Материалдар / Ашық сабақ.Мобильді қосымшалар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ.Мобильді қосымшалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақтың қысқа мерзімді жоспары. Әріптестеріммен бөлісіп, қажет әдіс-тәсілдер болса пайдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2023
407
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


11.3В Мобильді қосымшалар

Мұғалімнің аты-жөні:

Маманова Ж.Н.

Сынып: 11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мобильді қосымшалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

11.4.1.1 конструкторде ыңғайлы мобильдік қосымшасының интерфейсін құру.
11.4.1.3 әзірленген мобильді қосымшаны орнату жолын түсіндіру және мобильді қосымшалардың түрлерімен танысу.

Сабақтың мақсаты

Мобилді қосымшалар конструкторы ұғымына анықтама беру.

Мобилді қосымшаларды әзірлеу ортасын анықтау.

Конструкторде ыңғайлы мобильдік қосымшасының интерфейсін құрады.

MIT App Inventor бағдарламалау ортасында мобильді қосымшалардың принциптері мен мүмкіндіктерімен танысады.

MIT App Inventor бағдарламаны жүктеу, іске қосу, орындалуын тексереді.




Бағалау критерийлері

Мобильді қосымшалар конструкторы ұғымына анықтама бере алады;

Мобилді қосымшаларды әзірлеу ортасын анықтай алады.

Конструкторде ыңғайлы мобильдік қосымшасының интерфейсін құрудың ерекшеліктерін ажырата біледі.

MIT App Inventor бағдарламалау ортасында мобильді қосымшалардың принциптері мен мүмкіндіктерін қолдана алады.

MIT App Inventor бағдарламаны жүктеуді, іске қосуды, орындалуын тексеруді жүзеге асыра алады.


Ерекше білім беруді қажет ететін білім алушы үшін

Тірек-қимыл аппараты бұзылған (дене бітімінде кемістігі бар);


Ойлау дағдыларының дейгейі

Білу

Түсіну

Қолдану

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту кезеңі








Ұйымдастыру:

  • Оқушылармен амандасу, түгендеу.



  • «Classtools.net»сайты арқылы топқа бөлу



Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Мега ми» жаттығуын жасату. (ұжымдық жұмыс)









  • Оқушылар интербелсенді тақтадан өз аттарын оқып 3 топқа бөлініп отырады.







  • Оқушылар ұйымшылдыққа, бірлікке, жылдамдыққа жұмыс жасауға қалыптасады.









Оқушыларға мадақтау сөздерін айту арқылы кері байланыс орнату.









https://www.youtube.com/watch?v=4S9tMylRytI


Сабақтың ортасы

































  • «Бейнені таны» әдісі арқылы жаңа сабақ тақырыбын болжату.














«Тақырыптық видео көру және талдау» әдісі.

Күнделікті өмірде сіздер мобильдік қосымшаларды жүктеуді қалай жүзеге асырудасыздар? - деген сұрақ оқушыларға қойылып, видео көрсетіледі. (ұжымдық, жеке жұмыс)


Экранда ұсынылған мобильдік қосымшалар (damu.med, каспий кз, егов, 2гис, олх т.б) суреттерін көру арқылы және бұл қосымшаларды қолдануды жүзеге асыратын мобильдік құрылғыларды (смартфон, планшет) атау арқылы жаңа сабақ тақырыбын болжайды.











Оқушылар берілген сұраққа өз болжамдарын айтады. Өз жауаптарын салыстыру және жаңа тақырып бойынша білімдерін толықтыруда тақырыптық видеоны көріп, мобильді қосымшаларды әзірлеу ортасының маңыздылығын,

MIT App Inventor бағдарламалау ортасында мобильді қосымшалардың принциптері мен мүмкіндіктерінің ерекшеліктерін,

Мобильді қосымшаларды жобалауды және констукторлар мен дизайн әзірлеуші кіріктірілген орталардың компоненттерін пайдалануды, программалық қосымша жазуды, жүктеуді, іске қосуды және орындалуын тексеруді үйренеді.


Оқушыларды мадақтау арқылы кері байланыс орнату.



























Мұғалімнің жетелеуші сұрақ-жауабы арқылы кері байланысы, мадақтау сөздер




Интербелсенді тақта.































https://youtu.be/rdnjvG6SMqU

Практикалық бөлім













«Кілтттік сөздерді қою» әдісі арқылы жұптық жұмыс ұйымдастыру.





































«Кім жылдам» әдісі арқылы дербес компьютерде MIT APP INVENTOR – да Paint (жаңа жоба) қосымшасын жасау.
























Мәтінді мұқият оқып, бос орындарға кілттік сөздерді орналастырады.

интерфейсін

Программалық

баптау

смартфон

кодын



Android





тестілеу


оңдау









Аружан информатика сабағында MIT APP INVENTOR – да жаңа жоба құрастыруды жоспарлады. Аружан үшін жаңа жоба құрструда MIT APP INVENTOR – да қосымшадағы басқару тобындағы блоктардың, дизайнердің атқаратын қызметтерінің ерекшеліктерін білу маңызды болды. Жаңа жобаны құрастыру үшін қажетті инфтерфейстерді анықтап, Аружанға жоба жасауға көмектес.

1 тапсырма: Өзің таңдауға көмек беретін MIT APP inventor интерфейсіндегі негізгі элементтерді және қосымша жасау кезіндегі қолданылатын блоктарды атап, кестеге толтыр.


Интерфейс элементтер

Блоктар





2 тапсырма:

MIT APP INVENTOR – да paint қосымшасын құрып, сурет жүктеңдер. Жүктелген суретті бояңдар.



Дескриптор:

1.Мәтінді оқып шығады.
2.Кілттік сөздерді қолдана отырып мәтіндегі тиісті орнын

анықтайды.















Дескриптор:

1. MIT APP INVENTOR – да жаңа жоба құрастыра алады.

2. MIT APP INVENTOR-дың интерфейстерін атайды.











Дескриптор:

1. MIT APP INVENTOR – да paint қосымшасын құра алады.

2. Paint қосымшасына сурет жүктеуді және оған өзгеріс енгізу жолдарын біледі.



Дербес компьютер.

Тақырыптық слайд.




















Дербес компьютер.

Смартфон




Сабақтың соңы



«google.com/forms » әдісі арқылы сабақты қорытындылау.




Оқушылар гугл формада берілген тест сұрақтарына жауап беру арқылы жаңа тақырып бойынша алған білім деңгейін көрсетеді.


Мұғалім оқушыларды бүгінгі сабақ бойынша қорытынды бағаларын 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағалайды.



Тест тапсырмалары

Сілтемесі

https://forms.gle/7FCWyE5iAFJ1vjHk8




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!