Ашық сабақ: "Зат есімнің жекеше және көпше түрі" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: "Зат есімнің жекеше және көпше түрі" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша құрылған қазақ тілі пәні бойынша ашық сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Зат есімнің жекеше және көпше түрі

Мұғалімнің аты-жөні:Тусупбекова Ж.Т

Күні: 22.02.2018жыл

СЫНЫП: 2г


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырыпты түсінеді

2.2.3.1 – берілген тақырыпқа бағытталған сұрақтарға жауап береді

2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазады

2.4.2.3 –зат есімнің жекеше,көпше түрлерін ажыратады

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме тапсырмалармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Ресурстар

Оқулық, тапсырмалар, видео, штрихкодтар, интербелсенді тақта, бор, «Жалған, ақиқат» таяқшалары

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, топ ережесі жазылған парақша, қуыршақтар, асықтар, су, құм.


Қолданылған модульдер

АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, көшбасшылық

Пәнаралық байланыс

Музыка, әдебиет, дүниетану

Сабақтың жоспары

Сабақ кезеңі, уақыты

Сабақ барысы :

Ресурстар

Басы

2 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылар алдын-ала 5 топқа отырғызылады.

Психологиялық ахуал: «Дос болайық, бәріміз» әнін хормен айту

Топ ережесін атау: *тәртіп, сыйластық, бірлік, нәтиже (хормен айтады) тақтаға ілу.

Жұмсақ ойыншық арқылы жауап беретін баланы топбасшы анықтап отырады.

Слайд 1


Слайд 2

Ән:әуені

Топ ережесін тақтаға ілу, Слайд 3

Бағалау парақшалары

2 минут















6 минут

Өткенді қайталау: «Қаламдар» ойыны. Үйден сұрақтар дайындап келген оқушы жүргізеді. Шарты: оқушылар қаламдарын ортаға қояды. Ойын жүргізуші бір қаламды таңдайды. Соған сұрақ қойылады.

- Зат есім дегеніміз не?

-Зат есім қандай сұрақтарға жауап береді?

-Жалқы есім дегеніміз не?

-Мысал келтір

-Жалпы есім дегеніз не?-Мысал келтір

«Ой қозғау» асық, су, құм, қуыршақ

-Бұл зат есімдер жайлы не айтуға болады?

Ендеше, мына видеоны көріп алып, қорытынды жасауға тырысып көрейік.

  • Енді бұл сөздер жайлы қандай қорытынды айтасыңдар? (заттармен түсіндіру)

Сонда бүгінгі сабағымыздың тақырыбы, мақсаты қандай деген болжам айтасыңдар? Сонымен бірге сендердің бүгін ақындық өнерлеіңді де байқайтын боламыз.

Білу және түсіну

Зат есімнің жекеше және көпше түрі болады.Кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді зат есімнің жекеше түрі дейміз: оқушы, қасқыр, түлкі,құс Кімдер? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздерді зат есімнің көпше түрі дейміз. Кейбір сөздерге көптік жалғауы жалғанбайды. Себебі олар өзі ғана тұрып көптік мағынаны білдіреді.Жалғауларын тақтаға ілу.

Ереже: Күбірлеп, хормен ережені оқу. Енді осы ережені қаншалықты меңгергендеріңді байқайық.

Қаламдар










3 шапалақ





Асықтар, су, құм, қуыршақтар.


IMEKTEP

Видео













Көптік жалғаулары Оқулық

Ортасы

3 минут















2 минут

Қолдану.

Дәптермен жұмыс. Күннің атын жазғызу. Көркем жазу жұмысын жүргізу. Тт әрпі. Тдыбысынан басталатын сөздерге көптік жалғауын жалғатып айтқызу

Диктант түрлерімен жұмыс:

Берілген сөздерге көптік жалғауын жалғап жазу,

  1. Суреттік диктант: қарлығаш

  2. Сөздік диктант:тоқылдақ

  3. Дыбысты есту диктанты:қарға

  4. Көру диктанты: жапалақ

  5. Видеокөрініс арқылы тану диктанты:кептер

Жұбының дәптерін алып, тақта бойынша тексеру. Топбасшы дәптерге мөр арқылы баға қояды. Бағалау

-Бұл сөздерді 1 сөзбен қалай айтамыз. Олар жайлы не айтуға болады?

(әңгімелету)

Құстар жайлы видеокөрсету, үкі көрсету

  • Қазақтар қандай құсты қадір тұтады?

  • Үндістер ше?

  • Орыстар ше?

  • Үкіні не себепті қастерлейміз? (селдір селдір жүні болғандықтан, құранның бет сөресі секілді).

  • Ең қауіпті құсты кім атайды? (Қазуар 12 см тұмсығы)

Тақта, бор


Слайд 4

Дыбыс,видео








Слайд 4, мөр




Видео,үкі

Сергіту сәті:

1 минут

«Ұшты, ұшты» ойыны


1 бала шығып ойнатады

Топтық жұмыс

3+4 минут

Талдау.

І топ: Берілген әріптерден сөз құрап, 2 жолды өлең құрастыру - Б,Л,А,А,А,П,Н

ІІ топ : адасқан өлең сөздерін ретке келтіріп жазыңдар:

тPicture 1 орғайым кірші үйге
аяздан мен
қорғайын.
жегейсі
ң жем шашамын,
берейін
үйшік жасап

ІІІ топ: Жасырынған құс атауларын жаз. Ішіндегі 1 құс жайлы өтірік өлең құрап жазыңдар.

ІҮ топ: Берілген суреттердің ішінен біздің қаламыздағы этнопарктегі хайуанаттарды тауып жаз. Ішіндегі 1 құсқа жұмбақ құраңдар.

Ү топ: Бос орынға тиісті сөздерді қойып, өлеңді оқып шығыңдар:

Қарға, қарға, ....
Қар ... жорғалар.
Боран со
қса қар ... ,
..
қонар қарғалар.


Постер, маркер

Слайд 6






























«Екі жұлдыз, бір тілек»

Суретпен жұмыс

2 минут

С уреттегі суретшінің қатесін тап.

Әр топбасшы келіп , 1 сурет таңдап, сол құсқа топпен сипаттама береді.

ҚҰС АТТАРЫН ЖЕКЕШЕ, КӨПШЕ АТАТУ


Слайд 7,

Жекелей суреттер

БАС БАРМАҚ

Оқулықпен жұмыс:

2 минут

47 –жаттығу. Жаңылпашты жатқа жазу. Өз өзін тексеру, бағалау.


Оқулық

Соңы:

Кері байланыс


7 минут

Синтез: Қалыптастырушы бағалау.

Пликерс бағдарламасы: Штрихты жауап:

  1. Көптік жалғаулары жалғанған сөздер ретін ата:

А. балалар, құстар, Айдар

В. Сулар, біздер, жұлдыз

С. Қалалар, далада

Д. Айгүл, дәптерлер

2. Көптік жалғауының сұрағын көрсет:

А. не? нелер

В. Кім? Кімдер?

С. Нелер? Кімдер?

Д. не? Кім?

3. Үкі сөзіне жалғанатын жалғауды көрсет:

А. -дер

В. -лер

С. -дар

Д. -тар







Бағалау


5 минут











Бағалау парақшасы


Оқушының аты-жөні

Топтық жұмысқа қатысуы

Ауызша жауап беруі

Каллиграфиясы

Қалыптастырушы бағасы

Балл





































Әр қатарға 1-3 ұпай қою.

10-12 ұпай – Тамаша!

6-9 ұпай – Жақсы!

9 төмен ұпай – Талпын!



Бағалау парақшасы












1 минут

Үйге тапсырма: №45 жаттығу, ереже жаттау.


























«Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі»КММ









Тақырыбы:

«Зат есімнің жекеше және көпше түрі»






Пәні: Қазақ тілі

Сыныбы: 2-«Г»

Пән мұғалімі: Тусупбекова Ж.Т.










2018 жыл, ақпан





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.11.2018
983
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі