Материалдар / Ашық сабақ Үшбұрыштың ауданы 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Үшбұрыштың ауданы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінің мұғалімдеріне ,сабақты ұйымдастыруға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2019
3892
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Аудан Мектеп: №5 мектеп КММ

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Слямова М.А

Сынып: 8 «ә» Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

8.1.3.12

үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Үшбұрыштың ауданы ұғымын біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Үшбұрыштың ауданын табудың формулаларын біледі

Кейбір оқушылар: Формулаларды есептер шығаруда пайдалана алады

Бағалау критерийі

1. Үшбұрыштың ауданын табу формулаларын біледі

2. Үшбұрыштың ауданын формулалар арқылы таба алады.

Тілдік мақсаттар

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: аудан,үшбұрыш , табаны,биіктігі,көбейтіндісі

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: үшбұрыштың ауданы

Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығына баулу еңбек етуге тәрбиелеу,өз бетімен білім алуға тәрбиелеу арқылы іске асырылады

Пəнаралық байланыс

Алгебра пәнімен байланыс

Алдыңғы білім

Оқушылар үшбұрыштың түрлері туралы білімдерін жаңа сабақтың есептерін шығаруда пайдалана алады.


Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Ұйымдастыру: Топқа бөлу: геометриялық фигуралар арқылы бөлу



Бүгін бізде геометрия сабағынан ашық сабақ,сабаққа дайынсыңдар ма (иә),онда сабаққа сәттілік тілейік,(хормен)сабаққа сәттілік.



Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсатын қоямыз

Мақсаты:

Бүгінгі сабақта үшбұрыштың ауданын табуға есептер шығарамыз.


Топтарға бөлінеді





















Үй тапсырмасын тексеру: «Білімдарлар»

Ең алдымен, ойынның басында «білгірлер» анықталады, олар өздеріне топ құрады. Ойынға қатысушылар топтары бойынша парта басына отырады. Бір топ тақта жанында қалады. Басқа топтардың өкілдері оларға оқылған тақырыптары бойынша сұрақтар қояды.Топтың сұрақты өз ішінде талдауы 20 секунд қана жүреді де, бір оқушы жауап береді (кезекпен). Жеңімпаз топ дұрыс жауаптар мөлшерімен анықталады.

Сұрақтар:

1)Фигураның ауданы дегеніміз не?

2) Қандай жағдайда фигуралар теңшамалы деп аталады?

3)Үшбұрыштың ауданын табу туралы 1-теорема ?

4) Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу туралы салдар?

5) Үшбұрыштың ауданын табу туралы 2-теорема ?

6) Пифагор теоремасы ?



Үй тапсырмасын жан-жақты тексеру: Үшбұрыштың ауданын табу алгоритмі (Деңгейлік тапсыр )



Тапсырма


Тапсырманы орындау алгоритмі

АВС үшбұрышы бер

В а-қабырғасы



hh«һ h-қабырғаға түс.биік



А а С S-?


















АВС үшбұрышы берілген

В в,с -қабырғалары

с қабырғалар арасындағы

бұрыш

А С

в S-?







В АВС-теңбүйірлі үшбұрыш



а-табаны

в в

в-бүйір қабырғасы



А а С S-?



АВС-тікбұрышты үшбұрышы

В а-катеті


с-гипотинузасы


а с

S-?


С А




1-тапсырма:

272 Әр топқа төрт шығарылу жолы бірдей төрт есеп беріледі,есептің берілгенін оқып,топ ішінде өзара талдайды,әркім өз есебін біраз шығарып қарағаннан кейін 1-лер бір жерге,2-лер бір жерге,3-тер бір жерге,4-тер бір жерге жиналып,шығару жолдары туралы ақылдасады,орындарына қайта келіп,есептерін аяғына дейін шығарады,топ ішінде,1-ден 4-ке дейін бір-біріне түсіндіріп шығады.


1) Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері а=1,6м в=4,5м. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

2) Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері а=5см в=7,6см. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

3) Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузысы 5 дм, бір катеті 3дм. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

4) Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузысы 10 см, бір катеті 6см. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

Бағалау: Қай топ белсенді,қай топ жақсы,қай топ енжар қатысты деген сұраққа бесбармақ арқылы топтық бағалау.


2-тапсырма:

274 «Елші» тәсілі арқылы шығарамыз, яғни барлық топқа шығарылу жолдары бірдей есептер беріледі,әр топ өзінің «елшісін» сайлап алады.Әр топ есептің шығарылу жолын топ ішінде талдайды,шығарады,шығарып болғаннан кейін,елші шығып басқа топтарға барып түсіндіреді,ең соңында өз тобына келеді.


Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер в=12; с=8,4; А=300

Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер в=2см; с=3см; А=600

Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер в=3дм; с=18; А=450

Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын табыңдар,егер в=7м; с=14м; А=300


Білімдарлар тобынан оқушылар шығып есептердің дұрыстығын тексереді.

Бағалау критерийі

Дискрипторлар

ұпай

Екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштың ауданын таба алады

1.Үшбұрышты салып,төбелерін, қабырғыларын, бұрышын дұрыс белгілей алады

2.Формуланы таңдай алады.

3.Берілгендерді формуладағы орнына дұрыс қоя алады.

4. Үшбұрыштың ауданын табады

1


1


2

3




3 -тапсырма:

273 «Өкіл» тәсілі арқылы шығарамыз, яғни барлық топқа шығарылу жолдары бірдей есептер беріледі,әр топ өзінің «өкілін» сайлап алады.Әр топ есептің шығарылу жолын топ ішінде талдайды.Ортақ пікірге келгеннен кейін сыныптың ортасына әр топтың «өкілдері» жиналады,әрқайсысы өз тобының есепті шығару жолдарын қалай жоспарлағаны туралы баяндайды. «Өкілдер» өз тобына келіп есептерін шығарады.




Берілген шамалар бойынша үшбұрыштың ауданын есептеңдер: 29; 25; 6

Берілген шамалар бойынша үшбұрыштың ауданын есептеңдер: 5; 6; 9

Берілген шамалар бойынша үшбұрыштың ауданын есептеңдер: 17; 65; 80

Берілген шамалар бойынша үшбұрыштың ауданын есептеңдер: 6; 5; 2,2



Бағалау критерийі

Дискрипторлар

ұпай

Үш қабырғасы бойынша үшбұрыштың ауданын таба алады

1.Үшбұрышты салып,төбелерін, қабырғыларын, бұрышын дұрыс белгілей алады

2.Формуланы таңдай алады.

3.Берілгендерді формуладағы орнына дұрыс қоя алады.

4. Үшбұрыштың ауданын табады

1


1


2

3



4 -тапсырма:

270 Төрт топқа 4 түрлі есеп беріледі,есепті топта оқиды,талдайды,сызбасын салып, шығару жолдарын жазып,есепті шығарыды.Топтар есепті бір-біріне «Аялдама» тәсілі бойынша түсіндіреді,яғни топта есепті түсіндіретін бір оқушы қалады,қалған оқушылар басқа топтарға барып,есептің шығарылу жолдары туралы тыңдайды,солай жалғасады,өз тобына жеткенше.



АВС үшбұрышы берілген.АВ=8, АС=5, : : =3:4:11. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі 32-ге тең.Табанының бүйір қабырғаға қатынасы 6:5 қатынасындай. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.

Егер бүйір қабырғасы 40см тең,ал төбесіндегі бұрыш 1200 тең болса,тең бүйірлі үшбұрыштың ауданын табыңдар.

Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы 750-қа тең. Бүйір қабырғасы 24 см. Үшбұрыштың ауданын табыңдар.






Бағалау критерийі

Дискрипторлар

ұпай


Теңбүйірлі үшбұрыштың ауданын таба алады

1.Үшбұрышты салып,төбелерін, қабырғыларын, бұрышын дұрыс белгілей алады

2. Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін пайдалана алады.

3.Пифагор теоремасын пайдалана алады.

4.Формуланы дұрыс таңдай алады.

5. Үшбұрыштың ауданын табады

1


1


2

2

3



Сұрақтар қояды, сұрақтарға жауап береді












Тапсырманы орындау алгоритмін жазады.


































Тапсырмаларды орындайды


















Сабақтың соңы

2 мин


Кері байланыс: Балалар мынау қандай геометриялық дене,бұл пирамида,бұны үлкен сыныпта өтесіңдер,бұл денені алған себебіміз,бір жағында не жатыр,бір жағында үшбұрыш жатыр.

Қазір мына сөздерді оқып,таңдап,осы денеге әкеліп жапсырасыңдар,ол сөздер: ережені білемін,формуланы білемін,есеп шығара аламын,есептей аламын,үшбұрышты сала аламын т.б

Кері байланысты толтырады

Бағалау:

4 мин

Өзара бағалау,топ басшысының бағалауы: Жинаған балдары бойынша қорытынды шығару


Бағалау парағы


<
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

Оқушылардың

аты-жөні


Тапсырмалар

сұрақтар

1

2

3

4

5

барлығы

1.








2.








3.