|
Пән: Көркем еңбек Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сәндік – қолданбалы өнер |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Қазақтың ұлттық қолөнері туралы жалпы түсінік Әлемдік және қазақтың ұлттық мәдениеті, қолөнер мен дизайн ерекшеліктерін ажырату және қолдану. |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Тоқу өнері, оның түрлері туралы біледі және ажырата алады. Тоқу тәсілдері мен техникаларын меңгереді. Тоқу түрлері мен техникаларын өмірде тиімді қолдана алады. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
«Шебердің – қолы алтын» Тізбек- цепочка-сһаіn, бағанша –столбик-column |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Жалпыға ортақ еңбек қоғамы Қолөнер түрлерін дамытуда ата-баба дәстүрін негізге ала отырып, жаңаша түр мен сапа беріп жаңғырту арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Тарих (тоқу өнерінің шығу тарихын білу) математика (санап тоқу) бейнелеу өнері (түстер үйлесімділігі) |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет материалдарын қолданады,видеоролик |
|||||
|
Бастапқы білім |
Сәндік-қолданбалы өнер түрлерін, тоқыма өнері туралы біледі. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Психологиялық ахуал «Шаттық шеңбері». Амандасу. Топқа бөлу «Түстер арқылы бөлу» І топ –Тізбек ІІ топ- Бағанша Сұрақ-жауап «Ыстық орындық» әдісі 1.Тоқыма жұмысындағы басты материал? 2.Жіптердің түрлерін атаңыз. 3.Жіптерді алу жолдары. 4.Талшық түрлері. 5.Тоқу құралын атаңыз. |
стикерлер кеспе қағаздар |
||||
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
1-тапсырма: Мәтінмен жұмыс «Джигсо» әдісі (Сабақ барысында-оқылым, айтылым,жазылым,тыңдалым дағдылары қалыптасады) Дескриптор
ҚБ. Бағалау парақшасы 2- тапсырма: Тоқу әдістері туралы видеоролик көрсетіледі. «Сәйкестендіру» тесті (Шартты белгілер мен түсіндірмелерін сәйкестендіреді. Дескриптор
ҚБ. Бағалау парақшасы 3- тапсырма: Кейбір балаларға Өз таңдауы бойынша тоқыма бұйым тоқу (схема бойынша) ҚБ. Мадақтау |
Оқулық 6-сынып қосымша материалдар Видеоролик Тест Схема |
||||
|
Сабақтың соңы 3 мин Кері байланыс 2 мин |
«Топтастыру» әдісі Тұрмыстық бұйым Т Бас киім, киімдер
Жұмсақ ойыншықтар Сәндік бұйымдар, әшекейлер «Бағдаршам» әдісі |
Түрлі-түсті стикер |
||||
|
Саралау ( оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?) |
Бағалау (оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? ) |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
«Ыстық орындық» әдісі арқылы бастапқы білім танымы анықталады. «Джигсо» әдісі арқылы білу, түсіну білімі қалыптасады. «Сәйкестендіру» тесті арқылы талдау жасайды. «Топтастыру» әдісі арқылы оқушылардың білімін жинақтауға мүмкіндік берілді. |
Бағалау парақшасы Мадақтау |
Санитарлық –гигиеналық талаптар сақталады. Қауіпсіздік ережесі еске түсіріледі. Сергіту сәті: «Қыдырып қайтайық» |
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|||||
|
Жалпы баға |
||||||
Материалды жүктеу
Серт
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары
Ашық сабақ Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары
|
Пән: Көркем еңбек Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сәндік – қолданбалы өнер |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Қазақтың ұлттық қолөнері туралы жалпы түсінік Әлемдік және қазақтың ұлттық мәдениеті, қолөнер мен дизайн ерекшеліктерін ажырату және қолдану. |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Тоқу өнері, оның түрлері туралы біледі және ажырата алады. Тоқу тәсілдері мен техникаларын меңгереді. Тоқу түрлері мен техникаларын өмірде тиімді қолдана алады. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
«Шебердің – қолы алтын» Тізбек- цепочка-сһаіn, бағанша –столбик-column |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Жалпыға ортақ еңбек қоғамы Қолөнер түрлерін дамытуда ата-баба дәстүрін негізге ала отырып, жаңаша түр мен сапа беріп жаңғырту арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Тарих (тоқу өнерінің шығу тарихын білу) математика (санап тоқу) бейнелеу өнері (түстер үйлесімділігі) |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет материалдарын қолданады,видеоролик |
|||||
|
Бастапқы білім |
Сәндік-қолданбалы өнер түрлерін, тоқыма өнері туралы біледі. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Психологиялық ахуал «Шаттық шеңбері». Амандасу. Топқа бөлу «Түстер арқылы бөлу» І топ –Тізбек ІІ топ- Бағанша Сұрақ-жауап «Ыстық орындық» әдісі 1.Тоқыма жұмысындағы басты материал? 2.Жіптердің түрлерін атаңыз. 3.Жіптерді алу жолдары. 4.Талшық түрлері. 5.Тоқу құралын атаңыз. |
стикерлер кеспе қағаздар |
||||
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
1-тапсырма: Мәтінмен жұмыс «Джигсо» әдісі (Сабақ барысында-оқылым, айтылым,жазылым,тыңдалым дағдылары қалыптасады) Дескриптор
ҚБ. Бағалау парақшасы 2- тапсырма: Тоқу әдістері туралы видеоролик көрсетіледі. «Сәйкестендіру» тесті (Шартты белгілер мен түсіндірмелерін сәйкестендіреді. Дескриптор
ҚБ. Бағалау парақшасы 3- тапсырма: Кейбір балаларға Өз таңдауы бойынша тоқыма бұйым тоқу (схема бойынша) ҚБ. Мадақтау |
Оқулық 6-сынып қосымша материалдар Видеоролик Тест Схема |
||||
|
Сабақтың соңы 3 мин Кері байланыс 2 мин |
«Топтастыру» әдісі Тұрмыстық бұйым Т Бас киім, киімдер
Жұмсақ ойыншықтар Сәндік бұйымдар, әшекейлер «Бағдаршам» әдісі |
Түрлі-түсті стикер |
||||
|
Саралау ( оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?) |
Бағалау (оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? ) |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
«Ыстық орындық» әдісі арқылы бастапқы білім танымы анықталады. «Джигсо» әдісі арқылы білу, түсіну білімі қалыптасады. «Сәйкестендіру» тесті арқылы талдау жасайды. «Топтастыру» әдісі арқылы оқушылардың білімін жинақтауға мүмкіндік берілді. |
Бағалау парақшасы Мадақтау |
Санитарлық –гигиеналық талаптар сақталады. Қауіпсіздік ережесі еске түсіріледі. Сергіту сәті: «Қыдырып қайтайық» |
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|||||
|
Жалпы баға |
||||||
Материалды жүктеу
Серт
шағым қалдыра аласыз













