Сабақ : | Мектеп: Т |
Күні: | Мұғалім: |
Сынып: 5 «А» | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы: | Үйсіз жануарларды бірге қорғайық |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | 5. Т/А 1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.5. Ж3.Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. |
Сабақ мақсаты: | Барлық оқушылар:Ойын 1-2 сөйлеммен жеткізеді; ойын 1-2 мақал-мәтелмен түйеді; жоспар сурет мазмұнын біршама ашады; сурет мазмұны біршама ашылған, ойын жеткізуде көріктеуіш құралдарды біршама пайдаланды Оқушылардың көпшілігі: Ойын 3-4 сөйлеммен жеткізеді; ойын 2-3 мақал-мәтелмен түйеді; жоспар сурет мазмұнына сай, бірақ толықтыру керек; сурет мазмұны толық ашылған, ойын жеткізуде 1-2 көріктеуіш құрал ғана қолданған.Кейбір оқушылар:Ойын 5-6 сөйлеммен жеткізед; ойын 3-4 мақал-мәтелмен түйеді; жоспар сурет мазмұнын толық ашады; Сурет мазмұны толық ашылған, ойын жеткізуде көріктеуіш құралдарды пайдаланған. |
Құндылықтарды игерту: | Топтық жұмыс барысында ынтымақтастық орта қалыптастырылады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік, жанашырлық, имандылық, айналадағыларға қамқорлық көрсету «Үйсіз жануарларды бірге қорғайық» тақырыбын талқылау арқылы жүзеге асырылады. Сондай-ақ, шығармашылыққа баулу, сын тұрғысынан ойлау сынды құндылықтар игертіледі. |
Пәнаралық байланыс: | Жаратылыстану, қазақ әдебиеті |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | PowerPoint таныстырылымы қолданылады, материал ғаламтордан алынған . |
Тілдік мақсаттар: | Грамматика Көркем әдебиет стиліПән лексикасы және терминология:Көріктеуіш құралдарДиалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:деген ойдамын, ойымызды жинақтайтын болсақ, біріншіден, екіншіден, сондықтан, өйткені |
Осыған дейін меңгерілген білім | Лексикалық тараудың төртінші сабағы |
Жоспар |
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер |
Сабақтың басы5 мин
| Қызығушылықты оятуСурет бойынша топқа бөлініп, лексикалық тақырыпты болжайды.Миға шабуыл 1. Суреттер қандай ой салды? Не байқадық? 2. Мына тұрақты тіркестердің қайсысы тақырыпқа сай деп ойлайсыңдар? - аузын айға білеген (батыл) - ереуіл атқа ер салу (елін қорғауға асығу) - жарғақ құлағы жастыққа тимеу (тыным таппау)- еңбегін сауды (адал күн кешті) - қол ұшын беру (көмектесу)Оқушылар сабақ мақсатымен танысады да, бағалау критерийлерін болжайды. Содан кейін нақты бағалау критерийлерімен танысады. | |
Сабақ ортасы 10 мин15 мин10 мин
| Мағынаны тануТапсырма:Суреттерді топта талқылап, негізгі ойды анықтаңыз. Түйген ойыңызды 5-6 сөйлеммен жеткізіңіз.Барлық топқа: І. Суреттегі түйінді ойды мақал-мәтелмен өрнектеңіз. Мақал-мәтел үлгісі 1) Кең болсаң, кем болмайсың2) Қолы ашықтың, жолы ашық3) Игіліктің ерте-кеші жоқ4) Қайырымдылық жасасаң, Қайырын өзің көресің 5) Жақсы ниет – жарым ырыс 6) Жақсы атың «мәңгі қалсын» десең, Сүрінгенді сүйеп қойІІ. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша жоспар құрастырыңыз. ІІІ. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру Әңгіме үлгісі Арман атасы мен әжесін, ауылын, ондағы қозы-лағын, ит-мысығын сағынып жүретін. Қала шетіндегі жер үйлердің бірінде тұрғандарына қарамастан, ата-анасы ит ұстауға қарсы болатын. Сабақтан келе жатқан оның көзіне қараусыз жүрген иттер түсті. Көктен іздегені жерден табылғандағы қуанышында шек те, шет те жоқ еді. Бұл күн Арманның өміріндегі ең маңызды күндердің бірі болатын. Күнде келіп оларға тамақ беру оның әдетіне айналғандай. Иттер күннен-күнге әлденіп, ойнайтын да халге жетті. Үйсіз жануарларды қорғау – Арманның өмірінің өзегіне айналғандай. Өмірге кірпіш боп қаланар шағындағы басты мақсаттарының бірі – үйсіз жануарларды қорғау, оларға арналған орын дайындау.Бағалау критерийлері:
|
|
Сабақтың соңы5 мин
| Рефлексия. «Жақсылық тамшысы» Оқушыларға алдын-ала дайындалған тамшы үлгісінде қиылған қағаздар үлестіріледі. Әр оқушы өзінің жасаған жақсы істері туралы жазып, тақтаға іледі. |
|
Қосымша ақпарат |
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
Дифференциация екі түрде іске асады:1. Оқушыларға қолдау көрсету мақсатында үйгеқамқорлық, жанашырлыққа байланысты мақал-мәтелдер жаттап келуге тапсырма беріледі. 2. Оқушылар мақал-мәтелдер, қанатты сөздер жинақтарын пайдалана алады.
| Оқушылар дескрипторлар арқылы өздерін тексереді. | Сабақ экологияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы қолданылады. |
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?
Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?
Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
| Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
|