Материалдар / Ашық сабақ, "Теңге-мемлекет келбеті" 6 сынып

Ашық сабақ, "Теңге-мемлекет келбеті" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Еліміздің төл теңгесі туралы ашық сабақтарда қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2020
450
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Тәрбие сағаты

Мектеп: №1 Бекітемін:


Күні:12.11.2019


Мұғалімнің аты-жөні: Жаксыбаева А.О

Сынып: 6«Б»


Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім атауы

Теңге мемлекет келбеті

Жүзеге асатын оқу мақсаттары

Тәуелсіз еліміздің  ең  бірінші  айрықша белгісі  теңгемен тереңірек  таныстыра отырып,сөздердің мағынасын, қолдану аясын  жете білуменнен  байланысты оқушылардың мүмкіндігін дамыту

Сабақ мақсаты

Туған жеріне , отанына сүйіспеншілігін ояту

Бағалау критерийлері

  • тыңдалым мазмұнын түсінеді;


Тілдік мақсаттар

Лексикалық минимум:теңге,мемлекет

Осыған дейінгі меңгерілген білім

Қазақстан Республикасы президентінің Қазақстан халқына жолдауындағы «халықтың әлеуметтік-экономикасын көтеру» тақырыбы

Құндылықтар

Адалдық, серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз оқу.

Сабақта оқушылар бойына жауапкершілік және құрмет сынды құндылықтарды дарыту қамтылатын барлық тапсырмалар негізінде жүзеге асады. Себебі сабақтың тақырыбы осы құндылықтармен мағыналық тұрғыда етене байланыста.

Пәнаралық байланыс

География, тарих, әдебиет, өзін-өзі тану

АКТ дағдыларын дамыту

Сабақ таныстырылымы

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс – әрекеттер

Ресурстар


Сабақтың басы

7 минут



Қызығушылықты ояту.

«Сөздік бұлт»

Оқушылар тақырып бойынша білетін сөздерін сөздік бұлтқа жазады. Сөздік бұлт түрлі формада болуы мүмкін, маңыздысы тақырыпқа сәйкес кілт сөздерді еске түсіріп, сауатты жазу. Берілген 1 минутта қатесіз және ең көп сөз жазған топ жеңімпаз атанады.






Бұлт пішінді қағаздар


Сабақтың ортасы


8 минут


































15 минут





















5 минут


Халқымызға ғасырлар бойы арман болған тәуелсіздік,егемендік ұстанымдарын биікке көтеретін бұл күн – біздің Отанымыздың әрбір азаматы үшін қастерлі мереке. Бұл мереке күнтізбеде «Қазақстан Республикасының мемлекеттік тәуелсіздігі» туралы Конституциялық заңының 1991 жылы 16 желтоқсанда қабылдауына байланысты тұрақты түрде аталып өтіледі.

Тәуелсіздік –біздің ұрпаққа берген үлкен бақыт, халқымыздың мәңгілік құндылығы. Біз бүгінге дейінгі барлық жетістіктерімізге Тәуелсіздіктің арқасында қол жеткіздік. Тәуелсіздік –біздің ең басты игілігіміз, баға жетпес құндылығымыз.
1991жыл Кеңес одағы ыдырағаннан кейін әрбір ел тәуелсіздігін жариялап, өзінің мемлекеттік рәміздерін қабылдады. Қазақстан өзінің Елтаңбасын, Туын, Әнұранын заңмен бекітті. Саяси егемендігін алған ел экономикалық тәуелсіздікке де ие болуы қажет. Осы орайда барлық мемлекет бұрынғы Кеңес одағының рубльдік аймағынан шығып, өзінің ұлттық валютасын шығарды.

Әрбір  елдің  тарихында үлкен  шежіре,тарих жатыр.Ал  біздің еліміз  үшін ХХ  ғасырдың  маңызы  зор. Себебі, еліміз  тәуелсіздік алып, сол тәуелсіздіктің  белгілеріне  ие  болды. Біздің  ұлттық бейнемізді,болмысымызды,тарихымызды  көрсететін  рәміздеріміз бар.Елтаңба,Әнұран мен Туымызбен бірге  тағы  бір белгі  — ұлттық теңгеміз бар. Теңге 1993жылы  15 қараша күні  дүниеге келді. Ұлттық валютаны «теңге», ал оның жүзден бір бөлігін «тиын» деп атауды сол кездегі ҚР Жоғары кеңесі комитетінің төрағасы Сауық Тәкежанов ұсынған еді. Теңгенің де өз шығу тарихы бар. Ұлттық теңгені жасауға екі жыл уақыт қажет болды. Қазақстан өз төл ақшасын шығару үшін 1990жыл теңгенің алғашқы үлгісін жасайтын арнайы жұмысшы тобын құрды. Тәуелсіз елдің ұлттық валютасын жасап шығарған Тимур Сүлейменов, Меңдібай Әлин, Ағымсалы Дүзелханов, Хайролла Ғабжәлеловтер еді. Олар жұмыстарын Қазақстан мәдениетінің тарихи даму аспектілерін зерттеуден бастаған.

"Әр елде өз валютасы"

Қырғызстанда-/сом/        Ресейде -/рубль/          Германияда — /марка/

Америкада — / доллар/   Ұлыбританияда-/фунт/ Украинада — /гривна/

Қытайда — / юань/            Тәжікстанда — /манат/    Өзбекстанда — /сум/

Түркияда -/ лира /            Латвияда -  / лат /           Кореяда — / йена /



Жағдаяттар шешу.

1-жағдай:  Биылғы оқу жылында  қазақ  тілі оқулығы жетіспейді,базардағы оқулық  бағасы 800 теңге.Анаң туыстардан оқулығыңды тауып әкелді.Бірақ оқулық ескі,жыртық.Сен оқулықты  ұстағың келіңкіремей  тұр .Сенің іс-әрекетің …?

2-жағдай: Сен екі ініңді  бала бақшадан алып  қайттың.Інілерің  қарындары ашқандарын айтты. Сенде  60 теңге бар.

 Балмұздақ  60 теңге, 3 алма 60 теңге,  1 қорап сағыз  60 теңге

Қай затты алар едің? Неге?

3-жағдай: Сенің  былтырғы етігің өзіңе шақ.Бірақ оны кигің  келмей тұр.Жыртық болмағанмен,ескі.Ойыңды әкеңе айтып едің,әкең айлық әлі алмағанын айтты.Сенің  әрекетің…?



"Менің теңгем"

Бұл бөлімде оқушылар теңге тақырыбына өлең шығарады.


























Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия


«Сэндвич» әдісі


ауызша

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс

  • сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды;

  • жай сөйлемдер құрастырады.

Сабақта дескрипторларға негізделген жүйеде бағаланады.

  1. Мұғалімнің ауызша кері байланысы

  2. Бірін-бірі бағалауы

  3. Оқушының кері байланысы

География, тарих, әдебиет, өзін-өзі тану пәндерімен байланысты.

Сабақта таныстырылым көрсету үшін қолданылады.

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!