Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Тілі байдың – ойы да бай 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5-бөлім: |
Мектеп: №4 Х.Досмұхамедов атындағы жалпы орта мектеп |
||||||||||||||
Күні: 25.09.2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Алибаева Ақмарал Апсаттарқызы |
||||||||||||||
Сынып: 5 «Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Тілі байдың – ойы да бай |
||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты монологтердегі көтерілген мәселені түсіндіру. диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты монологтағы көтерілген мәселені анықтайды,. қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін есіне сақтайды |
||||||||||||||
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды : Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты монологтағы көтерілген мәселені түсіндіреді, қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай талдайды |
|||||||||||||||
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты монологтердегі көтерілген мәселені диалогке даярлықсыз қатысып, өз пікірлерін дәлелдейді, қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазады |
|||||||||||||||
Оқу дағдыларының деңгейлері |
Білу және түсіну, қолдану |
||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Диалог/жазылымға арналған қажетті сөз тіркестері: туған тіл, туған жер, туған тарих, салт-дәстүр, төрт ана. Тілдің қасиеті, құдіреті |
||||||||||||||
Сабақта қамтылатын құндылықтар |
Қазақ тілінің қадірін жоғары қойып, бағалау, құрметпен қарау. |
||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, әдебиет. |
||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Иентербелсенді таныстырылым, бейнематериал. |
||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
. «Қымбат қазына» мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсініп, анықтаған, |
||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||||||||||
Сабақтың басы 2 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Мадақтама» Оқушылар бір-біріне бір сөйлеммен мадақтама айтады. «Мозаика» әдісі арқылы 3 топқа топқа бөлінеді. Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру Үй тапсырмасын оқу: «Тіл – ақылдың өлшемі» дербес пікір жазу. |
||||||||||||||
Сабақтың ортасы 3 мин 2 мин 10 мин 10 мин 5 мин 6 мин |
Тыңдалым алды тапсырма С.Ж «Ой қозғау» әдісі Мақал-мәтелдердің мәнін ашып, тақырыпты анықтайды.
Б. «Басбармақ» Тыңдалым тапсырмасы С.Ж. http://www.youtube.cjm/watch?v=uNaJRUhuT58&noredirekt=1 М.Шахановтың «Төрт ана» тақырыбында бейнематериал көрсетіледі. Негізгі тірек сөздерді жазып алады Төрт ана Тағдырыңды тамырсыздық індетінен қалқала, Мазмұн жоқта мазмұнсыздық шыға келер ортаға. Әр адамға өз анасынан да басқа да, Ғұмырына етер мәңгі астана. Демеп жүрер, жебеп жүрер арқада, Болу керек құдіретті төрт ана: Туған жері – түп қазығы, айбыны, Туған тілі – мәңгі өнеге айдыны, Жан байлығы, салт-дәстүрі – тірегі, Қадамына шуақ шашар үнемі, Және Туған тарихы, Еске алуға қаншама Ауыр әрі қасіретті болса да. Құдірет жоқ төрт анаға тең келер. Онсыз санаң қаңбаққа ұқсап сенделер. Өзге ананың ұлылығын танымас, Төрт анасын менсінбеген пенделер. Төрт анадан сенім таба алмаған Тамырсыздың басы қайда қалмаған?! Төрт анасын сыйламаған халықтың Ешқашан да бақ жұлдызы жанбаған. Қасиетті бұл төрт ана – тағдырыңның тынысы, Төрт ана үшін болған күрес – күрестердің ұлысы! Тыңдалымнан кейінгі тапсырма 1-тапсырма Т. Ж. «Білім биржасы» оқыта үйрету ойыны. Сараланған тапсырма Бейнематериал бойынша блум жүйесіне негізделген әртүрлі деңгейдегі сұрақтарды әрбір оқушы өз мүмкіндіктері мен қабілеттеріне қарай тапсырма беріледі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, мәселені түсіндіреді. «Акционер –оқушы» жауабының толықтығына қарай әртүрлі түстегі акциялар алады. Толық емес жауап – сары түс. Дұрыс, бірақ кеңінен ашылмаған жауап – қызыл түс Кеңінен ашылған жауап – жасыл түс.
«Туған жері – түп қазығы, айбыны, Туған тілі – мәңгі өнеге айдыны» Жан байлығы, салт-дәстүрі – тірегі, Қадамына шуақ шашар үнемі» делінген?
Дескриптор:
Б. «Бағдаршам» 2-тапсырма Т.Ж. Сараланған тапсырмалар 1-топ. «Пирамида» әдісі Топ мүшелері қосымша ақпаратты плакаттың өз жағына, негізгі ақпаратты ортасына жазып, талқылайды.
2-топ: «Жылқы сұлбасы» стратегиясы. 1 . Жылқының 4 аяғына мәтіндегі негізгі тірек сөздерді жазыңыз. 2. Жылқының басына мәтіндегі маңызды ақпаратты қысқаша жазыңыз. 3. Жылқының ішкі құрылысына мәтіндегі қосымша ақпаратты жазыңыз. 4. Жылқының құйрығына мәтін бойынша қорытынды жазыңыз. 3-топ: «Fila» кестесі
Дескриптор:
Б. «Бесжұлдыз» Әдеби тіл нормасы С.Ж. 3-тапсырма. «Эйлер шеңбері» әдісі. Үндестік заңы бойынша буын үндестігі, ерін үндестігі, буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаларды мысалдармен сәйкестендіріп жазады.
Жарнама, таудың, алманы, құлын, жұлдыз, әке-шеше, дауыстылардың, баламен, қонақпен,аналар, әйелдер, әшекейді, мергенге, көрмеге, сөздің, әкетай, діндар бұрымын, көркем-өнер, қазақтар, сұранысқа, жемқор, әсемпаз, сәнқой, қолғапты, көзілдіріктің, кірістер, жігітпен, қызға.
Б. «Бесжұлдыз»
4-тапсырма. Gamshy.kz/Home/show/11849?ln=k Ж. Т.Ж. 1-топ Мәтіннен орфоэпиялық норма бойынша жазылған сөздерді тауып, оны келесі бағанға орфография бойынша жазады. 2-топ Өздері ерін үндестігіне мысалдар жазып, заңдылығын түсіндіреді 3-топ Қара бидің батасындағы қою әріппен терілген жолдарды қалай түсінгендерін жазады. Дескриптор:
|