Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Тіл туралы не білеміз?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Саралау – оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушыға мейлінше қолдау көрсету сабақ кезеңіндегі қалыптастырушы бағалауда көрініс табады.Оқушының жауабын жақсы жағынан мадақтап, жарайсың, өте дұрыс сөздерімен қолдау көрсету арқылы ішкі уәжін өсіремін.Қабілетті балаларға әртүрлі жанрдағы мәтіндердің ортақ идеясын тапқызып, «Төрт сөйлем» әдісімен мәтін жаздырамын. |
Қалыптастырушы бағалау сабақтың басынан аяғына дейін жүзеге асып отырды. Оқушылар өзін-өзі, бірін-бірі, топтарды бағалады. Оқушының сабақтағы жұмысын бағалау парағы:
|
Сабақтың басында оқушыларды қауіпсіздік ережесімен таныстырып өтемін. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Бір-бірін тыңдай білді, ойларымен бөлісті, жұптық, топтық, жеке жұмыс болды. Жоспарланған саралаудағы тапсырма ойымдағылай жүзеге асты. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1.«Төрт сөйлем» әдісімен мәтін жаздыру. 2. ҚБ т-да топтардың бір-бірін бағалауы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) 1.«Авторға хат» жазу. 2. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.Оқушының ойлау дағдыларын дамытуға
бағытталған күрделі Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |