САБАҚ: Қазақ тіліТАҚЫРЫБЫ: Тұрлаусыз мүшелер | МЕКТЕП: №129 |
КҮНІ: 24.11.17 | МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ:Сауирбаева М.Ө |
Сынып: 3"Б" |
|
|
ОҚУ МАҚСАТЫ: |
|
Сабақтың мақсаты: | Тұрлаусыз мүшелерді ажырату, сөйлемде атқаратын қызметіне түсінік беру, бастауыш пен баяндауыштың байланысын меңгеру. Оқушылардың сөз, сөйлем, сөйлем мүшелері туралы білімдерін кеңейте түсу таза, сауатты жазу дағдысын жетілдіру. Пән аралық және өмірмен байланысты іске асыру, оқушылардың білім алуға деген қызығушылығын арттыру. Оқушылардың ой - өрісін дамыту, өз ойын тез әрі жүйелі жеткізуге дағдыландыру. Оқушыларды өз ана тілін сүюге, халқымыздың ұлағатты, ғибратты сөздерінен үлгі - өнеге алуға, сол арқылы кішіпейілділік, қайырымдылық, кеңпейілдік қасиеттерінің қалыптасуына ықпал ету. |
Бағалау критерийлері | Сөйлемдегі тұрлаулы мүшелерді таба аладыТұрлаулы мүшелердің сұрақтарын біледіТұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерді ажыратып бере алады |
Тілдік мақсат: |
|
Құндылықтар | Рухани жаңғырудың 6 бағыты1Бәсекелік қабілет2Прагматизм3Ұлттық бірегейлікті сақтау4Білімнің салтанат құруы5Қазақстанның революциялық емес эволюциялық дамуы6Сананың ашықтығы |
Пәнаралық байланыс | Әдебиеттік оқу,музыка,бейнелеу |
Алдыңғы білімдер |
|
ЖОСПАР |
Жоспарланған кезең | Жоспарланған іс-әрекет | Дерек көздер |
Сабақтың басы8минут 2 минут
3 минут
Сабақтың ортасы20 минут2минут | Балалар біз жақында сендермен театрға бардық.Онда біз не көрдік,не білдік,театр сендерге несімен ұнады?Онда қандай кейіпкерлермен таныстыңдар,не үйрендіңдер?Онда жол ережесіне байланысты 4 топқа бөлінейік1Бағдаршам тобы2Қызыл түс тобы3Жасыл түс тобы4Сары түс тобы Топ атауларын қорғауОқушылар Бағдаршам туралы және бағдаршам түстеріне байланысты тақпақтар айтадыІ.Психологиялық дайындық. Балалар қазір қай сабақ?Қазақ тіліОлай болса қазақ тіліне байланысты қандай өлеңдер білсіңдер? Оқушылар білетін өлеңдерін айтады.Ой қозғау Өткен тақырыптарды қорытындылауРухани жаңғыруға байланысты ұлттық тағамдарды көрсету
Балалар Бағдаршам ағай сендердің қаншалақты білімді екендеріңді білгісі келіп бізге сұрақтар жолдапты.Егер білімдеріңді дәлелдеп сұрақтардың барлығына дұрыс жауап берсек біздің мектебімізге қайта келмекші екен.Бағдаршам ағайдың келгенін қалайсыңдар ма?Олай болса сұрақтарына жауап берейік(үлестірме қағаздар тарату)Сұрақтарға жауап беру. Үйге берілген тапсырманы сұрап,оқыту,талдау.
ІІІ.Жаңа сабақ 66-жаттығуЕкі бағандағы сөздерді салыстырып оқы.Жадыра келді Жадыра қалаға келдіҚоңырау соғылды Қоңырау қайта-қайта соғылдыМал өседі Мал төлден өседіСу ақты Су арықпен ақтыҚандай айырмашалық байқадың?Дәптермен жұмысКөркем жазу Абайдың бес асыл ісін көркем етіп жазу67-жаттығуСөйлемдерді көшіріп жаз.Әсия гүлді ұнатады.Әдемі гүл өсті.Біз ұшаққа міндік.Ұшақ әуежайға қонды.Жарастың бригадасы жұмысқа кірісті. Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қой.Қарамен жазылған сөздер бастауышқа қатысты ма,баяндауышқа қатысты ма?
Сөйлемдегі бастауыш,баяндауыштардан басқа сөйлем мүшелерін тұрлаусыз мүшелер деп атайды. Оларға қандай? кімге? неге? нені? қашан? қайда? т.б сұрақтар қойылады.68-жаттығуЖаңылтпашты оқып жатқа жазАла қарға қарға қондыҚара қарға жарға қонды
Сергіту сәті Бағдаршам ойыны: Барлық оқушы билеп жүреді. қызыл жанғанда тоқтап қалады. Жасыл жанғанда билеп жүреді. Сары жанғанда 1 аяғын көтеріп тұра қалады.(Серік Ибрагимов Жаяу әні)
|
Көңілді әуен қосып қою. 1-слайд
2-слайд
3-слайд
4-слайд
|
|
69-жаттығу Суреттегі зат атаулары бірде бастауыш,бірде тұрлаусыз мүше болатындай етіп сөйлем құра
70-жаттығуМәтінді оқы Тасбақа мен тышқан Тасбақа мен тышқан келе жатты.Олар түлкіні көрді.Тышқан інге кіріп кетті.Ол іннен басын ғана қылтитып, тасбақаға:-Інге кір.Мұнда қауіпсіз,-деді.-Рахмет.Маған ін қажет емес.Өз інім өзімде,-деп,тасбақа қабығын жамылып бұға қалды. (Мәдіхат Төрежанов)Алғашқы үш сөйлемді көшіріп жаз.Сөйлемдегі тұрлаулы,тұрлаусыз мүшелерді тауып тиісті інге кіргізу |
6-слайд
7-слайд
8-слайд |
Қорытындыбөлім10 минут | Қорытынды.Балалар сендерге Шыбын ұрғыш алаяқ тапсырмалар беріп жіберіпті.Маған балаларыңыз ақылды ма,білімді ме кәне білейік,әйтпесе Бағдаршамды алдағандай оп-оңай алдап кетемін дейді.Қане балалар Алаяққа алданбай жіберген сұрақтарына бәріміз бірігіп дұрыс жауып берейік.Өзіңізді тексеріңіз әдісі1Сөйлемдегі бастауыш пен баяндауыш тұрлаусыз мүше болады2Тұрлаулы мүшелерді Кімге?Неге?Қайда?Қашан? деген сұрақтар қоя арқылы табамыз3Тұрлаусыз мүшелердің астын екі сызықпен сызамыз4Тұрлаусыз мүшелерге Кім?Кімдер?Не істеді? Неғылды? деген сұрақтар қойылады РефлексияБалалар стикерге сабақ ұнады ма?Қай кезең ұнады?Нені түсінбей қалды?Өз пікірлерін жазып Пікір ағашына жапсырады |
|
Бағалау
| ДискрипторСөйлем мүшелерін біледі.Сөйлемдегі бастауыш пен баяндауышты сұрақтары арқылы таба алады.Тұрлаулы мүшелер мен тұрлаусыз мүшелерді ажырата алады.Сұрақтарын жатқа біледі.Бағдаршам әдісі арқылы бағалау |
9-слайд |
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма: 71-жаттығу Ереже жаттауМұғалім: Бүгінгі сабаққа белсене қатысқандарыңызға рахмет! |
|
| Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
|