Оқу мақсатын
таныстыру
Мәтін түрлерін/стилін /жанрын
салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табуды
білеміз;
Тәуелдік жалғауларының
қолданысын жетілдіреміз;
3.2.6.1 (МК; Т; Қ) Мәтінді
оқу. Мәтіндердің түрін анықтау. Мұғалімнің көмегімен ұқсас
тақырыпта берілген мәтіндерді салыстырып, ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын табу.
52-жаттығу. Текемет туралы мәтіндерді
оқып, салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
табады.
І топ. Мәтінді оқып
мазмұнын айтады, мәтін түрін
анықтайды.
ІІ топ. Өлеңді оқып
түсіндіреді, мәтін түрін
анықтайды.
ІІІ топ. Вен диаграммасы.
Постер қорғау. Мәтін мен өлеңнің ұқсастығы мен айырмашылығын
жазады.
(Ө; Ұ) «Ортадағы
микрофон» әдісі бойынша жасаған ой
қорытуларын топта
жариялайды.
(Ө; Ұ; Қ) Жұмысты бағалау.
Бас бармақ әдісі
3.4.2.2 (ЖЖ;) Түбір сөздерді
тәуелденген сөздермен
салыстыру.
Жұппен жұмыс. Ламинатта
орындау.
53-жаттығу. Берілген
сөздерді оқиды. Түбір
сөздерді тәуелденген
сөздермен салыстырады. Түбір сөздер тәуелденгенде қандай өзгеріске
ұшырағанын айтады.
Жұппен жұмыс жасайды.
Мұғалімнің көмегімен бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған
жұмысты өзара бағалайды.
Өз тұжырымдарын оқулықта
берілген жаңа ақпаратпен салыстырып,
талдайды.
Білек – білегім, моншақ –
моншағым, аспап – аспабым, халық –
халқы.
Есте
сақта!
Тәуелділік жалғау жалғанғанда
түбір сөздің соңындағы қатаң п,к,қ дыбыстары ұяңға
өзгереді: доп-добы, жүрек-жүрегі,
қалақ – қалағы .
Тәуелділік жалғау жалғанғанда
кейбір түбір сөздердің жазылуы өзгереді:
халық – халқы, әріп –
әрпі.
Жұптық
жұмыс.
Доп – добым, етік – етігім,
мектеп – мектебім, әріп –
әрпі.
Ой
сергек!
«Сұрыптау» ойыны. Сөздерді
жәшікке орналастыру.
Жеке жұмыс. Дәптермен
жұмыс
54 – жаттығу. Жақшадағы
сөздерге тиісті тәуелділік жалғауын жалғап
жаз.
Халық – халқымыз; дауыс –
дауысың; уақыт – уақытым; мүлік – мүлкін; ерін –
ернін.
Бағалау. Қол шапалақтау
әдісі.
Топтық жұмыс. Постер
қорғау.
3.3.4.1 (МК; Ө) Суреттің және
тірек сөздердің көмегімен мәтін құрастырып
жазу.
55-жаттығу. Тапсырма топтық
жұмыс түрінде орындалады. Сурет бойынша әңгімелету, суреттегі
оқиғаны болжату мақсатында «Суретті әңгімеле» стартегиясы
қолданылады.
І топ. Мәтін
құрастырады.
ІІ топ. 4 жол өлең шумағын
құрастыру.
ІІІ топ. Ребус
құрастыру.
Бағалау.
Бағдаршам әдісі
|