Материалдар / Ашық сабақ "Түбір мен қосымша" 3 сынып

Ашық сабақ "Түбір мен қосымша" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материал 3 сыныптың қазақ тіліне арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
8458
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:Қазақ тілі3-бөлім: «Уақыт»42-сабақМектеп: №22 орта мектеп

Күні: 20.11.2018Мұғалімнің аты-жөні: Тұмарбекова Д.Ж

Сынып: 3 «Ә»Қатысқандар:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыТүбір мен қосымша
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)3.4.1.2 түбір сөздегі , -і-нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазу.3.4.2.1 негізгі түбірде жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:-түбір сөзді табады;


Оқушылардың көбі:-сөзді орфоэпиялық нормаға сай айтады, түбір сөздегі , -і-нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазады


Оқушылардың кейбірі:- негізгі түбірде жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасайды, түбірлес сөздердің мағынасын ажыратады
Бағалау критерийлері - түбір сөздегі , -і-нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазады;- негізгі түбірде жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасайды, түбірлес сөздердің мағынасын ажыратады
Сөздік қорПәндік терминология мен тірек сөздер:Түбір сөз, туынды сөз, түбір, қосымша, жұрнақ, жалғау;Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:Түбір сөз дегеніміз не? Туынды сөз дегеніміз не? Қосымша дегеніміз не?
Құндылықтарды дарытуӨз іс-әрекетін жоспарлауға, уақытты тиімді пайдалануға үйрету
Пәнаралық байланыстарДүниетану
Алдыңғы меңгерілген білім Түбір мен қосымшаның жазылуы
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы5 минІ. Ұйымдастыру кезеңі«Сәлемдесу» ойыны: -Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір – біріңмен тез - тез амандасуларың қажет. Достарша амандасу; ғарышкерлер; сәулетшілер; балықшылар, футболшылар, оқушылар ретінде.Психологиялық ахуалОқушыларға дөңгелектер беріледі.Әр оқушы кез келген дөңгелекті бояйды.

ІІ. (Т) Өткенді бекіту.(Ұ) «Сұрақ ілмегі» әдісі бойынша алдыңғы білімді пысықтау.Түбір сөз дегеніміз не?Туынды сөз дегеніміз не?Қосымша дегеніміз не?Қосымша нешеге бөлінеді? Қандай?Түбірлес сөздер дегеніміз не?Түбір мен қосымшаның жазылуы?ІІІ. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын оқып, бағалау критерийлерін құрастырады.












Қосымша №1

















Сабақтың ортасы 3 минут

























10 минут















2 минут

















2 минут









3 минут



3 минут















Сергіту сәті







2 минут

















5 минут
ІV. Негізгі бөлім3.2.3.1 (МК; Ө; Ұ; Қ) Мәтін бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру.Проблемалық сұрақ:Мақсаты: сыни ойлау дағдыларын дамыту, өткен білімді қайта жаңғырту.1. Уақыт өлшем бірліктері неліктен қажет?2. Не себепті «Сағат» және «Уақыт» ұғымдары қатар жүреді?3 Әрбір өткен мезеттің немесе бір минуттың адам өміріндегі маңыздылығы қандай деп ойлайсың? т.с.с. Оқушыларға өтілетін мәтіннің тақырыбы мен мазмұны болжатылады.-Мәтін не туралы болуы мүмкін?ТыңдалымОқылым. Оқулықтағы «Бір минут» мәтінімен жұмыс ұйымдастырылады. (МК) Оқушы сұрақтарының неліктен? не себепті? қалай ойлайсың? мазмұнында болуын қадағалайды. Жауап болатын пікірдің нақты, дәйектермен берілуін бағалайды.Мысалы. Талғат бір минуттың да рөлі бар екенін түсінді ме?, Оны түсінуге не себеп болды?Топтар өзара бірін-бірі бағалау дескрипторы негізінде «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы бойынша бағалайды.

3.3.5.1 (МК; Ө; Ж; Қ) Жазылым. Жазба жұмысы «Қос жазба күнделігі» стратегиясы арқылы ұйымдастырылады.Оқушылардан таратылып берген парақты ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады.Тапсырма 1.1. Берілген сөздерді жинап алу - бөліктің оң жағына жазады.Адам, бір, өмірінде, бар, минуттың, да, маңызы.2. Мағынасын ашу – бөліктің сол жағына жазады.Бір минуттың да адам өмірінде маңызы бар.

3.4.1.2 (МК) Мәтіндегі қарамен берілген сөздерге назар аударту, қайталап оқыту: кітабы, жауабы.Берілген сөздердің түбірін және қосымшасын тапқызу: кітап+ы=кітабы, жауап+ы=жауабы.Түбір сөзге , дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кезде өзгеретінін аңғарту.Видео көрсетуЕреже: Қосымша жалғанғанда кейбір түбір сөздердің жазылуы өзгереді: кітап - кітабы, парақ – парағы, әріп –әрпі, халық – халқы.

Тапсырма 2. Топтық жұмысСызбамен жұмыс.Сызбаға сәйкес сөздер тауып жаз.І топ.Түбір сөзІІ топ. Түбір сөз+жұрнақІІІ топ.Түбір сөз+жұрнақ+жалғауӘр топ «Жарайсың», «Жеткілікті», «Талпын» деген смаиликтермен бағалайды.Грамматикалық ширату: түбір сөзді естігенде 1 рет, туынды сөзді естігенде 2 рет қол соғу. Ас, астық, жас, жастық, әнші, ән, күйші, күй, шеге, шегеле, үтікте, үтік, т.с.с.

Тапсырма 3. Жұптық жұмыс «Ішіне – сыртына» стратегиясы бойынша берілген сөздерден түбір сөздер мен қосымшалы сөздерді ажырату (түбір сөздерді шеңбердің ішіне, қосымшалы сөздерді шеңбердің сыртына жазу).Сөздер тізбегі: Ауыл-аулы, дауыс-даусы, орын-орны т.с.с.Дәптермен жұмыс(Ө, Қ) 34-жаттығу. Суреттегі сөздерді жұптастырып жазады. Жұптасқан сөздерді салыстырып, түбір сөздің жазылуын өзгерткен қосымшаны атайды.Семантикалық карта. Қалыптастырушы бағалауДескриптор
  • Түбір сөздегі –ы,-і, -нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазады.
  • Жұрнақ жалғау арқылы туынды сөзді табады;
  • Түбірлес сөздердің мағынасын ажыратады








  • Қосымша №2







    Оқулық



    «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы























    Оқулық







    Imektep сайты















    Ішіне – сыртына» стратегиясы











    Оқулық№2 Дәптермен жұмыс

    Семантикалық картамен жұмыс
    Сабақтың соңы2 минутРефлексия.КереметӨзіме сенімдімінЖақсыЖаман емесМаған көмек керекНашарБілмеймінҮй тапсырмасы:35-жаттығуПарақшалар
    Қосымша ақпарат
    Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Топтық тапсырмаларды саралау бойынша беру.Қабілеті жоғары оқушыларға өз бетінше жұмыс істеуге мүмкіндік жасау.Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.Қосымша жалғанғанда кейбір түбір сөздердің жазылуы өзгеретінін ой қорытындылау арқылы оқушыларға айтқызу.

    Қалыптастырушы бағалаулар дескрипторлар, «Қос жазба күнделігі» стратегиялары негізінде жүзеге асырылады.Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыра алуын, құрастырылған сұрақтарға жүйелі, толық жауаптарын және өз көзқарастарын бағалау.Топта бірі-бірі тыңдау. Сыныпта қауіпсіздік ережелерін сақтау.
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылар оқу мақсаттарына қол жеткізді ме?Оқу мақсаттарына қол жеткізілмесе себебі неде?Ынтымақтастыққа қол жеткізілді ме?Саралау бойынша жұмыстар дұрыс жүргізілді ме?Уақыт кезеңдері дұрыс сақталды ма?Жоспардан ауытқулар орын алды ма? Неліктен?

    ҚорытындылауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетін білдім?












    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ