Материалдар / Ашық сабақ "Тіл туралы не білеміз?

Ашық сабақ "Тіл туралы не білеміз?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға тәжірибе алмасу үшін, ҚМЖ -ды құра білу үшін, дескриптор, кері байланыстарды құрастыра білу түрлері, сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер және қазақ тілінің ұлт мәдениетінің негізі, рухани өзегі екенін жете түсінуге жан - жақты бағдар беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2019
2106
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1-бөлім: Мәдениет: тіл және қарым-қатынас.






Өтенай ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы

бар № 21 орта мектеп

Күні: 6.09.17.

Конкабаева Алмагул Мухаметалиевна

Сынып: 5

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

«Тіл туралы не білеміз?»

Дауыссыз дыбыстар.

Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;

5.4.1.1 Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

5.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау;


Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар


Барлық оқушылар: Тыңдалым бойынша мәтін мазмұнын түсініп, негізгі ақпаратарды тауып, өз ойын айтады.Қарамен берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды.



Оқушылардың басым бөлігі:

Мәтін мазмұнын түсініп, қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, жағымды, жағымсыз қасиеттерін табады. «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларын қорытып, кеңес береді.



Кейбір оқушылар: Тілді құрметтеу дегеніміз не? Берілген тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасап, шағын мәтін құрастырады.


Бағалау критерийі

1.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беріп, өлең жолдарындағы тіл туралы ойын қара сөзбен дәлелдейді;

2.Берілген мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, жағымды, жағымсыз қасиеттерін ажырата біледі.

3.«Төрт сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларын қорытып, кеңес береді.

4. Мәтіннен қарамен берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды.

5. Тілді құрметтеу дегеніміз не? Берілген тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасап, шағын мәтін құрастырады.




Құндылықтарға баулу

Өз ана тілін құрметтеу.

Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

Ынтымақтастық;

Жауапты азаматтық позиция;

Өмір бойы білім алу.

Тілдік мақсат

Пәндік лексика мен терминология:

Диалог пен жазылымға арналған тілдік қолданыстар:

Менің ойымша...

Менің байқауымша...

Шығармадағы кейіпкерлер жайында былай ойлаймын...

Кейіпкерлерді сомдауда ақынның суреткерлік шеберлігі мына жолдардан анық байқалады:

Ойымды қорыта келе:

Пәнаралық байланыс

Әдебиет,тарих пәндері

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Тілдің сөйлеудегі маңызы туралы айту.


Сабақтың барысы


Сабақтың жопарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

ресурстар

Сабақтың басы

Көңіл күй ахуалы

3 минут


Тыңдалым.

2 минут



Топқа бөлу

3 минут


Оқушылардың сабаққа дайындығы.

Психологиялық ахуал тудыру. Бір партада отырған әр жұп бір-біріне жақсы тілектер айтады.



Балалар, қазір оқылатын өлеңді мұқият тыңдайық. Мұхтар Шахановтың «Төрт ана» өлеңі аудио жазбамен беріледі.

Сұрақ. – Ақын «Құдіретті төрт анаға» нені теңеп тұр?

Балалардың жауабынан кейін әр бала қай ананы атаса, сол топқа барып отырады.

1-топ - туған жер

2-топ – туған тілі

3-топ – салт-дәстүрі

4-топ – туған тарихы

.


Слайд

интернет желісі


Үлестірме кеспе қағаздар


Оқулық



Сабақтың ортасы

15 минут

Топтық жұмыс. Сабақтың ортасы.

Тапсырма:

1-топ. Екі жақты күнделік стратегиясы бойынша ақын өз өлеңінде төрт ананың біріне неге тілді теңеп тұр, ойларын жазу.

«Екі жақты күнделік» стратегиясы


Үзінді көшіру

Оқушының пікірі

Болу керек құдіретті төрт ана:

Туған жері - түп қазығы, айбыны,

Туған тілі - мәңгі өнеге айдыны,

Жан байлығы, салт-дәстүрі - тірегі,

Қадамына шуақ шашар үнемі,

Және туған тарихы,



Дескриптор:

  • Өлең жолдарындағы үзінділерге пікір жазады.

  • Өлең жолдары туралы ойын қара сөзбен дәлелдейді

* 2-топ берілген «Шет тілін білу не үшін қажет?! атты мәтінді талдай отырып, кластер құрады. (1-қосымша)



Шет тілін білу

не үшін қажет?









Дескриптор:

  • Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді, анықтайды.

  • Жағымды, жағымсыз қасиеттерін ажырата біледі.

* 3-топ Тыңдалған өлең жолдарынан «Төрт сөйлем» стратегиясы арқылы қорытынды шығарады.

«Төрт сөйлем» стратегиясы:

1.Пікір. Менің ойымша,..........

2. Дәлел. Себебі,................

3. Мысал. Мысалы..............

4. Қорытынды. Сондықтан..............

Дескриптор.

  • «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларын қорытады

  • Қорытынды шығарып, кеңес береді.


ҚБ. Екі жұлдыз, бір тілек.



5 минут
















Саралау 7 минут





Жұптық жұмыс. /интербелсенді тақтадан көрсету/

Жұбыңызбен берілген мәтіннен қарамен жазылған сөздерге дыбыстық талдау жасаңыз.

Мұхтар Шаханов «Төрт ана»

Тағдырыңды тамырсыздық індетінен қалқала,

Мазмұн жоқта мазмұнсыздық шыға келер ортаға.

Әр адамда өз анасынан басқа да,

Ғұмырына етер мәңгі астана,

Демеп жүрер, жебеп жүрер арқада,

Болу керек құдіретті төрт ана:

Туған жері - түп қазығы, айбыны,

Туған тілі - мәңгі өнеге айдыны,

Жан байлығы, салт-дәстүрі - тірегі,

Қадамына шуақ шашар үнемі,

Және туған тарихы,

Еске алуға қаншама

Ауыр әрі қасіретті болса да.


Жеке жұмыс. /интербелсенді тақтадан көрсету/ Тақырып: Тілді құрметтеу дегеніміз не? Берілген тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасаңыз. Жасаған болжамыңыздың себебін түсіндіріңіз.

Ана тілі, тіл шұбарлығы, қазіргі таңда, қазақ тілі, мемлекеттік тіл, қатынас тілі, көп тіл білу, тіл байлығы, достық, өнеге, ортақ әңгіме.

Дескриптор

- тірек сөздер арқылы берілген тақырыпты болжайды;

- болжамының себебін түсіндіреді.



Сабақтың соңы

  1. минут

Рефлексия. Бес саусақ әдісі.

«Бес саусақ» тәсілі

Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?

Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кімді риза еттім?

Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалай сезіндім?



Қосымша ақпарат








Саралау – оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасын сақтау


Оқушыға мейлінше қолдау көрсету сабақ кезеңіндегі қалыптастырушы бағалауда көрініс табады.Оқушының жауабын жақсы жағынан мадақтап, жарайсың, өте дұрыс сөздерімен қолдау көрсету арқылы ішкі уәжін өсіремін.Қабілетті балаларға әртүрлі жанрдағы мәтіндердің ортақ идеясын тапқызып, «Төрт сөйлем» әдісімен мәтін жаздырамын.


Қалыптастырушы бағалау сабақтың басынан аяғына дейін жүзеге асып отырды.


Оқушылар өзін-өзі, бірін-бірі, топтарды бағалады.

Оқушының сабақтағы жұмысын бағалау парағы:

Аты-жөні

«Екі жақты күнделік» стратегиясы

«Шет тілін білу не үшін қажет?! кластер құрады.

«Төрт сөйлем» страте

гиясы

Дыбыс

тық талдау жасау

«Болжам»

әдісі













































Сабақтың басында оқушыларды қауіпсіздік ережесімен таныстырып өтемін.




Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма? Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Бір-бірін тыңдай білді, ойларымен бөлісті, жұптық, топтық, жеке жұмыс болды. Жоспарланған саралаудағы тапсырма ойымдағылай жүзеге асты.


Қорытынды бағалау



Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1.«Төрт сөйлем» әдісімен мәтін жаздыру.

2. ҚБ т-да топтардың бір-бірін бағалауы.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)

1.«Авторға хат» жазу.

2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1.Оқушының ойлау дағдыларын дамытуға бағытталған күрделі

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ