Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ТАҚЫРЫБЫ: Жыл басына

    Мектеп/ МҰ:


    таласқан жануарлар (ертегі)








    Күні:

    Педагогтің аты-жөні:


    Сынып/ топ:

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    ҰОҚ оқытылу мақсаты

    0.1.1.1. Шағын ертегілердің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру


    0.2.2.1. Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту (ұнайды, неліктен


    ұнамайды)






    Күтілетін нәтиже

    Барлық тәрбиеленушілер:



    Ертегінің мазмұнын тыңдайды, сұрақтарға жауап бере алады.


    Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіреді.


    Көпшілік тәрбиеленушілер:



    Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айтады.


    Кейбір тәрбиеленушілер:



    Иллюстрацияларды ертегінің эпизодымен салыстырады.

    Тілдік мақсат

    Тәрбиеленушілер: Ертегіні талқылау барысында қандай жануар? қайсы?


    қайда? деген сұрақтары бар сөздерді пайдалана алады.


    Ертегі кейіпкерлері туралы әңгімелейді.


    Көптілділік: жылқы – лошадь – horse, түйе – верблюд – camel, сиыр –


    корова – cow, ит – собака – dog, тышқан – мышь – mouse


    Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: жусан, жабағы, бақташы, өркеш.





    19


    Пікір алмасу сұрақтары:


    Ертегіні қызыға тыңдау үшін адам бойында қандай қасиеттер болуы


    керек?


    Қандай ертегілерді білесіңдер? Есімізге түсірейік.


    Қандай кейіпкерлерді білдіңдер?

    Өткен ҰОҚ-де алған білім

    Өтілген ертегілерді естеріне түсіріп атау.




    Жоспар



    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    І. Дұрыс әсерлі көңіл

    (Ұ) Балалар үнтаспадан «Ертегілер» әнін тыңдайды. Педагог

    Музыкалық


    күй орнату.

    қолына «сиқырлы таяқшаны» алып, әр баланы түрлі ертегі

    сүйемелдеу


    0–2 мин.

    кейіпкеріне айналдырады.




    Балалар бір-біріне ертегі кейіпкерлері атынан тілектер айтады:




    «Мен Бауырсақпын, бір-біріңді құрметтеп жүрулеріңе тілектеспін...




    Мен Ханшайыммын, сендерге қайырымды, сыпайы болуды



    II. Өмірлік

    тілеймін...»



    (Т) Педагог балаларға жұмбақ жасырады.



    тәжірибені

    Апан-апан, ескі шапан,



    маңыздандыру.

    Иір қобыз, жарық жұлдыз. (Түйе)



    Мақсатты болжам.

    – Қандай ертегілерді білесіңдер, есімізге түсірейік.



    3–5 мин.

    «Мен ертегіні жақсы көремін, өйткені...» деп жағымды қасиеттерін




    айтады.




    – Ертегінің соңы жақсылықпен аяқталады.




    – Ертегіде әрқашан қайырымдылық зұлымдықты жеңеді.



    III. Тақырып

    (Ұ) Көркем әдебиет жанры бойынша ертегімен танысамыз.



    бойынша жұмыс

    Ертегіні адамдар қиял арқылы құрастырады. Ертегідегі жануарлар



    6–27 мин.

    адам сияқты сөйлей алуы және адам істейтін нәрселерді істей алуы




    мүмкін.




    Педагог «Жыл басына таласқан жануарлар» ертегісін ұсынады.




    Ертегіні оқу. Сөздік жұмыс.




    Педагог балаларға ертегіде кездесетін жусан, жабағы, өркеш,




    бақташы сөздеріне түсінік береді:




    Жусан – дәмі ащы, көкшіл бозғылт түсті аласа шөп.




    Өркеш – түйенің арқасына бір не екі айыр болып тік шаншылған




    қомы.




    Жабағы деп жылқының бір түрін айтады.




    Бақташы деп мал бағатын адамдарды айтамыз.




    Ертегінің мазмұнына сәйкес сұрақтар.




    – Жануарлар жылдың басы болуға неге таласты?




    – Жылқы не айтты?




    – Түйе не деді?




    – Сиыр несімен мақтанды?




    – Қой өзінің қандай пайдасы бар екенін айтты?




    – Ит не деді?




    – Тауық өзін қалай айтып жеткізді?




    – Тышқан қандай қулық жасады?




    – Түйе неге сенді?




    – Жылды бірінші болып не көрді?




    Сергіту сәті: (саусақтармен орындайды)

    Музыкалық



    Саусақтарым, бір-бірімен амандасайық,

    сүйемелдеу



    Саусақтардан гүл ашайық.




    Саусақтарды ашып-жұмып,




    А-ә, г-ғ, ү-ұ, н-ң, к-қ, о-ө дыбыстарын дұрыс айтайық.




    (Ұ) Сурет бойынша Әліппе-дәптермен жұмыс:




    – Суреттен не көріп тұрсыңдар?




    – Суретте ертегінің қай сәті бейнеленген?

    Әліппе-дәптер



    – Ертегіде не туралы айтылған?




    – Жануарлар жылдың басы болуға неге таласты?




    – Жылды бірінші болып не көрді?













    20


    Көптілділік: жылқы – лошадь – horse, түйе – верблюд – camel,



    сиыр – корова – cow,



    ит – собака – dog, тышқан – мышь – mouse



    (Ұ) Әліппе-дәптермен жұмыс:



    1. Суреттегі жануарларды жыл аттары бойынша ретімен атап

    Әліппе-дәптер


    үйренеміз.



    2. Ертегіге қатысты кейіпкердің қылығына баға бер. Бастырып сыз,



    боя.



    (Т) Д/ойын: «Не қайда өмір сүреді?»



    Суреттен көргендерін атап, олардың қайда өмір сүретінін айтады.

    Ойын


    Сол жануар немесе құстарды қайда көргендерін, ол туралы



    білетіндерін әңгімелейді.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Каримова Жанат Схаковна
    21 Ақпан 2021
    1095
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ.Көркем әдебиет.Тақырыбы:Жыл басынаталасқан жануарлар (ертегі) . Мектепалды даярлық сынып.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ.Көркем әдебиет.Тақырыбы:Жыл басынаталасқан жануарлар (ертегі) . Мектепалды даярлық сынып.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ертегінің мазмұнын тыңдайды, сұрақтарға жауап бере алады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ТАҚЫРЫБЫ: Жыл басына

    Мектеп/ МҰ:


    таласқан жануарлар (ертегі)








    Күні:

    Педагогтің аты-жөні:


    Сынып/ топ:

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    ҰОҚ оқытылу мақсаты

    0.1.1.1. Шағын ертегілердің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру


    0.2.2.1. Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту (ұнайды, неліктен


    ұнамайды)






    Күтілетін нәтиже

    Барлық тәрбиеленушілер:



    Ертегінің мазмұнын тыңдайды, сұрақтарға жауап бере алады.


    Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіреді.


    Көпшілік тәрбиеленушілер:



    Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айтады.


    Кейбір тәрбиеленушілер:



    Иллюстрацияларды ертегінің эпизодымен салыстырады.

    Тілдік мақсат

    Тәрбиеленушілер: Ертегіні талқылау барысында қандай жануар? қайсы?


    қайда? деген сұрақтары бар сөздерді пайдалана алады.


    Ертегі кейіпкерлері туралы әңгімелейді.


    Көптілділік: жылқы – лошадь – horse, түйе – верблюд – camel, сиыр –


    корова – cow, ит – собака – dog, тышқан – мышь – mouse


    Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: жусан, жабағы, бақташы, өркеш.





    19


    Пікір алмасу сұрақтары:


    Ертегіні қызыға тыңдау үшін адам бойында қандай қасиеттер болуы


    керек?


    Қандай ертегілерді білесіңдер? Есімізге түсірейік.


    Қандай кейіпкерлерді білдіңдер?

    Өткен ҰОҚ-де алған білім

    Өтілген ертегілерді естеріне түсіріп атау.




    Жоспар



    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    І. Дұрыс әсерлі көңіл

    (Ұ) Балалар үнтаспадан «Ертегілер» әнін тыңдайды. Педагог

    Музыкалық


    күй орнату.

    қолына «сиқырлы таяқшаны» алып, әр баланы түрлі ертегі

    сүйемелдеу


    0–2 мин.

    кейіпкеріне айналдырады.




    Балалар бір-біріне ертегі кейіпкерлері атынан тілектер айтады:




    «Мен Бауырсақпын, бір-біріңді құрметтеп жүрулеріңе тілектеспін...




    Мен Ханшайыммын, сендерге қайырымды, сыпайы болуды



    II. Өмірлік

    тілеймін...»



    (Т) Педагог балаларға жұмбақ жасырады.



    тәжірибені

    Апан-апан, ескі шапан,



    маңыздандыру.

    Иір қобыз, жарық жұлдыз. (Түйе)



    Мақсатты болжам.

    – Қандай ертегілерді білесіңдер, есімізге түсірейік.



    3–5 мин.

    «Мен ертегіні жақсы көремін, өйткені...» деп жағымды қасиеттерін




    айтады.




    – Ертегінің соңы жақсылықпен аяқталады.




    – Ертегіде әрқашан қайырымдылық зұлымдықты жеңеді.



    III. Тақырып

    (Ұ) Көркем әдебиет жанры бойынша ертегімен танысамыз.



    бойынша жұмыс

    Ертегіні адамдар қиял арқылы құрастырады. Ертегідегі жануарлар



    6–27 мин.

    адам сияқты сөйлей алуы және адам істейтін нәрселерді істей алуы




    мүмкін.




    Педагог «Жыл басына таласқан жануарлар» ертегісін ұсынады.




    Ертегіні оқу. Сөздік жұмыс.




    Педагог балаларға ертегіде кездесетін жусан, жабағы, өркеш,




    бақташы сөздеріне түсінік береді:




    Жусан – дәмі ащы, көкшіл бозғылт түсті аласа шөп.




    Өркеш – түйенің арқасына бір не екі айыр болып тік шаншылған




    қомы.




    Жабағы деп жылқының бір түрін айтады.




    Бақташы деп мал бағатын адамдарды айтамыз.




    Ертегінің мазмұнына сәйкес сұрақтар.




    – Жануарлар жылдың басы болуға неге таласты?




    – Жылқы не айтты?




    – Түйе не деді?




    – Сиыр несімен мақтанды?




    – Қой өзінің қандай пайдасы бар екенін айтты?




    – Ит не деді?




    – Тауық өзін қалай айтып жеткізді?




    – Тышқан қандай қулық жасады?




    – Түйе неге сенді?




    – Жылды бірінші болып не көрді?




    Сергіту сәті: (саусақтармен орындайды)

    Музыкалық



    Саусақтарым, бір-бірімен амандасайық,

    сүйемелдеу



    Саусақтардан гүл ашайық.




    Саусақтарды ашып-жұмып,




    А-ә, г-ғ, ү-ұ, н-ң, к-қ, о-ө дыбыстарын дұрыс айтайық.




    (Ұ) Сурет бойынша Әліппе-дәптермен жұмыс:




    – Суреттен не көріп тұрсыңдар?




    – Суретте ертегінің қай сәті бейнеленген?

    Әліппе-дәптер



    – Ертегіде не туралы айтылған?




    – Жануарлар жылдың басы болуға неге таласты?




    – Жылды бірінші болып не көрді?













    20


    Көптілділік: жылқы – лошадь – horse, түйе – верблюд – camel,



    сиыр – корова – cow,



    ит – собака – dog, тышқан – мышь – mouse



    (Ұ) Әліппе-дәптермен жұмыс:



    1. Суреттегі жануарларды жыл аттары бойынша ретімен атап

    Әліппе-дәптер


    үйренеміз.



    2. Ертегіге қатысты кейіпкердің қылығына баға бер. Бастырып сыз,



    боя.



    (Т) Д/ойын: «Не қайда өмір сүреді?»



    Суреттен көргендерін атап, олардың қайда өмір сүретінін айтады.

    Ойын


    Сол жануар немесе құстарды қайда көргендерін, ол туралы



    білетіндерін әңгімелейді.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мектепалды даярлық Ашық сабақ Мектепке дейінгі балалар
    21.02.2021
    1095
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Каримова Жанат Схаковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации