Материалдар / Ашық сабақ:Киім (аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау. Сақтау ережелері.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ:Киім (аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау. Сақтау ережелері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ:Киім (аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау. Сақтау ережелері.6.2.5.5 Шектеулі қолдауда мезгілдік киім мен аяқ-киімдерді күту мен ұзаққа сақтау ережелерін білу және ұстану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Шілде 2021
2121
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар 4 бөлімі:

Үй мәдениеті

Мектеп: № 163

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Жүсүпова Айгүл

Сынып: 6

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Киім (аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау. Сақтау ережелері.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.5.5

Шектеулі қолдауда мезгілдік киім мен аяқ-киімдерді күту мен ұзаққа сақтау ережелерін білу және ұстану.

Сабақ мақсаттары

  • Шектеулі қолдауда мезгілдік киім мен аяқ-киімді күті және оларды ұзаққа сақтаудың ережелерін қарастыру.

Бағалау критерийлері

  • Мезгілдік аяқ-киім және киімді күтудің ережелерін түсінетіндігін және білетіндігін көрсету;

  • Түрлі маталардан тігілген киімдерді күтудің талаптарын түсіну;

  • Мезгілдік аяқ-киімді күтудің ережелерін біледі.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

  • академиялық тілдік дағдыларын қолдана отырып, өзінің шығармашылық жұмыстарын орындалу үдерісінің сатылы кезеңдерін түсіндіреді (сөйлеу дағдылары) және сипаттайды;

  • өзінің іс-әрекетіне және сынып ішінде таныстыру кезінде өз ойымен бөлісе алады;


Пәндік терминология

  • сыртқы киім, аяқ – киім, мақта мата, шілтері, жүн, тері, зығыр, ақшылтау, кір жуу, үтіктеу, таңбаша және т.б.

Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:

  • таңбашалардың мағынасын .... қарастыруға болады.

  • Аталмыш матаның түрі ерекше күтімді ... талап етеді.

  • Мен тапсырманы істей алдым. Себебі, ...

Құндылықтарды дарыту

Өзіне және өзгелерге құрмет

Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен алмасып құрмет көрсетуі.

Еңбек және шығармашылық

Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады.

Пәнаралық байланыстар

Химия.

АКТ қолдану дағдылары

Тақырып бойынша қажетті ақпараттарды іздеу, өңдеу.

Презентация жасау барысында АКТ құрылғыларына жүгіну және топта/жұпта бөлісу.

Бастапқы білім


Оқушылар мезгілдік киім киюдің ерекшеліктерін біледі. Тұрмыстық техниканы (үтік, кір жуғыш машина) қолданудың талаптарын біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі.

  • Өткен сабақта біз киімді күтудің ережелерімен таныстық. Мезгілдік киімдерді күтудің қосымша ережелері қажет деп ойлайсыздар ма? Неліктен?

Сабақ мақсаттары мен бағалау критерийлерін анықтау.


Сабаққа арналған презентация

Сабақтың ортасы

Сұрақтарға жауап бер:

  • Киім таңбашаларында қандай ақпарат көрсетілген?

  • Қандай матадан жасалған бұйымдарды қайнатуға болмайды?Неліктен?

  • Кір жууға қандай белгілер қатысты?

  • Тазартуға қандай белгілер жатады?


Топтық жұмыс.

Жыл мезгілдеріне байланысты топтарға бөлу (қыс, жаз, көктем, жаз)

Практикалық тапсырма.

Мезгілдік киімді күту бойынша постер дайындаңдар.

  • Күту мен эксплуатацияның ережелері;

  • Жөндеу бойынша ерекшеліктер;

  • Сақтау ережелері


Постерлерді таныстыру.

Бір-бірлеріңнің постерлеріңді бағалаңдар.

  • Ең эстетикалық постер;

  • Ең танымдық постер;

  • Ең жақсы презентация.


Сабақты қорытындылау.



Сабаққа арналған презентация




















Сабақтың соңы







Кері байланыс.

  • Топ мүшелерінің ішінде белсенді сыныптасыңды анықта. Өз таңдауыңды түсіндір.

  • Сен үшін сабақта қандай ақпарат жаңа болды?

  • Өз киіміңді қалай күтер едің?


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Топтық бірін-бірі бағалау.

Қауіпсіздік ережелерін оқушыларға сабақ барысында түсіндіріліп, жасау кезінде мұғалімнің назарымен қадағаланады.

Сабақ бойынша рефлексия


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз.

Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!