Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Аудан Мектеп: №5 мектеп КММ

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Слямова М.А

    Сынып: 8 «ә» Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

    Осы сабақта қол

    жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына

    сілтеме)

    8.1.3.12

    үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы: Үшбұрыштың ауданы ұғымын біледі

    Оқушылардың басым бөлігі: Үшбұрыштың ауданын табудың формулаларын біледі

    Кейбір оқушылар: Формулаларды есептер шығаруда пайдалана алады

    Бағалау критерийі

    1. Үшбұрыштың ауданын табу формулаларын біледі

    2. Үшбұрыштың ауданын формулалар арқылы таба алады.

    Тілдік мақсаттар

    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: аудан,үшбұрыш , табаны,биіктігі,көбейтіндісі

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: үшбұрыштың ауданы

    Құндылықтарға баулу

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығына баулу еңбек етуге тәрбиелеу,өз бетімен білім алуға тәрбиелеу арқылы іске асырылады

    Пəнаралық байланыс

    Алгебра пәнімен байланыс

    Алдыңғы білім

    Оқушылар үшбұрыштың түрлері туралы білімдерін жаңа сабақтың есептерін шығаруда пайдалана алады.


    Сабақ барысы

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин

    Ұйымдастыру: Топқа бөлу: геометриялық фигуралар арқылы бөлу



    Бүгін бізде геометрия сабағынан ашық сабақ,сабаққа дайынсыңдар ма (иә),онда сабаққа сәттілік тілейік,(хормен)сабаққа сәттілік.



    Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсатын қоямыз

    Мақсаты:

    Бүгінгі сабақта үшбұрыштың ауданын табуға есептер шығарамыз.


    Топтарға бөлінеді





















    Үй тапсырмасын тексеру: «Білімдарлар»

    Ең алдымен, ойынның басында «білгірлер» анықталады, олар өздеріне топ құрады. Ойынға қатысушылар топтары бойынша парта басына отырады. Бір топ тақта жанында қалады. Басқа топтардың өкілдері оларға оқылған тақырыптары бойынша сұрақтар қояды.Топтың сұрақты өз ішінде талдауы 20 секунд қана жүреді де, бір оқушы жауап береді (кезекпен). Жеңімпаз топ дұрыс жауаптар мөлшерімен анықталады.

    Сұрақтар:

    1)Фигураның ауданы дегеніміз не?

    2) Қандай жағдайда фигуралар теңшамалы деп аталады?

    3)Үшбұрыштың ауданын табу туралы 1-теорема ?

    4) Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу туралы салдар?

    5) Үшбұрыштың ауданын табу туралы 2-теорема ?

    6) Пифагор теоремасы ?



    Үй тапсырмасын жан-жақты тексеру: Үшбұрыштың ауданын табу алгоритмі (Деңгейлік тапсыр )



    Тапсырма


    Тапсырманы орындау алгоритмі

    АВС үшбұрышы бер

    В а-қабырғасы



    hh«һ h-қабырғаға түс.биік



    А а С S-?


















    АВС үшбұрышы берілген

    В в,с -қабырғалары

    с қабырғалар арасындағы

    бұрыш

    А С

    в S-?







    В АВС-теңбүйірлі үшбұрыш



    а-табаны

    в в

    в-бүйір қабырғасы



    А а С S-?



    АВС-тікбұрышты үшбұрышы

    В а-катеті


    с-гипотинузасы


    а с

    S-?


    С А




    1-тапсырма:

    №272 Әр топқа төрт шығарылу жолы бірдей төрт есеп беріледі,есептің берілгенін оқып,топ ішінде өзара талдайды,әркім өз есебін біраз шығарып қарағаннан кейін 1-лер бір жерге,2-лер бір жерге,3-тер бір жерге,4-тер бір жерге жиналып,шығару жолдары туралы ақылдасады,орындарына қайта келіп,есептерін аяғына дейін шығарады,топ ішінде,1-ден 4-ке дейін бір-біріне түсіндіріп шығады.


    1) Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері а=1,6м в=4,5м. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

    2) Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері а=5см в=7,6см. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

    3) Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузысы 5 дм, бір катеті 3дм. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

    4) Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузысы 10 см, бір катеті 6см. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

    Бағалау: Қай топ белсенді,қай топ жақсы,қай топ енжар қатысты деген сұраққа бесбармақ арқылы топтық бағалау.


    2-тапсырма:

    №274 «Елші» тәсілі арқылы шығарамыз, яғни барлық топқа шығарылу жолдары бірдей есептер беріледі,әр топ өзінің «елшісін» сайлап алады.Әр топ есептің шығарылу жолын топ ішінде талдайды,шығарады,шығарып болғаннан кейін,елші шығып басқа топтарға барып түсіндіреді,ең соңында өз тобына келеді.


    Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер в=12; с=8,4; А=300

    Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер в=2см; с=3см; А=600

    Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер в=3дм; с=18; А=450

    Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер в=7м; с=14м; А=300


    Білімдарлар тобынан оқушылар шығып есептердің дұрыстығын тексереді.

    Бағалау критерийі

    Дискрипторлар

    ұпай

    Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын таба алады

    1.Үшбұрышты салып,төбелерін, қабырғыларын, бұрышын дұрыс белгілей алады

    2.Формуланы таңдай алады.

    3.Берілгендерді формуладағы орнына дұрыс қоя алады.

    4. Үшбұрыштың ауданын табады

    1


    1


    2

    3




    3 -тапсырма:

    №273 «Өкіл» тәсілі арқылы шығарамыз, яғни барлық топқа шығарылу жолдары бірдей есептер беріледі,әр топ өзінің «өкілін» сайлап алады.Әр топ есептің шығарылу жолын топ ішінде талдайды.Ортақ пікірге келгеннен кейін сыныптың ортасына әр топтың «өкілдері» жиналады,әрқайсысы өз тобының есепті шығару жолдарын қалай жоспарлағаны туралы баяндайды. «Өкілдер» өз тобына келіп есептерін шығарады.




    Берілген шамалар бойынша үшбұрыштың ауданын есептеңдер: 29; 25; 6

    Берілген шамалар бойынша үшбұрыштың ауданын есептеңдер: 5; 6; 9

    Берілген шамалар бойынша үшбұрыштың ауданын есептеңдер: 17; 65; 80

    Берілген шамалар бойынша үшбұрыштың ауданын есептеңдер: 6; 5; 2,2



    Бағалау критерийі

    Дискрипторлар

    ұпай

    Үш қабырғасы бойынша үшбұрыштың ауданын таба алады

    1.Үшбұрышты салып,төбелерін, қабырғыларын, бұрышын дұрыс белгілей алады

    2.Формуланы таңдай алады.

    3.Берілгендерді формуладағы орнына дұрыс қоя алады.

    4. Үшбұрыштың ауданын табады

    1


    1


    2

    3



    4 -тапсырма:

    №270 Төрт топқа 4 түрлі есеп беріледі,есепті топта оқиды,талдайды,сызбасын салып, шығару жолдарын жазып,есепті шығарыды.Топтар есепті бір-біріне «Аялдама» тәсілі бойынша түсіндіреді,яғни топта есепті түсіндіретін бір оқушы қалады,қалған оқушылар басқа топтарға барып,есептің шығарылу жолдары туралы тыңдайды,солай жалғасады,өз тобына жеткенше.



    АВС үшбұрышы берілген.АВ=8, АС=5, : : =3:4:11. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

    Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі 32-ге тең.Табанының бүйір қабырғаға қатынасы 6:5 қатынасындай. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

    Егер бүйір қабырғасы 40см тең,ал төбесіндегі бұрыш 1200 тең болса,тең бүйірлі үшбұрыштың ауданын табыңдар.

    Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы 750-қа тең. Бүйір қабырғасы 24 см. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.






    Бағалау критерийі

    Дискрипторлар

    ұпай


    Теңбүйірлі үшбұрыштың ауданын таба алады

    1.Үшбұрышты салып,төбелерін, қабырғыларын, бұрышын дұрыс белгілей алады

    2. Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін пайдалана алады.

    3.Пифагор теоремасын пайдалана алады.

    4.Формуланы дұрыс таңдай алады.

    5. Үшбұрыштың ауданын табады

    1


    1


    2

    2

    3



    Сұрақтар қояды, сұрақтарға жауап береді












    Тапсырманы орындау алгоритмін жазады.


































    Тапсырмаларды орындайды


















    Сабақтың соңы

    2 мин


    Кері байланыс: Балалар мынау қандай геометриялық дене,бұл пирамида,бұны үлкен сыныпта өтесіңдер,бұл денені алған себебіміз,бір жағында не жатыр,бір жағында үшбұрыш жатыр.

    Қазір мына сөздерді оқып,таңдап,осы денеге әкеліп жапсырасыңдар,ол сөздер: ережені білемін,формуланы білемін,есеп шығара аламын,есептей аламын,үшбұрышты сала аламын т.б

    Кері байланысты толтырады

    Бағалау:

    4 мин

    Өзара бағалау,топ басшысының бағалауы: Жинаған балдары бойынша қорытынды шығару


    Бағалау парағы


    <
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Слямова Мереке Альбакановна
    06 Маусым 2019
    4390
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Үшбұрыштың ауданы 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Үшбұрыштың ауданы 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    математика пәнінің мұғалімдеріне ,сабақты ұйымдастыруға
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Оқушылардың

    аты-жөні


    Тапсырмалар

    сұрақтар

    1

    2

    3

    4

    5

    барлығы

    1.








    2.








    3.







    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Аудан Мектеп: №5 мектеп КММ

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Слямова М.А

    Сынып: 8 «ә» Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

    Осы сабақта қол

    жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына

    сілтеме)

    8.1.3.12

    үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы: Үшбұрыштың ауданы ұғымын біледі

    Оқушылардың басым бөлігі: Үшбұрыштың ауданын табудың формулаларын біледі

    Кейбір оқушылар: Формулаларды есептер шығаруда пайдалана алады

    Бағалау критерийі

    1. Үшбұрыштың ауданын табу формулаларын біледі

    2. Үшбұрыштың ауданын формулалар арқылы таба алады.

    Тілдік мақсаттар

    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: аудан,үшбұрыш , табаны,биіктігі,көбейтіндісі

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: үшбұрыштың ауданы

    Құндылықтарға баулу

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығына баулу еңбек етуге тәрбиелеу,өз бетімен білім алуға тәрбиелеу арқылы іске асырылады

    Пəнаралық байланыс

    Алгебра пәнімен байланыс

    Алдыңғы білім

    Оқушылар үшбұрыштың түрлері туралы білімдерін жаңа сабақтың есептерін шығаруда пайдалана алады.


    Сабақ барысы

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин

    Ұйымдастыру: Топқа бөлу: геометриялық фигуралар арқылы бөлу



    Бүгін бізде геометрия сабағынан ашық сабақ,сабаққа дайынсыңдар ма (иә),онда сабаққа сәттілік тілейік,(хормен)сабаққа сәттілік.



    Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсатын қоямыз

    Мақсаты:

    Бүгінгі сабақта үшбұрыштың ауданын табуға есептер шығарамыз.


    Топтарға бөлінеді





















    Үй тапсырмасын тексеру: «Білімдарлар»

    Ең алдымен, ойынның басында «білгірлер» анықталады, олар өздеріне топ құрады. Ойынға қатысушылар топтары бойынша парта басына отырады. Бір топ тақта жанында қалады. Басқа топтардың өкілдері оларға оқылған тақырыптары бойынша сұрақтар қояды.Топтың сұрақты өз ішінде талдауы 20 секунд қана жүреді де, бір оқушы жауап береді (кезекпен). Жеңімпаз топ дұрыс жауаптар мөлшерімен анықталады.

    Сұрақтар:

    1)Фигураның ауданы дегеніміз не?

    2) Қандай жағдайда фигуралар теңшамалы деп аталады?

    3)Үшбұрыштың ауданын табу туралы 1-теорема ?

    4) Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу туралы салдар?

    5) Үшбұрыштың ауданын табу туралы 2-теорема ?

    6) Пифагор теоремасы ?



    Үй тапсырмасын жан-жақты тексеру: Үшбұрыштың ауданын табу алгоритмі (Деңгейлік тапсыр )



    Тапсырма


    Тапсырманы орындау алгоритмі

    АВС үшбұрышы бер

    В а-қабырғасы



    hh«һ h-қабырғаға түс.биік



    А а С S-?


















    АВС үшбұрышы берілген

    В в,с -қабырғалары

    с қабырғалар арасындағы

    бұрыш

    А С

    в S-?







    В АВС-теңбүйірлі үшбұрыш



    а-табаны

    в в

    в-бүйір қабырғасы



    А а С S-?



    АВС-тікбұрышты үшбұрышы

    В а-катеті


    с-гипотинузасы


    а с

    S-?


    С А




    1-тапсырма:

    №272 Әр топқа төрт шығарылу жолы бірдей төрт есеп беріледі,есептің берілгенін оқып,топ ішінде өзара талдайды,әркім өз есебін біраз шығарып қарағаннан кейін 1-лер бір жерге,2-лер бір жерге,3-тер бір жерге,4-тер бір жерге жиналып,шығару жолдары туралы ақылдасады,орындарына қайта келіп,есептерін аяғына дейін шығарады,топ ішінде,1-ден 4-ке дейін бір-біріне түсіндіріп шығады.


    1) Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері а=1,6м в=4,5м. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

    2) Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері а=5см в=7,6см. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

    3) Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузысы 5 дм, бір катеті 3дм. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

    4) Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузысы 10 см, бір катеті 6см. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

    Бағалау: Қай топ белсенді,қай топ жақсы,қай топ енжар қатысты деген сұраққа бесбармақ арқылы топтық бағалау.


    2-тапсырма:

    №274 «Елші» тәсілі арқылы шығарамыз, яғни барлық топқа шығарылу жолдары бірдей есептер беріледі,әр топ өзінің «елшісін» сайлап алады.Әр топ есептің шығарылу жолын топ ішінде талдайды,шығарады,шығарып болғаннан кейін,елші шығып басқа топтарға барып түсіндіреді,ең соңында өз тобына келеді.


    Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер в=12; с=8,4; А=300

    Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер в=2см; с=3см; А=600

    Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер в=3дм; с=18; А=450

    Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер в=7м; с=14м; А=300


    Білімдарлар тобынан оқушылар шығып есептердің дұрыстығын тексереді.

    Бағалау критерийі

    Дискрипторлар

    ұпай

    Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын таба алады

    1.Үшбұрышты салып,төбелерін, қабырғыларын, бұрышын дұрыс белгілей алады

    2.Формуланы таңдай алады.

    3.Берілгендерді формуладағы орнына дұрыс қоя алады.

    4. Үшбұрыштың ауданын табады

    1


    1


    2

    3




    3 -тапсырма:

    №273 «Өкіл» тәсілі арқылы шығарамыз, яғни барлық топқа шығарылу жолдары бірдей есептер беріледі,әр топ өзінің «өкілін» сайлап алады.Әр топ есептің шығарылу жолын топ ішінде талдайды.Ортақ пікірге келгеннен кейін сыныптың ортасына әр топтың «өкілдері» жиналады,әрқайсысы өз тобының есепті шығару жолдарын қалай жоспарлағаны туралы баяндайды. «Өкілдер» өз тобына келіп есептерін шығарады.




    Берілген шамалар бойынша үшбұрыштың ауданын есептеңдер: 29; 25; 6

    Берілген шамалар бойынша үшбұрыштың ауданын есептеңдер: 5; 6; 9

    Берілген шамалар бойынша үшбұрыштың ауданын есептеңдер: 17; 65; 80

    Берілген шамалар бойынша үшбұрыштың ауданын есептеңдер: 6; 5; 2,2



    Бағалау критерийі

    Дискрипторлар

    ұпай

    Үш қабырғасы бойынша үшбұрыштың ауданын таба алады

    1.Үшбұрышты салып,төбелерін, қабырғыларын, бұрышын дұрыс белгілей алады

    2.Формуланы таңдай алады.

    3.Берілгендерді формуладағы орнына дұрыс қоя алады.

    4. Үшбұрыштың ауданын табады

    1


    1


    2

    3



    4 -тапсырма:

    №270 Төрт топқа 4 түрлі есеп беріледі,есепті топта оқиды,талдайды,сызбасын салып, шығару жолдарын жазып,есепті шығарыды.Топтар есепті бір-біріне «Аялдама» тәсілі бойынша түсіндіреді,яғни топта есепті түсіндіретін бір оқушы қалады,қалған оқушылар басқа топтарға барып,есептің шығарылу жолдары туралы тыңдайды,солай жалғасады,өз тобына жеткенше.



    АВС үшбұрышы берілген.АВ=8, АС=5, : : =3:4:11. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

    Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі 32-ге тең.Табанының бүйір қабырғаға қатынасы 6:5 қатынасындай. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

    Егер бүйір қабырғасы 40см тең,ал төбесіндегі бұрыш 1200 тең болса,тең бүйірлі үшбұрыштың ауданын табыңдар.

    Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы 750-қа тең. Бүйір қабырғасы 24 см. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.






    Бағалау критерийі

    Дискрипторлар

    ұпай


    Теңбүйірлі үшбұрыштың ауданын таба алады

    1.Үшбұрышты салып,төбелерін, қабырғыларын, бұрышын дұрыс белгілей алады

    2. Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін пайдалана алады.

    3.Пифагор теоремасын пайдалана алады.

    4.Формуланы дұрыс таңдай алады.

    5. Үшбұрыштың ауданын табады

    1


    1


    2

    2

    3



    Сұрақтар қояды, сұрақтарға жауап береді












    Тапсырманы орындау алгоритмін жазады.


































    Тапсырмаларды орындайды


















    Сабақтың соңы

    2 мин


    Кері байланыс: Балалар мынау қандай геометриялық дене,бұл пирамида,бұны үлкен сыныпта өтесіңдер,бұл денені алған себебіміз,бір жағында не жатыр,бір жағында үшбұрыш жатыр.

    Қазір мына сөздерді оқып,таңдап,осы денеге әкеліп жапсырасыңдар,ол сөздер: ережені білемін,формуланы білемін,есеп шығара аламын,есептей аламын,үшбұрышты сала аламын т.б

    Кері байланысты толтырады

    Бағалау:

    4 мин

    Өзара бағалау,топ басшысының бағалауы: Жинаған балдары бойынша қорытынды шығару


    Бағалау парағы


    <
    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Сабақ жоспары 8 сынып
    06.06.2019
    4390
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Слямова Мереке Альбакановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    Оқушылардың

    аты-жөні


    Тапсырмалар

    сұрақтар

    1

    2

    3

    4

    5

    барлығы

    1.








    2.








    3.