Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Turkestan department of education
Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Turkestan department of education
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
300
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
School named after H. A. Yassawy
The theme: The best places to visit in Kazakhstan
Teacher: Tashbayeva U
Old Ikan 2017The plan of the lessonDate: The 22nd of NovemberForm: 7 “A”The theme: The best places to visit in Kazakhstan The educational aim: to explain the new words, grammar, to enrich pupils knowledge, to teach the pupils to compare the things, situations, to teach the pupils to describe and places using degrees of comparison of adjectives.The bringing up aim: talking about how to make difference the things, to bring up love and respect to the native and foreign languages, to bring up pupils to be interested in English.The developing aim: The develop pupils skills and habits of reading, writing, speaking to develop pupils ability of thinking.The method of the lesson: ExplainingThe type of the lesson:Mixed.Visual aids: placards, pictures, cards interactive whiteboard.The procedure of the lesson: Greetings Organizational momentWho is on duty today?Who is absent?What date is it today?What day is it today?What is the weather like today?Checking up the homeworkThe main part of the lesson:To show the slides about the best plases to visit in Kazakhstan New wordsup- to- date -заманауиsky- scraping-биік,зәулімseaquarium-акварумindependent-тәуелсізcentral –орталықto indicate-нұсқауhandprint-қолжазбаhuge- үлкенto notice-байқауexcursion-экскурсияentertainment-ойын-сауықexplore-зерттеуsymbol- белгіuniverse-әлемobservation-бақылау The lesson consists of 4 tours: 1. Bayterek 2. Khan - Shatyr 3. Ak Orda 4. Duman
Welcome to Kazakhstan slide
Each team makes a poster taking into consideration the information in the text above using the new vocabulary stock
Matching the capitals, countries and the sights (Molecule game)
HomeworkWrite a topic about the city and the sights there which you have visited or like best Good bye!
Х.А.Яссауи атындағы жалпы орта мектебі
С А Й Ы С
Тақырыбы: «Тo learn by heart the English poem»
Орындаған: Ташбаева Угилжан
Ескі Иқан 2017 жылКүні: 25.11.2017 жылСыныбы: 6 – сыныптар Сайыстың тақырыбы: «Тo learn by heart the English poem» Мақсат : оқушылардың бойында ағылшын тілі пәніне деген қызығушылығын арттыра түсу. Үйренген мәліметтерін ойын-жарыс арқылы тағыда жетілдіруБілімділік - Үйренген тақырыптарын актуалдау.- ойын арқылы тілге қызығушықтарын ұлғайта түсу ;- сөйлеу мәнерін жақсарту;Дамытушылық - ұжымдық жұмыс мүмкіндігін дамыту;Тәрбиелік- Топта жұмыс атқару;- ортамен қарым-қатынас ; ортаны құрметтеу.Cабақтың барысы: Тапсырмалар:І Сәлемдесу;Өздерін таныстыру (Introducing ) 5min.ІI тур «Poem» 10 minIII тур Choosing the theme they want perform 5 minIY тур Polyglot 5 minI1. It is running night and day but it never runs away 2. Лежал, лежал да и в речку побежал. 3. Қар сияқты аппақ, өзі сондай тәтті – ақ.4. Better late than _________5. Піл көтермегенді____________6. Без труда не вынешь и ______ из прудаII1. What has legs but cannot run?2. Длинное хвостище, рыжее волосище, сама хитрище.3. Куй железо, пока ______________4. Time is ____________5. Ата көрген оқ жонар,________ көрген тон пішер.6. Ер – елінде,__________ - жеріндеIII1. The little old man who has 12 children.2. Сам дней не знает, а другим указывает.3. Қабат – қабат қаптама. Ақылың болса аттама.4. I have cities but no houses forests but no trees rivers without water what am I ?5. Пять братьев – Годами равные, ростом разные6. Бірі – ағаш кесу құралы, бірі – шырынды бал бұлағы. IY1. Никогда не откладывай на завтра то, что сможешь сделать2. Басып озып құсты, Қанатын қақпай ұшты.3. What has no head, no arms, no legs, and still has a tongue?4. У тридцати двух воинов один командир.5. Құлғында – құлағым, Аузында – аузым, Күнде естіп тұрамынЖолдасымның даусын.6. Ног нет, а хожу, рта нет, а скажу; когда спать, когда вставать.
The theme: The best places to visit in Kazakhstan
Teacher: Tashbayeva U
Old Ikan 2017The plan of the lessonDate: The 22nd of NovemberForm: 7 “A”The theme: The best places to visit in Kazakhstan The educational aim: to explain the new words, grammar, to enrich pupils knowledge, to teach the pupils to compare the things, situations, to teach the pupils to describe and places using degrees of comparison of adjectives.The bringing up aim: talking about how to make difference the things, to bring up love and respect to the native and foreign languages, to bring up pupils to be interested in English.The developing aim: The develop pupils skills and habits of reading, writing, speaking to develop pupils ability of thinking.The method of the lesson: ExplainingThe type of the lesson:Mixed.Visual aids: placards, pictures, cards interactive whiteboard.The procedure of the lesson: Greetings Organizational momentWho is on duty today?Who is absent?What date is it today?What day is it today?What is the weather like today?Checking up the homeworkThe main part of the lesson:To show the slides about the best plases to visit in Kazakhstan New wordsup- to- date -заманауиsky- scraping-биік,зәулімseaquarium-акварумindependent-тәуелсізcentral –орталықto indicate-нұсқауhandprint-қолжазбаhuge- үлкенto notice-байқауexcursion-экскурсияentertainment-ойын-сауықexplore-зерттеуsymbol- белгіuniverse-әлемobservation-бақылау The lesson consists of 4 tours: 1. Bayterek 2. Khan - Shatyr 3. Ak Orda 4. Duman
- The teams are to read about the capital city Astana, translate and list the sights of interest of the city
Welcome to Kazakhstan slide
Each team makes a poster taking into consideration the information in the text above using the new vocabulary stock
- Team1:Writes about the best sights of the capital city and speaks on the subject.
- Team2: Makes an advertisement based on the sights of Astana.
Matching the capitals, countries and the sights (Molecule game)
HomeworkWrite a topic about the city and the sights there which you have visited or like best Good bye!
Х.А.Яссауи атындағы жалпы орта мектебі
С А Й Ы С
Тақырыбы: «Тo learn by heart the English poem»
Орындаған: Ташбаева Угилжан
Ескі Иқан 2017 жылКүні: 25.11.2017 жылСыныбы: 6 – сыныптар Сайыстың тақырыбы: «Тo learn by heart the English poem» Мақсат : оқушылардың бойында ағылшын тілі пәніне деген қызығушылығын арттыра түсу. Үйренген мәліметтерін ойын-жарыс арқылы тағыда жетілдіруБілімділік - Үйренген тақырыптарын актуалдау.- ойын арқылы тілге қызығушықтарын ұлғайта түсу ;- сөйлеу мәнерін жақсарту;Дамытушылық - ұжымдық жұмыс мүмкіндігін дамыту;Тәрбиелік- Топта жұмыс атқару;- ортамен қарым-қатынас ; ортаны құрметтеу.Cабақтың барысы: Тапсырмалар:І Сәлемдесу;Өздерін таныстыру (Introducing ) 5min.ІI тур «Poem» 10 minIII тур Choosing the theme they want perform 5 minIY тур Polyglot 5 minI1. It is running night and day but it never runs away 2. Лежал, лежал да и в речку побежал. 3. Қар сияқты аппақ, өзі сондай тәтті – ақ.4. Better late than _________5. Піл көтермегенді____________6. Без труда не вынешь и ______ из прудаII1. What has legs but cannot run?2. Длинное хвостище, рыжее волосище, сама хитрище.3. Куй железо, пока ______________4. Time is ____________5. Ата көрген оқ жонар,________ көрген тон пішер.6. Ер – елінде,__________ - жеріндеIII1. The little old man who has 12 children.2. Сам дней не знает, а другим указывает.3. Қабат – қабат қаптама. Ақылың болса аттама.4. I have cities but no houses forests but no trees rivers without water what am I ?5. Пять братьев – Годами равные, ростом разные6. Бірі – ағаш кесу құралы, бірі – шырынды бал бұлағы. IY1. Никогда не откладывай на завтра то, что сможешь сделать2. Басып озып құсты, Қанатын қақпай ұшты.3. What has no head, no arms, no legs, and still has a tongue?4. У тридцати двух воинов один командир.5. Құлғында – құлағым, Аузында – аузым, Күнде естіп тұрамынЖолдасымның даусын.6. Ног нет, а хожу, рта нет, а скажу; когда спать, когда вставать.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)