Материалдар / Ашық сабақ.Көркем әдебиет.Тақырыбы:Жыл басынаталасқан жануарлар (ертегі) . Мектепалды даярлық сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ.Көркем әдебиет.Тақырыбы:Жыл басынаталасқан жануарлар (ертегі) . Мектепалды даярлық сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ертегінің мазмұнын тыңдайды, сұрақтарға жауап бере алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2021
997
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТАҚЫРЫБЫ: Жыл басына

Мектеп/ МҰ:


таласқан жануарлар (ертегі)








Күні:

Педагогтің аты-жөні:


Сынып/ топ:

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

ҰОҚ оқытылу мақсаты

0.1.1.1. Шағын ертегілердің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру


0.2.2.1. Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту (ұнайды, неліктен


ұнамайды)






Күтілетін нәтиже

Барлық тәрбиеленушілер:



Ертегінің мазмұнын тыңдайды, сұрақтарға жауап бере алады.


Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіреді.


Көпшілік тәрбиеленушілер:



Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айтады.


Кейбір тәрбиеленушілер:



Иллюстрацияларды ертегінің эпизодымен салыстырады.

Тілдік мақсат

Тәрбиеленушілер: Ертегіні талқылау барысында қандай жануар? қайсы?


қайда? деген сұрақтары бар сөздерді пайдалана алады.


Ертегі кейіпкерлері туралы әңгімелейді.


Көптілділік: жылқы – лошадь – horse, түйе – верблюд – camel, сиыр –


корова – cow, ит – собака – dog, тышқан – мышь – mouse


Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: жусан, жабағы, бақташы, өркеш.





19


Пікір алмасу сұрақтары:


Ертегіні қызыға тыңдау үшін адам бойында қандай қасиеттер болуы


керек?


Қандай ертегілерді білесіңдер? Есімізге түсірейік.


Қандай кейіпкерлерді білдіңдер?

Өткен ҰОҚ-де алған білім

Өтілген ертегілерді естеріне түсіріп атау.




Жоспар



Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


І. Дұрыс әсерлі көңіл

(Ұ) Балалар үнтаспадан «Ертегілер» әнін тыңдайды. Педагог

Музыкалық


күй орнату.

қолына «сиқырлы таяқшаны» алып, әр баланы түрлі ертегі

сүйемелдеу


0–2 мин.

кейіпкеріне айналдырады.




Балалар бір-біріне ертегі кейіпкерлері атынан тілектер айтады:




«Мен Бауырсақпын, бір-біріңді құрметтеп жүрулеріңе тілектеспін...




Мен Ханшайыммын, сендерге қайырымды, сыпайы болуды



II. Өмірлік

тілеймін...»



(Т) Педагог балаларға жұмбақ жасырады.



тәжірибені

Апан-апан, ескі шапан,



маңыздандыру.

Иір қобыз, жарық жұлдыз. (Түйе)



Мақсатты болжам.

Қандай ертегілерді білесіңдер, есімізге түсірейік.



3–5 мин.

«Мен ертегіні жақсы көремін, өйткені...» деп жағымды қасиеттерін




айтады.




Ертегінің соңы жақсылықпен аяқталады.




Ертегіде әрқашан қайырымдылық зұлымдықты жеңеді.



III. Тақырып

(Ұ) Көркем әдебиет жанры бойынша ертегімен танысамыз.



бойынша жұмыс

Ертегіні адамдар қиял арқылы құрастырады. Ертегідегі жануарлар



6–27 мин.

адам сияқты сөйлей алуы және адам істейтін нәрселерді істей алуы




мүмкін.




Педагог «Жыл басына таласқан жануарлар» ертегісін ұсынады.




Ертегіні оқу. Сөздік жұмыс.




Педагог балаларға ертегіде кездесетін жусан, жабағы, өркеш,




бақташы сөздеріне түсінік береді:




Жусан дәмі ащы, көкшіл бозғылт түсті аласа шөп.




Өркеш түйенің арқасына бір не екі айыр болып тік шаншылған




қомы.




Жабағы деп жылқының бір түрін айтады.




Бақташы деп мал бағатын адамдарды айтамыз.




Ертегінің мазмұнына сәйкес сұрақтар.




Жануарлар жылдың басы болуға неге таласты?




Жылқы не айтты?




Түйе не деді?




Сиыр несімен мақтанды?




Қой өзінің қандай пайдасы бар екенін айтты?




Ит не деді?




Тауық өзін қалай айтып жеткізді?




Тышқан қандай қулық жасады?




Түйе неге сенді?




Жылды бірінші болып не көрді?




Сергіту сәті: (саусақтармен орындайды)

Музыкалық



Саусақтарым, бір-бірімен амандасайық,

сүйемелдеу



Саусақтардан гүл ашайық.




Саусақтарды ашып-жұмып,




А-ә, г-ғ, ү-ұ, н-ң, к-қ, о-ө дыбыстарын дұрыс айтайық.




(Ұ) Сурет бойынша Әліппе-дәптермен жұмыс:




Суреттен не көріп тұрсыңдар?




Суретте ертегінің қай сәті бейнеленген?

Әліппе-дәптер



Ертегіде не туралы айтылған?




Жануарлар жылдың басы болуға неге таласты?




Жылды бірінші болып не көрді?













20


Көптілділік: жылқы – лошадь – horse, түйе – верблюд – camel,



сиыр – корова – cow,



ит – собака – dog, тышқан – мышь – mouse



(Ұ) Әліппе-дәптермен жұмыс:



1. Суреттегі жануарларды жыл аттары бойынша ретімен атап

Әліппе-дәптер


үйренеміз.



2. Ертегіге қатысты кейіпкердің қылығына баға бер. Бастырып сыз,



боя.



(Т) Д/ойын: «Не қайда өмір сүреді?»



Суреттен көргендерін атап, олардың қайда өмір сүретінін айтады.

Ойын


Сол жануар немесе құстарды қайда көргендерін, ол туралы



білетіндерін әңгімелейді.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!