Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Төле би "Ердің бақыты-әйел" 9-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: Қазақ әдебиеті |
Мектеп: №31 Ш. Уәлиханов атындағы жалпы орта мектеп |
|||||
Сынып: 9 |
Мұғалімнің аты-жөні: Арапбаева Бактыгул Абдикаймовна |
|||||
Күні: 25.09.2020жыл |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім/тақырып |
Атадан қалған асыл сөз. Төле би «Ердің бақыты –әйел» |
|||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
9.1.4. 1 - көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; |
|||||
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар орындай алады: Төле бидің көркем шығармаларынан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады. |
|||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Төле бидің шығармаларынан алған үзінділерге түсініктеме береді. |
||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Төле би шығармаларының тарихи маңыздылығы туралы өз пікірін білдіреді. |
||||||
Бағалау критерий |
|
|||||
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Қолдану, бағалау |
|||||
Тілдік мақсаты: |
Оқушылар орындай алады: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Әйел қызырлы болса, үйіңнен жақсы адам кетпейді, Ердің бақытын кетіретін де әйел, ерге бақыт әперетін де әйел, Келінім ақылды болса, балам дана болады. Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||||
Құндылыққа баулу: |
Ұлттық-мәдени құндылықтардың мағынасын ұғындырып, ұлы тұлғалардың айтқан сөздері негізінде тәлім-тәрбие беру. |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, география, ән-күй, қазақ тілі. |
|||||
Алдыңғы оқу |
Көркем шығарманың мазмұнын түсінеді, мазмұн бойынша жауап береді. |
|||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
5минут |
Ширату жаттығуы: «СТОП КАДР» тәсілі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында «Тарихтағы ұлы тұлғаны танып біл!» тақырыбы бойынша суреттерге қаттысты жетекші сұрақтар ұсынамын және суреттегі кейіпкерлерге болжам жасатамын.
ҚБ: «Өзін-өзі» бағалау тәсілін қолданамын. |
МЖ = Мұғалім жасаған |
||||
8 минут |
Ж. Төле бидің «Ердің бақыты – әйел» тақырыбындағы шығармасынан алған үзінділерді тыңдатамын. «Сана саяжолы» тәсілі арқылы шығарама үзінділеріне талдау жасатамын.
Тапсырма
Дескриптор:
ҚБ: «Өзара» тәсілі арқылы бағалау. |
Оқулық. «Арман пв» баспасы https://www.youtube.com/watch?v=sh3uv3y4ku0 |
||||
12 минут |
Т. Оқушылардың зерттеушілік және шығармашылық дағдыларын дамыту мақсатында «Тамаша идеялар» тәсілін қолданамын. Осы тәсіл арқылы оқушыларТөле бидің шешендік сөздеріндегі кейіпкерлер жүйесін анықтайды. Шешендік сөздердегі автор тарапынан берілген астарлы мәндегі тәрбиелік ұғымдардың мәнін ашады. «Саралау» әдісі. Оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмаларды орындайды.
2.Тапсырма.
Дескриптор:
ҚБ: «Сенгвич» бағалау тәсілін қолданамын. |
Флипчарт, маркер, т.б. |
||||
15 минут |
Ж. «Саралау» әдісі. Оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмаларды орындайды. Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдана алу дағдыларын қалыптастыру мақсатында «Жазылымды жоспарлау» тәсілін қолданамын. Осы тәсілде шешендік сөздеріндегі астарлы мәндегі тәрбиелік ұғымдарды өмірімен байланыстырады. 3.Тапсырма:
Дескриптор:
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бағалау тәсілін қолданамын. |
Дәптер, қаламсап, т.б. |
||||
Қосымша ақпарат: |
||||||
Саралау Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды қалайша күрделендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық сақтау технологияларын сақтау.Сабақтасергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс турлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру. |
||||
|
«Өзін-өзі» бағалау «Өзара» бағалау «Сенгвич» бағалау «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бағалау |
Оқу мақсатында сәйкес сергіту жаттығуы мен белсенді жұмыс турі қолданды,қауіпсіздік ережесі сақталды. |
||||
Рефлексия : Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге? |
Өз сабағыңызды
талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген
сұрақтарға жауап бері Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |