Сабақтың тақырыбы: Уақыт алға жетелейді. 2-сабақ | Мұғалімнің аты-жөні: Жумагулова А.Б.Күні: |
СЫНЫП: 5
| Қатысқаноқушылар саны:
| Қатыспағаноқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау (5.01.);Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. (5.О6);Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. (5.Ж3.). |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік |
Уақыт алға жетелейді. 2-сабақ |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы оқу | Уақыт алға жетелейді. 1-сабақ. Туынды сөздер. 8- тапсырма |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Ресурстар |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минут «Ақша» үлестіру арқылы топтарға бөлу.Оқушылар стол үстіндегі ақшаларды алып ІІІ топқа бөлінеді.1-топ: 2000 теңге2-топ: 10000 теңге3-топ: 1 АҚШ доллары
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Жіптік құбыр» тілек тілеу, тренинг Оқушыларға түзу қағаз беріледі. Оны екіге бүктейміз. Арасын сваркалап жалғағанда ұзын құбыр шығу керек. Шарикті жіберемін. Шарикты құбыр бойымен жылжытып тілек тілейді. | 1-топ: 2000 теңге2-топ: 10000 теңге3-топ: 1 АҚШ доллары
«Жіптік құбыр» тренинг, қағаздар, шарик. |
Үй тапсырма-сына тоқталу 5 минут | Оқушылар үйге берілген тапсырманы «Сақина салмақ ойыны» арқылы айтып шығады.Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді?
| «Сақина салмақ ойыны» арқылы үй тапсырмасын айтады. |
Жаңа білім15 минут
| Білу және түсінуБерілген тапсырманы балалар оқып алады. 9-тапсырма.«Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, диалог құрады. 10- тапсырма. Берілген тапсырманы оқып, «Төрт сөйлем тәсілімен» «Елші» әдісі бойынша оқып пікірін айтады.
| Оқулық,мәтіндер. |
Сергіту сәті2 минут | «Қызыл өрік» биі
| Оқушылар билеп сергіп алады. |
Ой қозғау10 минут | 11-тапсырма. Оқылым және тыңдалым мәтініндегі негізгі ойды демалыстарыңа, денсаулықтарыңды арттыруға қалай пайдаланатындарыңды айтып постер қорғаңдар. | Ватман, түрлі-түсті маркерлер.
|
Үйге тапсырма | Мен бос уақытымды қалай өткіземін?. Шағын эссе | Оқушылар эссе жазып келеді |
Кері байланыс3 минут | | Бес бармақ әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін толтырады.
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
|
|
|
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?
| Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |