Материалдар / Ашық сабақ"Көрсеткіштік теңдеулер" 11 сынып

Ашық сабақ"Көрсеткіштік теңдеулер" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары деңгейлік бағдарлама бойынша жасалған. әртүрлі әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалана отырып, оқушылардың есептер шығаруға дағдыларын қалыптастырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
2055
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Е.Маханбетұлы

Сыныбы: ____11________ Пәні: __алгебра Мерзімі: 18.01.2017ж

Сабақ тақырыбы:

Көрсеткіштік теңдеулер

Сабақ мақсаты:

Көрсеткіштік теңдеулер ұғымын және оны шешу тәсілдерін үйрету.

Табыс критерийлері:

  • Өрнектерді тепе – тең түрлендіруді біледі;

  • Көрсеткіштік теңдеулерді ажырата алады;

  • Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдерімен танысады;

  • Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдерін пайдаланып есептер шығара алады;

  • Бірлесіп ынтымақтастықта жұмыс жасай алады;

Сабақ түрі:

Жаңа сабақ

Әдіс – тәсілдері:

Интерактивті әдістер:топқа бөлу, «Карта» әдісі, бейнеталдау, «Қар кесегі»әдісі, «Крестік - нөлдік» әдісі, «Ой толғаныс» есептер шығару жеке, топтық, «Пазл» әдісі, рефлексия «Үш қалпақ» әдісі

Алдыңғы тақырып

Бақылау жұмысы № 3

Уақыт

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Керекті жабдықтар

3 мин



Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа назарларын аудару, топқа бөлу.


«Топ үні» арқылы топтың үнін тыңдау.(дауысты дыбыс келсе алақанды 1 рет шапаттау, дауыссыз дыбыс келсе партаны 1 рет ұру арқылы топ мүшелері бірігіп орындауы қажет).


Амандасады, топқа бөлініп отырады.


І топ «Көрсеткіштік теңдеулер»

ІІ топ «Логарифмдік теңдеулер»

Топ атаулары

3мин





«Карта» әдісі

Алгоритмі: сынып оқушылары бірлесе отырып карта ойынын ойнайды, формулаларды қайталайды, еске түсіреді.


Оқушылар берілген формулалардың жалғасын табу арқылы формулаларды еске түсіреді, өткенді пысықтайды.



Таратпа қағаздар

14 мин

Жаңа материалды игерту

Бейнежазба көрсету арқылы түсінік беру


Оқушылар бейнежазбаны көреді, жаңа сабақты түсінеді, бір – бірімен бөліседі.


Оқушылар «рефлексиялық нысанадан» өздерінің қай деңгейде меңгергендіктері туралы кері байланыс береді

Бейнежазба

2 мин

«Қар кесегі» әдісі (топтық жұмыс)

Қар кесегіне жазылған теңдеулердің түрлерін ажыратады, дәлелдеп береді.

Қар кесегі

3 мин

«Крестік – нөлдік»әдісі

(топтық жұмыс)

Екі топқа үш есептен беріледі.

Крестік – нөлдік кестесін пайдалана отырып өздеріне берілген есепті тиімді тәсілмен орындайды, түсіндіреді.


Өзара бағалау жүреді.

Крестік – нөлдік кестесі, плакат, маркер

10мин

«Ой толғаныс» есептер шығару

Жеке № 197

Топтық № 198

Оқулықта берілген есептерді шығарады.

Оқулық

5мин

«Пазл» әдісі № 199(1,2)

Мұғалім пазлдарды таратады.

Екі топ оқушылары пазлдарды құрастырады, теңдеудің шешімін табады.



Әртүрлі түсті пазлдар

5мин

Үйге тапсырма: формулаларды жаттау

199 (3,4) - есеп


Кері байланыс: «Үш қалпақ» әдісі




Бағалау крийтерийлеріне сәйкес бағалау

Оқушылар «Үш қалпақ »арқылы сабақты бағалайды:

Қызыл қалпақ-эмоция, сезім.

Жасыл-креативтілік, жаңа идея.

Қара қалпақ-жұмыстың кемшілік тұстары, ұсыныс


Бағалау крийтерийлері арқылы бағаланады

Үш түрлі қалпақтар

Не сәтті өтті?




Не сәтсіз болды?



Нені дамыта алар едім?













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ