Материалдар / Ашық сабақ Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал көркем еңбек пән мұғалімдері мен жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2021
1011
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Көркем еңбек

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Сәндік – қолданбалы өнер

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету

Сабақ мақсаттары

Қазақтың ұлттық қолөнері туралы жалпы түсінік

Әлемдік және қазақтың ұлттық мәдениеті, қолөнер мен дизайн ерекшеліктерін ажырату және қолдану.

Бағалау критерийлері

Тоқу өнері, оның түрлері туралы біледі және ажырата алады.

Тоқу тәсілдері мен техникаларын меңгереді.

Тоқу түрлері мен техникаларын өмірде тиімді қолдана алады.


Тілдік мақсаттар

«Шебердің – қолы алтын»

Тізбек- цепочка-сһаіn, бағанша –столбик-column

Құндылықтарды дарыту

Жалпыға ортақ еңбек қоғамы

Қолөнер түрлерін дамытуда ата-баба дәстүрін негізге ала отырып, жаңаша түр мен сапа беріп жаңғырту арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру

Пәнаралық байланыстар

Тарих (тоқу өнерінің шығу тарихын білу)

математика (санап тоқу)

бейнелеу өнері (түстер үйлесімділігі)

АКТ қолдану дағдылары

Интернет материалдарын қолданады,видеоролик

Бастапқы білім

Сәндік-қолданбалы өнер түрлерін, тоқыма өнері туралы біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Психологиялық ахуал «Шаттық шеңбері». Амандасу.

Топқа бөлу «Түстер арқылы бөлу»

І топ –Тізбек

ІІ топ- Бағанша

Сұрақ-жауап

«Ыстық орындық» әдісі

1.Тоқыма жұмысындағы басты материал?

2.Жіптердің түрлерін атаңыз.

3.Жіптерді алу жолдары.

4.Талшық түрлері.

5.Тоқу құралын атаңыз.


стикерлер


кеспе қағаздар

Сабақтың ортасы

30 мин

1-тапсырма: Мәтінмен жұмыс

«Джигсо» әдісі (Сабақ барысында-оқылым, айтылым,жазылым,тыңдалым дағдылары қалыптасады)

Дескриптор

  1. Тоқу өнері туралы біледі.

  2. Түрлері мен тоқу әдістерін ажыратады.

  3. Техникалары мен түрлерін, қажетті материалдарды атайды.

ҚБ. Бағалау парақшасы

2- тапсырма: Тоқу әдістері туралы видеоролик көрсетіледі.

«Сәйкестендіру» тесті (Шартты белгілер мен түсіндірмелерін сәйкестендіреді.

Дескриптор

  1. Ілмекпен тоқу техникасына арналған материалдарды анықтайды

  2. Иірімжіптердің түрлерін ажыратады

  3. Ілмек біз түрлерін анықтайды

ҚБ. Бағалау парақшасы

3- тапсырма: Кейбір балаларға

Өз таңдауы бойынша тоқыма бұйым тоқу (схема бойынша)

ҚБ. Мадақтау

Оқулық 6-сынып қосымша материалдар



Видеоролик

Тест

Схема


Сабақтың соңы

3 мин





Кері байланыс 2 мин

«Топтастыру» әдісі

Тұрмыстық бұйым

Т оқыма бұйымдарыыыыыы

Бас киім, киімдер






Жұмсақ ойыншықтар Сәндік бұйымдар, әшекейлер

«Бағдаршам» әдісі










Түрлі-түсті стикер

Саралау ( оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?)

Бағалау (оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? )

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


«Ыстық орындық» әдісі арқылы бастапқы білім танымы анықталады.

«Джигсо» әдісі арқылы білу, түсіну білімі қалыптасады.

«Сәйкестендіру» тесті арқылы талдау жасайды. «Топтастыру» әдісі арқылы оқушылардың білімін жинақтауға мүмкіндік берілді.

Бағалау парақшасы

Мадақтау

Санитарлық –гигиеналық талаптар сақталады. Қауіпсіздік ережесі еске түсіріледі.

Сергіту сәті: «Қыдырып қайтайық»


Сабақ бойынша рефлексия



Жалпы баға






Материалды жүктеу

Серт



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!