Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы: 8.3А
|
Мектеп: №52 мектеп-лицей
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Бедебаева Ж.С
|
Сынып:
8
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы
|
§20. Туа біткен және жүре
пайда болған иммунитет түрлері
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
8.1.3.6 - аурудың алдын
алудағы вакцинацияның рөлін бағалау
|
Сабақтың мақсаты
|
Барлық
оқушылар:Қарапайымдылар,саңырауқұлақтар, бактерия,вирустар
туындататын ауруларды сәйкестендіру;
Оқушылардың басым
бөлігі: Қарапайымдылар,саңырауқұлақтар, бактерия,вирустардан
туындайтын аурулардың ерекшелігін анықтау;
Кейбір
оқушылар:Қарапайымдылар,саңырауқұлақтар, бактерия,вирустардан
туындайтын аурулардың алдын алу шараларын
ұсыну,түсіндіру.
|
Бағалау критерийі
|
Қарапайымдылар,
саңырауқұлақтар, бактериялар мен вирустар қоздыратынмен туындайтын
аурулардың ерекшеліктерін және алдын алу шараларын
түсіндіреді
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты терминдік
сөздер:
To use new terminology during
the lesson
Пәндік лексика
және терминология:
,
Abdominal-құрсақ,қарын. canker sore- жара,ойық жара.
cholera-тырысқақ. contaminated-кірленген. caugh-жөтел.
diphtheria-күл ауру. fever-безгек. late blight-фитофтороз. rot-шіру
skin ulcers-тері жарасы. spleen-көкбауыр.
spread-тарау
Диалог/жазу үшін
пайдалы сөз тіркестерінің
топтамасы
Бұл біржасушалы немесе
протиста болуы
мүмкін.
Ол
қозғала ала
ма/қорегін таба ала ма/
омыртқасыз ағзама?
Бұл…болуы
мүмкін.
Тіршілік
иесі қоректі алады және
…
Бактериялар бір
жасушалы ағзалар, оларда жоқ
…
Протисталар бір жасушалы ағзалар, оларда
бар ...
Саңырауқұлақтар жасыл емес, себебі
…
Вирустар…
өздері түзеді.
Біржасушалы
ағза-ұсақ/қарапайым/көзге
көрінбейді.
Біржасушалы ағза
- үлкен/күрделі/ көзге
көрінеді/
Біржасушалы
ағзаның бір ғана жасушасы
болады.
Көпжасушалы
ағзада әртүрлі мүшелері
бар/көпжасушалы/мүшелері
бар
Жазылым бойынша
ұсыныстар: Біржасушалы ағзаларға түсінік
беру
|
|
Құндылықтарға баулу
|
-
Топтық жұмыс арқылы-
белсенділікке, ұжымшылдыққа, ортақ істің нәтижесінде бірін – бірі
толықтырып, сын тұрғысынан ойлауға үйретеді жеке жұмыс өз бетімен
жұмыс орындап, айтылым дағдылары, қарым- қатынас жасау қабілетін
қалыптасады
|
Пәнаралық байланыс
|
Химия,физикамен
микроағзалардың химиялық заттар мен температураға төзімділігі
туралы білім арқылы байланысады.
|
Алдыңғы
білім
|
7 сыныптан
жаратылыстау,биология пәнінен микроағзалар туралы
біледі.
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз?
|
Деңгейлік сұрақтар
беріледі
Қабілеті жоғары оқушылар ой
қорытынды жасайды, тапсырмалар бойынша 3-тен артық дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау
|
Мұғалімнің мадақтама
сөздері,
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
|
Сыныпта топтық жұмыс ыңғайлы түрде
жабдықталады.Оқушыларға түрлі әрекеттермен жұмыс жасау
ұсынылады.
|
Ресурстар
|
стикер, плакат.оқулық
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Сабақтың басы
10 мин
|
Greeting
-Hello, everybody! How are
you?
I think you are ready for our
lesson. Let s start new lesson!
Let s divide into three
groups
І.Ұйымдастыру
кезеңі.
Жағымды психологиялық ахуал
туғызу үшін оқушылар
ІІ.Үй тапсырмасын
сұрау.
Ой қозғау. «Word Grab»
ойыны.
Барлық топқа келесі терминдер
беріледі:микрооағзалар,бактерия,бацилла,
стафилакок.
Ойынды бір оқушы сағат тілі
бойынша бастайды.
Ол оқушы бір сөзді іштей
таңдап, қалған оқушыларға
сипаттайды (терминді
атамай).
Басқа оқушылар сипаттамаға
сәйкес келетін терминді анықтап,
басқалардан бірінші болып сол
сөзді қолымен алу керек.
Бірінші алған оқушы ойынды
жалғастырады
ҚБ: мұғалімнің
мадақтауы
|
Сабақтың ортасы
25
|
Жаңа
білім
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы сұрақ қою арқылы
жаңа тақырыпты ашу.
STQ –
Почему не рекомендуется есть просроченную еду?
You
will: - learn
causes
of
gastroenteric diseases.
Key
terms
Food poisoning-becoming ill
after e ating spoiled food; Nausea - sickness of the stomach, an
involuntary impulse to vomit; Diarrhea-an intestinal disorder that
causes waste products pass from your body frequently in a loose
state.
Facts
Bacteria spores survived on
poorly preserved, or canned foods produce toxin. This toxin causes
poisoning and muscle paralysis. This illness is called
botulism.
1-тапсырма
Тапсырма
-
Сәйкестендіріңіз.
Қарапайымдар
-
туындататын
аурулар:________________
-
Саңырауқұлақтар туындататын
аурулар:____
-
Бактериялар туындататын
аурулар:______
-
___ Вирустар қоздыратын:
____________
А. Қантышқақ В.Фитофтороз С.
Оба D.Күл
E.
Лейшмания
F.
Герпес
Жж. Тапсырма. Кестені
толтырыңыз.
Иесі, Зақымдайтын орны
,Келтіретін зияны ,Таратушысы
Лейшмания
Қантышқақ \дизентерия амебасы\
Трипоносома
(b) Саңырауқұлақтар және
вирустар арқылы
таралатын
аурулардың кем дегенде 2 алдын
алу шараларын жазыңыз.
Дескриптор: Білім алушы - қарапайымдар,
саңырауқұлақтар, вирустар және бактериялар арқылы таралатын
ауруларды ажыратады; - лейшмания ауруының таратушысын, зақымдайтын
бөлігін сипаттайды; - қантышқақ ауруының таралуы мен зақымдайтын
жерін сипаттайды; - трипоносома ауруының таралуы мен зақымдайтын
бөлігін сипаттайды; - саңырауқұлақтар мен вирустар арқылы таралатын
аурулардың алдын алу шараларын
түсіндіреді.
Қ.Б «Үш
шапалақ»
|
Сабақтың соңы
Кері байланыс
5 мин
|
Кері
байланыс: Рефлексия:
«ВАК» (визуал, аудиал,
кинестетик) стратегиясы арқылы рефлексия
жүргізеді:
- Бүгінгі сабақта көзбен көріп
не үйрендім?
- Бүгінгі сабақта құлақпен
естіп не үйрендім?
- Бүгінгі сабақта қолмен жасап
не үйрендім?
Learn by heart the
terms
-How was the
lesson?
Was it
clear?
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу
мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына
қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса,
неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді
ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты
тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және
неліктен?
|
Бұл тарауды сабақ туралы
рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп
санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
|