Сабақтың
тақырыбы: Теріс сандарды қосуға
есептер шығару
Мақсаты:
-
Теориялық білімдерін
практикамен ұштастыру, сапалы біліммен қаруландыру, математикаға
қызығушылығын арттыру..
Сабақтың
түрі: дидактикалық ойын,топтық
сайыс
Сабақтың
типі: Ойын түрінде (Математикалық
кафе)
Көрнекілік: кафе үлгісіндегі кабинет,
түрлі-түсті қағаздар,стикер, үлестірмелі
қағаздар, сілтемелер,слайд.
Сабақтың
барысы:
1.Ұйымдастыру
кезеңі.
А)Сәлемдесу,оқушыларды
түгендеу.
Б)Оқушылардың назарын
сабаққа аудару
Оқушыларды топқа
болу
1-топ. Натурал сандар
2-топ. Бүтін сандар 3-топ. Рационал
сандар
2.Үй тапсырмасы
тексеру:
№451.
1)(-15)+(-8)=-23;
3)(-8,4)+(-1,6)=-10; 5) ;
2)(-3,25)+(-0,75)=-4;
4)(-0,9)+(-99,9)=-100; 6) ;
3.Сабаққа кірісу
кезеңі:
Математикалық кафенің
қонақтары бүгін кафеміздің үш столының тапсырыс берген қонақтары
бар. Олар : «Натурал
сандар»,
«Бүтін
сандар»,
«Рационал
сандар» командаларына «Қош
келдіңіздер» деп алдарыңызға кафеміздің бүгінгі мәзірін
ұсынамыз! Біздің тағамдарымыздан дәм
татып, уақыттарыңызды көңілді өткізулеріңізге тілек
білдіреміз!
Ас-
мәзірі:
-
Қуырдақ- «Кім үлгерді,
сол жеді»
-
«Үш бұрыш » қосылған
сорпа
-
«Біздің дастарханнан-
сіздің дастарханға...»
Шарты:
кафе үлгісіндегі кабинетте
математика сабағына
қатысушылар
үшін үстел әзірленіп,
«Натурал сандар», «Бүтін сандар», Рационал
сандар»сілтемелері қойылады.Ойынға 3
команда 7 оқушылрадан
қатыстырылады және жүргізуші «бас
аспаз».
«ас мәзірінде» ерекше
тағамдарға байланысты тапсырмалар бар. Тапсырманы жақсы орындаған
командаға Сыйлықтар беріледі.
Қуырдақ- «Кім
үлгерді,сол жеді» берілген сұрақтарға бірінші
жауап берген топқа бір ұпай қосылады. Әр сұрақ бір
ұпай.
-
«Бір
жылы сөз
бір
күнге
азық»
-
«Екі
жақсы қас
болмас; екі
жаман дос
болмас»
-
«Бес
саусақ бірдей
емес»
-
«Бес
бармақ жиналса,
жұдырық болады»
-
«Алты
жыл аш болсаң да, атаңның салтын
ұмытпа»
-
«Алты
аға бірігіп әке
болмас»
-
«Жеті
жұрттың тілін
біл, жеті
түрлі білім
біл»
-
«Жеті
атасын білмеген жетімдіктің
белгісі»
-
«Дос егіз
болса, дұшпан сегіз
болады»
-
«Он
саусақтың саны бірдей болғанымен, тұрқы
бірдей емес»
-
«Он
рет
айтқанынан бір
рет көрсеткен
артық»
-
«Отыз
тістен шыққан
сөз, отыз
рулы елге
тарайды»
-
«Отыз
күн
оразаның бір
күн айты
бар,
Әр қылған
жақсылықтың бір
қайтуы
бар»
-
«Бір
тал
кессең он
тал
ек»
-
«Бір
күн тұзың
татқанға қырық
күн
сәлем»
-
«Бір
жақсы
дос, жүз
туыстан
артық»
Келесі тағамымыз «Үш
бұрыш » қосылған сорпа.
Мұнда үш топқа тапсырма
беріледі. Арифметикалық төрт амалды пайдалана отырып белгісіз санды
табу керек:
?(34)
40
23
12 8 6
5 7 6 8 10
4
?(40)
54
90
14 5 12 3 17 9
10 6
5
8 6
5
?(25)
10
3
-
6 5 12 15
9
?(59)
22
53
12 3 6
?(8)
12
15
5 7
10 8
11 7
4 5
2 3 9 18
12 8 4
21
48
?(84)
12 7
7
5 9
9 12 6 18
«Біздің дастарханнан-
сіздің
дастарханға...». Әр топ келесі топқа
дайындап келген сұрақтарын қояды
қояды.
Натурал
сандар:
-
Қандай сандар қарама-қарсы
сандар деп айтылады?
-
Қандай сандар бүтін сандар
жиынын құрайды?
-
Қандай сандар рационал
сандар жиынын құрайды?
-
Нөл саныны қарама-қарсы
сан?
Бүтін
сандар:
-
Санның модулі қалай
жазылады?
-
Теріс санның модулі қандай
санмен өрнектеледі?
-
Қандай санның модулі нөлге
тең?
-
Қандай сандар нөлден
кіші?
Рационал
сандар:
-
Натурал сан дегеніміз
не?Қандай сандар нөлден үлкен?
-
а санына b санын қосу – а
санын b бірлікке өзгерту болып
табылады.
-
Қарама-қарсы сандардың
қосындысы неге тең?
-
Екі теріс санның қосындысы
қалай табылады?
-
;
3) ;
5) ;
-
4) ;
6)
Жауабы:
Есеп
№458:
Түсте ауаның температурасы -2С
болды. Кешке ауаның температурасы -3С-қа, ал түн ортасында -5С-қа
өзгерді. Түн ортасында ауаның температурасы неше градус
болды?
Есеп
№460:
Сүңгуір қайық 270 м тереңдікте
жүзіп жүрді де, жүзу деңгейін -42 метрге өзгертті, сонан соң тағы
да -27 метрге өзгертті. Сүңгуір қайық неше метр тереңдікте
жүзді?
Жауабы:
жылдамдық
Жауабы:
Бұрыш
Жауабы:
Медет
Жауабы:
үш
Жауабы: 4 мысық
Жауабы: үш стакан
Жауабы: екі сағат
Жауабы: жоғары
Жауабы: шырпы
Жауабы: егер оны мұз етіп
қатырса
-
Бір оқушы «қой бағатын
кезегім» деп сабақтан қалып қойғанда мұғалімі «қанша қойың бар?»
деп сұрапты. Сонда оқушы: «Біреуі екеуінің алдында жүреді, екеуі
біреуін айдап жүреді, ал біреуі екеуінің ортасында жүреді
депті. Қанша қой бар?
Жауабы: 3 қой
4.Қорытынды.
5.Үйге
тапсырма:№457,462.