Материалдар / Ашық сабақ "Теңдеулерді шешу"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Теңдеулерді шешу"

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдері үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2018
595
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән: Математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

ІІІ-бөлім Теңдіктер мен теңсіздіктер

Мектеп: «Нұрлы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Күні: 02.03.2018

Мұғалімнің аты-жөні:

Утебаева Гульжаһан Абдрахмановна

Сынып: 1

Қатысқандар саны: 27

Қатыспағандар саны: -

Сабақ тақырыбы

Теңдеулерді шешу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.2.2 «таңдап алу» әдісімен және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешу


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Қосу мен азайту арасындағы қатынастар негізінде теңдеу үшін әріпті өрнектерді қолдана білу

Көптеген оқушылар: Есептер шығаруда белгісіз санды табуға үйрену

Кейбір оқушылар: қосу мен азайту амалдарына байланысы негізінде теңдеулерді шешуде әріпті өрнектерді қолдану


Бағалау критерийлері

Білу

Түсіну

Қолдану




Қосу мен азайту арасындағы қатынастар негізінде теңдеу үшін әріпті өрнектерді қолдана біледі

Есептер шығаруда белгісіз санды табуға үйренеді

Қосу мен азайту амалдарына байланысы негізінде теңдеулерді шешуде әріпті өрнектерді қолданады


Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Қосылғыштар, азайтқыш, айырманың мәні, қосылғыштың мәні, теңдеу, әріпті өрнек, теңсіздік сонша сөз тіркестерін қолдана алады.

Құндылықтарды дарыту

Білім алушылардың ынтымақтастығын достық құрметін дарыту арқылы ұйымшылдыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

«Көркем еңбек» пәні

Топтық жұмыстарда суреттерді бояу барысында орнайды.

«Сауат ашу» пәні

Сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы.

АКТ қолдану дағдылары

Бейнекөрініс арқылы тақырып туралы қосымша түсінік алып қорытынды жасайды.

Бастапқы білім

1.2.2.1. Теңдік және теңсіздікті,теңдеуді тану,тура және тура емес теңдікті айыра білу.


«Кім жылдам?» ойыны

Санды өрнек,әріпті өрнек,теңдік туралы еске түсіру.

Оқушылар аңдарды тиісінше үйге кіргізеді.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған

уақыты

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылардың зейінін шоғырландыру;


Қуан, шаттан!

Қуан, шаттан!

Қуанатын күн бүгін.

Қайырлы таң, Қайырлы күн!

Күліп шықты күн бүгін!

Оқушылар бір-біріне жымиып қарап, жақсы көңіл күй сыйлайды.


«Қызықты текше» арқылы топтарға бөлу.

Текшедегі суреттер арқылы топтасады.


Шаттық шеңбері















АКТ

Сабақтың ортасы

(СЖ) Тақырыпқа байланысты интербелсенді тақта арқылы білім алушыларға бейне сюжет көрсету.

Қойылатын сұрақтар:

- Әріпті өрнектерен айырмашылығын айт.

-Теңдеу дегеніміз не?

- Не үшін теңдеу дейміз?

-Белгісіз сан немен белгіленеді?

Білім алушылармен бірге сабақ мақсаттарын анықтау



ҚБ. «От шашу» арқылы бағалау

Сұрақтарға жауап берген оқушыларға шапалақтап отырады.


(Ж) «Үш қадамдық сұқбат» әдісі

(1-қадам) Оқушыларды жұптастыру, тапсырмалар беру

(2-қадам) берілген тапсырма бойынша жұпта талқылап, ойларын ортаға салады

(3-қадам) әріптің орнына сәйкес келетін тиісті санды тауып қоршап, басқа жұптарға дәлелдейді

Берілетін тапсырма:

Кейбір білім алушылар өздері теңдеудің шешімін табады.



ҚБ «Басбармақ» арқылы бағалау

Тапсырманы орындауына байланысты топ бағаланады



Сергіту сәті «Ипадром» арқылы


Шабандоздар – шабамыз,

Көрермендер – шапалактаймыз.




Өлең жолдарын айта отырып сабаққа деген ынтасы артады.



ӨЖ «Код сақтаушысы» ойын.

Бір мүшесі белгісіз болатын өрнекті тақтаға жазыңыз. Оқушылар әріптің мәнін табады, сосын тапсырманы

орындағандарын дәлелдейді және сол әріпті пайдалана отырып жаңа өрнек құрастырады.

Мысалы, мұғалім көрсетіп тұр 30 – a = 2.

Тапсырманы дұрыс орындаған оқушы код сақтаушысы болып табылады және ол жаңа өрнек ұсынады, мысалы,

а+ 30 = 50.

Барлық оқушылар өзінің шешімдерімен бөліспейінше

ойынды жалғаса береді.


ҚБ «Бағдаршам» арқылы бағалау

Оқушылар тапсырма бойынша бағдаршамның тиісті түсін көрсетеді.



Сабақтың соңы


«Ұшақ» ойыны

Оқушылар ұшақ жасап оған теңдеу жазып, ұшырады.

Ұшақ келіп қонған оқушы теңдеудің шешімін табады

Қиындыққа тап болған білім алушыларға қосымша түсініктер беріп,теңдеудің шығару жолдарын түсіндірем.


ҚБ «Күлегеш» арқылы бағалау

Ұшаққа күлегеш жабыстырамын.



Кері байланыс «Кемпірқосақ» арқылы


Оқушылар сабақ бойынша ойларын қорытындылайды.



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары

оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді

жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Оқушылар тапсырмалар орындай отырып,математикалық амалдарды дұрыс қолданды.Санды және әріпті өрнектерді ажырата алды.Көптеген оқушылар теңдік пен теңсіздікті ажырата алады.Кейбір оқушылардың белгісіз санды табудағы дағдысы қалыптасты.

Оқушылардың ішкі уәжін арттыру үшін әр тапсырма соңында ҚБ ұйымдастырамын.






Сергіту сәтіндегі жаттығуларды дұрыс орындауын қадағалаймын.Оқушылар дың мектеп ережесін дұрыс сақтауын, партада дұрыс отырыуын қадағалап отырдым



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Оқу мақсаты ашылды, себебі «Саралау» әдістері арқылы сұрақтарға толық жауап беріп, берілген тапсырмадағы есептерді дұрыс орындады. Оқушылар теңдеулерді шешу үшін амалдардың белгісіз компоненттерін табуды біледі, есептеу дағдыларын пайдалана отырып, дәлелдеп берді.

Қиындыққа тап болған оқушыларға қосымша түсініктер беріп, ынталандырып отырдым..


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Жұптық жұмыс. Мұнда оқушылар жұптаса отырып, есептерді талдау барысында белсенділік танытты.

2: «Кім жылдам?» ойыны арқылы алдыңғы сабақтардағы әріпті өрнек,теңдік, теңсіздікті айта отырып,тақырыпты білімде байланыс орнады.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Ынтымақтастық атмосферасында оқушылардың бір –бірін тыңдау мен қошаметтері.

2: ҚБ дұрыс жүргізілуі.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Сабақтарымды жоспарлауда жаңартылған білім беру бағдарламасының негізгі тәсілдерінің бірі»» жұмыстарды ұйымдастыра отырып, ойын ашық айтуын, сыни тұрғыдан ойлана отырып сұрақтарға жауап беруін қамтамассыз етемін.












































Пән: Дүнитану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

І-бөлім

Мектеп:

Күні: 21.02.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Ускенбаева Т


Адилбекова Б

Сынып: 1

Қатысқандар саны: 27

Қатыспағандар саны: -

Сабақ тақырыбы

Адам өміріне ауа райының әсері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.2.1. ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне оң және кері әсерін талдау


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Ауа райы туралы білу

Көптеген оқушылар: тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып беру

Кейбір оқушылар: - білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресустар қоса дәлелдеу


Ойлау дағдылары

Біледі - Ауа райы туралы біледі


Түсінеді- тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып береді

Қолданады - білімді сыныптастарына түсіндіріп, оқулықтан тыс ресустарды қолданады


Дискриптор


Ауа райы туралы біледі



Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айта алады.


Білімді сыныптастарына түсіндіріп, оқулықтан тыс ресустарды қолдана біледі.



Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Ауа райы ,жауын-шашын, ашық күн, температура сөз тіркестерін қолдана алады.

Құндылықтарды дарыту

Білім алушылардың ынтымақтастығын достық құрметін дарыту

Пәнаралық байланыстар

Өзара сұрақ қою барысында «Қазақ тілі және әдебиеті», топтық жұмыстарда суреттерді бейнелеу барысында «Көркем еңбек» ,зерттеу арқылы «жаратылыстану» пәнімен байланыс орнайды.

АКТ қолдану дағдылары

Компьютерде пернетақта арқылы жазып көреді. Бейнекөрініс арқылы тақырып туралы қосымша түсінік алады.

Бастапқы білім

«Таза тақта» әдісі бойынша тапсырма орындайды. Мен қайда тұрамын?

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

  • Оқушылардың зейінін шоғырландыру;

Психологиялық ахуалды орнату

-Әрбір адам.

-Туысым досым,жұрағат

-Әрбір сабақ

Үйрену, ұғу ұлағат

-Әрбір ісің

-Тірлік, тірек,адамдық

-әрбір сөзім

--Шындық,бірлік, адалдық.

Жыл мезгілі бойынша топтарға бөлу.

  • Интербелсенді тақта арқылы білім алушыларға бейне сюжет көрсету.

  • Білім алушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ ОМ анықтау



























АКТ

Сабақтың ортасы

(ТЖ) «Сыйқырлы суреттер» тәсілі

Тапсырма:Жыл мезгілдеріне тән сурет белгілерді ата.

Тірек сөздер:Жыл мезгілдері ,ауа райы ,температура




Shape2 Shape3 Shape1

Қыс

Күз

Жаз


Shape4

Shape5

көктем






«Отшашу» арқылы ынталандыру

Shape6

(ЖЖ) «Ойлан» тәсілі


Сұрақтарға жауап береді.

Суретте қандай жыл мезгілі бейнеленген?

Адамдар әр жыл мезгілінде немен айналысады?

Ширату жаттығулары «Ауа райы»

(ӨЖ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау

Дәптерге күлегештер жабыстыру


«Ұқсатып сал» тәсілі

Жыл мезгілдерінің суретін салу

«Бас бармақ» арқылы ынталандыру

«Жұптас-ойлан- бөліс»

Жылдың әр мезгілінде қандай ойын ойнайсың?

«Тапқыр болсаң, шешіп көр» жыл мезгілдеріне байланысты жұмбақ шешу


СShape7

түсіндім


абақтың соңы

«Қарлы кесек» ойыны

Сұрақтар қою

(қошемет сөздер айту)

Shape8

Кедергілер болды


Кері байланыс













Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары

оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Жеке, топтық, жұптық жұмыстарда, сұраққа жауап беруде қиналатын білім алушыларға дербес қолдау көрсету. «Тапқыр болсаң шешіп көр» жұмбақ шешу арқылы тапсырмалар орындату.

Қабілеті жоғары білім алушыларға «Ұқсатып сал» жыл мезгілдерінің суретін салу және олардың айырмашылығы туралы айту






Білім алушылар тапсырмаларды орындау барысында сөз саптау ,өз ойларын толық жеткізу қабілеттеріне қарай бағалау.

Сергіту сәтінде дене қимылдарын дұрыс жасауды үйрету













Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: 2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!