Материалдар / Ашық сабақ: Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу тақырыбына арналған ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Мамыр 2024
158
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

8.2А Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар

Мектеп: «Мектеп жанындағы интернаты бар жалпы орта білім беретін №6 мектебі» КММ

Пән мұғалімі: Манасбаев Әсет Мұратұлы

Пән:

Геометрия

Сабақтың тақырыбы:

Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

8.1.3.6 тікбұрышты үшбұрышты 300, 450, 600 -қа тең бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін табу үшін қолдану;

Сабақтың мақсаты:

   sinα, cosα, tgα, ctgα мәндерінің бұрыштарын анықтау; тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарын табу; есеп шығару кезеңінде қолдану.

Қолдану технологиясы

Қ.О.Бітібаеваның «Ой тастау,ойланту,ойлау»

Бағалау критерийі

sinα, cosα, tgα, ctgα мәндерінің бұрыштарын анықтайды; тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарын табады; есеп шығару кезеңінде қолданады.

Пәнаралық байланыс

Сандарды астрономиямен байланыстырып, халықтық мақал, нақыл сөздермен сандарды сөйлете алады, яғни әдебиетпен байланыстыру.

Оқу дағды деңгейлері:

Білу, түсіну, қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут



Ой тастау






3 минут




















  1. Ұйымдастыру кезеңі: Балалар сабағымызды бастау үшін «Шаттық шеңберіне» тұрып бір бірлеріне сәттілік тілендерші.



  1. Балалар сабағымызды топқа бөлініп өткізетін болғандықтан өздерін тандап 4 топқа бөлініп отыруларынды сұраймын.




  1. Ұстаз оқушылармен амандасады және Қ.О.Бітібаеваның «Ой тастау,ойланту,ойлау» технологиясымен таныстырып кетеді.(слайд)

Құрметті оқушылар бүгін біз үшін ерекше сабақ, себебі,бүгінгі математика сабағын қазақтың Хан апасы аталған, қазақтың қара домалақ баласының жанашыры,тұңғыш Мемлекеттік сыйлықтын иегері 42 оқу бағдарламалық кітаптың авторы, Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Қ.О.Бітібаеваның «Ой тастау,ойланту,ойлау» технологиясымен сабағымызды әдебиетпен, астрономиямен байланыстырып өтеміз.Алдын ала берілетін тапсырма: әр топ өз топ атауы бойынша сандардың қасиетімен байланыстырып эссе жазуға,өлең шығаруға, қазақ сандарының қасиеттері жөнінде пікір жазуға, сонымен қатар ұлтымыздағы мүшел жас туралы ойларынды жазуға тапсырма беріледі.сабақ барысында орындай беріндер.


  1. Балалар «Ой тастау» бағыты бойынша «Жұбынды тексер» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады.Жұптар бір бірлерінің дәптерлерін тексерген сон, тақтаға есептің шешімін шығарамын.Сендер сол жауап арқылы жұбының үй тапсырмасының дұрыс бұрысын тексересіндер.

Үйге берілген тапсырма № 163

  1. tgα= = b=4 c=

  2. tgα=2,4 2,4= a=24 c=

  3. x=4,5

Балалар,өте жақсы бір бірімізді «Үш шапалақ» әдісі арқылы қолдап қояйықшы.

Оқушылар «Шаттық шеңберіне» тұрып бір-біріне сәттілік тілейді.



Оқушылар «Стикер» әдісі арқылы топқа бөлінеді. Қызыл – «Жетіқарақшы»,сары – «Темірқазық»,көк – «Құсжолы», жасыл – «Таңшолпан»


Қ.О.Бітібаеваның «Ой тастау,ойланту,ойлау» технологиясымен танысады.















1) Оқушы қасындағы жұбының дәптерлерін алмасу арқылы үй жұмыстарын тексереді.

2) Барлық оқушылар тақтада тұрған есептің жауабымен салыстырады.

3) Дұрыс немесе қате шығарғанын айтады.






























«Үш шапалақ» әдісі











Слайд 1,2

Қ.О.Бітібаеваның «Ой Ой тастау,ойланту,ойлау» технологиясы

(Қ.О.Б слайд)



Г.Н.Солтан,

А.Е.Солтан,

А.Ж.Жумадилова

«Геометрия»,

8-сыныбына арналған оқулық, «Келешек»,2018










Үй тапсырмасының орындалуы интербелсенді тақтада көрініп тұрады





Сабақтың ортасы

4 минут











Ойланту

5 минут




























5 минут























Деңгейлік тапсырмалар

5 минут












Сергіту сәті

1минут




Сабақты бекіту


Ойлау


12 минут















Сабақтың соңы.

Ұстаздың кері байланыс

2 минут

Жаңа тақырыпты бастау үшін «Ойланту» бағыты бойынша өткен тақырыптқа «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтарға жауап берейік:

  1. Негізгі тригонометриялық тепе теңдік?!

  1. Тікбұрышты үшбұрыштың синусы? sinα =

Косинусы? cosα =

Тангенсі? tgα =

Котангенсі дегеніміз не? ctgα =

  1. Пифагор теоремасы тұжырымдап берініз.



Жаңа тақырыпты меңгерту

  1. Балалар,міне «Миға шабуыл» әдісі арқылы есімізге өткенді түсірдік. Енді жаңа тақырыпты бастайық. Біздің тақырыбымыз: Тікбұрышты үшбұрышты шешу. Қазір тақырып бойынша видео көруге шақырамын.


«Балық аула» әдісі. «bilimlend» платформасынан видео материал көру арқылы оқушылар керек ақпарттарын дәптер бетіне түсіреді.

Кейбір сүйір бұрыштарының тригонометриялық функцияларының мәндерін есептеп көрсету; <A= болатын ABC тікбұрышты үшбұрышын қарастырсақ, (өткен сабақта өткен анықтама бойынша),

sin , sin

Тікбұрышты үшбұрышта - тық бұрышқа қарсы жатқан катет гипотенузасының жартысына тең болғандықтан, AC=a болса, AB= 2a болады. Пифагор теоремасы бойынша BC= = a болады, сонда sin = , sin болады.



  1. Балала, керек ақпаратты видеоматериал көру арқылы дәптер бетіне түсіріп алдық. Енді «60 секунд» әдісін пайдалана отырып тапсырма орындаймыз.Қазір 4 топқа материал таратамын,сендер берілген кестедегі бос ұяшықтарды 1 минут ішінде толтыруларын керек. Тапсырма түсінікті ме?!

Әр топқа 4 кесте беріледі. 1 минут ішінде кестені толтырып, слайдтан дұрыс қатесін тексеру қажет.


sinα

cosα

tgα

1

ctgα

1


Балалар тапсырма орындалып болсандар,берілген кестенін дұрыс жауабын интербелсенді тақтаға шығарамын,Әр топ өз жауаптарынды дұрыс немесе қате екенін салыстырындар.



3.Жақсы балалар,топтық жұмыс орындап бірлігімізді тексердік. Енді жекелеме жұмыс жасайық. «Бір қадам алға...» әдісі арқылы кітапта берілген тапсырмамен жұмыс жасаймыз. Кітаптағы деңгейлік тапсырмаларды интербелсенді тақтаға шығарамын. Кітаптағы № 171 № 172 № 181 тапсырмаларды орындаймыз. Тақтаға ерікті түрде бір оқушы шығып орындайды.


A деңгейді шығару арқылы келесі B деңгейге, В деңгейін шығару арқылы C деңгейіне өтесіндер. Бірінші есепті дұрыс шығару арқылы келесі есепке бір қадам жасап көшетіндерінді ұмытпандар.Ал кәне, экранға назар аударайық.



Балалар,мінекей жаңа тақырыптыда өте жақсы меңгердік. Енді «тригонометрия биі» арқылы бір сәт сергіп алайық. «Сергіту сәті»



Балалар! Мінекей бүгін «Тікбұрышты үшбұрышты шешу» тақырыбын меңгердік. Сабақтың басында өздеріңе шығармашылық тапсырма берілген болатын. Қазір әр топ өз топ атауларын қорғай отырып,шығармашылық жұмысты ортаға салып сабағымызды бекітіп алсақ деймін, Кәне қай топ бастайды?

Қызыл – «Жетіқарақшы» пікірталас ұйымдастыру(мүшелжас туралы)

Сары – «Темірқазық» эссе

Көк – «Құсжолы» өлең шығару

Жасыл – «Таңшолпан» ой бөлісу


Балалар, міне сабақты «Зерттеу» әдісі арқылы шығармашылық ізденулерінді ортаға салып бөлістіндер. Мен, шексіз ризамын! Сендердей, тілін, ұлтын,ұлттық құндылығын құрметтейтін шәкірттерімнін барын мақтан тұтамын. Сондықтан әр топқа жүрегімнің жылуын ұсынып бағаласам деймін(төрт топқа үлкен төрт жүрек қойылады).




(Ұстаз өткен тақырып бойынша оқушылардың еңбегін бағалайды)

Балалар, міне төрт топ қатыса отырып бүгін үлкен тақырыпты «геометрия» сабағында меңгердік. Сабағымызды әдебиетпен, астрономиямен байланыстырдық. Сендерге бұданда жоғары шығармашылық табыс тілей отырып, бүгінгі сабағымызды бағаласам деймін. Әр топта өте жақсы қатысқан баланың еңбегін «Қамшымен» бағалаймын. Өзінді әркезде алға, алға деп қамшылап жүр. Ал, «Асықпен» жақсы қатысқан оқушы еңбегін «Алшымен» бағалаймын, әлі де ізденуді қажет ететін оқушы еңбегіне «Тәйкі» деген баға беремін. Яғни, «Қамшы» - 8балл,ал «Алшы» мен «Тәйкі» - 7 балл. Одан төмен балл қоймаймын,себебі бүгінгі сабақ өте тамаша өтті.

  1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы интербелсенді тақтаға шыққан сұрақтарға оқушылар орнында тұрып жауап береді.

  2. Тақтаға сызғыштың көмегімен үшбұрыш салады, Катеттерің қатынасы қай бұрышты беретінің айтады.









Оқушылар «bilimlend» платформасынан видео материалын көреді, керек ақпаратты дәптер бетіне түсіреді, қажетті мағлұматты жазып алады.

























Интербелсенді тақтада көрсетілген кестені оқушылар топ болып,жұмыс жасап толтырады. sin – «Жетіқарақшы»,cos – «Темірқазық», tg – «Құсжолы», ctg – «Таңшолпан» топтарына беріледі.

Дескриптор:

  • Тікбұрышты үшбұрыштың синус,косинус,тангенс және котангенс анықтамаларын біледі.

  • Пифагор теоремасын қолданады

  • Белгісіздерді орындарын қойып синус,косинус,тангенс және котанген мәндерін табады.


Әр топ өз жауаптарын тексереді.sin – «Жетіқарақшы»,cos – «Темірқазық», tg – «Құсжолы», ctg – «Таңшолпан» топтарына беріледі.







- Әр оқушы берілген тапсырма бойынша жеке жұмыс жасайды.

- Дәптермен жұмыс


Дескриптор:

- Тікбұрышты үшбұрыштың синус,косинус,тангенс және котангенс мәндері бар кестені пайдаланып, сәйкестендіруді орындайды.






Оқушылар «Тригонометрия биі» арқылы сергіту сәтін орындайды.




«Зерттеу» әдісі арқылы оқушылар сабақты бекіту кезеңінде өздері таңдаған топ атауына анықтама бере отырып, эссе,өлең,ойтолғау,пікірталас арқылы шығармашылық жұмыстарын ортаға салады.

Дескриптор:

  • әр топ өз топ атауларының сандық қасиетін ұлттық таныммен байланыстыра алады;

  • таңдаған шығармашылық жұмыстарының қалай орындалатынын біледі;

  • математикалық сандарды әдебиетпен,астрономиямен байланыстыра отырып, өз ойларын ортаға еркін сала алады.













Ауызша бағалау:

«Тамаша жауап»,

«Жақсы»,

«Жауабың қуантады», «Тағы бір ойланып көр»


































«Бағдаршам» әдісі бойынша

Жасыл-өте жақсы

Сары-орташа,толықтыруды қажет етеді

Қызыл-нашар жұмыс,дұрыс шығаруды қажет етеді














Топтар бір-бірінің жұмыстарын бағалайды.

«8 балл»,

«7 балл»















«Жүрек» стикері арқылы бағаланады

















Бағалау: «Қамшы» - 9 балл

«Алшы» мен «Тәйкі» - 8 балл.

Интербелсенді тақтаға «Миға шабуыл» әдісі арқылы қойылатын сұрақтар көрсетіледі.






«bilimlend» платформасы сілтемесі




























Слайд

А3 ф қағаз

Флипчарт қағаздары, түрлі-түсті фломастер




















Слайд 5














«тригонометрия биі»




Слайд

«Жүрек» стикері






















Рефлексия

2 мин


Балалар, бүгінгі сабақтан алған әсерлерінді, көңіл күйлерінді стикерге жазып «Сыр саңдыққа» салындар(оқып салады).

«БББ» әдісі.

Оқушының аты-жөні: _____________


Білемін


Білдім


Білгім келеді










«БББ» әдісі арқылы әр топ өз алған әсерлерін стикерге жазып ортадағы «Сыр саңдыққа» салады.




Үйге тапсырма

1 минут

Кәне балалар, экранға назар аударайық. Үйге тапсырма № 179


Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады(үй тапсырмада не істейтінін жазады)


Слайд



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!