Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ «Туынды» тарауы бойынша есептер шығару
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Ашық сабақ «Туынды» тарауы бойынша есептер шығару
Материал туралы қысқаша түсінік
Функцияның өсу және кему белгілерін, ең үлкен және ең кіші мәндерін табу, экстремум нүктелерін табу алгоритмін нақтылау, есеп шығаруда қолдана білуге үйрету, пысықтау, алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
САБАҚ
ЖОСПАРЫ
Пән
аты:Математика
Сабақтың
тақырыбы
«Туынды» тарауы бойынша
есептер шығару
Сілтеме
«Алгебра және анализ
бастамалары» оқулығы
Сабақтың
мақсаты
Функцияның өсу және кему
белгілерін, ең үлкен және ең кіші мәндерін табу, экстремум
нүктелерін табу алгоритмін нақтылау, есеп шығаруда қолдана білуге
үйрету, пысықтау, алған білімдерін тереңдету,
жинақтау,жүйелеу
.
оқұшыны ұқыпты тындауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, тез шешім
қабылдай білуге
үйрету.
3.Оқушыларды еңбек
сүйгіштікке, адалдыққа, тиянақтылыққа, зейінділікке
тәрбиелеу.
Оқу
нәтижесі
Осы тарау бойынша алған
білімдерінің тиімді әдістерін практикада, күнделікті өмірде және
есеп шығаруда пайдалануға
үйренеді.
Туындайтын
идеялар
Туынды, оны есептеу ережелері,
туынды көмегімен функцияны зерттеу
Сабақтың
типі:
Сабақты жүйелеу,
пысықтау
Сабақтың
түрі
Семинар сабақ, практикалық
сабақ
Сабақтың
формасы
Жұптық жұмыс, топтық жұмыс,
ұжымдық жұмыс, жеке жұмыс т.б.
Сабақтың
әдісі
репродуктивті, өзара тексеру,
сын тұрғысынан ойлау элементері, психологиялық тренинг, жеке,
фронтальды, каһооt әдісі
Пәнаралық
байланыс
орыс тілі, шет тілі,
психология пәндерімен байланыс
Қажетті
құралдар:
Оқулық, диапроектор,
геометриялық денелер макеті, таратпа қағаздар, стикер,
т.б.
Пайдаланылған
әдебиеттер:
«Алгебра және анализ
бастамалары» оқулығы 10 класс
Интернет
материалдары
САБАҚ
БАРЫСЫ
ОҚЫТУШЫ ІС
ӘРЕКЕТІ
СТУДЕНТ
ІС-
ӘРЕКЕТІ
Сәлемдесу және сабақты
ұйымдастыру
3-4
минут
Студенттерді түгелдеу,
назарларын сабаққа аудару
Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
Тренинг:«Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі
екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық
сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң қолынан
ұста, Көршіңді сол қолынан
ұста. Оң жақтағы көршіңе бір
жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір
жымиып, Бүгінгі тренинг
барысы, Бәрі
бірге:Біз үлкен
отбасы
Білім алушылар қимыл - қозғалыстар арқылы
жаттығуды жасайды.
Жұптық
жұмыс
Білім алушылар адасқан
әріптерді ретімен қойып, бүгінгі сабақтың тірек сөздерін
анықтайды.
Негізгі
бөлім:
35-36
минут
Сөздікпен
жұмыс:
қазақша
орысша
ағылшынша
туынды
шрих
экстремум
өсу
кему
график
Функция
нөлдері
Орындалу алгоритмдерін дұрыс
көрсетіңдер:
Функцияның өсу кему аралықтарын анықтау
алгоритмін дұрыс
орналастырыңыз
Функцияның өсу, кему
аралықтарын жазу
Туынды таңбасын
анықтау
Анықталу облысын
табу
Функцияның туындысын
табу
Функцияның ең үлкен, ең кіші
мәндерін табу үшін алгоритмін атап шығыңыз
Функцияның зерттеу алгоритімін
дұрыс рет ретімен орналастыру қажет
Функцияның жұп, тақ және
периодты екенін анықтау
Таңба тұрақтылығы аралықтарын
табу
Функцияның анықталу облысын
табу
Өсу, кему аралықтарын және
экстремумдарын табу
Функция графигінің координат
осьтерімен қиылысу нүктелерін табу
Кесте
құру
Функцияның графигін
салу
Функцияның мәндер жиынын
салу
Графикті
оқыңдар:
Анықталу облысын
табыңдар;
Мәндер жиынын
табыңдар;
Функцияның тақ немесе жұп
екенін аныктаңдар
ОХ осімен қиылысу нүктесін
атаңдар
Кему аралығын
табыңдар
Өсу аралығын
табыңдар
Экстремум нүктелерін
табыңдар
Экстремум нүктелерінің мәнін
атаңдар
«Showdown» әдісі
арқылытақырыпқа қатысты бес сұрақ
беріледі.
у'(х)белгілеулерін
енгізгенкім?
Туынды терминін француз
тілінен аударған ғалым?
Функцияның туындысын флюкция
деп атаған ғалым?
Функцияның өзін флюента деп
атаған ғалым?
Туындылар туралы ғылымды
жүйелі дамытқан ғалымдар?
«Сәйкестендір»тесті
Сұрақтар
Жауаптар
Тұрақты санның
туындысы
дифференциалдау
у=
х5функциясының
туындысы
/
штрих
Берілген функцияның туындысын
табу амалы
5х4– не
тең
Туынды
белгісі
2-ге
тең
у= 2х+2 функциясының
туындысы
1 – ге
тең
«Дұрыс жауабын
тап»
№
Берілгені:
Туындысын
тап
А
В
С
1
У=
3х2+5х+6
3х+5
6х+5
5х+6
2
У=
7х4
7х3
28х
28х3
3
У=
1+2х/3-5х
11/(3-5х)2
-11/(3-5х)2
11х/(3-5х)2
4
У=х3(2+х)
6х2 +4х3
6х2 -4х
6х3 +4х2
5
У=
х2
+3х
2х+3
2х
2х-3
- Жұптық
жұмыс
Білім алушылар ұялы
телефондары арқылы аударма жұмысын
жасайды
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады