Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Зат есімнің тәуелденуі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Қазақ тілі Күні: 10.02.2023 Сынып: 3-сынып |
Мектеп: №11 жалпы білім беретін мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Т Бодаухан Қатысқандар саны: 15 Қатыспағандар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Зат есімнің тәуелденуі |
||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін/стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін)/жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу; 3.4.2.2 тәуелдік жалғауларының қолданысын білу; |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар жасай алады: Диалогке қатысады; мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады; тәуелділік жалғауларын біледі. Оқушылардың көбі жасай алады: Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге, өз ойын дәлелдеуге және толық, жүйелі, түсінікті етіп айтады; Тәуелділік жалғауының жекеше, көпше түрін ажыратып анықтай біледі. Оқушылардың кейбірі жасай алады: • Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорытып, қортынды жасайды; өз беттерінше тәуелділік жалғауларына мысал келтіре біледі. |
||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
• Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді. •Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге, өз ойын дәлелдеуге және толық, жүйелі, түсінікті етіп айтады. Тәуелділік жалғауларын біледі, Сөздерді жекеше, көпше түрде тәуелдейді. |
||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. |
||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Топқа бөліну «Оюлар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған ою-өрнектерін алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады.
Жұмыс ережесін келісу
Ширату тапсырмасы. «Не артық?» ойыны Сөздер ішіндегі артық сөзді табу. Мектеп, сөмке, оқулық, текемет, қалам, дәптер, өшіргіш. |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Оқу мақсатын таныстыру Мәтін түрлерін/стилін /жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табуды білеміз; Тәуелдік жалғауларының қолданысын жетілдіреміз; 3.2.6.1 (МК; Т; Қ) Мәтінді оқу. Мәтіндердің түрін анықтау. Мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтіндерді салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу. 52-жаттығу. Текемет туралы мәтіндерді оқып, салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады. І топ. Мәтінді оқып мазмұнын айтады, мәтін түрін анықтайды. ІІ топ. Өлеңді оқып түсіндіреді, мәтін түрін анықтайды. ІІІ топ. Вен диаграммасы. Постер қорғау. Мәтін мен өлеңнің ұқсастығы мен айырмашылығын жазады. (Ө; Ұ) «Ортадағы микрофон» әдісі бойынша жасаған ой қорытуларын топта жариялайды. (Ө; Ұ; Қ) Жұмысты бағалау. Бас бармақ әдісі 3.4.2.2 (ЖЖ;) Түбір сөздерді тәуелденген сөздермен салыстыру. Жұппен жұмыс. Ламинатта орындау. 53-жаттығу. Берілген сөздерді оқиды. Түбір сөздерді тәуелденген сөздермен салыстырады. Түбір сөздер тәуелденгенде қандай өзгеріске ұшырағанын айтады. Жұппен жұмыс жасайды. Мұғалімнің көмегімен бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты өзара бағалайды. Өз тұжырымдарын оқулықта берілген жаңа ақпаратпен салыстырып, талдайды. Білек – білегім, моншақ – моншағым, аспап – аспабым, халық – халқы. Есте сақта! Тәуелділік жалғау жалғанғанда түбір сөздің соңындағы қатаң п,к,қ дыбыстары ұяңға өзгереді: доп-добы, жүрек-жүрегі, қалақ – қалағы . Тәуелділік жалғау жалғанғанда кейбір түбір сөздердің жазылуы өзгереді: халық – халқы, әріп – әрпі. Жұптық жұмыс. Доп – добым, етік – етігім, мектеп – мектебім, әріп – әрпі. Ой сергек! «Сұрыптау» ойыны. Сөздерді жәшікке орналастыру. Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс 54 – жаттығу. Жақшадағы сөздерге тиісті тәуелділік жалғауын жалғап жаз. Халық – халқымыз; дауыс – дауысың; уақыт – уақытым; мүлік – мүлкін; ерін – ернін. Бағалау. Қол шапалақтау әдісі. Топтық жұмыс. Постер қорғау. 3.3.4.1 (МК; Ө) Суреттің және тірек сөздердің көмегімен мәтін құрастырып жазу. 55-жаттығу. Тапсырма топтық жұмыс түрінде орындалады. Сурет бойынша әңгімелету, суреттегі оқиғаны болжату мақсатында «Суретті әңгімеле» стартегиясы қолданылады. І топ. Мәтін құрастырады. ІІ топ. 4 жол өлең шумағын құрастыру. ІІІ топ. Ребус құрастыру. Бағалау. Бағдаршам әдісі |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмалары. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Карточкамен жұмыс. Семантикалық карта.
Дескриптор:
Сәкейстендіру. Б іздің доптары С ендердің мектептеріңіз Сіздердің етігіміз Олардың қояндарың қарандаштарымыз Дескриптор:
Өзін – өзі бағалау. «5» - жасыл ою, бәрін жасай алады; «4» - сары ою, біледі, кедергілерді жеңеді; «3» - қызыл ою, түсінеді, жасауға талпынады;
Кері байланыс. Жетістік баспалдағы
Бағалау. Ою өрнек.
- бәрін жасай алады;
кедергілерді жеңеді;
түсінеді жасауға талпынады; |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады.
Оқушылар өз – өздерін бағалай алады.
|