Адамның адамшылығы жақсы ұстаздан болады.

Дүзбатырова Рима
Жаңабайқызы
ІІ санатты физика пәнінің мұғалімі
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2А Тығыздық |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Заттың тығыздығы және өлшем бірлігі |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.2.4 Тығыздықтың анықтамасын білу және тығыздық=масса/көлем формуласы бойынша есеп шығара білу; 7.2.2.7- сұйықтың және дұрыс және дұрыс емес пішіндегі қатты дененің тығыздығын анықтау әдісін сипаттау; 7.1.1.3- туынды өлшем бірліктер мен негізгі ХБЖ бірліктерді ажырату |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттары: Оқылым дағдысы: Берілген тақырып пен формулалармен жұмыс. Айтылым дағдысы: Тығыздық шамасының анықтамасын, формуласы мен өлшем бірлігін, өлшейтін құралын әңгімелейді. Жазылым дағдысы: тығыздықтың белгіленуін, өлшем бірлігін, формуласын белгілеп , есепті шығаруда қолданады. Арнайы пәндік лексика мен терминология: |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтардыдарыту |
Ынтымақтастық:
Академиялық адалдық және айқындық:
Өмір бойы оқу:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралықбайланыстар |
Математика (ізделініп отырған шаманы формуладан өрнектеу) Химия (заттардың құрылысы) |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқыбілім |
Оқушылар осы уақытқа дейін «Жаратылыстану» бағдарламасынан заттың құрылысы жайлы біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
САБАҚ БАРЫСЫ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин Сабақтың ортасы 28 минут |
І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатыстарын тексеру. Сабақтың мақсатын айту. «Қолшапалақтау» тренинг (Жағымды көңіл-күй ахуалын тудыру)
ІІ. Ынтымақтастықты қалыптастыру. «Команда таңдау» тәсілі бойынша топқа бөлу
ІІІ. Үй жұмысын тексеру: «Сіз қаншалықты сенесіз?» тәсілі. Мұнда өткен сабақта өткен тақырыптың дұрыс және бұрыс тұжырымдары мен түйін сөздері беріледі 1. Денелердің бір-біріне әрекет етуі өзара әрекеттесу б.т + 2. Өзара әрекеттесуге бір дене қатысады. – 3. Өзара әрекеттесу – күрделі құрылыс. + 4. Денелердің әрекеттесуі кезінде жылдамдығының өзгеруі инерция деп аталады. – 5. Масса – денелердің инерттілігінің өлшемі. + 6. Масса бірлігі ретінде литр қабылданған. – 7. Сұйықтың көлемі спидометрмен өлшенеді. – 8. Дененің массасы таразымен өлшенеді. + 9. Массаның бірлігі ретінде кг қабылданған + 10.Көлемнің өлшем бірлігі м3 қабылданған +
Бағдаршам арқылы өз-өздерін бағалайды.
9 – 10 жасыл бағдаршам 6 – 8 сары бағдаршам 3 – 5 қызыл бағдаршам «Миға шабуыл» әдісі Проблемалық сұрақ. 1.Неге көлемі бірдей денелердің массалары әр түрлі? 2.Ал массалары бірдей денелердің көлемдері әр түрлі? Неліктен? Қалай ойлайсыңдар? Сонымен, бұл қандай екі шаманың арасындағы тәуелділік деп ойлайсыңдар? Сонымен масса мен көлем арасындағы қатынас тығыздық деген жаңа бір физикалық ұғымды береді. Ол ρ (ро) әрпімен белгіленеді. 1 көрсетеді
І топ: Тығыздық. Картамен жұмыс. ІІ топ: Масса. Көлем. Пирамида құру. ҚБ:2 (топтар бір-бірін бағалайды) Сергіту жаттығуы: Қырғауыл боп ұшамыз, ұшамыз (Екi қолымен қанат жасап ұшады) Түлкi болып қашамыз, қашамыз (Бiр орындарында тұрып жүгiредi) Қырғауылдай тапқыр боп, тапқыр боп, Орнымызға қонамыз (Бәрi орындарына отырады). |
Презентация Слайд
Қосымша 1 |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
2-тапсырма. №1 1. 63-суреттегі шарлардың массасы өзара тең. Заттардың тығыздығы бірдей ме? 2. Ас тұзының ірі кесектерінің тығыздығы 2160 кг/м8, ал майдаланған ұнтақтарының тығыздығы 800 кг/м3. Неге? 3. Газ күйдегі сутектің тығыздығы 0,09 кг/м3, ал сұйык күйінде 69 кг/м3, қатты күйінде 80 кг/м3. Сутек тығыздығынын өзгеру себебі неде? 4. Цистернаға 2 т су сыяды. Осы цистернаға 2,5 м3 бензин құюға бола ма? 5.Жиналған шөп массасы 40 кг және мөлшері 90х 40х55 см. Осы престелген шөптің тығыздығын табыңдар. №2
№
«Бас бармақ » әдісі бойынша топтар бір-бірін бағалайды. |
Қосымша №2
Қосымша №3
Қосымша №4
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7 минут |
«Тақырыптың түйінді сөзі» әдісі (артық сөзді алып тастау) Көлем бірлігіндегі заттың массасына тең физикалық шама заттың тығыздығы деп аталады. Үйге тапсырма: §15 Заттың тығыздығы «Табыс сатысы» - Мен............................................ білемін; - Мен.......................................... түсіндім - Мен өмірде ...............................қолданамын– Сабақ аяғындағы көңіл күйіңіз қандай?
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Заттың тығыздығы 7-сынып
Ашық сабақ Заттың тығыздығы 7-сынып
Адамның адамшылығы жақсы ұстаздан болады.

Дүзбатырова Рима
Жаңабайқызы
ІІ санатты физика пәнінің мұғалімі
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2А Тығыздық |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Заттың тығыздығы және өлшем бірлігі |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.2.4 Тығыздықтың анықтамасын білу және тығыздық=масса/көлем формуласы бойынша есеп шығара білу; 7.2.2.7- сұйықтың және дұрыс және дұрыс емес пішіндегі қатты дененің тығыздығын анықтау әдісін сипаттау; 7.1.1.3- туынды өлшем бірліктер мен негізгі ХБЖ бірліктерді ажырату |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттары: Оқылым дағдысы: Берілген тақырып пен формулалармен жұмыс. Айтылым дағдысы: Тығыздық шамасының анықтамасын, формуласы мен өлшем бірлігін, өлшейтін құралын әңгімелейді. Жазылым дағдысы: тығыздықтың белгіленуін, өлшем бірлігін, формуласын белгілеп , есепті шығаруда қолданады. Арнайы пәндік лексика мен терминология: |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтардыдарыту |
Ынтымақтастық:
Академиялық адалдық және айқындық:
Өмір бойы оқу:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралықбайланыстар |
Математика (ізделініп отырған шаманы формуладан өрнектеу) Химия (заттардың құрылысы) |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқыбілім |
Оқушылар осы уақытқа дейін «Жаратылыстану» бағдарламасынан заттың құрылысы жайлы біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
САБАҚ БАРЫСЫ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин Сабақтың ортасы 28 минут |
І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатыстарын тексеру. Сабақтың мақсатын айту. «Қолшапалақтау» тренинг (Жағымды көңіл-күй ахуалын тудыру)
ІІ. Ынтымақтастықты қалыптастыру. «Команда таңдау» тәсілі бойынша топқа бөлу
ІІІ. Үй жұмысын тексеру: «Сіз қаншалықты сенесіз?» тәсілі. Мұнда өткен сабақта өткен тақырыптың дұрыс және бұрыс тұжырымдары мен түйін сөздері беріледі 1. Денелердің бір-біріне әрекет етуі өзара әрекеттесу б.т + 2. Өзара әрекеттесуге бір дене қатысады. – 3. Өзара әрекеттесу – күрделі құрылыс. + 4. Денелердің әрекеттесуі кезінде жылдамдығының өзгеруі инерция деп аталады. – 5. Масса – денелердің инерттілігінің өлшемі. + 6. Масса бірлігі ретінде литр қабылданған. – 7. Сұйықтың көлемі спидометрмен өлшенеді. – 8. Дененің массасы таразымен өлшенеді. + 9. Массаның бірлігі ретінде кг қабылданған + 10.Көлемнің өлшем бірлігі м3 қабылданған +
Бағдаршам арқылы өз-өздерін бағалайды.
9 – 10 жасыл бағдаршам 6 – 8 сары бағдаршам 3 – 5 қызыл бағдаршам «Миға шабуыл» әдісі Проблемалық сұрақ. 1.Неге көлемі бірдей денелердің массалары әр түрлі? 2.Ал массалары бірдей денелердің көлемдері әр түрлі? Неліктен? Қалай ойлайсыңдар? Сонымен, бұл қандай екі шаманың арасындағы тәуелділік деп ойлайсыңдар? Сонымен масса мен көлем арасындағы қатынас тығыздық деген жаңа бір физикалық ұғымды береді. Ол ρ (ро) әрпімен белгіленеді. 1 көрсетеді
І топ: Тығыздық. Картамен жұмыс. ІІ топ: Масса. Көлем. Пирамида құру. ҚБ:2 (топтар бір-бірін бағалайды) Сергіту жаттығуы: Қырғауыл боп ұшамыз, ұшамыз (Екi қолымен қанат жасап ұшады) Түлкi болып қашамыз, қашамыз (Бiр орындарында тұрып жүгiредi) Қырғауылдай тапқыр боп, тапқыр боп, Орнымызға қонамыз (Бәрi орындарына отырады). |
Презентация Слайд
Қосымша 1 |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
2-тапсырма. №1 1. 63-суреттегі шарлардың массасы өзара тең. Заттардың тығыздығы бірдей ме? 2. Ас тұзының ірі кесектерінің тығыздығы 2160 кг/м8, ал майдаланған ұнтақтарының тығыздығы 800 кг/м3. Неге? 3. Газ күйдегі сутектің тығыздығы 0,09 кг/м3, ал сұйык күйінде 69 кг/м3, қатты күйінде 80 кг/м3. Сутек тығыздығынын өзгеру себебі неде? 4. Цистернаға 2 т су сыяды. Осы цистернаға 2,5 м3 бензин құюға бола ма? 5.Жиналған шөп массасы 40 кг және мөлшері 90х 40х55 см. Осы престелген шөптің тығыздығын табыңдар. №2
№
«Бас бармақ » әдісі бойынша топтар бір-бірін бағалайды. |
Қосымша №2
Қосымша №3
Қосымша №4
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7 минут |
«Тақырыптың түйінді сөзі» әдісі (артық сөзді алып тастау) Көлем бірлігіндегі заттың массасына тең физикалық шама заттың тығыздығы деп аталады. Үйге тапсырма: §15 Заттың тығыздығы «Табыс сатысы» - Мен............................................ білемін; - Мен.......................................... түсіндім - Мен өмірде ...............................қолданамын– Сабақ аяғындағы көңіл күйіңіз қандай?
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


-
тапсырма.
жұлдыз, 1
тілек















