Материалдар / Ашық сабақ:Ақпаратты шифрлау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ:Ақпаратты шифрлау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ:Ақпаратты шифрлау.мәтіндік ақпаратты кодтау жәнеде кодтау.әдісін пайдаланып қорапшаға жасырылған шифрлау, криптография, кілт, сөздері арқылы жұпқа біріктіремін, де үй тапсырмасын пысықтаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Шілде 2021
661
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Педагогтің аты-жөні

Құрбанбаева М

Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ашық сабақ:Ақпаратты шифрлау


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.1.1- мәтіндікақпараттыкодтаужәнедекодтау

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Оқушыларменсәлемдесу, түгелдеу.

Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. «Сағаттың тілі» бойымен білім алушалар бір-бірімен амандасады өздерін еркін ұстауға қалыптастыру.

«12» ге келгенде «Қолмен»

«15» ге келгенде «Иықпен»

«18» ге келгенде «Мұрнын қысады»

«21» ге келгенде «Құшақтасып» амандасады.

«Сиқырлы қорапша» әдісін пайдаланып қорапшаға жасырылған шифрлау, криптография, кілт, сөздері арқылы жұпқа біріктіремін, де үй тапсырмасын пысықтаймын.

  1. Ақпаратты күнделікті өмірде ақпаратты қабылдаушысың ба, әлде берушісің ба?

  2. Ақпаратты тасымалдау үдерістері?

Ақпарат арналарын атаңыз?

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.








Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

«Миға шабуыл» әдісі.

Мақсаты: Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша,шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті

Жаңа тақырып. Бейнежазба көрсетіледі.

Проблемалық сұрақтар:

  1. Не түсіндіңіздер?

  2. Сан түріндегі ақпаратты кодтау дегеніміз не?

  3. Мәтіндік ақпаратты кодтау дегеніміз не?

  4. Графикалық ақпаратты кодтау дегеніміз не?

  5. Дыбыстық ақпаратты кодтау дегеніміз не?

:Жаңа тақырыптың мазмұны оқиды, оқылған мәтіннің мазмұнына жеке-жеке әр деңгейлі сұрақтар қояды.

Дескриптор:

1. Шифрлау не екенін біледі.

2. ASCII кодын ажыратады.

3. Мәтіндік ақпараты кодтайды

Тапсырма 2.

Жұптық жұмыс

« Морзе әліппесін» пайдаланып, келесі сөздерді кодтаңдар:

  1. 6 – сынып

  2. Компьютер

  3. Информатика

  4. Кабинет

  5. Алма

  6. 2006

  7. 2018



Дескриптор:

  • Морзе әліппесін пайдаланып сөздерді кодтай алады.

  • Оқушылар бір – біріне кодтауды түсіндіре біледі.

Саралау тапсырмалары:

Мақсаты: сыныптағы әртүрлі деңгейлі оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру

А деңгейі: ASCII кодының стандарт бөлігінің кестесінен үзіндіні көрсет









Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау












«Қар кесегі»

Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады.



ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.



ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.







Оқылым, жазылым тапсырмалары.






Соңы

Нұсқау: Өтілген сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, стикер арқылы «Медальға» апарып жапсырады.

Мен білдім...................

Мен үйрендім..............

Маған ұнады...............

Мен қиналдым.............

Менің көңіл күйім..........

Үйге тапсырма: Өз отбасынадағы жандардың аттарын «Морзе алфавиті» арқылы кодтап келеді.






Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Кері байланыс: «Мадақтау әдісі»

Мақсаты:Сабақтың қалай өткендігі туралы мағлұмат ала отырып, оқушының бір-бірінмадақтау арқылы ықпал ету.


Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.


«Білім сандығы»

Кері байланыс парағы.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!