Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    1-бөлім: Мәдениет: тіл және қарым-қатынас.






    Өтенай ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы

    бар № 21 орта мектеп

    Күні: 6.09.17.

    Конкабаева Алмагул Мухаметалиевна

    Сынып: 5

    Қатысқаны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Тіл туралы не білеміз?»

    Дауыссыз дыбыстар.

    Осы сабақ арқылы

    жүзеге асатын оқу мақсаттары

    5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;

    5.4.1.1 Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

    5.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау;


    Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар


    Барлық оқушылар: Тыңдалым бойынша мәтін мазмұнын түсініп, негізгі ақпаратарды тауып, өз ойын айтады.Қарамен берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды.



    Оқушылардың басым бөлігі:

    Мәтін мазмұнын түсініп, қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, жағымды, жағымсыз қасиеттерін табады. «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларын қорытып, кеңес береді.



    Кейбір оқушылар: Тілді құрметтеу дегеніміз не? Берілген тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасап, шағын мәтін құрастырады.


    Бағалау критерийі

    1.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беріп, өлең жолдарындағы тіл туралы ойын қара сөзбен дәлелдейді;

    2.Берілген мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, жағымды, жағымсыз қасиеттерін ажырата біледі.

    3.«Төрт сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларын қорытып, кеңес береді.

    4. Мәтіннен қарамен берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды.

    5. Тілді құрметтеу дегеніміз не? Берілген тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасап, шағын мәтін құрастырады.




    Құндылықтарға баулу

    Өз ана тілін құрметтеу.

    Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

    Ынтымақтастық;

    Жауапты азаматтық позиция;

    Өмір бойы білім алу.

    Тілдік мақсат

    Пәндік лексика мен терминология:

    Диалог пен жазылымға арналған тілдік қолданыстар:

    Менің ойымша...

    Менің байқауымша...

    Шығармадағы кейіпкерлер жайында былай ойлаймын...

    Кейіпкерлерді сомдауда ақынның суреткерлік шеберлігі мына жолдардан анық байқалады:

    Ойымды қорыта келе:

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет,тарих пәндері

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Тілдің сөйлеудегі маңызы туралы айту.


    Сабақтың барысы


    Сабақтың жопарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    ресурстар

    Сабақтың басы

    Көңіл күй ахуалы

    3 минут


    Тыңдалым.

    2 минут



    Топқа бөлу

    3 минут


    Оқушылардың сабаққа дайындығы.

    Психологиялық ахуал тудыру. Бір партада отырған әр жұп бір-біріне жақсы тілектер айтады.



    Балалар, қазір оқылатын өлеңді мұқият тыңдайық. Мұхтар Шахановтың «Төрт ана» өлеңі аудио жазбамен беріледі.

    Сұрақ. – Ақын «Құдіретті төрт анаға» нені теңеп тұр?

    Балалардың жауабынан кейін әр бала қай ананы атаса, сол топқа барып отырады.

    1-топ - туған жер

    2-топ – туған тілі

    3-топ – салт-дәстүрі

    4-топ – туған тарихы

    .


    Слайд

    интернет желісі


    Үлестірме кеспе қағаздар


    Оқулық



    Сабақтың ортасы

    15 минут

    Топтық жұмыс. Сабақтың ортасы.

    Тапсырма:

    1-топ. Екі жақты күнделік стратегиясы бойынша ақын өз өлеңінде төрт ананың біріне неге тілді теңеп тұр, ойларын жазу.

    «Екі жақты күнделік» стратегиясы


    Үзінді көшіру

    Оқушының пікірі

    Болу керек құдіретті төрт ана:

    Туған жері - түп қазығы, айбыны,

    Туған тілі - мәңгі өнеге айдыны,

    Жан байлығы, салт-дәстүрі - тірегі,

    Қадамына шуақ шашар үнемі,

    Және туған тарихы,



    Дескриптор:

    • Өлең жолдарындағы үзінділерге пікір жазады.

    • Өлең жолдары туралы ойын қара сөзбен дәлелдейді

    * 2-топ берілген «Шет тілін білу не үшін қажет?! атты мәтінді талдай отырып, кластер құрады. (1-қосымша)



    Шет тілін білу

    не үшін қажет?









    Дескриптор:

    • Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді, анықтайды.

    • Жағымды, жағымсыз қасиеттерін ажырата біледі.

    * 3-топ Тыңдалған өлең жолдарынан «Төрт сөйлем» стратегиясы арқылы қорытынды шығарады.

    «Төрт сөйлем» стратегиясы:

    1.Пікір. Менің ойымша,..........

    2. Дәлел. Себебі,................

    3. Мысал. Мысалы..............

    4. Қорытынды. Сондықтан..............

    Дескриптор.

    • «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларын қорытады

    • Қорытынды шығарып, кеңес береді.


    ҚБ. Екі жұлдыз, бір тілек.



    5 минут
















    Саралау 7 минут





    Жұптық жұмыс. /интербелсенді тақтадан көрсету/

    Жұбыңызбен берілген мәтіннен қарамен жазылған сөздерге дыбыстық талдау жасаңыз.

    Мұхтар Шаханов «Төрт ана»

    Тағдырыңды тамырсыздық індетінен қалқала,

    Мазмұн жоқта мазмұнсыздық шыға келер ортаға.

    Әр адамда өз анасынан басқа да,

    Ғұмырына етер мәңгі астана,

    Демеп жүрер, жебеп жүрер арқада,

    Болу керек құдіретті төрт ана:

    Туған жері - түп қазығы, айбыны,

    Туған тілі - мәңгі өнеге айдыны,

    Жан байлығы, салт-дәстүрі - тірегі,

    Қадамына шуақ шашар үнемі,

    Және туған тарихы,

    Еске алуға қаншама

    Ауыр әрі қасіретті болса да.


    Жеке жұмыс. /интербелсенді тақтадан көрсету/ Тақырып: Тілді құрметтеу дегеніміз не? Берілген тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасаңыз. Жасаған болжамыңыздың себебін түсіндіріңіз.

    Ана тілі, тіл шұбарлығы, қазіргі таңда, қазақ тілі, мемлекеттік тіл, қатынас тілі, көп тіл білу, тіл байлығы, достық, өнеге, ортақ әңгіме.

    Дескриптор

    - тірек сөздер арқылы берілген тақырыпты болжайды;

    - болжамының себебін түсіндіреді.



    Сабақтың соңы

    1. минут

    Рефлексия. Бес саусақ әдісі.

    «Бес саусақ» тәсілі

    Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?

    Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кімді риза еттім?

    Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

    Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

    Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалай сезіндім?



    Қосымша ақпарат








    Саралау – оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік

    техникасын сақтау


    Оқушыға мейлінше қолдау көрсету сабақ кезеңіндегі қалыптастырушы бағалауда көрініс табады.Оқушының жауабын жақсы жағынан мадақтап, жарайсың, өте дұрыс сөздерімен қолдау көрсету арқылы ішкі уәжін өсіремін.Қабілетті балаларға әртүрлі жанрдағы мәтіндердің ортақ идеясын тапқызып, «Төрт сөйлем» әдісімен мәтін жаздырамын.


    Қалыптастырушы бағалау сабақтың басынан аяғына дейін жүзеге асып отырды.


    Оқушылар өзін-өзі, бірін-бірі, топтарды бағалады.

    Оқушының сабақтағы жұмысын бағалау парағы:

    Аты-жөні

    «Екі жақты күнделік» стратегиясы

    «Шет тілін білу не үшін қажет?! кластер құрады.

    «Төрт сөйлем» страте

    гиясы

    Дыбыс

    тық талдау жасау

    «Болжам»

    әдісі













































    Сабақтың басында оқушыларды қауіпсіздік ережесімен таныстырып өтемін.




    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?

    Бүгін оқушылар не үйренді?

    Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

    (тапсырмалар сәйкес болды ма? Уақытты қалай пайдаландым?

    Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Бір-бірін тыңдай білді, ойларымен бөлісті, жұптық, топтық, жеке жұмыс болды. Жоспарланған саралаудағы тапсырма ойымдағылай жүзеге асты.


    Қорытынды бағалау



    Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

    1.«Төрт сөйлем» әдісімен мәтін жаздыру.

    2. ҚБ т-да топтардың бір-бірін бағалауы.

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)

    1.«Авторға хат» жазу.

    2.

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

    1.Оқушының ойлау дағдыларын дамытуға бағытталған күрделі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Конкабаева Алмагул Мухаметалиевна
    07 Сәуір 2019
    2252
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Тіл туралы не білеміз?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Тіл туралы не білеміз?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұстаздарға тәжірибе алмасу үшін, ҚМЖ -ды құра білу үшін, дескриптор, кері байланыстарды құрастыра білу түрлері, сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер және қазақ тілінің ұлт мәдениетінің негізі, рухани өзегі екенін жете түсінуге жан - жақты бағдар беру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    1-бөлім: Мәдениет: тіл және қарым-қатынас.






    Өтенай ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы

    бар № 21 орта мектеп

    Күні: 6.09.17.

    Конкабаева Алмагул Мухаметалиевна

    Сынып: 5

    Қатысқаны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Тіл туралы не білеміз?»

    Дауыссыз дыбыстар.

    Осы сабақ арқылы

    жүзеге асатын оқу мақсаттары

    5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;

    5.4.1.1 Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

    5.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау;


    Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар


    Барлық оқушылар: Тыңдалым бойынша мәтін мазмұнын түсініп, негізгі ақпаратарды тауып, өз ойын айтады.Қарамен берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды.



    Оқушылардың басым бөлігі:

    Мәтін мазмұнын түсініп, қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, жағымды, жағымсыз қасиеттерін табады. «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларын қорытып, кеңес береді.



    Кейбір оқушылар: Тілді құрметтеу дегеніміз не? Берілген тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасап, шағын мәтін құрастырады.


    Бағалау критерийі

    1.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беріп, өлең жолдарындағы тіл туралы ойын қара сөзбен дәлелдейді;

    2.Берілген мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, жағымды, жағымсыз қасиеттерін ажырата біледі.

    3.«Төрт сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларын қорытып, кеңес береді.

    4. Мәтіннен қарамен берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды.

    5. Тілді құрметтеу дегеніміз не? Берілген тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасап, шағын мәтін құрастырады.




    Құндылықтарға баулу

    Өз ана тілін құрметтеу.

    Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

    Ынтымақтастық;

    Жауапты азаматтық позиция;

    Өмір бойы білім алу.

    Тілдік мақсат

    Пәндік лексика мен терминология:

    Диалог пен жазылымға арналған тілдік қолданыстар:

    Менің ойымша...

    Менің байқауымша...

    Шығармадағы кейіпкерлер жайында былай ойлаймын...

    Кейіпкерлерді сомдауда ақынның суреткерлік шеберлігі мына жолдардан анық байқалады:

    Ойымды қорыта келе:

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет,тарих пәндері

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Тілдің сөйлеудегі маңызы туралы айту.


    Сабақтың барысы


    Сабақтың жопарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    ресурстар

    Сабақтың басы

    Көңіл күй ахуалы

    3 минут


    Тыңдалым.

    2 минут



    Топқа бөлу

    3 минут


    Оқушылардың сабаққа дайындығы.

    Психологиялық ахуал тудыру. Бір партада отырған әр жұп бір-біріне жақсы тілектер айтады.



    Балалар, қазір оқылатын өлеңді мұқият тыңдайық. Мұхтар Шахановтың «Төрт ана» өлеңі аудио жазбамен беріледі.

    Сұрақ. – Ақын «Құдіретті төрт анаға» нені теңеп тұр?

    Балалардың жауабынан кейін әр бала қай ананы атаса, сол топқа барып отырады.

    1-топ - туған жер

    2-топ – туған тілі

    3-топ – салт-дәстүрі

    4-топ – туған тарихы

    .


    Слайд

    интернет желісі


    Үлестірме кеспе қағаздар


    Оқулық



    Сабақтың ортасы

    15 минут

    Топтық жұмыс. Сабақтың ортасы.

    Тапсырма:

    1-топ. Екі жақты күнделік стратегиясы бойынша ақын өз өлеңінде төрт ананың біріне неге тілді теңеп тұр, ойларын жазу.

    «Екі жақты күнделік» стратегиясы


    Үзінді көшіру

    Оқушының пікірі

    Болу керек құдіретті төрт ана:

    Туған жері - түп қазығы, айбыны,

    Туған тілі - мәңгі өнеге айдыны,

    Жан байлығы, салт-дәстүрі - тірегі,

    Қадамына шуақ шашар үнемі,

    Және туған тарихы,



    Дескриптор:

    • Өлең жолдарындағы үзінділерге пікір жазады.

    • Өлең жолдары туралы ойын қара сөзбен дәлелдейді

    * 2-топ берілген «Шет тілін білу не үшін қажет?! атты мәтінді талдай отырып, кластер құрады. (1-қосымша)



    Шет тілін білу

    не үшін қажет?









    Дескриптор:

    • Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді, анықтайды.

    • Жағымды, жағымсыз қасиеттерін ажырата біледі.

    * 3-топ Тыңдалған өлең жолдарынан «Төрт сөйлем» стратегиясы арқылы қорытынды шығарады.

    «Төрт сөйлем» стратегиясы:

    1.Пікір. Менің ойымша,..........

    2. Дәлел. Себебі,................

    3. Мысал. Мысалы..............

    4. Қорытынды. Сондықтан..............

    Дескриптор.

    • «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларын қорытады

    • Қорытынды шығарып, кеңес береді.


    ҚБ. Екі жұлдыз, бір тілек.



    5 минут
















    Саралау 7 минут





    Жұптық жұмыс. /интербелсенді тақтадан көрсету/

    Жұбыңызбен берілген мәтіннен қарамен жазылған сөздерге дыбыстық талдау жасаңыз.

    Мұхтар Шаханов «Төрт ана»

    Тағдырыңды тамырсыздық індетінен қалқала,

    Мазмұн жоқта мазмұнсыздық шыға келер ортаға.

    Әр адамда өз анасынан басқа да,

    Ғұмырына етер мәңгі астана,

    Демеп жүрер, жебеп жүрер арқада,

    Болу керек құдіретті төрт ана:

    Туған жері - түп қазығы, айбыны,

    Туған тілі - мәңгі өнеге айдыны,

    Жан байлығы, салт-дәстүрі - тірегі,

    Қадамына шуақ шашар үнемі,

    Және туған тарихы,

    Еске алуға қаншама

    Ауыр әрі қасіретті болса да.


    Жеке жұмыс. /интербелсенді тақтадан көрсету/ Тақырып: Тілді құрметтеу дегеніміз не? Берілген тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасаңыз. Жасаған болжамыңыздың себебін түсіндіріңіз.

    Ана тілі, тіл шұбарлығы, қазіргі таңда, қазақ тілі, мемлекеттік тіл, қатынас тілі, көп тіл білу, тіл байлығы, достық, өнеге, ортақ әңгіме.

    Дескриптор

    - тірек сөздер арқылы берілген тақырыпты болжайды;

    - болжамының себебін түсіндіреді.



    Сабақтың соңы

    1. минут

    Рефлексия. Бес саусақ әдісі.

    «Бес саусақ» тәсілі

    Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?

    Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кімді риза еттім?

    Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

    Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

    Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалай сезіндім?



    Қосымша ақпарат








    Саралау – оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік

    техникасын сақтау


    Оқушыға мейлінше қолдау көрсету сабақ кезеңіндегі қалыптастырушы бағалауда көрініс табады.Оқушының жауабын жақсы жағынан мадақтап, жарайсың, өте дұрыс сөздерімен қолдау көрсету арқылы ішкі уәжін өсіремін.Қабілетті балаларға әртүрлі жанрдағы мәтіндердің ортақ идеясын тапқызып, «Төрт сөйлем» әдісімен мәтін жаздырамын.


    Қалыптастырушы бағалау сабақтың басынан аяғына дейін жүзеге асып отырды.


    Оқушылар өзін-өзі, бірін-бірі, топтарды бағалады.

    Оқушының сабақтағы жұмысын бағалау парағы:

    Аты-жөні

    «Екі жақты күнделік» стратегиясы

    «Шет тілін білу не үшін қажет?! кластер құрады.

    «Төрт сөйлем» страте

    гиясы

    Дыбыс

    тық талдау жасау

    «Болжам»

    әдісі













































    Сабақтың басында оқушыларды қауіпсіздік ережесімен таныстырып өтемін.




    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?

    Бүгін оқушылар не үйренді?

    Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

    (тапсырмалар сәйкес болды ма? Уақытты қалай пайдаландым?

    Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Бір-бірін тыңдай білді, ойларымен бөлісті, жұптық, топтық, жеке жұмыс болды. Жоспарланған саралаудағы тапсырма ойымдағылай жүзеге асты.


    Қорытынды бағалау



    Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

    1.«Төрт сөйлем» әдісімен мәтін жаздыру.

    2. ҚБ т-да топтардың бір-бірін бағалауы.

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)

    1.«Авторға хат» жазу.

    2.

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

    1.Оқушының ойлау дағдыларын дамытуға бағытталған күрделі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 5 сынып
    07.04.2019
    2252
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Конкабаева Алмагул Мухаметалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации