|
Педагогтің аты-жөні |
Құрбанбаева М |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ашық сабақ:Ақпаратты шифрлау |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.1.1- мәтіндікақпараттыкодтаужәнедекодтау |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Оқушыларменсәлемдесу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. «Сағаттың тілі» бойымен білім алушалар бір-бірімен амандасады өздерін еркін ұстауға қалыптастыру. «12» ге келгенде «Қолмен» «15» ге келгенде «Иықпен» «18» ге келгенде «Мұрнын қысады» «21» ге келгенде «Құшақтасып» амандасады. «Сиқырлы қорапша» әдісін пайдаланып қорапшаға жасырылған шифрлау, криптография, кілт, сөздері арқылы жұпқа біріктіремін, де үй тапсырмасын пысықтаймын.
Ақпарат арналарын атаңыз? |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі. Мақсаты: Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша,шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті Жаңа тақырып. Бейнежазба көрсетіледі. Проблемалық сұрақтар:
:Жаңа тақырыптың мазмұны оқиды, оқылған мәтіннің мазмұнына жеке-жеке әр деңгейлі сұрақтар қояды. Дескриптор: 1. Шифрлау не екенін біледі. 2. ASCII кодын ажыратады. 3. Мәтіндік ақпараты кодтайды Тапсырма 2. Жұптық жұмыс
«
Дескриптор:
Саралау тапсырмалары: Мақсаты: сыныптағы әртүрлі деңгейлі оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру
А деңгейі: ASCII кодының стандарт бөлігінің кестесінен үзіндіні
көрсет
|
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау «Қар кесегі» Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады. |
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
Нұсқау: Өтілген сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, стикер арқылы «Медальға» апарып жапсырады. Мен білдім................... Мен үйрендім.............. Маған ұнады............... Мен қиналдым............. Менің көңіл күйім.......... Үйге тапсырма: Өз отбасынадағы жандардың аттарын «Морзе алфавиті» арқылы кодтап келеді. |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.. |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
|
Топтық тапсырмалар. |
|
|
Кері байланыс |
Кері байланыс: «Мадақтау әдісі» Мақсаты:Сабақтың қалай өткендігі туралы мағлұмат ала отырып, оқушының бір-бірінмадақтау арқылы ықпал ету. |
Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. |
«Білім сандығы» |
Кері байланыс парағы. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ:Ақпаратты шифрлау
Ашық сабақ:Ақпаратты шифрлау
|
Педагогтің аты-жөні |
Құрбанбаева М |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ашық сабақ:Ақпаратты шифрлау |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.1.1- мәтіндікақпараттыкодтаужәнедекодтау |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Оқушыларменсәлемдесу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. «Сағаттың тілі» бойымен білім алушалар бір-бірімен амандасады өздерін еркін ұстауға қалыптастыру. «12» ге келгенде «Қолмен» «15» ге келгенде «Иықпен» «18» ге келгенде «Мұрнын қысады» «21» ге келгенде «Құшақтасып» амандасады. «Сиқырлы қорапша» әдісін пайдаланып қорапшаға жасырылған шифрлау, криптография, кілт, сөздері арқылы жұпқа біріктіремін, де үй тапсырмасын пысықтаймын.
Ақпарат арналарын атаңыз? |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі. Мақсаты: Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша,шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті Жаңа тақырып. Бейнежазба көрсетіледі. Проблемалық сұрақтар:
:Жаңа тақырыптың мазмұны оқиды, оқылған мәтіннің мазмұнына жеке-жеке әр деңгейлі сұрақтар қояды. Дескриптор: 1. Шифрлау не екенін біледі. 2. ASCII кодын ажыратады. 3. Мәтіндік ақпараты кодтайды Тапсырма 2. Жұптық жұмыс
«
Дескриптор:
Саралау тапсырмалары: Мақсаты: сыныптағы әртүрлі деңгейлі оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру
А деңгейі: ASCII кодының стандарт бөлігінің кестесінен үзіндіні
көрсет
|
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау «Қар кесегі» Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады. |
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
Нұсқау: Өтілген сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, стикер арқылы «Медальға» апарып жапсырады. Мен білдім................... Мен үйрендім.............. Маған ұнады............... Мен қиналдым............. Менің көңіл күйім.......... Үйге тапсырма: Өз отбасынадағы жандардың аттарын «Морзе алфавиті» арқылы кодтап келеді. |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.. |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
|
Топтық тапсырмалар. |
|
|
Кері байланыс |
Кері байланыс: «Мадақтау әдісі» Мақсаты:Сабақтың қалай өткендігі туралы мағлұмат ала отырып, оқушының бір-бірінмадақтау арқылы ықпал ету. |
Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. |
«Білім сандығы» |
Кері байланыс парағы. |
|
шағым қалдыра аласыз

Морзе
әліппесін»
















