Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Б атыс Қазақстан облысы, Жәнібек ауданы,

    Тау ауылы, «Ғ.Абдуллин атындағы орта жалпы

    білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік

    мекемесінің химия пәнінің мұғалімі,

    Бисекова Мерей Абилтаевна

    «Педагог-сарапшы».


    Сабақтың тақырыбы: Атомда электрондардың таралуы


    Мұғалімнің аты-жөні: Бисекова Мерей Абилтаевна, химия пәнінің мұғалімі

    БҚО, Жәнібек ауданы, Тау ауылы, «Ғ.Абдуллин атындағы орта жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    СЫНЫП: 8


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны: 0

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    8.1.3.1 –атомда электрондар ядродан арақашықтығы артқан сайын біртіндеп энергетикалық деңгейлер бойынша таралатынын түсіну


    Сабақтың мақсаты:


    1. Атомдар ядродан белгілі бір қашықтықта орналасатынын біледі, энергетикалық деңгей, орбиталь, ұяшық, спин терминдеріне анықтама береді.

    2. Период нөмірі энергетикалық деңгей санын көрсететінін мысалдар арқылы сипаттайды.

    3. Әрбір энергетикалық деңгейдегі электрондар санын формула арқылы есептеп табады.

    Бағалау критерийі

    Атомда электрондар ядродан арақашықтығы артқан сайын біртіндеп энергетикалық деңгейлер бойынша таралатынын түсінеді.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Энергетикалық деңгей, орбиталь, ұяшық, спин терминіне анықтама береді,

    Әрбір энергетикалық деңгейдегі электрондар санын формула арқылы есептейміз.

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    Энергетикалық деңгей, орбиталь, ұяшық, спин .....

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Энергетикалық деңгей дегеніміз...

    s-орбиталь пішіні...

    p-орбиталь пішіні...



    Электронның өз білігінен айналуын....деп атаймыз.

    Құндылықтарға баулу

    Шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау; жауапкершілік; өмір бойы оқуға дайын болу.

    Пәнаралық байланыс

    Физика

    Алдыңғы оқу

    7.1.2.5.Атомдар. Молекулалар. Заттар

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланғануақыт

    Сабақ барысы :

    Ресурстар

    Басталуы

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі:

    - Оқушылармен амандасу; түгендеу.

    Топтарға бөлу.

    Түрлі түсті лента әдісімен. Қораптағы лента қиындылары арасынан өзіңе ұнаған түсін таңдап алып, оқушылардын шеңбер болып тұруын сұраймын.Жаңа оқу жылының бірінші сабағы болғандықтан шеңберде тұрған әр оқушы жнындағы көршісіне сағат тілі бойынша лентаны тағып, өз тілегін арнайды. Содан соң, қолдарына байланған лента түсі бойынша топқа бөліне қояды.


    1-топ «Сары ленталар»

    2-топ «Көк ленталар»

    3-топ «Қызыл ленталар»


    Өткен тақырыптарға шолу.

    Балалар біз 7-сыныпта Атомдар мен молекулалар, Атом құрылысы тақырыптарын өткен болатынбыз. Физика пәнінен оқыған білімдеріңізді « Кіріспе сұрақтар» әдісімен еске түсірейік.

    1. Заттың химиялық жолмен бөлінбейтін ең ұсақ бөлшегі молекула. Бұл тұжырымдама қаншалықты рас?

    2. Грекше атом бөлінетін деген мағынаны білдіреді.Бұл гипотезаның дұрыстығын 7 сыныпта өткен білімдеріңді естеріне түсіріп, дәлелдеңіз.

    3. Атомдар мен молекулалар көзге көрінбейді, алайда қандай тәжірибе арқылы олардың бар екеніне көз жеткізуге болады?

    4. Атом қандай бөлшектерден тұрады?

    5. Атомнның құрамына 14 протон, 14 нейтрон, 14 электрон болатын химиялық элементті білесің бе? Атомдық массасы мен ядро зарядын анықтай аласыңба? Қай периодта, қай топта орналасқан?

    Бағалау: «Шапалақтау»




    Түрлі түсті лена қиындылары

    Жаңа білім

    15 минут






    Білу және түсіну

    Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.


    «Джигсо» әдісі арқылы жаңа білімді меңгеру

    Жаңа тақырыпты Джигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма беремін. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді.

    1. топқа: Энергетикалық деңгей

    2. топқа: Орбиталь

    3. топқа: Кванттық ұяшық, спин.



    Бағалау: «Басбармақ»

    .


    Оқулық,

    мәтіндер.

    Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді.

    Ортасы

    10 минут







    Қолдану

    Топтық жұмыс. «Карточкалар иерархиясы »

    1-тапсырма.

    Оқушылардың жұмыс жасау қарқындарына қарай тапсырмаларды 2 түрде сараладым.

    Тапсырма орындауда көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін:

    Берілген элементтер мен олардың протон санын сәйкестендіріңіз.

    Элементтер

    Протон сандары

    оттек

    12

    азот

    26

    темір

    8

    магний

    20

    натрий

    7

    Дескриптор: Білім алушы:

    - Берілген элемент атауы мен протон санын сәйкестендіреді.


    Қарқыны жоғары оқушылар үшін:


    Элементтер

    Протон сандары

    Нейтрон саны

    оттек

    12

    7

    азот

    26

    12

    темір

    8

    12

    магний

    20

    30

    натрий

    7

    8


    Дескриптор: Білім алушы:

    - Берілген элемент атауы мен протон санын сәйкестендіреді.

    - Берілген элемент атауы мен нейтрон санын сәйкестендіреді.


    Мақсатқа оралу: Период нөмірі энергетикалық деңгей санын көрсететінін мысалдар арқылы сипаттайды.


    2-тапсырма.

      Тапсырма орындауда көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін:

    Келесі элемент атомдарындағы:

    1-топ: №19, №8

    2-топ: №4, №35

    3-топ: №18, №30

    энергетикалық деңгейлер санын анықтаңыз.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Берілген элементтердің энергетикалық деңгей санын анықтайды.


    Қарқыны жоғары оқушылар үшін:


    Келесі элемент атомдарындағы:

    1-топ: №19, №8

    2-топ: №4, №35

    3-топ: №18, №30

    энергетикалық деңгейлер санын анықтаңыз және атом құрамын жазып көрсетіңіз.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Берілген элементтердің энергетикалық деңгей санын анықтайды.

    • Протон, нейтрон және электрон сандарын есептейді.


    Бағалау: «+», «-», «қызықты»

    Мақсатқа оралу: Әрбір энергетикалық деңгейдегі электрондар санын формула арқылы есептеп табады.

    Талдау

    «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісімен келесі кезекте сабағымызды жалғастырайық. Барлық топқа тапсырма бірдей.

    1. Үшінші энергетикалық деңгейде ең көп дегенде қанша электрон орналасады?

    2. Бесінші энергетикалық деңгейдің электрондық сыйымдылығын анықтаңдар.

    Бағалау: «Жетістік баспалдағы»


    Карточкалар



































    Карточкалар































    Презентация




    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    10 минут

    Барлық сыныппен жұмыс:

    Тапсырма

    Сызбада Х және У элементтерінің атом құрылысы берілген.


    Х У

    Қандай элементтердің энергетикалық деңгейлерде электрондарының таралуы көрсетілген?


    Х- _____________________

    У-_____________________



    Дескриптор Білім алушы



    − энергетикалық деңгейде электрондардың таралуы бойынша элементті анықтайды.


    Сабақты бекіту: «ВЕЕР»

    Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады.


    Бағалау: «Екі жұлдыз,бір тілек»





    Карточкалар




























    Ақ парақтар


    Рефлексия

    3 минут







    Рефлексия «Білім пирамидасы»


    Өз білгенін дәлелдеп, қолдана алады.алады.



    100%





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бисекова Мерей Абилтаевна
    23 Қазан 2020
    456
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ"Атомдарда электрондардың таралуы" 8-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ"Атомдарда электрондардың таралуы" 8-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Б атыс Қазақстан облысы, Жәнібек ауданы,

    Тау ауылы, «Ғ.Абдуллин атындағы орта жалпы

    білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік

    мекемесінің химия пәнінің мұғалімі,

    Бисекова Мерей Абилтаевна

    «Педагог-сарапшы».


    Сабақтың тақырыбы: Атомда электрондардың таралуы


    Мұғалімнің аты-жөні: Бисекова Мерей Абилтаевна, химия пәнінің мұғалімі

    БҚО, Жәнібек ауданы, Тау ауылы, «Ғ.Абдуллин атындағы орта жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    СЫНЫП: 8


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны: 0

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    8.1.3.1 –атомда электрондар ядродан арақашықтығы артқан сайын біртіндеп энергетикалық деңгейлер бойынша таралатынын түсіну


    Сабақтың мақсаты:


    1. Атомдар ядродан белгілі бір қашықтықта орналасатынын біледі, энергетикалық деңгей, орбиталь, ұяшық, спин терминдеріне анықтама береді.

    2. Период нөмірі энергетикалық деңгей санын көрсететінін мысалдар арқылы сипаттайды.

    3. Әрбір энергетикалық деңгейдегі электрондар санын формула арқылы есептеп табады.

    Бағалау критерийі

    Атомда электрондар ядродан арақашықтығы артқан сайын біртіндеп энергетикалық деңгейлер бойынша таралатынын түсінеді.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Энергетикалық деңгей, орбиталь, ұяшық, спин терминіне анықтама береді,

    Әрбір энергетикалық деңгейдегі электрондар санын формула арқылы есептейміз.

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    Энергетикалық деңгей, орбиталь, ұяшық, спин .....

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Энергетикалық деңгей дегеніміз...

    s-орбиталь пішіні...

    p-орбиталь пішіні...



    Электронның өз білігінен айналуын....деп атаймыз.

    Құндылықтарға баулу

    Шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау; жауапкершілік; өмір бойы оқуға дайын болу.

    Пәнаралық байланыс

    Физика

    Алдыңғы оқу

    7.1.2.5.Атомдар. Молекулалар. Заттар

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланғануақыт

    Сабақ барысы :

    Ресурстар

    Басталуы

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі:

    - Оқушылармен амандасу; түгендеу.

    Топтарға бөлу.

    Түрлі түсті лента әдісімен. Қораптағы лента қиындылары арасынан өзіңе ұнаған түсін таңдап алып, оқушылардын шеңбер болып тұруын сұраймын.Жаңа оқу жылының бірінші сабағы болғандықтан шеңберде тұрған әр оқушы жнындағы көршісіне сағат тілі бойынша лентаны тағып, өз тілегін арнайды. Содан соң, қолдарына байланған лента түсі бойынша топқа бөліне қояды.


    1-топ «Сары ленталар»

    2-топ «Көк ленталар»

    3-топ «Қызыл ленталар»


    Өткен тақырыптарға шолу.

    Балалар біз 7-сыныпта Атомдар мен молекулалар, Атом құрылысы тақырыптарын өткен болатынбыз. Физика пәнінен оқыған білімдеріңізді « Кіріспе сұрақтар» әдісімен еске түсірейік.

    1. Заттың химиялық жолмен бөлінбейтін ең ұсақ бөлшегі молекула. Бұл тұжырымдама қаншалықты рас?

    2. Грекше атом бөлінетін деген мағынаны білдіреді.Бұл гипотезаның дұрыстығын 7 сыныпта өткен білімдеріңді естеріне түсіріп, дәлелдеңіз.

    3. Атомдар мен молекулалар көзге көрінбейді, алайда қандай тәжірибе арқылы олардың бар екеніне көз жеткізуге болады?

    4. Атом қандай бөлшектерден тұрады?

    5. Атомнның құрамына 14 протон, 14 нейтрон, 14 электрон болатын химиялық элементті білесің бе? Атомдық массасы мен ядро зарядын анықтай аласыңба? Қай периодта, қай топта орналасқан?

    Бағалау: «Шапалақтау»




    Түрлі түсті лена қиындылары

    Жаңа білім

    15 минут






    Білу және түсіну

    Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.


    «Джигсо» әдісі арқылы жаңа білімді меңгеру

    Жаңа тақырыпты Джигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма беремін. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді.

    1. топқа: Энергетикалық деңгей

    2. топқа: Орбиталь

    3. топқа: Кванттық ұяшық, спин.



    Бағалау: «Басбармақ»

    .


    Оқулық,

    мәтіндер.

    Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді.

    Ортасы

    10 минут







    Қолдану

    Топтық жұмыс. «Карточкалар иерархиясы »

    1-тапсырма.

    Оқушылардың жұмыс жасау қарқындарына қарай тапсырмаларды 2 түрде сараладым.

    Тапсырма орындауда көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін:

    Берілген элементтер мен олардың протон санын сәйкестендіріңіз.

    Элементтер

    Протон сандары

    оттек

    12

    азот

    26

    темір

    8

    магний

    20

    натрий

    7

    Дескриптор: Білім алушы:

    - Берілген элемент атауы мен протон санын сәйкестендіреді.


    Қарқыны жоғары оқушылар үшін:


    Элементтер

    Протон сандары

    Нейтрон саны

    оттек

    12

    7

    азот

    26

    12

    темір

    8

    12

    магний

    20

    30

    натрий

    7

    8


    Дескриптор: Білім алушы:

    - Берілген элемент атауы мен протон санын сәйкестендіреді.

    - Берілген элемент атауы мен нейтрон санын сәйкестендіреді.


    Мақсатқа оралу: Период нөмірі энергетикалық деңгей санын көрсететінін мысалдар арқылы сипаттайды.


    2-тапсырма.

      Тапсырма орындауда көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін:

    Келесі элемент атомдарындағы:

    1-топ: №19, №8

    2-топ: №4, №35

    3-топ: №18, №30

    энергетикалық деңгейлер санын анықтаңыз.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Берілген элементтердің энергетикалық деңгей санын анықтайды.


    Қарқыны жоғары оқушылар үшін:


    Келесі элемент атомдарындағы:

    1-топ: №19, №8

    2-топ: №4, №35

    3-топ: №18, №30

    энергетикалық деңгейлер санын анықтаңыз және атом құрамын жазып көрсетіңіз.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Берілген элементтердің энергетикалық деңгей санын анықтайды.

    • Протон, нейтрон және электрон сандарын есептейді.


    Бағалау: «+», «-», «қызықты»

    Мақсатқа оралу: Әрбір энергетикалық деңгейдегі электрондар санын формула арқылы есептеп табады.

    Талдау

    «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісімен келесі кезекте сабағымызды жалғастырайық. Барлық топқа тапсырма бірдей.

    1. Үшінші энергетикалық деңгейде ең көп дегенде қанша электрон орналасады?

    2. Бесінші энергетикалық деңгейдің электрондық сыйымдылығын анықтаңдар.

    Бағалау: «Жетістік баспалдағы»


    Карточкалар



































    Карточкалар































    Презентация




    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    10 минут

    Барлық сыныппен жұмыс:

    Тапсырма

    Сызбада Х және У элементтерінің атом құрылысы берілген.


    Х У

    Қандай элементтердің энергетикалық деңгейлерде электрондарының таралуы көрсетілген?


    Х- _____________________

    У-_____________________



    Дескриптор Білім алушы



    − энергетикалық деңгейде электрондардың таралуы бойынша элементті анықтайды.


    Сабақты бекіту: «ВЕЕР»

    Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады.


    Бағалау: «Екі жұлдыз,бір тілек»





    Карточкалар




























    Ақ парақтар


    Рефлексия

    3 минут







    Рефлексия «Білім пирамидасы»


    Өз білгенін дәлелдеп, қолдана алады.алады.



    100%





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 8 сынып
    23.10.2020
    456
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бисекова Мерей Абилтаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации