Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Тыныс алу жүйесі қызметі тарауын қайталау сабағы" 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп басшысының
оқу ісі жөніндегі орынбасары:
Бұхарбаев Ж.А.
Тексерілді: __________ Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Тыныс алу жүйесі қызметі тарауын қайталау сабағы |
Мұғалімнің аты-жөні: Бұхарбаев Ж.А. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 8 |
Күні: |
Қатыспаған оқушылар саны: Қатысқан оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Тыныс алу жүйесі қызметі тарауын жүйелеуге, өмірде қолдана білуге бағыт бағдар беру; Тыныс алу жүйесіне қорытынды жасай білуге, ой-өрістерін ғылыми тұрғыда ізденуге үйрету, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілетін дамыту; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Тақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Тыныс алу жүйесі қызметі тарауын жүйелеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Слайд-презентация, таратпа қағаздар, сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, бейнебаян. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
медицина, математика; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Жүрек - қан тамырлар жүйесі. Лимфа жүйесі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар-ланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Психологиялық ахуал туғызу: «Хат ішінде сәлемдеме!» Мақсаты: қатысушылармен сәлемдесу, топқа энергия беру; Топтарға бөлу. Хаттар ішіндегі суреттер бойынша оқушылар топқа бөлінеді. Топтық ережемен танысады. Топ ережесі: Ұйымшыл болу; Кезекпен сөйлеу; Көмектесу және көмек сұрау; Талқылаудың қорытындысын шығару, дәйекті айғақтар келтіру; Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Оқушыларға буын қиындыларын беремін. Буын қиындыларын құрастырғанда тақырыпқа сай сөздер шығуы керек. Топқа тапсырма: «Бұл не істейді?» деген сұраққа топ мәлімет береді. Топ жұмысын мұғалім бағалайды. |
1-топ 2-топ 3-топ Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі білім 10 минут |
Білу және түсіну Өткенге шолу: Сөзжұмбақ Сұрақтар: Тірек қимыл жүйесі? Бүйрек үсті безінде болатын гармон? Тағамға қандай тұз қосу керек? Тимуста қандай гармон түзіледі? Ұйқы безі мен тыныс безі? Ұлпа сұйықтығынан түзіледі? Жүректен мүшелерге, ұлпаларға ағатын қан тамыр? «Вирус» латынша? Анализаторлар? Жаңа туған нәрестені қабылдайтын дәрігер? Мүктерді зерттейтін ғылым саласы? Адамның шығу тегін зерттейді? Лихенология зерттейді?
|
Оқулық, Сөзжұмбақ, Слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 10 минут
|
Қолдану Жаңа сабақ. І. Білу – Ғажайып сандар
ІІ. Түсіну – «Кластер» әдісі бойынша (Постермен жұмыс)
ІІІ. Талдау – Ролик, есеп шығару, алғашқы жәрдем.
І. Ғажайып сандар: Мұрын қуысы – 1,4,14; Көмей – 5,6,7,8; Кеңірдек – 2,9,15; Бронхылар – 3,10; Өкпе – 11,12,13 Сұрақтар: Ауа залалсызданады, ылғалданады, жылынады. Шеміршекті жартылай саңылаулардан тұрады. Шеміршек сақиналарынан түзілген. Сүйекті шеміршекті қалқа бар. Дыбыс түзеді Сілемейлі қабық қаттарындағы шеміршектер арасында дыбыс сіңірлері түзілген Ішкі қуыс түтік IV – VI мойын омырқалары деңгейінде орналасқан? Өңештің алдынғы орналасқан түтік? Тармақталған, ағашын түзеді? Кеуде қуысында орналасқан кеуекті жұп мүшелері? Сырты плеврамен жабылған? Сыртқы дөңес бетін қабырғалар қоршайды? Иіс сезу мүшесі? Ұзындығы 9-13 см Топтық жұмыс ІІ. «Кластер» әдісі бойынша (Постермен жұмыс) Өз тақырыптары бойынша әр топ өз постерін тақтаға шығып қорғайды. |
Дәлелдер мен айғақтар жинайды. Ортаға шығып айтып береді.
Оқулықтағы мәтінді оқып алады. Суреттер.
Топ кластерлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
ІІІ. Синтез (Талдау) Тәжірибе «Темекінің әсері» Есеп шығару. «Кім жылдам?». Адам әрбір тыныс алған сайын өқпесі арқылы 500 см3 ауаны өткізеді. Егер адам бір минутта 18 рет тыныс алатын болса, 1 тәулікте өкпеге арқылы қанша ауа өтетіндігін анықтаңыз? Жауабы: 12 960 000 см3 Шешуі: 500см3*60сек*18*24сағ=12 960 000 cм3 Алғашқы жәрдем: Суға кеткен адамға алғашқы жәрдем қалай көрсетіледі?
«Ой түю» 5-5-1 әдісі: Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергені жайлы 5 сөйлем жазады.Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады. Соңында 5 сөзді 1сөзге қысқартады. Сабақтағы –өзі үшін маңызды болған сөзді қалдырады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі. |
Тәжірибе, слайд
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
Кері байланыс 3 минут |
Үйге тапсырма: Реферат жазу. Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Рефлексия «Бір ауыз сөз» Оқушылар стикерге сабақ туралы бір ауыз сөз жазып, оны тақтаға жапсырады.Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады.(Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықты, ұмтылдым, есте сақтадым.) |
Бағалау парақшасы
Түрлі –түсті стикерлер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері , АКТ-мен байланыс Құндылықтар-дағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды Жетілдіруге көмектесетін не білдім? |