Материалдар / Ашық сабақ Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары 8сынып оқушыларына арналған.пәні геометрия.Ашық сабақ Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары 8сынып оқушыларына арналған.пәні геометрия
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Сәуір 2022
382
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Аудан

3 мектеп-лицей

Күні: 10.03.2022

Мұғалімнің аты-жөні: Алимкулова И.Н.

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тіктөртбұрыштар мен үшбұрыштардың ауданына есептер шығару



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

8.1.3.12үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

8.1.3.13трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты

-Төртбұрыштардың және үшбұрыштардың ауданын есептеу формулаларын біледі

-Аудан табу формулаларын қолданып берілген есептерді шығара алады

- Теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Бағалау критерийі

-Төртбұрыштардың және үшбұрыштардың ауданын есептеу формулаларын біледі

-Аудан табу формулаларын қолданып берілген есептерді шығара алады

- Теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Әр топтан бағалау жүргізу үшін хатшы сайлау, бағалау парағын тарату

2. Өткен сабақты қайталау


Оқушыларға сабақ мақсатын анықтайтын жетелеуші сұрақтар қою.

-Төртбұрыштардың және үшбұрыштардың ауданын есептеу формулаларын біледі

-Аудан табу формулаларын қолданып берілген есептерді шығара алады

- Теориялық алған білімін практикада қолдана алады.





learningapps.org платформасында интерактивті тақта арқылы сәйкестендіру орындайды






Жұлдызша арқылы тақтаға шыққан оқушылар бағаланады. 1 сәйкестік 1б




https://learningapps.org/17483210

Сабақтың ортасы








1 тапсырма Топтық жұмыс

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

1) а және b қабырғалары мен олардың арасындағы α бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар: a=2 cм, b=3 см, α=30°;

2) Үш қабырғасы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар: 2 см; 3 см; 4 см;

3) Қабырғасы 3 см ромбының сүйір бұрышы 60°. Ромбының ауданын табыңдар.

4) a=4 b=2 h=3 болатын трапецияның ауданын табыңдар

5) Көршілес қабырғалары 2 см және 5 см болатын параллелограмның ауданы 5 см2. Параллелограмның сүйір бұрышын анықтаңдар.

6) Диагональдары: 1) 3,2 см-ге және 14 см-ге тең ромбының ауданын табыңдар.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.

 Дескриптор:

-есеп шартына сәйкес формуланы анықтайды

-формуланы қолданып есептеу жүргізеді



Бағалау:

Дұрыс орындалған тапсырма үшін топтың әр мүшесі жеке жеке бағаланады



https://wordwall.net/ru/resource/29894417







2 тапсырма «Қызық екен» Оқушыларға аудан табудың альтернативті формуласын көрсету

Саралау:

Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай топта оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.

Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Топ оқушыларының электронды оқулықтағы мысалдарды дұрыс түсініп талдауларын бақылап, ерекше білімді қажет ететін оқушыларға бағыт-бағдар беремін.

Дескриптор:

-берілген фигураның сыртқы нүктелерін белгілейді

- берілген фигураның ішкі нүктелерін белгілейді

-формулаға салып есептейді





Бағалау:

Топтар бірін бірі бағалайды










3 тапсырма Оқулықпен жұмыс

117 бет №9,10


Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.


Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды

Дескриптор:

-есеп шартына сәйкес формуланы анықтайды

-формуланы қолданып есептеу жүргізеді


Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады



8-сынып оқулығы.


Соңы


Сабақты бекіту

Рефлексия

«МЕН ҮШІН БҮГІН САБАҚТА»

Оқушыларға жеке парақша беріледі, олар үш бағыт бойынша өз жұмысы бойынша қажет сөздің астын сызу керек.

Үйге тапсырма: №35.18

Сабақ

Мен сабақта

Қорытынды

қызық

жұмыс істедім

материалды түсіндім

қызықсыз

демалдым

білетінімнен де көп білдім.

енжарлық

басқаларға көмектестім

түсінбедім






Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?



Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?



Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау




  1. Диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы берілген уақытта есепті шеше алмаған оқушыға ширектерді еске түсірту арқылы, таңбаларды анықтауға мүмкіндік жаратамыз;

  2. Тапсырма тәсілі арқылы әртүрлі деңгейдегі оқушыларға «көмек керек пе әлде қосымша есептер ме?»-сұралып, сосын сол арқылы жұмысты жүргізу;

Қарқын тәсілі арқылы жылдам орындайтын оқушалар және көмек қажет болатын оқушыларболады. Көмек қажет оқушыларға белгілі бір уақыт беріліп, уақыт біткен соң жылдам орындаған оқушылар аяқтай алмаған оқушыларға көмек көрсетеді.

«Дұрыс- бұрыс» әдісі бойынша бағалау.


10-баллдык жүйе бойынша багалау

Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару.

Дәрісханадағы қауіпсіздік ережелерін еске түсіру сонымен қатар қарындашты, сызғышты қолдану кезінде сақ болу


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:




































БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

_______________________________________________________________

ӨТКЕН САБАҚТЫ ҚАЙТАЛАУ

ТАПСЫРМА №1

ОЙЛАН, ЖҰПТАС, БӨЛІС

ТАПСЫРМА №2

ПИК ФОРМУЛАСЫ

ТАПСЫРМА №3

ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС















БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

_______________________________________________________________

ӨТКЕН САБАҚТЫ ҚАЙТАЛАУ

ТАПСЫРМА №1

ОЙЛАН, ЖҰПТАС, БӨЛІС

ТАПСЫРМА №2

ПИК ФОРМУЛАСЫ

ТАПСЫРМА №3

ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС













770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!