ІV. Негізгі
бөлім
3.2.3.1 (МК; Ө; Ұ;
Қ) Мәтін бойынша пікір білдіруге
бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап
беру.
Проблемалық
сұрақ:
Мақсаты: сыни ойлау дағдыларын
дамыту, өткен білімді қайта жаңғырту.
1. Уақыт өлшем бірліктері
неліктен қажет?
2. Не себепті «Сағат» және
«Уақыт» ұғымдары қатар жүреді?
3 Әрбір өткен мезеттің немесе
бір минуттың адам өміріндегі маңыздылығы қандай деп ойлайсың?
т.с.с.
Оқушыларға өтілетін мәтіннің
тақырыбы мен мазмұны болжатылады.
-Мәтін не туралы болуы
мүмкін?
Тыңдалым
Оқылым.
Оқулықтағы «Бір минут»
мәтінімен жұмыс ұйымдастырылады.
(МК) Оқушы
сұрақтарының неліктен? не себепті? қалай
ойлайсың? мазмұнында болуын қадағалайды.
Жауап болатын пікірдің нақты, дәйектермен берілуін
бағалайды.
Мысалы.
Талғат бір минуттың да рөлі
бар екенін түсінді ме?, Оны түсінуге не себеп
болды?
Топтар өзара бірін-бірі
бағалау дескрипторы негізінде «Екі жұлдыз, бір тілек»
стратегиясы бойынша бағалайды.
3.3.5.1 (МК; Ө; Ж;
Қ) Жазылым. Жазба жұмысы
«Қос жазба
күнделігі» стратегиясы арқылы
ұйымдастырылады.
Оқушылардан таратылып берген парақты
ортасынан вертикаль сызықпен бөлу
сұралады.
Тапсырма
1.
1. Берілген сөздерді жинап алу - бөліктің оң
жағына жазады.
Адам, бір, өмірінде, бар, минуттың, да,
маңызы.
2. Мағынасын ашу – бөліктің сол жағына
жазады.
Бір минуттың да адам өмірінде маңызы
бар.
3.4.1.2 (МК) Мәтіндегі қарамен берілген
сөздерге назар аударту, қайталап оқыту:
кітабы,
жауабы.
Берілген сөздердің түбірін
және қосымшасын тапқызу: кітап+ы=кітабы,
жауап+ы=жауабы.
Түбір
сөзге -ы, -і дауысты дыбыстан
басталатын қосымша жалғанған кезде өзгеретінін
аңғарту.
Видео
көрсету
Ереже: Қосымша жалғанғанда
кейбір түбір сөздердің жазылуы өзгереді: кітап - кітабы, парақ –
парағы, әріп –әрпі, халық – халқы.
Тапсырма
2. Топтық
жұмыс
Сызбамен
жұмыс.
Сызбаға сәйкес сөздер тауып
жаз.
І топ.Түбір
сөз
ІІ топ. Түбір
сөз+жұрнақ
ІІІ топ.Түбір
сөз+жұрнақ+жалғау
Әр топ «Жарайсың»,
«Жеткілікті», «Талпын» деген смаиликтермен
бағалайды.
Грамматикалық ширату: түбір
сөзді естігенде 1 рет, туынды сөзді естігенде 2 рет қол
соғу.
Ас, астық, жас, жастық,
әнші, ән, күйші, күй, шеге, шегеле, үтікте, үтік,
т.с.с.
Тапсырма 3. Жұптық
жұмыс
«Ішіне –
сыртына» стратегиясы бойынша берілген
сөздерден түбір сөздер мен қосымшалы сөздерді ажырату (түбір
сөздерді шеңбердің ішіне, қосымшалы сөздерді шеңбердің сыртына
жазу).
Сөздер тізбегі: Ауыл-аулы,
дауыс-даусы, орын-орны т.с.с.
Дәптермен
жұмыс
(Ө,
Қ) 34-жаттығу. Суреттегі сөздерді жұптастырып
жазады. Жұптасқан сөздерді салыстырып, түбір сөздің жазылуын
өзгерткен қосымшаны атайды.
Семантикалық карта.
Қалыптастырушы бағалау
Сөз
|
Түбір
|
Жұрнақ
|
жалғау
|
балығы
|
|
|
|
оқушылар
|
|
|
|
оқулық
|
|
|
|
мектебі
|
|
|
|
балалар
|
|
|
|
Дескриптор
-
Түбір сөздегі –ы,-і, -нің
дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін
сақтап жазады.
-
Жұрнақ жалғау арқылы туынды
сөзді табады;
-
Түбірлес сөздердің
мағынасын ажыратады
|