|
Жоспар
|
|
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
|
І. Дұрыс әсерлі көңіл
|
(Ұ) Балалар үнтаспадан «Ертегілер» әнін тыңдайды. Педагог
|
Музыкалық
|
|
күй орнату.
|
қолына «сиқырлы таяқшаны» алып, әр баланы түрлі
ертегі
|
сүйемелдеу
|
|
0–2 мин.
|
кейіпкеріне айналдырады.
|
|
|
|
Балалар бір-біріне ертегі кейіпкерлері атынан
тілектер айтады:
|
|
|
|
«Мен Бауырсақпын, бір-біріңді құрметтеп
жүрулеріңе тілектеспін...
|
|
|
|
Мен Ханшайыммын, сендерге қайырымды, сыпайы
болуды
|
|
|
II. Өмірлік
|
тілеймін...»
|
|
|
(Т) Педагог балаларға жұмбақ жасырады.
|
|
|
тәжірибені
|
Апан-апан, ескі шапан,
|
|
|
маңыздандыру.
|
Иір қобыз, жарық жұлдыз. (Түйе)
|
|
|
Мақсатты болжам.
|
– Қандай ертегілерді білесіңдер, есімізге
түсірейік.
|
|
|
3–5 мин.
|
«Мен ертегіні жақсы көремін, өйткені...» деп
жағымды қасиеттерін
|
|
|
|
айтады.
|
|
|
|
– Ертегінің соңы жақсылықпен аяқталады.
|
|
|
|
– Ертегіде әрқашан қайырымдылық зұлымдықты
жеңеді.
|
|
|
III. Тақырып
|
(Ұ) Көркем әдебиет жанры бойынша ертегімен
танысамыз.
|
|
|
бойынша жұмыс
|
Ертегіні адамдар қиял арқылы құрастырады.
Ертегідегі жануарлар
|
|
|
6–27 мин.
|
адам сияқты сөйлей алуы және адам істейтін
нәрселерді істей алуы
|
|
|
|
мүмкін.
|
|
|
|
Педагог «Жыл басына таласқан жануарлар»
ертегісін
ұсынады.
|
|
|
|
Ертегіні оқу. Сөздік жұмыс.
|
|
|
|
Педагог балаларға ертегіде кездесетін
жусан,
жабағы,
өркеш,
|
|
|
|
бақташы сөздеріне түсінік береді:
|
|
|
|
Жусан – дәмі ащы, көкшіл бозғылт түсті аласа шөп.
|
|
|
|
Өркеш – түйенің арқасына бір не екі айыр болып тік
шаншылған
|
|
|
|
қомы.
|
|
|
|
Жабағы деп жылқының бір түрін айтады.
|
|
|
|
Бақташы деп мал бағатын адамдарды
айтамыз.
|
|
|
|
Ертегінің мазмұнына сәйкес сұрақтар.
|
|
|
|
– Жануарлар жылдың басы болуға неге
таласты?
|
|
|
|
– Жылқы не айтты?
|
|
|
|
– Түйе не деді?
|
|
|
|
– Сиыр несімен мақтанды?
|
|
|
|
– Қой өзінің қандай пайдасы бар екенін
айтты?
|
|
|
|
– Ит не деді?
|
|
|
|
– Тауық өзін қалай айтып жеткізді?
|
|
|
|
– Тышқан қандай қулық жасады?
|
|
|
|
– Түйе неге сенді?
|
|
|
|
– Жылды бірінші болып не көрді?
|
|
|
|
Сергіту сәті: (саусақтармен орындайды)
|
Музыкалық
|
|
|
Саусақтарым, бір-бірімен амандасайық,
|
сүйемелдеу
|
|
|
Саусақтардан гүл ашайық.
|
|
|
|
Саусақтарды ашып-жұмып,
|
|
|
|
А-ә, г-ғ, ү-ұ, н-ң, к-қ, о-ө дыбыстарын дұрыс
айтайық.
|
|
|
|
(Ұ) Сурет бойынша Әліппе-дәптермен
жұмыс:
|
|
|
|
– Суреттен не көріп тұрсыңдар?
|
|
|
|
– Суретте ертегінің қай сәті
бейнеленген?
|
Әліппе-дәптер
|
|
|
– Ертегіде не туралы айтылған?
|
|
|
|
– Жануарлар жылдың басы болуға неге
таласты?
|
|
|
|
– Жылды бірінші болып не көрді?
|
|
|
|
|
|
|