Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Уақытты аңықтау. 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: Май орта мектебі |
|
||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Адилева А.А. |
|
||||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||
Сабақ тақырыбы |
Уақытты анықтау |
|
|
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.3.5 уақытты циферблат бойынша 12 сағаттық форматта анықтау/ уақыт өлшем бірліктерін (минут, сағат, күн, апта, ай, жыл) ажырату |
|
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Циферблат бойынша уақытты анықтай алады, уақыт өлшем бірліктерін ажыратады. Көптеген оқушылар: сағат түрлері бойынша уақытты дәлдікпен таба біледі, уақыт аралығын өлшеуді үйренеді. Кейбір оқушылар: Өлшем бірліктерді пайдалана отырып, шамаларды өлшейді.Сағатта орналасқан рим цифирларын атай алады, уақытты анықтап, жазады. |
|
||||||
Бағалау критерийлері |
|
|
||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар уақыт өлшеміне байланысты сөздерді үш тілде айтуға машықтанады. (Сағат,минут,таң,кеш) |
|
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды жұптасып, топтасып жұмыс жасай отырып, өзара көмек көрсете білуге тәрбиелеу |
|
||||||
Пәнаралық Байланыстар |
Сауат ашу,дүниетану, |
|
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсеңді тақтада суреттер көрсету. |
|
||||||
Бастапқы білім |
Сағат. |
|
||||||
Сабақ барысы |
|
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|||||
Сабақтың басы 3 мин 2 мин |
Ынтымақтастық орта қалыптастыру мақсатында «Тик-так» ойыны (шарты: оқушылар шеңбер бойымен тұрады, жүргізуші көзін жұмып, «тик-так» деп дыбыстап, қолын сағаттың стрелкасы ретінде пайдаланады. Тоқтағанда қай ойыншыға стрелка қар-ы, сол ойыншы жүргізушінің кез-келген тапсырмасын орындайды). Топқа бөлу: Өлшем атауларына байланысты топқа бөлу. Ширату жаттығу. «Кім жылдам» ойыны арқылы: Оқушылар бір минут ішінде не істей алатынын анықтату. Мұғалім белгі беру арқылы уақыттың басталғанын білдіреді, ал оқушылар бір минуттың ішінде (моншақ теру, бір орында секіру, т.б.) іс-әрекеттер арқылы жарысады. |
Суреттер , тапсырмалар жазылған кеспе қағаздар
|
|
|||||
Сабақтың ортасы 10 мин 5 мин 2 мин 3 мин 5 мин Сабақтың соңы 3 мин 3 мин |
1-тапсырма.Миға шабу әдісі арқылы (тапсырмада берілген уақыт аралығын анықтайды, сағат моделін пайдаланып көрсетеді). А. Достар киноға барды. Фильм сағат 4-те басталды да, 1 сағатқа созылды. Достар кинозалдан сағат нешеде шықты? (сағат 5-те шықты) Ойын қашан басталады? В. Балалар аулада екі сағат ойнады. Олар 12- де ойынды аяқтап үйлеріне қайтты. Балалар ойынды сағат нешеде бастады? (Жауабы сағат 10-да)
С. Мирасқа ауылдан қалаға бару керек. Егер ол автобуспен баратын болса, жолға 2 сағат уақыт керек. Ал егер жеңіл машинамен барса, онда 60 минут кетеді. Қалаға жылдам жету үшін Мирастың қандай көлікпен барғаны дұрыс. Жауабы: жеңіл машинамен ҚБ: «Стикер» мұғалім 2-тапсырма. Сағат моделімен жұмыс Дескриптор:
ҚБ: өз ара бағалау 3-тапсырма. «Ия» немесе «жоқ» ойыны. 1.1сағатта 60 минут бар (ия) 2.1 айда төрт апта бар (ия) 3. Сейсенбіден кейін бейсенбі. (жоқ) 4. Бір аптада 6 күн бар.(жоқ) 5. Жұмадан кейін сенбі.(ия) 6. Жылдың 5 мезгілі бар (жоқ) 7. Бір жылда 14 ай бар. (жоқ) 8. Күз мезгілінде үш ай бар. (ия) ҚБ: «Бағдаршам» 4-тапсырма. «Ойлан, тап» әдісі ( жеке жұмыс) Кестедегі сұрақ белгісінің орнында қандай сурет болуы мүмкін? ҚБ: «3 шапалақ»
5-тапсырма. Сағат тілдерін сал (Сағат тілдерін рим цифрмен ата)
Кейбір оқушыларға тапсырма: Рим цифрларын сағат моделінің тұсына жабыстырып, уақытпен сәйкестендіреді, уақытты анықтайды. І, ІІ, ІІІ, ІҮ, Ү, ҮІ, ҮІІ, ҮІІІ, ІХ, Х, ХІ, ХІІ Дескриптор
ҚБ: «Бағалау терезесі»
6- тапсырма: Тапсырама. I -топ: 1 мен 5 кестені толтыру II-топ:1-5-3- 8 кестені толтыру III-топ:1-5-3-8 кестені толтыру және сағат тілі кешкі 17.00ді, 21.20-ны сағатта көрсету. ҚБ:
8- тапсырма. Сен білесің бе? Бұл ақпарат оқушыларға пайдалы болып табылады. Ересек адамның ағзасы қалыптасқан, сондықтан тұрақты көрсеткіштерді көрсетеді. Сол себепті медицинада ересек адамның тамыры минутына шамамен 60—65 рет соғады деп есептеледі. Орындап көр. Тапсырма әр оқушының жеке орындауына арналған. Оқушыларға жүрек тамырының соғысын санауды ұсыныңыз. Әр оқушы 1 минуттағы тамыр соғысының санын санайды. Оқулықта берілген суретке сүйене отырып, білек тамыры арқылы тамыр соғысын қалай есептеуге болатынын көрсетіледі. Оларға бірдей уақытта бастауды. Оқушылар жүрек соғысын санауы тиіс, бірге аяқтады. Санап болған соң оқушылардан нәтижесін айтады. (Олардың нәтижесі әртүрлі болуы мүмкін. Бұл бала ағзасының белсенді дамып жатқанын көрсетеді. Адамның тамыр соғысы медицинада ересектер мен балалар денсаулығын анықтайтын көрсеткіштің бірі екенін түсіндіру.) |
Оқулық Слайд
Оқулықпен жұмыс
Сағат моделі
стикер
Жұмыс дәптері
|
|
|||||
3 мин
|
Қорытынды Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер? Сендер туғаннан бері қанша уақыт өтті? Біз 1 минут күте тұршы деп айтамыз сендер қалай ойлайсыңдар ? Бұл көп пе? аз ба? Рефлексия «Жетістік баспалдағы» Дескрипторлар:
|
|
|
|||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|
|||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |