Материалдар / Ашық сабақ Төле би "Ердің бақыты-әйел" 9-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Төле би "Ердің бақыты-әйел" 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалды қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдері пайдаланады. Төле бидің толғауларының тәрбиелік мәнін түсінеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2020
1236
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қазақ әдебиеті

Мектеп: №31 Ш. Уәлиханов атындағы жалпы орта мектеп

Сынып: 9

Мұғалімнің аты-жөні: Арапбаева Бактыгул Абдикаймовна

Күні: 25.09.2020жыл

Қатысқандар:


Қатыспағандар:

Бөлім/тақырып

Атадан қалған асыл сөз. Төле би «Ердің бақыты –әйел»

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

9.1.4. 1 - көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

Сабақ мақсаты:







Барлық оқушылар орындай алады:

Төле бидің көркем шығармаларынан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Төле бидің шығармаларынан алған үзінділерге түсініктеме береді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Төле би шығармаларының тарихи маңыздылығы туралы өз пікірін білдіреді.

Бағалау критерий


  1. Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады.

  2. Шығармадан алған үзінділерге түсініктеме береді.

  3. Төле би шығармаларының тарихи маңыздылығы туралы қорытынды жасайды.

Ойлау дағдыларының

деңгейі:

Қолдану, бағалау

Тілдік мақсаты:

Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Әйел қызырлы болса, үйіңнен жақсы адам кетпейді, Ердің бақытын кетіретін де әйел, ерге бақыт әперетін де әйел, Келінім ақылды болса, балам дана болады.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Төле би келін таңдауды неліктен өз қолына алды?

  2. Данагүлдің қандай әрекетіне Төлебидің көңілі толды?

  3. Төле би қарақшыларды қалай ел қатарына қосты?

Құндылыққа баулу:

Ұлттық-мәдени құндылықтардың мағынасын ұғындырып, ұлы тұлғалардың айтқан сөздері негізінде тәлім-тәрбие беру.

Пәнаралық байланыс

Тарих, география, ән-күй, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Көркем шығарманың мазмұнын түсінеді, мазмұн бойынша жауап береді.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар



5минут


Ширату жаттығуы:

«СТОП КАДР» тәсілі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында «Тарихтағы ұлы тұлғаны танып біл!» тақырыбы бойынша суреттерге қаттысты жетекші сұрақтар ұсынамын және суреттегі кейіпкерлерге болжам жасатамын.



Shape1







  1. Тарихи деректер бойынша мемлекетте билердің қызметі қандай болды?

  2. Төле бидің даналық сөздерінің тарихта алатын орны қандай?

  3. «Бүтін билікке Төле би жеткен» деген тіркесті қалай түсінесіңдер?

  4. Қазақ халқы даналық сөздерді қандай мақсатта қолданған?


ҚБ: «Өзін-өзі» бағалау тәсілін қолданамын.

МЖ = Мұғалім жасаған



8 минут

Ж.

Төле бидің «Ердің бақыты – әйел» тақырыбындағы шығармасынан алған үзінділерді тыңдатамын. «Сана саяжолы» тәсілі арқылы шығарама үзінділеріне талдау жасатамын.


Shape2




Shape3







Тапсырма

  1. Төле бидің «Ердің бақыты – әйелде» шешендік сөзіндегі тәрбиелік мазмұнды түсіндір.

  2. Төле бидің көркем шығармаларынан алған үзінділердегі ойды жалғастыр.

  3. Төле би шығармаларының тарихи маңыздылығы туралы өз пікіріңді білдір.


Дескриптор:

  1. Шығармадағы тәрбиелік мазмұнды түсіндіреді.

  2. Көркем шығармадан алған үзінділердегі ойды жалғастырады.

  3. Төле би шығармаларының тарихи маңыздылығы туралы өз пікіріңді білдіреді.


ҚБ: «Өзара» тәсілі арқылы бағалау.


Оқулық. «Арман пв» баспасы


https://www.youtube.com/watch?v=sh3uv3y4ku0







12 минут







Т. Оқушылардың зерттеушілік және шығармашылық дағдыларын дамыту мақсатында «Тамаша идеялар» тәсілін қолданамын. Осы тәсіл арқылы оқушыларТөле бидің шешендік сөздеріндегі кейіпкерлер жүйесін анықтайды. Шешендік сөздердегі автор тарапынан берілген астарлы мәндегі тәрбиелік ұғымдардың мәнін ашады.


«Саралау» әдісі. Оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмаларды орындайды.




2.Тапсырма.

  1. Төле бидің «Ердің бақыты – әйелде» шешендік сөзінің үзіндісінде берілген астарлы мәндегі тәрбиелік ұғымдарды анықта.

  2. Төле бидің «Ердің бақыты – әйелде» шешендік сөзіндегі рухани құндылықтарға түсініктеме бер.

  3. Төле бидің «Ердің бақыты – әйелде» шешендік сөзіндегі тарихи маңыздылығына дәлел ұсын.


Дескриптор:

  1. Шығарма үзіндісінде берілген тәрбиелік ұғымдарды анықтайды.

  2. Шығармадағы рухани құндылықтарды түсіндіреді.

  3. Шығарманың тарихи маңыздылығына дәлел ұсынады.


ҚБ: «Сенгвич» бағалау тәсілін қолданамын.






Флипчарт, маркер, т.б.












15 минут




Ж.

«Саралау» әдісі. Оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмаларды орындайды.

Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдана алу дағдыларын қалыптастыру мақсатында «Жазылымды жоспарлау» тәсілін қолданамын. Осы тәсілде шешендік сөздеріндегі астарлы мәндегі тәрбиелік ұғымдарды өмірімен байланыстырады.


3.Тапсырма:

  1. Жазбаша жұмыста Төле бидің «Ердің бақыты – әйелде» шешендік сөзінен алған үзінділерге сілтеме жаса.

  2. Шешендік сөздеріндегі астарлы мәндегі тәрбиелік ұғымдардыөмірімен байланыстыра сипатта.

  3. Төле би шығармаларын ұқсас шығармалармен салыстыр.

  4. Төле би шығармаларының тарихи маңыздылығы туралы өз көзқарасыңды білдір.


Дескриптор:

  1. Көркем шығармадан алған үзінділерге сілтеме жасайды.

  2. Шығарма үзінділерін өмірімен байланыстыра сипаттайды.

  3. Ұқсас шығармаларды салыстырады.

  4. Шығарманың тарихи маңыздылығына баға береді.


ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бағалау тәсілін қолданамын.



Дәптер, қаламсап, т.б.











Қосымша ақпарат:

Саралау

Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды қалайша күрделендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық сақтау технологияларын сақтау.Сабақтасергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс турлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру.

  1. Көркем шығармадан алған үзінділерге сілтеме жасайды.

  2. Шығарма үзінділерін өмірімен байланыстыра сипаттайды.

  3. Ұқсас шығармаларды салыстырады.

  4. Шығарманың тарихи маңыздылығына баға береді.


«Өзін-өзі» бағалау

«Өзара» бағалау

«Сенгвич» бағалау

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бағалау


Оқу мақсатында сәйкес сергіту жаттығуы мен белсенді жұмыс турі қолданды,қауіпсіздік ережесі сақталды.

Рефлексия :

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап бері

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!