Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ"Жерде тіршіліктің пайда болуы" жаратылыстану 5 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жіберіп отырмын . Ондағы мақсатым басқада жаратылыстану пәнінен беретін мұғалімдер өз сабақтарына пайдалансын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
6161
10 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Жердегі тіршілік жағдайлары | Мектеп: «Кенжебай-Самай негізгі орта мектебі» КММ | ||
Күні | Қатысушының саны 6 | Қатыспағаны | Пән: жаратылыстану |
Мұғалімнің аты-жөні Сатжанова Ғайни Избасаровна | Сынып: 5 | ||
Оқытумақсаты: | Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау. | ||
Оқытумақсаты/ Күтілетін нәтижелер: | Барлығы: Жердің ішкі құрылысымен танысады Көпшілігі: Жердің құрамдас бөліктерін түсіндіреді,жер қабықтарын салыстыра алады. Кейбіреулері Жердің ішкі құрылысын салыстыра алады.. | ||
Құндылықтар. | Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана. | ||
Тілдік мақсат: | Оқушылар ауызша немесе жазбаша Жер қабаттарының құрылымы мен құрамын атайды. | ||
Алдынғы (бұрынғы) оқыту | Жердің анықтамасын білетінін анықтау\бастауыштағы \дүниетану\ |
Жоспар | ||||
Жоспарлау уақыты (минутпен) | Жоспарланған іс-әрекеттер | Бағалау | Ресурстар | |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеттері | |||
Кіріспе3 минут | Сыныппен амандасамын, сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастырамын. «Шаттық шеңбері» оқушыларды топқа бөлу | Сәлемдеседі. Кезекші сынып туралы мәлімет айтады. | ||
Ұжымдық жұмыстапсырма беру арқылы үй тасырмасы тексеріледі, сұраққа жауап бере отырып «Ілмек» әдісі арқылы жауап берген оқушы әрі қарай сұрақ қояды.Осылайша барлық бала бір-біріне сұрақ қойып шығады | Интерактивті тақтадиктант | |||
Негізгі бөлім15 минут Презентация 5 минут | «Миға шабуыл» \жаңа сабақты түсіндіру\Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру,сол арқылы топпен жұмыс ұйымдастыруЖер ғаламшары туралы оқушылар топпен отырып, анықтамасы мен түрлерін өздері талқылайды. Жеке жұмысШығармашылық жұмыс /жұмыртқаны жердің ішкі құрылысымен салыстыру./ | -Әр оқушы жер ғаламшарының пайда болуы туралы туралы өз бетімен ойланады,сұрақтарға жауап береді | “Бағдаршам” Бағалау парақшасы | Оқулық, маркер, ақ парақтар слайд |
10 минут | Венн диаграммасы арқылы екі қабықты салыстырады,оқулықпен,дәптермен жұмыс(мәтінді оқып,керегін түртіп аламыз)қорытындылау | Оқушылар жер ғаламшарының пайда болуы туралы білетін мағлұматтар бойынша оқулықтан берілген тапсырмаларды орындайды | Оқушылар өз-өздерін бағалайды | Оқулық, интерактивті тақта, тақта, бор |
Бағалау2 минут | «Бағдаршам» стратегиясыКритерий бойынша бағалаймын«қызыл» - жартылай жауап«сары» - толық емес жауап«жасыл» - толық жауап | Критерийлар бойынша оқушылар бағаланады. | Стикерлерге жазып берілген плакатқа апарып іледі. | |
Рефлексия3 минут | «Бағдаршам» стратегиясы бойынша Үй тапсырмасын беру §8 хабарлама жазып келу 45 беттегі /скафандр туралы/ | Оқушылар үш түс арқылы бүгінгі сабақтан түсінгенін айтты | Сары, қызыл, жасыл түсті дөңгелек парақтар | |
Қосымша ақпараттар | ||||
Дифференциация Қатысушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз?Анағұрлым дағдысы қалыптасқан қатысушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз? | Бағалау – қатысушылардың білімін/прогресті қадағалауды қалай жоспарлайсыз? (ақпартатты қорытындылау/бағалау идеясы) | Пән аралық байланысГеография,биология. | ||
Әр кезеңде оқушыларды бағдаршам түстерімен бағалаймын. Критерий бойынша баға қойылады. | ||||
РефлексияОқыту/сабақтың мақсаттарына жете алдыңыз ба?Бүгін қатысушылар нені үйренді?Оқытуда атмосфера қалай болды?Менің дифференцирленген әдіс-тәсілдерім жұмыс барысында қаншалықты орындалды?Мен кестеге сай жұмыс жасадым ба?Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгізуіме болады және неге? | Бұл орынды өз сабағыңыз бойынша бақылау барысын жазуға қолданыңыз. Сол жақ бағанда жазылған сұрақтарға жауап бере өз сабағыңыз бойынша жазыңыз | |||
Қорытынды бағалауСәтті болған екі жағдайды атаңыз (оқу мен оқыту)1:2:Сабақты жақсартуға мүмкін болатын екі жағдайды атаңыз (оқу мен оқыту)1:2:Сынып/аудитория жайында мен қандай жаналық білдім, сонымен қатар жеке қатысушылар туралы не білдім, менің келесі сабақты өткізуіме осы аталғандар қалай әсер етеді/қалай көрініс табады? |
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Жердегі тіршілік жағдайлары. | Мектеп: «Кенжебай-Самай негізгі орта мектебі» КММ | ||
Күні | Қатысушының саны 6 | Қатыспағаны | Пән: жаратылыстану |
Мұғалімнің аты-жөні Сатжанова Ғайни Избасаровна | Сынып: 5 | ||
Оқытумақсаты: | -Жерде тіршіліктің пайда болуын сипаттау;-тіршілік етуге қажетті жағдайларды анықтау; | ||
Оқытумақсаты/ Күтілетін нәтижелер: | Барлығы: «Жерде тіршілік қалай пайда болды?»деген сұраққа жауап бере алады.Көпшілігі: Жердегі тіршілік етуге қажетті жағдайларды анықтай алуға дағдыланады.Кейбіреулері: Бейне баян көру арқылы жердегі тіршіліктің пайда болуы туралы қорытынды жасай алады. | ||
Құндылықтар. | Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана. | ||
Тілдік мақсат: | Оқушылар ауызша немесе жазбаша Жер қабаттарының құрылымы мен құрамын атайды. | ||
Алдынғы (бұрынғы) оқыту | Жердің анықтамасын білетінін анықтау\бастауыштағы \дүниетану\ |
Жоспар | ||||
Жоспарлау уақыты (минутпен) | Жоспарланған іс-әрекеттер | Бағалау | Ресурстар | |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеттері | |||
Кіріспе3 минут | Сыныппен амандасамын, сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастырамын. «Шаттық шеңбері» оқушыларды топқа бөлу | Сәлемдеседі. Кезекші сынып туралы мәлімет айтады. | ||
Білу Топтық жұмыс тапсырма беру арқылы үй тасырмасы тексеріледі «кластер құру» . «дәуірлер», «уақыт таспасы» | ынталандыру | Интерактивті тақтадиктант | ||
Негізгі бөлім15 минут Презентация 5 минут | Түсіну \тақырыпқа шақыру\Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға ашық сұрақ арқылы диалогқа түсіру,сол арқылы топпен жұмыс ұйымдастыру | -Әр оқушы жерде тіршіліктің пайда болуы туралы туралы өз бетімен ойланады,сұрақтарға жауап береді | “Бағдаршам” Бағалау парақшасы | Оқулық, маркер, ақ парақтар слайд |
10 минут | ҚолдануСабақты қорытындылау «Балық қаңқасы»Мәтіннен түйінді сөздерді таба отырып сабақты қорытындылаймыз. | Оқушылар жерде тіршіліктің пайда болуы туралы мәтіндегі мағлұматтар бойынша оқулықтан берілген «балық қаңқасын» толтырады. | Оқушылар өз-өздерін бағалайды | Оқулық, интерактивті тақта, тақта, бор |
Бағалау2 минут | «Бағдаршам» стратегиясыКритерий бойынша бағалаймын«қызыл» - жартылай жауап«сары» - толық емес жауап«жасыл» - толық жауап | Критерийлар бойынша оқушылар бағаланады. | Стикерлерге жазып берілген плакатқа апарып іледі. | |
Рефлексия3 минут | «Бағдаршам» стратегиясы бойынша Үй тапсырмасын беру §9 /56 беттегі шығармашылық жобаны орындау/ | 3:2:1 | ||
Қосымша ақпараттар | ||||
Дифференциация Қатысушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз?Анағұрлым дағдысы қалыптасқан қатысушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз? | Бағалау – қатысушылардың білімін/прогресті қадағалауды қалай жоспарлайсыз? (ақпартатты қорытындылау/бағалау идеясы) | Пән аралық байланысГеография,биология. | ||
Әр кезеңде оқушыларды бағдаршам түстерімен бағалаймын. Критерий бойынша баға қойылады. | ||||
РефлексияОқыту/сабақтың мақсаттарына жете алдыңыз ба?Бүгін қатысушылар нені үйренді?Оқытуда атмосфера қалай болды?Менің дифференцирленген әдіс-тәсілдерім жұмыс барысында қаншалықты орындалды?Мен кестеге сай жұмыс жасадым ба?Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгізуіме болады және неге? | Бұл орынды өз сабағыңыз бойынша бақылау барысын жазуға қолданыңыз. Сол жақ бағанда жазылған сұрақтарға жауап бере өз сабағыңыз бойынша жазыңыз | |||
Қорытынды бағалауСәтті болған екі жағдайды атаңыз (оқу мен оқыту)1:2:Сабақты жақсартуға мүмкін болатын екі жағдайды атаңыз (оқу мен оқыту)1:2:Сынып/аудитория жайында мен қандай жаналық білдім, сонымен қатар жеке қатысушылар туралы не білдім, менің келесі сабақты өткізуіме осы аталғандар қалай әсер етеді/қалай көрініс табады? |
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Жер шары неден тұрады ? | Мектеп: «Кенжебай-Самай негізгі орта мектебі» КММ | ||
Күні | Қатысушының саны 6 | Қатыспағаны | Пән: жаратылыстану |
Мұғалімнің аты-жөні Сатжанова Ғайни Избасаровна | Сынып: 5 | ||
Оқытумақсаты: | Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау. | ||
Оқытумақсаты/ Күтілетін нәтижелер: | Барлығы: Жердің ішкі құрылысымен танысады Көпшілігі: Жердің құрамдас бөліктерін түсіндіреді,жер қабықтарын салыстыра алады. Кейбіреулері Жердің ішкі құрылысын салыстыра алады.. | ||
Құндылықтар. | Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана. | ||
Тілдік мақсат: | Оқушылар ауызша немесе жазбаша Жер қабаттарының құрылымы мен құрамын атайды. | ||
Алдынғы (бұрынғы) оқыту | Жердің анықтамасын білетінін анықтау\бастауыштағы \дүниетану\ |
Жоспар | ||||
Жоспарлау уақыты (минутпен) | Жоспарланған іс-әрекеттер | Бағалау | Ресурстар | |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеттері | |||
Кіріспе3 минут | Сыныппен амандасамын, сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастырамын. «Шаттық шеңбері» оқушыларды топқа бөлу | Сәлемдеседі. Кезекші сынып туралы мәлімет айтады. | ||
Ұжымдық жұмыстапсырма беру арқылы үй тасырмасы тексеріледі, сұраққа жауап бере отырып «Ілмек» әдісі арқылы жауап берген оқушы әрі қарай сұрақ қояды.Осылайша барлық бала бір-біріне сұрақ қойып шығады | Интерактивті тақтадиктант | |||
Негізгі бөлім15 минут Презентация 5 минут | «Миға шабуыл» \жаңа сабақты түсіндіру\Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру,сол арқылы топпен жұмыс ұйымдастыруЖер ғаламшары туралы оқушылар топпен отырып, анықтамасы мен түрлерін өздері талқылайды. Жеке жұмысШығармашылық жұмыс /жұмыртқаны жердің ішкі құрылысымен салыстыру./ | -Әр оқушы жер ғаламшарының пайда болуы туралы туралы өз бетімен ойланады,сұрақтарға жауап береді | “Бағдаршам” Бағалау парақшасы | Оқулық, маркер, ақ парақтар слайд |
10 минут | Венн диаграммасы арқылы екі қабықты салыстырады,оқулықпен,дәптермен жұмыс(мәтінді оқып,керегін түртіп аламыз)қорытындылау | Оқушылар жер ғаламшарының пайда болуы туралы білетін мағлұматтар бойынша оқулықтан беріл
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |