Психологиялық жағымды ахуал
туғызу:
(С) «Тілек
жапырағы»
Оқушылар бір-бірлеріне бүгінгі
сабаққа жылы лебіз білдіреді.
-Жапырақта қандай процесс
жүреді? -Жапырақтың адам өмірінде қанай маңызы
бар?
Тыныспен жұмысқа
арналған үлестірме.(Оқушылар демдерін ішіне тартып,әр жолдағы
әріптерді оқиды.)
Әр оқушының қанша жол оқығанын
сұрау.
Сұрақтар
қою:
1 Кім қанша
жол оқыды?
2. Осы тапсырманы орындау
барысында қандай тыныс мүшелеріміз қатысты? 3.Неге әртүрлі болды
деп ойлаймыз,негебіреуіміз көбірек,біреуміз аз оқыдық?Аам өміріне
қажетті жағайларды атап өтейік.(Жарық,жылу,су,ауа).Ауа адамға не
үшін қажет?Ауаны біз қалай ағзамызға
сіңіреміз?
Жаңа сабақтың мақсатын
ашу.Олай болса бүгінгі біздің өтетін
тақырыбымыз «Тыныс алу мүшелері». Сабақ
барысында әртүрлі жұмыстар жасай отырып,тыныс алу мүшелері туралы
білімімізді толықтыратын боламыз
Жаңа
сабақ:
Жаңа сабақты туралы
бейнежазбаға назар аударайық.
(Бейнежазба бойынша
оқушылар жаңа тақырыпты талқылап, сұрақтарға жауап
береді.)
Тыныс
жолдары және басты тыныс алу мүшесі
— өкпе (тыныс алу жүйесі.Олардың
әрқайсысының түрін талқылау..
Тыныс алуға қатысатын мүшелер
тыныс алу жүйесі деп аталады. Оған мұрын, кеңірдек, ауа тамырлары,
өкпе жатады. Ауа өкпеге мұрын немесе ауыз арқылы өтеді. Мұрын
қуысында ауа шаңнан тазартылады, жылиды әрі ылғалданады. Өкпеге
осындай тазартылған жылынған ауа барады.Ауа жұтқыншақ арқылы
көмейге түседі.Одан әрі кеңірдекке өтіп,тағыда тазарады әрі
ылғалданады.Кеңірдек екі ауа тамырға бөлінеді,олар өкпеге
жалғасады.Өкпе тыныс алу жүйесінің басты мүшесі болып табылады.Ол
көптеген кішкентай ауа көпіршіктерінен құралады.Өкпеде газ алмасу
үдерісі жүреді.Қан оттекті сіңіріп,көмірқышқыл газды
шығарады.Ағзамызға оттек қажет болғандықтан,біз үнемі тыныс
аламыз.
(МК,Ұ) Әрбір мүшені кезекпен
қарастыру.
Зертханалық жұмыс: Өкпенің
жұмыс жасау қызметін анықтау. Топта бір оқушы өкпенің
жұмысын көрсетеді.
(Өж )Дәптермен
жұмыс:
Дескриптор;
1.Өкпенің қызметін
сипаттайды
2.Ауа тамырдың қызметін
сипаттайды.
3.Кеңірдектің қызметін
сипаттайды.
4.Мұрынның қызметін
сипаттайды.
«Жұбын
тап»
Сәйкестендір.36-жұмыс
парағы.18-бет
ҚБ: «Жұптық
бағалау»
Сергіту
сәті.Тыныс алу
жаттығулары
Топпен жұмыс:
Дескриптор:
1.Тыныс алу жаттығуларына
кластер құрастырады.
2. Тыныс алу жаттығуларының
пайдасын анықтайды.
3.Тыныс алу жаттығуларын
сыныппен орындайды.
1-топ. «Тыныс алу
кластері»
Тыныс алу жаттығуларын
анықтап, оған кластер құрастырып,сынып оқушыларына жаттығуды
орындатыңыз.
Дескриптор:
1.Фигураларды дұрыс
орналастырады. 2.Тыныс алу мүшесінің қызметін
анықтайды.
2-топ. «Геометриялық
фигуралар»әңгімесі.
Сөйлемдегі бос орындарға
тиісті фигураларды қойып,тыныс алу мүшесінің қызметін анықтайтын
сөйлемдерді толықтырыңыз. (Интербелсенді
тақтада)
Дескриптор:
1.
Ересек адамның 1 минуттағы
тыныс алу қозғалыстарын есептейді. (ӨТС
)-өкпенің тіршілік
сыйымдылығы.
3-топ.
«Сіз білесіз
бе?»айдары.
Ересек адамның 1 минуттағы
тыныс алу қозғалыстарын есепте.
4-топ.
Дескриптор:
1.Тыныс алу мүшелерін
орналастырады.
2.Тыныс алу мүшелерінің атауын
жазады.
3. Тыныс алу мүшелерінің
қызметін сипаттап айтады. «Тыныс
картасы»
Тыныс алу мүшелерінен
мозайка құрастыр және атауларын жаз.
ҚБ:Топтар бір-бірін бағалау
критериі бойынша бағалайды.
|