Материалдар / Ашық сабақ. "Ұшқан ұя" 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. "Ұшқан ұя" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұсынылған қысқа мерзмді сабақ жоспарын 6-сыныпқа арналған қазақ тілі сабақтарына үлгі ретінде қолдануға болады. Жоспарда сабақ кезеңдері бойынша тапсырмалар мен дескрипторлары берілген, сондай - ақ саралау тапсырмалары қоса көрсетілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Тамыз 2018
5194
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

САБАҚ: Қазақ тілі

Мектеп: Лисаков қаласы «№3 орта мектебі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Тулебаева Д.Ж.

Сынып: 6Т1

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім атауы

Ұлттық және отбасылық құндылықтар

Сабақтың тақырыбы

Ұшқан ұя

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.2.2.1 – ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;

6.3.2.1 - жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырып жазу;

6.4.2.1 - екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану.

Бағалау критерийлері

Тілдік құралдар мен екпіннің түрлерін ажырату арқылы мәтіннің жанрлық және стильдік ерекшеліктерін анықтап, құрылымын сақтай отыра құттықтау құрастыра алады.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: тілдік құралдардың мағыналарын ажырату арқылы мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшеліктерін анықтай отыра, әжеге 8 наурыз мерекесімен құттықтау құрастырып жаза алады.

Көптеген оқушылар: құттықтау жазуда көркем сөйлеу стилінің ерекшеліктерін сақтай алады.

Кейбір оқушылар: құттықтау хат құрылымын сақтай отырып, көркем стильде құттықтау құрастырып жаза алады.

Ойлау деңгейі

Білу, түсіну, қолдану, шығару

Тілдік мақсаттар

Лексикалық минимум

Отбасы, әже, немере, әпке, жиен, жүн сабау, тулақ, ұршық, бейнет, жаны ашу, үлде мен бүлдеге орау, емірену.

Жиен— баланың нағашы жұртымен туыстық қарым-қатынасын білдіретін ұғым, қыздан туған баланы қыздың төркіні және рулас адамдары, яғни нағашылары “жиен” деп атайды.

Сабау — жүн сабайтын құрал.

Тулақ – төсеніш ретінде қолданылатын, жүні алынбаған мал терісі, кептірілген көн тері. Көбіне ірі қараның, құлынның терісінен жасалады. Тулақтың түкті жағын төсенішке, тықыр жағын жүн сабауға пайдаланады.

Ұршық -  жүннен шүйкелеп жіп иіруге арналған жеңіл аспап; жіп иіретін құрал. 

Сөйлеу мәдениетін жетілдіру үшін қолдануға ұсынылған тілдік оралымдар

біріншіден, шын жүректен тілектеспін, игі тілекпен т.б.

Құндылықтар

Үлкенге құрмет, әжеге деген сүйіспеншілік

Отбасы тәрбиесінің маңыздылығы.

Алдыңғы білім

Отбасы, әже, немере тәрбиесіндегі әженің рөлі

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы


5 мин

























Ұйымдастыру кезеңі:

1.Амандасу

2. Қызығушылықты ояту

Тапсырма. «Ребус»

Шарты: ребусты шеш.


да не ' сең, ұ '' да соны


іл сің.



Жауабы: «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің»

Сабақтың тақырыбы - «Ұшқан ұя». Бұл ұғым нені білдіреді? Синонимі қандай?


Ребустағы суреттер бойынша топқа бөліну. Топтық жұмыс ережесі.


Оқылым алды.

Тапсырма. «Ән тыңда»

Шарты: «Асыл әжем» әнін бейнебаян арқылы тыңда, сұрақтарға жауап бер.

Ән кім жайында? Әже деген кім? Қазір біз оқығалы отырған мәтіндерге «әже» сөзінің қатысы қаншалықты деп ойлайсыңдар?


Ән тыңдалған соң, оқушылар сұрақтарға жауап береді, оқу мақсаттарымен және бағалау критерийімен танысады.







Таныстырылым

Кеспе қағаздар

























АКТ


Qaraqat - "Asil ajem" (Каракат - Асыл ажем) - YouTube

Сабақтың ортасы

(Білу, түсіну)

5+3 мин









































































(Қолдану)


9+5 мин











































































(Шығару)


2+5+3 мин

Оқылым ортасы.

ЖЕ.

Тапсырма. «Мәтінмен жұмыс»

Шарты: Асты сызылған сөздер мен мағынасы таныс емес сөздердің мағыналарын ажырату арқылы мәтіндерді түсініп оқы.

А мәтіні.

Үй іші қоңыр салқындау екен. Әжем қос сабаумен тулақты кезек-кезек тарсылдатып жүн сабап отыр. Сабау дыбысына құлақ тоссаң, әлдебір әуен сазы сезіледі. Екі әпкем мен жиен қызымыз біреуі жүн тасып, екіншісі тулаққа төсеп, үшіншісі ұршық иіріп, көмектесіп жүр...

Мен дүниені көшіріп жіберердей ентелей келіп, әжемнің иығынан сілкілей беріппін.

- Әже, әже-е-е, не үйренгенімді айтып берейінші-і-і.

- Әу, құлыным –ау-у, сабыр етші. Мен жүнімді сабап болайын. Сонан соң асықпай тыңдаймын ғой,- деді әжем еркелетіп.

Енді менің екпінім бәсеңдеп, әжемнің қасына отыра кеттім де, жүн шашып ойнай бастадым.

(Бауыржан Момышұлы)


Ә мәтіні.

Әжем менімен кішкене күнімнен сырлас. Екеуміз оңаша қалғанымызда өткен-кеткенімізді айтып, үш ұл, бір қызды қалай адам ғып өсіргенін әңгімелейтін. Мен әжемнің көрген бейнетіне, кереметтей төзімділігіне жаным аши отырып сүйсінемін. Сондайда қолымна келсе, әжемді үлде мен бүлдеге орап, тырп еткізбестен төрге төрт қабат көрпенің үстіне отырғызып қойсам деп арман етуші едім. Менің осы ойымды жақсы ұғатын әжем:

-Қозым, қозы-ы-ым... Сенің осы айтқаныңның өзі –ақ маған үлде мен бүлде емес пе?! Айналды-ы-ым сенен! Басқасы тегіс жиналып бір төбе болғанда, сен өзің бір төбе емессің бе маған?!- деп еміренетін.

(Сайын Мұратбеков)

ЖЖ.

«Ойлан-Жұптас-Бөліс»

Шарты: Жұбыңмен сұрақтарға жауап бер.

  • Мәтіндер кім туралы?

  • Неліктен олай ойлайсың?

  • Мәтін авторларының кейіпкерлерге қандай қатысы бар?

  • Мәтін авторларының әже жайында жазуының себебі неде деп ойлайсыңдар?

  • Мәтіндердің стильдік ерекшеліктерін анықта.


Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап береді;

-Мәтіндердегі тілдік құралдардың мағыналарын ажыратып, стилі мен жанрын анықтайды;

Саралау. Дереккөздер:


Стиль (лат. stylus, грек. stylos – жазуға арналған таяқша) – қаламгердің жазу мәнері, ой түйінін ашу тәсілі, образдар жүйесінің тұрақты бірлігі. Стиль түрлері – 5:

-Көркем әдебиет стилі –проза, поэзия, драматургия салаларында жазылған көркем шығармалардың стилі (тілі). Көркем әдебиет стиліне тән ерекшеліктер: көркем сөз байлығы, көп стильді болып келетіндігі.

- Ауызекі сөйлеу стилі негізгі тілдің қызметімен қарым-қатынас функциясын атқарады, тікелей хабар берудің айрықша формасын құрайды. Ауызекі сөйлеу тілінің тілдік белгілері: сөйлеудің еркінділігі; сөйлеудін мазмұны: диалогтік форма мен қарапайымдылық.

-

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!