанамыз- мәдениет орталығы

    10. Мәденет сөзін қалай түсінеміз?

    20. Астана Опера театры қай театрдың үлгісімен салынған?

    30. Нұр әлем қай жылы салынған?

    40. Астана Опера театры қай жылы ашылды?.



    Үй тапсырмасына жауап береді



    Миға шабуыл


    Жаңа материалға қызығушылықты арттыру мақсатында «4 сурет, 1сөз» әдісі қолданылады.


    Яғни, бүгінгі біздің тақырыбымыз «Тарих қойнауында». Оқу мақсаттары хабарланады.

    Сабақ тақырыбы түсіндіремін. Сабақ «Алтын қақпа» ойыны бойынша жүзеге асады.

    Суреттерде тарихта іздері қалған ұлы ғұламалар мен хандар бейнеленген және өткенімізде қалған көне заттар , мата атаулары бейнеленген. Демек, жауабы тарих және көнерген сөздер.



    Мағынаны тану










































    Сергіту сәті












































    Қорытынды

    3 мин

    1-тапсырма. Тас қақпа кезеңінің сұрақтары

    І топ: Суреттер сөйлейді.

    ІІ топ: Мәтінмен жұмыс, түсінігін жазу, көнерген сөздерді табу,мағынасын ашу.

    ІІІ топ: Шығармашылық жұмыс «Синквейн әдісі» Хан, сәукеле, садақ.

    Дескриптор білім алушы

    - Суреттерді бақылап, диалог құрады.

    • Мәтін бойынша жұмыс жасап, көнерген сөздерді табу, өз ойларын білдіреді.

    • «Синквейн әдісімен» жұмыс жасайды.


    Қ/Б «Сандар сөйлейді »әдісімен бағаланады.




    2-тапсырма

    Ұжымдық жұмыс. «Күміс қақпа»

    Кітаппен жұмыс.Оқулықтағы №4 тапсырма.

    ІShape1 Shape2 топ ІІ топ ІІІ топ

    Жігіттің Сұлтанның Көбесін

    Ауылыңа Қару- жарақ Баданадай

    Сауыт -сайман Кіреуке Тұмсығын


    Жоғарыда берілген сқздерге морфологиялық талдау СКТ әдісімен.

    Дескриптор білім алушы

    • Көнерген сөздердің астын сызу, мағынасын жазу;

    • Морфологиялық талдау (СКТ технологиясы бойынша)жасау.


    Қ/Б «Сандар сөйлейді »әдісімен бағаланады.






    «Әріптерді қуалаймын» әдісі арқылы кестеден көнерген сөздерді табу.

    Р

    Д

    Ү

    Р

    И

    Я

    Ы

    Р

    Д

    К

    С

    П

    И

    А

    Б

    Д

    О

    А

    Е

    Ә

    К

    Е

    Б

    І

    С

    Ұ

    Т

    Р

    У

    Е

    Н

    Р

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 6 сынып
    17.04.2022
    1077
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Табиев Айдос Мұратұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации