Ұйымдастыру - іздестіру
|
Балалар қазір мен сендерге жұмбақ
жасырамын мұқият тыңдаймыз.
Шанамен сырғып жүретін,
Шаңғы, коньки тебетін.
Аққала жасап ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың?
Жарайсыңдар балалар, өткен сабаққа шолу
жасау.
1. Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
2. Қыс мезгілінде неше ай бар?
3. Қазір қай ай?
4. Қыс мезгілінде табиғатта қандай
өзгерістер болады?
Ал енді бүгінгі сабағымызда осы қыс
мезгілі жайында тақырыбымыз: Ызғарлы қыс.
Сиқырлы кигіз үйдің
жұмбақтарын.
Мен сендерге бірнеше жұмбақтар жасырамын.
Жұмбақтың шешуін тауып, оның жылдың қай мезгіліне байланысты екенін
айтыңдар.
1. Қыста ғана болады,
Ұстасаң қолың тоңады.
2. Қолы жоқ сурет салады,
Тісі жоқ тістеп алады.
3. Қыста жерді жауып кетті,
Ал көктемде ағып кетті.
Жарайсыңдар балалар. Жұмбақтар қай
мезгілге байланысты екен.
Тақтадағы суретке назар
аударайық.
Қысқы орман, қысқы көріністер туралы
балалардың әңгімесі.
Қыс туралы тақпақтар кім
біледі?
Жарайсыңдар, бәрекелді.
Енді орнымыздар тұрып сергіп
алайық.
Сергіту сәті
Боран соғар оң жақтан,
Боран соғар сол жақтан.
Қар лақтырып ойнайық,
Суық өтер қолбақтан.
Орнымызға отырайық. Енді Даяна бізге
жұмбақ жасырғысы келіп отыр екен, тыңдап көрейік. Кәне шешуін кім
табар екен.
Таңғажайым сәт
Топқа көңілді әуен мен Аққала келеді,
қолында шелегі бар.
Аққала: Мен аққала, ақбала,
Келіп қалдым бақшаға.
Екі көзім кап- кара,
Көргің келсе сен қара.
Сәлеметсіңдерме балалар. Бәрің тамаша
өсіпсіңдер. Далаға қараңдаршы қар жауып тұр, таза ауа, балалар
ойнап жүр.
Сендер білесіңдерме қыста қандай ойындар
бар?
Аққала мұңайып: Жоқ балалар қазір аққала
жасамай қойды. Сендер бақшаның қасынан аққала көрдіңдер
ма?
Аққала сен ренжіме біз саған балалармен
бірге көп аққала жасап береміз, солай емеспа балалар.
Аққала: Мен қуаныштымен балалар маған аққала жасап беретін
болды. Менің оларға әкелген сыйлығым бар.
Ал балалар енді қимылды ойын ойнайық. Кім
жылдам?
Ойынның шартын түсіндіру.
Енді аққалаға арнап тақпақтар айтып
берейік.
Аққала: Мен кетейін мына жер тым жылы екен.(орны су болып
тұрады) Шелегін тастап кетеді.
Балалар қараңдаршы мына жер су болып
қалыпты. Осы аққала неден жасалады?
Ал қар неден пайда болады?
Мына ыдыстағы қарды ұстап көріңдерші
қандай екен?
Саусақтарың нені сезді?
Балалар олай болса аққаланың неден қорқып
кетіп қалғанын білу үшін тәжірибе жасап көрейік.
Қарды шыны ыдысқа салып жылы жерге қою
керек. Жылы жердегі ыдысты әкеліп қардың суға айналғанын
көрсету.
Сонымен аққала неден қорқып кетіп
қалды.
Су қандай? Суға қарау.
Балалар тағыда тәжірибе жасап көрейік.
Суды қатырып қайтадан қарға айналама?
Соны көрейік. Ыдыстағы суды салқын жерге
қою.
Тәжірибе нәтижесін қарау, суымыз салқын
жерде тұрса қарға айналмай, мұзға айналады.
Мұз
қандай?
|
ТСО-ға қараймыз
Қыс.
Қыс
Үш
Желтоқсан, қаңтар, ақпан.
Қаңтар
Күн суытады, қар жауады, аяз, боран
болады.
Қар
Аяз
Қар
Қысқа
Аяжан, Жан,Айюб,Даяна
әңгімелейді.
Аяжан,Алина,Аяжан, Айюб.
Шелек қалпақ басында
Сәбіз екен таналы
Қыста қардан жасалған
Тауып көрші сен оны
Аққала
Шанамен сырғанау, шаңғы тебу, аққала
жасау.
Жоқ
Иә
Ойынды төрт бала ойнайды.
Ажар, Аяжан
Қардан
Бұлттан
Суық, аппақ
Суықты
Жылы жерде еріп кетем
Иісі жоқ, сұйық, мөлдір
Балалар жұмбақтар жасырады.
Ақнұр, Мейіржан.
Суық,
қатты, жылтыр, мөлдір
|
Рефлексивті - түзетушілік
|
Балалар бүгінгі сабағымызда қандай
мезгілді айттық? Қыс жайында орысша сөздіктер қайталаймыз.
Қыс-зима,қар-снег, мұз-лед, аяз- мороз, аққала-снеговик,
су-вода.
Қыс туралы өлең оқу.
Балалар бүгінгі іс- әрекетіміз
ұнадыма.
Ендеше балалар табиғатымызды аялайық,
оған қамқор болайық.
Мадақтау, марапаттау. Аққаланың сыйлығын
тарату.
Қол ұстасып тұрайық,
Шеңберді біз құрайық.
Көріскенше күн жақсы,
Сау
саламат болайық.
|
Балалар сөздерді қайталайды. Қыс
мезгілінде болады.
Ұнады
Хормен айту:
|