Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі | Мұғалімнің аты-жөні:Тусупбекова Ж.ТКүні: 22.02.2018жыл |
СЫНЫП: 2г
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырыпты түсінеді2.2.3.1 – берілген тақырыпқа бағытталған сұрақтарға жауап береді2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазады2.4.2.3 –зат есімнің жекеше,көпше түрлерін ажыратады |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме тапсырмалармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Ресурстар | Оқулық, тапсырмалар, видео, штрихкодтар, интербелсенді тақта, бор, «Жалған, ақиқат» таяқшалары |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, топ ережесі жазылған парақша, қуыршақтар, асықтар, су, құм.
|
Қолданылған модульдер | АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, көшбасшылық |
Пәнаралық байланыс | Музыка, әдебиет, дүниетану |
Сабақтың жоспары |
Сабақ кезеңі, уақыты | Сабақ барысы : | Ресурстар |
Басы2 минут | Ұйымдастыру кезеңі Оқушылар алдын-ала 5 топқа отырғызылады. Психологиялық ахуал: «Дос болайық, бәріміз» әнін хормен айтуТоп ережесін атау: *тәртіп, сыйластық, бірлік, нәтиже (хормен айтады) тақтаға ілу.Жұмсақ ойыншық арқылы жауап беретін баланы топбасшы анықтап отырады. | Слайд 1
Слайд 2Ән:әуеніТоп ережесін тақтаға ілу, Слайд 3Бағалау парақшалары |
2 минут
6 минут | Өткенді қайталау: «Қаламдар» ойыны. Үйден сұрақтар дайындап келген оқушы жүргізеді. Шарты: оқушылар қаламдарын ортаға қояды. Ойын жүргізуші бір қаламды таңдайды. Соған сұрақ қойылады. - Зат есім дегеніміз не?-Зат есім қандай сұрақтарға жауап береді?-Жалқы есім дегеніміз не?-Мысал келтір-Жалпы есім дегеніз не?-Мысал келтір«Ой қозғау» асық, су, құм, қуыршақ -Бұл зат есімдер жайлы не айтуға болады?Ендеше, мына видеоны көріп алып, қорытынды жасауға тырысып көрейік. Енді бұл сөздер жайлы қандай қорытынды айтасыңдар? (заттармен түсіндіру)Сонда бүгінгі сабағымыздың тақырыбы, мақсаты қандай деген болжам айтасыңдар? Сонымен бірге сендердің бүгін ақындық өнерлеіңді де байқайтын боламыз.Білу және түсінуЗат есімнің жекеше және көпше түрі болады.Кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді зат есімнің жекеше түрі дейміз: оқушы, қасқыр, түлкі,құс Кімдер? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздерді зат есімнің көпше түрі дейміз. Кейбір сөздерге көптік жалғауы жалғанбайды. Себебі олар өзі ғана тұрып көптік мағынаны білдіреді.Жалғауларын тақтаға ілу.Ереже: Күбірлеп, хормен ережені оқу. Енді осы ережені қаншалықты меңгергендеріңді байқайық. | Қаламдар
3 шапалақ
Асықтар, су, құм, қуыршақтар.
IMEKTEPВидео
Көптік жалғаулары Оқулық |
Ортасы3 минут
2 минут | Қолдану.Дәптермен жұмыс. Күннің атын жазғызу. Көркем жазу жұмысын жүргізу. Тт әрпі. Тдыбысынан басталатын сөздерге көптік жалғауын жалғатып айтқызуДиктант түрлерімен жұмыс: Берілген сөздерге көптік жалғауын жалғап жазу,Суреттік диктант: қарлығашСөздік диктант:тоқылдақДыбысты есту диктанты:қарғаКөру диктанты: жапалақВидеокөрініс арқылы тану диктанты:кептерЖұбының дәптерін алып, тақта бойынша тексеру. Топбасшы дәптерге мөр арқылы баға қояды. Бағалау-Бұл сөздерді 1 сөзбен қалай айтамыз. Олар жайлы не айтуға болады? (әңгімелету) Құстар жайлы видеокөрсету, үкі көрсетуҚазақтар қандай құсты қадір тұтады? Үндістер ше?Орыстар ше?Үкіні не себепті қастерлейміз? (селдір селдір жүні болғандықтан, құранның бет сөресі секілді).Ең қауіпті құсты кім атайды? (Қазуар 12 см тұмсығы) | Тақта, бор Слайд 4Дыбыс,видео
Слайд 4, мөр
Видео,үкі |
Сергіту сәті:1 минут | «Ұшты, ұшты» ойыны
| 1 бала шығып ойнатады |
Топтық жұмыс3+4 минут | Талдау. І топ: Берілген әріптерден сөз құрап, 2 жолды өлең құрастыру - Б,Л,А,А,А,П,НІІ топ : адасқан өлең сөздерін ретке келтіріп жазыңдар:торғайым кірші үйгеаяздан мен қорғайын.жегейсің жем шашамын, берейін үйшік жасап ІІІ топ: Жасырынған құс атауларын жаз. Ішіндегі 1 құс жайлы өтірік өлең құрап жазыңдар.ІҮ топ: Берілген суреттердің ішінен біздің қаламыздағы этнопарктегі хайуанаттарды тауып жаз. Ішіндегі 1 құсқа жұмбақ құраңдар. Ү топ: Бос орынға тиісті сөздерді қойып, өлеңді оқып шығыңдар:Қарға, қарға, ....Қар ... жорғалар.Боран соқса қар ... , .. қонар қарғалар. |
Постер, маркерСлайд 6
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Суретпен жұмыс2 минут | Суреттегі суретшінің қатесін тап.Әр топбасшы келіп , 1 сурет таңдап, сол құсқа топпен сипаттама береді.ҚҰС АТТАРЫН ЖЕКЕШЕ, КӨПШЕ АТАТУ
| Слайд 7,Жекелей суреттерБАС БАРМАҚ |
Оқулықпен жұмыс:2 минут | 47 –жаттығу. Жаңылпашты жатқа жазу. Өз өзін тексеру, бағалау.
| Оқулық |
Соңы:Кері байланыс
7 минут | Синтез: Қалыптастырушы бағалау.Пликерс бағдарламасы: Штрихты жауап: Көптік жалғаулары жалғанған сөздер ретін ата:А. балалар, құстар, АйдарВ. Сулар, біздер, жұлдызС. Қалалар, даладаД. Айгүл, дәптерлер2. Көптік жалғауының сұрағын көрсет:А. не? нелерВ. Кім? Кімдер?С. Нелер? Кімдер?Д. не? Кім?3. Үкі сөзіне жалғанатын жалғауды көрсет:А. -дерВ. -лерС. -дарД. -тар |
|
Бағалау
5 минут
| Бағалау парақшасы
Әр қатарға 1-3 ұпай қою. 10-12 ұпай – Тамаша!6-9 ұпай – Жақсы!9 төмен ұпай – Талпын!
|
Бағалау парақшасы
|
1 минут | Үйге тапсырма: №45 жаттығу, ереже жаттау.
|
|