Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ.Бала би мен Сырым
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні: қазақ әдебиеті Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Атадан қалған асыл сөз Мұғалімнің аты-жөні: Мектеп: Сынып: 9 Күні: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Сырым Датұлы (1753 - 1802) Бала би мен Сырым |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме ) |
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; |
||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: әдеби шығармадағы психологизмді анықтайды, шығарма идеясын талдап, әдеби эссе жаза алады. Көпшілік оқушылар: әдеби шығармадағы психологизмді анықтай отырып, кейіпкердің тарихи бейнесін сабақтастырады, әдеби эссе жұмысында өз ойын дәлелдей алады. Кейбір оқушылар: әдеби шығармадағы психологизмге талдау жасап, шығарма идеясының заманауи жаңашылдығын салыстырып, ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жұмысын орындайды. |
||||
Бағалау критерийі |
Әдеби шығармадағы психологизмді анықтап, ғаламдық тұрғыдан әдеби эссе жазады; Әдеби психологизмді анықтай отырып, кейіпкердің тарихи бейнесін сабақтастырып, эссе жұмысында өз ойын дәлелдейді; Әдеби психологизмге талдау жасап, эссе жұмысында шығарманың заманауи жаңашылдығын салыстырып, баға береді. |
||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: әдеби шығармадағы психологизмді анықтай алады, ғаламдық тұрғыдан әдеби эссе жаза алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: батыр, шешендік сөз, би, шешен, саясат, патриот, көтеріліс, сарбаз, даналық т.б. Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Менің ойымша... Сол себепті... Қорыта айтқанда... Талқылауға арналған сұрақтар: Шешендік сөз дегеніміз не? Шешендік сөздердің ерекшелігі неде? Сырым батыр қандай тұлға? Бала бидің даналығына қандай баға бересіз? Сырым батырдың тапқырлығын аша аласыз ба? |
||||
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы |
||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих |
||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Әйтеке би Қасқакөл дауы |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу «Даналық ойдан дән ізде!» психологиялық ахуал орнату Топқа бөлу. (Кеспе қағазға жазылған даналық сөздерді құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді.) I топ - Шешендік II топ - Тапқырлық III топ - Батырлық Үй тапсырмасын «Ашық микрафон» әдісі бойынша пысықтау. (Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа байланысты, үй жұмысына байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді) Жаңа сабаққа көшу үшін «Миға шабуыл» әдісімен оқушыларға ашық және жабық сұрақтар қойылады. 1.Би – шешендер деп кімдерді айтамыз? 2.Шешендік өнердің өзіне тән белгілері қандай? 3.Шешендік сөздердің астарында қандай мағына жатады?
|
Оқулық 9 – сынып «Атамұра» баспасы Қима қағаздар
Қожабаева Г.К. 50 әдіс жинағы
Үлестірмелі материал Сто, диалогтік оқыту |
|||
Сабақтың ортасы 30 мин
|
ТЖ. Сырым Датұлы туралы бейнеролик көрсетіледі. «Буклет» әдісі бойынша топтар берілген тапсырмалар бойынша постер қорғайды.(10 мин ) I топ. Сырым Датұлы өмір жолын талқылау II топ. Шығармашылығын зерделеу III топ. Сырым Датұлының тарихи тұлғасын ашу Дескриптор: * топтық талқылау жүргізеді. * берілген ақпарат бойынша тақырыпты ашады. * нақты дәлелдер келтіреді ҚБ: «Қуат көзі» әдісі. Топтар бірін – бірі бағалайды ЖЖ. «Шахмат» әдісі арқылы «Бала би мен Сырым» шешендік сөзін жұпта талқылап, әдеби психологизмді табу, психологиялық параллелизмнің көркемдік бейнесін ашу. (7-10мин) Дескриптор: * шешендік сөзді жұпта талқылайды. * шешендік сөзден әдеби психологизмді табады. * шешендік сөздегі психологиялық параллелизмнің көркемдік бейнесін ашады. ҚБ: «Жапондық бағалау» әдісі. Жұптар бірін – бірі бағалайды. ЖЖ. «Эссе» әдісі арқылы тарихтағы Сырым батыр бейнесін ескере отырып, шығарманың заманауи жаңашылдығын салыстырып, баға беріп, «Азамат ердің баласы» тақырыбына әдеби эссе жазу.(10 мин) Дескриптор: * берілген тақырып бойынша әдеби эссе жазады. * Cырым батырдың тарихи бейнесін сабақтастырады. * заманауи жаңашылдығын салыстырып, баға береді. ҚБ: Мұғалімнің бағалауы |
Бейнеролик Интербелсенді тақта
оrleuastana.кz сайты
Оқулық 9 – сынып «Атамұра» баспасы 50 – бет
Оқулық 9 – сынып «Атамұра» баспасы 51-бет 11- тапсырма |
|||
Сабақтың соңы 5 мин Үйге тапсырма
Рефлексия |
* Сырым Датұлына қатысты дереккөздерден қосымша ақпарат жинау; * Шешендік сөз идеясымен өзектес нақыл сөздерді жазып келу; «Тазалық» рефлексиясы
|
Үлестірмелі материал
|
|||
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
|||
Сабақты жоспарлау кезінде
қолданылатын әдіс – тәсілдер оқу мақсатына жету
үшін тиімділігіне, оқушылардың жас ерекшеліктері мен деңгейіне
қарай сараланды.Үй тапсырмасын пысықтау
кезінде «Ашық микрафон»
әдісі, топтық жұмыста
жүргізілетін «Буклет»
әдісі, жұптық жұмыс
үшін «Шахмат» әдісі, жеке жұмыс жасауға
бағытталған «Эссе»
әдісінің нәтижелілігі, қолжетімділігі
ескерілді. «Буклет»
әдісі берілген тақырыпты талдап, ой
жинақтап, Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |