Ұзақ мерзімді жоспар 4
бөлімі:
Үй
мәдениеті
|
Мектеп: №
163
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:Жүсүпова
Айгүл
|
Сынып:
6
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Киім (аяқ киім) күтімі мен
оларды сақтау. Сақтау ережелері.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
6.2.5.5
Шектеулі қолдауда мезгілдік киім мен аяқ-киімдерді күту мен
ұзаққа сақтау ережелерін білу және
ұстану.
|
Сабақ
мақсаттары
|
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Мезгілдік аяқ-киім және киімді
күтудің ережелерін түсінетіндігін және білетіндігін
көрсету;
-
Түрлі маталардан тігілген
киімдерді күтудің талаптарын түсіну;
-
Мезгілдік аяқ-киімді күтудің
ережелерін біледі.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар:
-
академиялық тілдік дағдыларын
қолдана отырып, өзінің шығармашылық жұмыстарын орындалу үдерісінің
сатылы кезеңдерін түсіндіреді (сөйлеу дағдылары) және
сипаттайды;
-
өзінің іс-әрекетіне және сынып
ішінде таныстыру кезінде өз ойымен бөлісе
алады;
Пәндік
терминология
-
сыртқы киім, аяқ – киім,
мақта мата, шілтері, жүн, тері, зығыр, ақшылтау, кір жуу, үтіктеу,
таңбаша және т.б.
Тілдік мақсатқа
байланысты талқылауға арналған
сұрақтар:
-
таңбашалардың мағынасын ....
қарастыруға болады.
-
Аталмыш матаның түрі ерекше
күтімді ... талап етеді.
-
Мен тапсырманы істей алдым.
Себебі, ...
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Өзіне және өзгелерге
құрмет
Оқушылар мен мұғалім
бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім
мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен алмасып
құрмет көрсетуі.
Еңбек және
шығармашылық
Жұптық және топтық жұмыс
жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея
ұсынады.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Химия.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Тақырып бойынша қажетті
ақпараттарды іздеу, өңдеу.
Презентация жасау барысында
АКТ құрылғыларына жүгіну және топта/жұпта
бөлісу.
|
Бастапқы
білім
|
Оқушылар мезгілдік киім
киюдің ерекшеліктерін біледі. Тұрмыстық техниканы (үтік, кір жуғыш
машина) қолданудың талаптарын біледі.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Сабақ мақсаттары мен
бағалау критерийлерін анықтау.
|
Сабаққа арналған
презентация
|
Сабақтың
ортасы
|
Сұрақтарға жауап
бер:
-
Киім таңбашаларында қандай
ақпарат көрсетілген?
-
Қандай матадан жасалған
бұйымдарды қайнатуға болмайды?Неліктен?
-
Кір жууға қандай белгілер
қатысты?
-
Тазартуға қандай белгілер
жатады?
Топтық
жұмыс.
Жыл мезгілдеріне байланысты
топтарға бөлу (қыс, жаз, көктем, жаз)
Практикалық
тапсырма.
Мезгілдік киімді күту бойынша
постер дайындаңдар.
Постерлерді
таныстыру.
Бір-бірлеріңнің постерлеріңді
бағалаңдар.
-
Ең эстетикалық
постер;
-
Ең танымдық
постер;
-
Ең жақсы
презентация.
Сабақты
қорытындылау.
|
Сабаққа арналған
презентация
|
Сабақтың
соңы
|
Кері байланыс.
-
Топ
мүшелерінің ішінде белсенді сыныптасыңды анықта. Өз таңдауыңды
түсіндір.
-
Сен үшін сабақта қандай
ақпарат жаңа болды?
-
Өз киіміңді қалай күтер
едің?
|
|
Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
|
Топтық бірін-бірі
бағалау.
|
Қауіпсіздік ережелерін
оқушыларға сабақ барысында түсіндіріліп, жасау кезінде мұғалімнің
назарымен қадағаланады.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз.
Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып
туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы
нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
|