І.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен
амандасу.
Сабаққа қатыстарын тексеру.
Сабақтың мақсатын айту.
«Қолшапалақтау»
тренинг
(Жағымды көңіл-күй ахуалын
тудыру)
-
Бүгінгі сабаққа
дайынсыңдарма?
-
Жоқ мен дайын емеспін, маған
бәрібір
-
Үй тапсырмасын
оқыдым
-
Берілген тапсырмаға дайындалған
жоқпын
-
Физика сабағы сендерге ұнайды
ма?
-
Физика сабағы сендерге
ұнамайды
-
Бүгінгі сабаққа көңіл күйіміз
тамаша ма?
ІІ. Ынтымақтастықты
қалыптастыру.
«Команда таңдау» тәсілі бойынша
топқа бөлу
-
топ
Масса
-
топ
Көлем
ІІІ. Үй жұмысын
тексеру:
«Сіз қаншалықты
сенесіз?» тәсілі.
Мұнда өткен сабақта өткен
тақырыптың дұрыс және бұрыс тұжырымдары мен түйін сөздері
беріледі
1. Денелердің бір-біріне әрекет
етуі өзара әрекеттесу б.т +
2. Өзара әрекеттесуге бір дене
қатысады. –
3. Өзара әрекеттесу – күрделі
құрылыс. +
4. Денелердің әрекеттесуі
кезінде жылдамдығының өзгеруі инерция деп аталады.
–
5. Масса – денелердің
инерттілігінің өлшемі. +
6. Масса бірлігі ретінде литр
қабылданған. –
7. Сұйықтың көлемі спидометрмен
өлшенеді. –
8. Дененің массасы таразымен
өлшенеді. +
9. Массаның бірлігі ретінде кг
қабылданған +
10.Көлемнің өлшем бірлігі
м3 қабылданған
+
Бағдаршам арқылы өз-өздерін
бағалайды.
9 –
10 жасыл
бағдаршам
6 –
8 сары
бағдаршам
3 –
5 қызыл
бағдаршам
«Миға шабуыл»
әдісі
Проблемалық
сұрақ.
1.Неге көлемі бірдей денелердің
массалары әр түрлі?
2.Ал массалары бірдей
денелердің көлемдері әр түрлі? Неліктен? Қалай
ойлайсыңдар?
Сонымен, бұл қандай екі шаманың
арасындағы тәуелділік деп
ойлайсыңдар?
Сонымен масса мен көлем
арасындағы қатынас тығыздық
деген жаңа бір физикалық ұғымды
береді. Ол ρ (ро) әрпімен
белгіленеді.
1 -
тапсырма.Оқушылар
топтасып «Ойлан, жұптас,
талқыла» әдісі арқылы өз тақырыптарын
қорғайды және тәжірибе
жасап
көрсетеді
І топ:
Тығыздық. Картамен
жұмыс.
ІІ топ: Масса.
Көлем. Пирамида
құру.
ҚБ:2 жұлдыз, 1
тілек
(топтар бір-бірін
бағалайды)
Сергіту
жаттығуы:
Қырғауыл боп ұшамыз, ұшамыз
(Екi қолымен қанат жасап ұшады)
Түлкi болып қашамыз,
қашамыз (Бiр орындарында тұрып
жүгiредi)
Қырғауылдай тапқыр боп, тапқыр
боп,
Орнымызға қонамыз (Бәрi
орындарына отырады).
|