Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар 4 бөлімі: Үй мәдениеті |
Мектеп: № 163 |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Жүсүпова Айгүл |
||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Киім (аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау. Сақтау ережелері. |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.5.5 Шектеулі қолдауда мезгілдік киім мен аяқ-киімдерді күту мен ұзаққа сақтау ережелерін білу және ұстану. |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пәндік терминология
Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өзіне және өзгелерге құрмет Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен алмасып құрмет көрсетуі. Еңбек және шығармашылық Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Химия. |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Тақырып бойынша қажетті ақпараттарды іздеу, өңдеу. Презентация жасау барысында АКТ құрылғыларына жүгіну және топта/жұпта бөлісу. |
||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар мезгілдік киім киюдің ерекшеліктерін біледі. Тұрмыстық техниканы (үтік, кір жуғыш машина) қолданудың талаптарын біледі. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі.
Сабақ мақсаттары мен бағалау критерийлерін анықтау. |
Сабаққа арналған презентация |
|||
|
Сабақтың ортасы |
Сұрақтарға жауап бер:
Топтық жұмыс. Жыл мезгілдеріне байланысты топтарға бөлу (қыс, жаз, көктем, жаз) Практикалық тапсырма. Мезгілдік киімді күту бойынша постер дайындаңдар.
Постерлерді таныстыру. Бір-бірлеріңнің постерлеріңді бағалаңдар.
Сабақты қорытындылау. |
Сабаққа арналған презентация |
|||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс.
|
|
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
|
Топтық бірін-бірі бағалау. |
Қауіпсіздік ережелерін оқушыларға сабақ барысында түсіндіріліп, жасау кезінде мұғалімнің назарымен қадағаланады. |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ:Киім (аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау. Сақтау ережелері.
Ашық сабақ:Киім (аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау. Сақтау ережелері.
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар 4 бөлімі: Үй мәдениеті |
Мектеп: № 163 |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Жүсүпова Айгүл |
||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Киім (аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау. Сақтау ережелері. |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.5.5 Шектеулі қолдауда мезгілдік киім мен аяқ-киімдерді күту мен ұзаққа сақтау ережелерін білу және ұстану. |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пәндік терминология
Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өзіне және өзгелерге құрмет Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен алмасып құрмет көрсетуі. Еңбек және шығармашылық Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Химия. |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Тақырып бойынша қажетті ақпараттарды іздеу, өңдеу. Презентация жасау барысында АКТ құрылғыларына жүгіну және топта/жұпта бөлісу. |
||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар мезгілдік киім киюдің ерекшеліктерін біледі. Тұрмыстық техниканы (үтік, кір жуғыш машина) қолданудың талаптарын біледі. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі.
Сабақ мақсаттары мен бағалау критерийлерін анықтау. |
Сабаққа арналған презентация |
|||
|
Сабақтың ортасы |
Сұрақтарға жауап бер:
Топтық жұмыс. Жыл мезгілдеріне байланысты топтарға бөлу (қыс, жаз, көктем, жаз) Практикалық тапсырма. Мезгілдік киімді күту бойынша постер дайындаңдар.
Постерлерді таныстыру. Бір-бірлеріңнің постерлеріңді бағалаңдар.
Сабақты қорытындылау. |
Сабаққа арналған презентация |
|||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс.
|
|
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
|
Топтық бірін-бірі бағалау. |
Қауіпсіздік ережелерін оқушыларға сабақ барысында түсіндіріліп, жасау кезінде мұғалімнің назарымен қадағаланады. |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
шағым қалдыра аласыз













