Материалдар / АШЫҚ САБАҚ: ЫНТЫМАҒЫ ЖАРАСҚАН ОТБАСЫ. АЛДЫҢҒЫ ЖӘНЕ КЕЙІНГІ. МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ ТОБЫ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

АШЫҚ САБАҚ: ЫНТЫМАҒЫ ЖАРАСҚАН ОТБАСЫ. АЛДЫҢҒЫ ЖӘНЕ КЕЙІНГІ. МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ ТОБЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материял мектепалды даярлық тобының тәрбиешілеріне көмегі бар. Материялда сабаққа қолдануға болатын үш тілділікке байланысты әр түрлі тапсырмалар бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2019
1616
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

19 ҰОҚ. Тақырыбы: Ынтымағы жарасқан отбасым. Алдыңғы. Кейінгі.

Мектеп/МҰ: №45 бейімделген орта мектебі КММ

Күні: 14.11.18жыл

Педагогтің аты-жөні: Катишева Айсулу Кабылжановна

Мектепалды сынып/топ 0 «А»

Қатысушылардың саны: 28

Қатыспағандардың саны:

Оқыту мақсаттары

0.2.1.4. Кез келген санды бір санға арттырса одан кейінгі сан шығатынын түсіну.

0.2.1.5.Кез келген саннан бір санды кемітсе одан бұрынғы (алдындағы) сан шығатынын түсіну.

Күтілетін нəтижелер

Барлық тəрбиеленушілер:

-кез келген санды бір санға арттырса, одан кейінгі сан шығатынын түсінеді.

Көптеген тəрбиеленушілер:

-кез келген сан үшін алдыңғы жəне кейінгі санды атайды.

Кейбір тəрбиеленушілер:

-оның алдындағы жəне одан кейінгі санды біле отырып, санды анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Дағдыларын дамыту:

-өзінің сұрақтарын қойғанда жəне педагогпен тəрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде сөйлемде лексика мен терминологияны пайдалана алады.


Пəндік лексика жəне терминология: -алдыңғы, кейінгі.

Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

Осы санға қатысты кейінгі сан қалай туындайтынын жəне осыған қатысты алдыңғы сан қалай туындайтынын түсіндір.

Қалай ойлайсың, алдыңғы жəне келесі сандар орындарын ауыстыра ала ма?

Санаудың қандай түрлерін білесің? Жазу:

-түрлі түсті қарындаштармен бояу.

Алдыңғы білім

Заттардың сандық ұғымы туралы алғашқы білім тура және кері санау.

Жоспар:

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-əрекет

Ресурстар

Басталуы 0–5 минут

Бұрын үйренгенді бекіту. Үш тілде амандасамын.

Балалар алдын- ала топқа бөлініп отырады. Балалар бүгінгі сабақ өте ерекше болмақ. Өйткені 3 тілде өтеді.

Ынталандыру.«Отбасы» сөзінің мағынасын түсіндіремін. -Балалар мына тақтадағы суретке қараңдаршы. Кімдер бар екен?

Балалардан отбасы деген не? Оның бала өміріндегі маңызы қандай ?. Əрбір адам үшін отбасы – бұл бала кезімізден бері бізбен бірге болған туған адамдар. Отбасында адамның жеке басы, оның тəрбиесі қалыптасады. Сондықтан əдетте адамның кім болатыны отбасының қандай болуына байланысты.(Өз отбасы жайында кейбір балалар айтады)





Балалар атайды

Ортасы 6–15













Саяхат






Үйренгенді бекіту

Балалар педагогпен бірге 10-ға дейін санайды тура және кері.

Балалар отбасы мүшелерін, содан кейін олардың вагондарға орналасу тəртібін атайды.

Балаларға отбасы мүшелерінің кім алдында, кім артында екенін анықтауды ұсынамын.






Тақтадан

Балалар атайды




  1. Тапсырма

Алдыңғы санды тап







Бағалау





  1. Тапсырма

Кейінгі санды тап





Бағалау

























Қонақ келеді



  • Бағдаршам түсі арқылы бағалау





Сергіту сәті

- Балалар біз қазақша отбасы мүшелерін атап және 10 ға дейін санадық. Енді сендер орыс тілінде қалай атай аласындар көргім келіп тұр.





Балалар орындайды



























Карлыгаш Омирзаковна

Орысша санатады















Қонақ келеді



















  1. Тапсырма

Сәйкестендір









Бағалау

5 саусақ арқылы орысша санатады

Раз, два, три, четыри, пять,

Начинаем мы считать.

Шесть, семь, восемь, девять, десять,

Мы закончили считать.

- Балалар біз енді ағылшын тілінде қайталап көрейік.(Осы кезде сыныпқа ағылшын тілі пәнінінен сабақ беретін Пәрмиза Қанатқызы келеді)

Отбасы туралы ағылшынша түсінік береді





Смайлик арқылы











Пәрмиза Қанатқызы







Балалар

қайталап айтады





Балалар орындайды






Қорытынды: Рефлексия.


Қанеки қайталайықшы ана орысша қалай болады?

-Ағылшынша қалай болады?

Жарайсыңдар балалар! Сендер үш тілде де білетіндеріңді дәлелдедіңдер.

Балалар сендер бүгін сабаққа өте жақсы қатыстындар, мен сендерге өте ризамын. Сабақтағы өз жұмысымды «Күлегештер арқылы бағалаймын». Және дәмді шокалад таратып беремін

Мама

Мами









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!