Материалдар / Ашық сабақ: "Уақыт алға жетелейді" 5- сынып

Ашық сабақ: "Уақыт алға жетелейді" 5- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға уақыттың тиімділігін үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
3212
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Уақыт алға жетелейді. 2-сабақМұғалімнің аты-жөні: Жумагулова А.Б.Күні:
СЫНЫП: 5

Қатысқаноқушылар саны:

Қатыспағаноқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттарыМәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау (5.01.);Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. (5.О6);Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. (5.Ж3.).
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік



Уақыт алға жетелейді. 2-сабақ
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқуУақыт алға жетелейді. 1-сабақ. Туынды сөздер. 8- тапсырма
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Ресурстар
Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі 2 минут «Ақша» үлестіру арқылы топтарға бөлу.Оқушылар стол үстіндегі ақшаларды алып ІІІ топқа бөлінеді.1-топ: 2000 теңге2-топ: 10000 теңге3-топ: 1 АҚШ доллары

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Жіптік құбыр» тілек тілеу, тренинг Оқушыларға түзу қағаз беріледі. Оны екіге бүктейміз. Арасын сваркалап жалғағанда ұзын құбыр шығу керек. Шарикті жіберемін. Шарикты құбыр бойымен жылжытып тілек тілейді.
1-топ: 2000 теңге2-топ: 10000 теңге3-топ: 1 АҚШ доллары

«Жіптік құбыр» тренинг, қағаздар, шарик.
Үй тапсырма-сына тоқталу 5 минутОқушылар үйге берілген тапсырманы «Сақина салмақ ойыны» арқылы айтып шығады.Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді?

«Сақина салмақ ойыны» арқылы үй тапсырмасын айтады.
Жаңа білім15 минут











Білу және түсінуБерілген тапсырманы балалар оқып алады. 9-тапсырма.«Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, диалог құрады. 10- тапсырма. Берілген тапсырманы оқып, «Төрт сөйлем тәсілімен» «Елші» әдісі бойынша оқып пікірін айтады.

Оқулық,мәтіндер.
Сергіту сәті2 минут«Қызыл өрік» биі





Оқушылар билеп сергіп алады.
Ой қозғау10 минут11-тапсырма. Оқылым және тыңдалым мәтініндегі негізгі ойды демалыстарыңа, денсаулықтарыңды арттыруға қалай пайдаланатындарыңды айтып постер қорғаңдар. Ватман, түрлі-түсті маркерлер.







Үйге тапсырмаМен бос уақытымды қалай өткіземін?. Шағын эссеОқушылар эссе жазып келеді
Кері байланыс3 минутБес бармақ әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін толтырады.













Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс






РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?











Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?






























Бос уақытта қандай ермек іспен айналысуға болады?_____________________________________________Қолөнер дегеніміз нe?___________________________________________Гүл өсіруді ұнатасың ба?_________________________________________Коллекция жинау деген не?____________________________________________Туынды сөз дегеніміз не? Мысал келтір.____________________________________________Көр сөзін туынды сөз жаса.___________________________________________Сана сөзін туынды сөз жаса.____________________________________________Болашақта уақыттың бос болса немен айналысасың?__________________________________________Бос уақытта саяхатқа шығуды қалайсың ба?_____________________________________________Лексикалық жолмен жасалған туынды сөздер дегеніміз не?___________________________________________________Жұрнақтар жалғану арқылы жасалған туынды сөздер дегеніміз не?





















































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ