Басталуы
5
минут
|
Сәлемдесу.
Топқа бөлемін
: «Билеттер
арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды
кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп
отрады.
Психологиялық
ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай»
би
Сынып реттілігін
қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу.
Оқу құралдарын байқау.
Бір-бірімізді
тыңдаймыз десек 1 рет қол
шапалақтаймыз!
Ұйымшыл
боламыз десек 2 рет
Белсенділік
танытамыз десек 3 рет
шапалақтаймыз!
Сөз
дегеніміз не?
Жауап берген оқушылар бағаланады.
|
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Оқушылардың жаңа сабаққа деген
қызығушылығын арттыру мақсатында Т.Жұртбаевтың «Дулыға» кітабынан
Тұмар пат- шайым жайлы оқып береді, ой шақыру сұрақ-
тарынқояды:—Балалар,Тұмарпатшайымдеген кім?Ол туралы
әңгіме
Сақ патшайымы Тұмар (Томирис) ханшайым әлемдегі ең
атақты әйел патшалардың бірі. Ержүрек батыр, әділ ел билеуші
ретінде әлем тарихында қалған Тұмар ханшаның есімі өз заманында
«төрт құбыланың тұтас билеушісі» атанған парсы патшасы Кирдің Орта
Азияға жасаған басқыншылық жорығымен тікелей байланысты. Тарихи
деректерде қанқұмар Кирдің соғыс ашу мақсатында жесір қалған
Томирис патшайымға өзіне әйел болу туралы ұсынысты елшілер арқылы
әдейі жібергендігі баяндалады. Кирдің өзіне емес, елі мен жеріне
«құда түскелі отырғанын» жақсы түсінген патшайым оның ұсынысын
қабылдамайды. Осылайша, қулығын іске асыра алмаған Кир
массагеттерге ашық соғыс жариялайды. Алғашқыда айла-шарғымен
массагет әскерлерін уландырып, қолға түсірген Кир жеңіске жеткендей
болады. Бірақ, негізгі әскери күшінен, оған қоса ұлы Спаргапестен
айрылғанына қарамастан, Томирис дереу басқыншыларға қарсы қол
жинап, шабуылға шығады. Нәтижесінде массагеттер жеңіске жетіп,
Кирдің өзі қаза тауып, әскерінің көпшілігі
қырылды.
Томирис торсықты
қанға толтырып, оған Кирдің басын салуға бұйрық береді: «Сен қанға
құмартып едің, енді шөлің қансың!» дейді. Томирис патша өз елінде
бұдан кейін де талай жылдар билік етіп, қара қылды қақ жарған
әділдігімен, данышпандығымен, көрегендігімен халқын талай таң
қалдырды. Олар Тұмар ханшайым туралы жыр толғап, оның атын жырға
айналдырған.
|
|
Ортасы
10
минут
|
Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім
интерактивті тақтадантақырыпқақатыстыжаңасөздермента-
ныстырады,аудармасынайтады.Олардыоқиды,
оқушыларғақайталатады.
2. Мәтіналды жұмыс. А)
Айтылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы
орындатады.
Ә) Оқылым. Жазылым. Айтылым.
Оқулықтағы 2-тапсырманы
орындатады.
3.
Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым.
Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін
3-тапсырманы орындатады.
Ә)
Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтан- дыру үшін 4, 6,
8-тапсырманы орындатады.
Б)Айтылым.Дұрысайтуға,жаңаақпараттықа-
былдауғамашықтандыруүшін5,7-тапсырманы
орындатады.
4.Сергітусәті.Оқулықтағы10-тапсырманыорын-
датады.
5.
Мәтінсоңы жұмыс. А) Оқылым. Жазылым. Айты- лым. 11-тапсырманы
орындатады. Жұптық жұмыс ұйымдастырады.
Оқушыларға«Тірексөздер»стратегиясыныңнегі- зінде
тақырыпқа қатысты тақтадағы плакаттарға
бірнешесөздержазады.
«Тұмарпатшайым—сақтардың
|
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Оқылым.Жазылым.Айтылым.
Берілген мәтіндегі ойды осыған дейінгі алған
білімдерімен толықтырып, кеңейтіп
жазады.
Оқушылар кезек-кезек тақтаға
шығады. Маркерлерді пайдаланып, ассоциаграмма
құрайды.
Жазылым. Эссе
жазады.
«Жеке әңгіме» техникасы бойынша
бағаланады.
|
|