Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Үшбұрыштың ауданы 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Аудан Мектеп: №5 мектеп КММ Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Слямова М.А Сынып: 8 «ә» Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Үшбұрыштың ауданы ұғымын біледі Оқушылардың басым бөлігі: Үшбұрыштың ауданын табудың формулаларын біледі Кейбір оқушылар: Формулаларды есептер шығаруда пайдалана алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1. Үшбұрыштың ауданын табу формулаларын біледі 2. Үшбұрыштың ауданын формулалар арқылы таба алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: аудан,үшбұрыш , табаны,биіктігі,көбейтіндісі Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: үшбұрыштың ауданы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығына баулу еңбек етуге тәрбиелеу,өз бетімен білім алуға тәрбиелеу арқылы іске асырылады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пəнаралық байланыс |
Алгебра пәнімен байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Оқушылар үшбұрыштың түрлері туралы білімдерін жаңа сабақтың есептерін шығаруда пайдалана алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 мин |
Ұйымдастыру: Топқа бөлу: геометриялық фигуралар арқылы бөлу
Бүгін бізде геометрия сабағынан ашық сабақ,сабаққа дайынсыңдар ма (иә),онда сабаққа сәттілік тілейік,(хормен)сабаққа сәттілік.
Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсатын қоямыз Мақсаты: Бүгінгі сабақта үшбұрыштың ауданын табуға есептер шығарамыз. |
Топтарға бөлінеді
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру: «Білімдарлар» Ең алдымен, ойынның басында «білгірлер» анықталады, олар өздеріне топ құрады. Ойынға қатысушылар топтары бойынша парта басына отырады. Бір топ тақта жанында қалады. Басқа топтардың өкілдері оларға оқылған тақырыптары бойынша сұрақтар қояды.Топтың сұрақты өз ішінде талдауы 20 секунд қана жүреді де, бір оқушы жауап береді (кезекпен). Жеңімпаз топ дұрыс жауаптар мөлшерімен анықталады. Сұрақтар: 1)Фигураның ауданы дегеніміз не? 2) Қандай жағдайда фигуралар теңшамалы деп аталады? 3)Үшбұрыштың ауданын табу туралы 1-теорема ? 4) Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу туралы салдар? 5) Үшбұрыштың ауданын табу туралы 2-теорема ? 6) Пифагор теоремасы ?
Үй тапсырмасын жан-жақты тексеру: Үшбұрыштың ауданын табу алгоритмі (Деңгейлік тапсыр )
1-тапсырма: №272 Әр топқа төрт шығарылу жолы бірдей төрт есеп беріледі,есептің берілгенін оқып,топ ішінде өзара талдайды,әркім өз есебін біраз шығарып қарағаннан кейін 1-лер бір жерге,2-лер бір жерге,3-тер бір жерге,4-тер бір жерге жиналып,шығару жолдары туралы ақылдасады,орындарына қайта келіп,есептерін аяғына дейін шығарады,топ ішінде,1-ден 4-ке дейін бір-біріне түсіндіріп шығады.
Бағалау: Қай топ белсенді,қай топ жақсы,қай топ енжар қатысты деген сұраққа бесбармақ арқылы топтық бағалау.
2-тапсырма: №274 «Елші» тәсілі арқылы шығарамыз, яғни барлық топқа шығарылу жолдары бірдей есептер беріледі,әр топ өзінің «елшісін» сайлап алады.Әр топ есептің шығарылу жолын топ ішінде талдайды,шығарады,шығарып болғаннан кейін,елші шығып басқа топтарға барып түсіндіреді,ең соңында өз тобына келеді.
Білімдарлар тобынан оқушылар шығып есептердің дұрыстығын тексереді.
3 -тапсырма: №273 «Өкіл» тәсілі арқылы шығарамыз, яғни барлық топқа шығарылу жолдары бірдей есептер беріледі,әр топ өзінің «өкілін» сайлап алады.Әр топ есептің шығарылу жолын топ ішінде талдайды.Ортақ пікірге келгеннен кейін сыныптың ортасына әр топтың «өкілдері» жиналады,әрқайсысы өз тобының есепті шығару жолдарын қалай жоспарлағаны туралы баяндайды. «Өкілдер» өз тобына келіп есептерін шығарады.
4 -тапсырма: №270 Төрт топқа 4 түрлі есеп беріледі,есепті топта оқиды,талдайды,сызбасын салып, шығару жолдарын жазып,есепті шығарыды.Топтар есепті бір-біріне «Аялдама» тәсілі бойынша түсіндіреді,яғни топта есепті түсіндіретін бір оқушы қалады,қалған оқушылар басқа топтарға барып,есептің шығарылу жолдары туралы тыңдайды,солай жалғасады,өз тобына жеткенше.
|
Сұрақтар қояды, сұрақтарға жауап береді
Тапсырманы орындау алгоритмін жазады.
Тапсырмаларды орындайды
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 2 мин
|
Кері байланыс: Балалар мынау қандай геометриялық дене,бұл пирамида,бұны үлкен сыныпта өтесіңдер,бұл денені алған себебіміз,бір жағында не жатыр,бір жағында үшбұрыш жатыр. Қазір мына сөздерді оқып,таңдап,осы денеге әкеліп жапсырасыңдар,ол сөздер: ережені білемін,формуланы білемін,есеп шығара аламын,есептей аламын,үшбұрышты сала аламын т.б |
Кері байланысты толтырады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау: 4 мин |
Өзара бағалау,топ басшысының бағалауы: Жинаған балдары бойынша қорытынды шығару
Бағалау парағы
|