Бөлімі:
|
Теңдік және
теңсіздік.Теңдеу.
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Жумагулова Гульмира
Сейтбековна
|
Пәні:
|
математика
|
Күні:
|
16.
02 .2021
|
Сыныбы:
1-сынып
|
Қатысушылар саны: 4
Қатыспағандар саны:0
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Теңдеу.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
1.2.2.1 Теңдік жəне
теңсіздікті, тура жəне тура емес теңдіктер мен теңсіздіктерді
ажырата білу;
|
Сабақ
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
орындай алады:
Теңдеу шеше
алады;
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады:
қосу мен азайту
арасындағы байланыстар негізінде теңдеу құру үшін әріпті өрнектерді
қолданады;
Кейбір оқушылар
орындай алады:
Суреттер бойынша теңдеу
құрастырады
|
Құндылықтар:
|
Оқуға деген қызығушылықтарын
арттыру,еңбекке баулу, жолдастарының пікірімен санасуға,
құрметтеуге тәрбиелеу.
|
Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
2
мин.
|
Психологиялық
ахуал:
Шаттық шеңберін
құрады.
|
Математика- қызық
пән,
Бәріміз оны
білеміз.
Қызықты есеп
шығарып,
Тез жауабын
береміз.
|
ҚБ: От
шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
|
Ортасы
3 мин.
|
Оқулықпен
жұмыс
Сабақта оқушы-лар белгісіз
компоненті бар тепе-теңдікті теңдеу деп атайтынын және қосуға
берілген теңдеуді шешуді түбірді таңдау әдісімен орындауға
болатынын біледі.
|
Оқулықтағы
иллюстрацияны мұқият қарастырады, сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор:
1.Қосындының
компоненттерін айтады,
біледі.
2.Теңдеуді
шешеді,
теңдеудің шешімін
тексереді
3.Теңдеуді шешу
алгоритмін біледі.
|
ҚБ:
«Гүлдер» әдісі арқылы бір-бірін
бағалау.
.
|
Алдыңғы білімді еске
түсіру
тапсырмалары
|
Жаңа
сабақ
5мин.
|
Ұжымдық
жұмыс
Қысқы
ойындар
|
20- ?= 16. ?+16 =
20.
16+? = 20. 20-16 =
?
12+? = 18. ?+12 =
18.
18-?= 12 18-12
=?
Дескриптор:
Белгісіз санды тауып,өрнекті
шешеді.
|
ҚБ:
«Қошеметтеу»
(мадақтау сөздерін
айтып, ынталандыру)
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
4мин
|
Жеке
жұмыс суретпен
жұмыс
|
3=3 Бұл
–теңдік
3<5 Бұл
–теңсіздік
Теңсіздік құр 4 3, 5
3. Таразы басын теңестіреді. Теңдік құрылады 4 4, 5
5.
Дескриптор:
1.Теңсіздік құрады.
2.Таразы басын теңестіреді.
3. Теңдік
құрылады.
|
ҚБ: Жұлдызша.
|
Жұмыс
дәптерлері
|
Сергіту
сәті
2
мин
|
«Көңілді күн»
әні
|
Музыка ырғағымен жаттығу
жасау
|
|
|
6
мин
|
«Кім зерек ?»
ойыны
|
20-8 = Е 19-3 =
Д
14+4 = Е 10+4
=Ң
17-7 = Т 13+7
=У
10 12 14 16 18
20
Т Е Ң Д Е
У
Дескриптор:
Жасырын сөзді
табады.
|
ҚБ: Бір-бірін
бағалау.
|
1-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптері
|
6мин
|
Ұжымдық
жұмыс
«Балық аулау»
ойыны
|
Балықтың суретіндегі
теңдеулерді шешеді
5 минут уақыт ішінде
кім көп балық аулайды
Теңдеулер:
a+5= 11;
y
-3=
7;
y+6
=
12;
x-10
=20;
x+7
= 10;
x
-
4=
6;
c+20 = 40;
y
-3=
13
Дескриптор:
теңдеуді шешеді, ауызша
есептейді.
|
ҚБ: Өзін-өзі
бағалау
|
Жұмыс
дәптері
|
Соңы
2
мин.
|
«Түйінді
сәттер» әдісі
«Теңдеу», «теңдеу
түбірі»,
«теңдік» сөздері
ілінеді.
|
Дескриптор:
Негізгі ұғымдарға өз
түсініктерін береді.
|
ҚБ:
Мадақтау
|
Сөздер
жазылған
тапсырма
|
Кері
байланыс
2
мин
|
«Ақылды үкі»
әдісі
-мен бәрін түсіндім, сабақ
маған ұнады
-сабақ ма-ған ұнады,осы
тақырып бойын-ша тағы білгім
келеді
-сабақ ұнады, бірақ тақырып
бойын-ша түсінбеген сұрағым
бар
|
«Ақылды үкі» кері байланыс
парағы таратылады.
(үкі түрін таңдап, ауызша кері
байланыс жүргізіледі)
|
«Ақылды
үкі»
|
Бағалау
парағы
|
Бағалау
1мин
|
Әр оқушыны мадақтап,
жетістігін атап
көрсету.
|
|
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды
жоспарлайсыз?
|
Қабілеті жоғары оқушыға
жекелей күрделі тапсырма беру
қажет
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай
жоспарлайcыз?
|
Әр тапсырмадан соң қысқаша
рефлексия жүргізу арқылы
|