Материалдар / Ашық сабақ:"Қанағат,рақым ойлап қой!" 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ:"Қанағат,рақым ойлап қой!" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әрбір адам өз өміріне риза бола білуі керек. Кейде пендешілікке салынып қанағатты ұмытып кететін сәттеріміз де болады,Осындай кезде біздің қазіргі өмірімізді аңсап жүрген адамдарға қарап ойлана білуіміз керек.Кей кезде сырт бейнемізге, кейде материалдық жағдайымызға көңіліміз толмай жатады, сол кезде баспанасыз,аш-жалаңаш жүргендерге, мүгедек, зағип жандарға қарап тәубемізге келуіміз керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
799
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Өзін-өзі тану сабағының жоспары


Мектеп: Ғ.Ақтаев атындағы №6 орта мектеп

13 сабақ

Тақырып:Қанағат, рақым ойлап қойǃ

Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: төзімділік, қамқорлық, қанағатшылдық

Мұғалім: Дүйсмағанбетова Ардақ Шамшатқызы

Класс: 10а,10ә

Сабақ мақсаты: адамгершілік қасиет тұрғысынан, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу;

Міндеттері:

  • Қанағат және қанағатсыздық ұғымдарын салыстыра отырып ұғындыру;

  • Еліктіретін, қызықтыратын дүниеге өз сезімдерін тежеп, ойына, іс-әрекетіне сыни көзбен қарауын дамыту;

  • Оқушыларды төзімділікке, қамқорлыққа, қанағатшылдыққа тәрбиелеу;

Сабақ барысы:

Ұйымдастыру кезеңі

5Т ережесін сақтау


Тыныштық сәті.«Қиялдағы әлем»

Ыңғайланып отырып, көздеріңізді жұмыңыздар.Үш терең дем алып, дәл солай терең дем шығарыңдар ...

Сіздердің қолдарыңыз тыныштық қалпында тізелеріңізде жатыр. Сіздердің табандарыңыз еденді нық басып тұр. Сіздің бар дене күшіңіз босаңсып, қолдарыңыз бел аяқтарыңыз тыныштық қалпына түсіп, ауырлай бастады. Шаршағандығыңыз баяу басылып келеді. Сіздің денеңіз демалуда...

Көз алдарыңызға, әрқайсысыңыз үлкен жасыл ағаштың астында, самал желмен, көлеңкеде, тыныштықта жатырмын деп елестетіңіздер. Сізге керемет бір түс кіріп жатыр. Әрқасысыңыз өзіңізді 10 жылдан кейін көріп жатыр...Назар аударыңыз, сіздердің 10 жылдан кейін сырт келбетіңіз қандай...Қай жерде тұрасыз...

Не істеп жатырсыз...

Сол өміріңізге өте риза, көңіліңіз толатындай деп елестетіңіз. Немен шұғылданып жүрсіз? Неге жауаптысыз? Қасыңызда кім бар?

Көріп жатқан түсіңіздің кейбір жеке сәттеріне ерекше көңіл бөліп, есте сақтауға тырысыңыз. Соның арасында бір дауысты естіп қаласыз. Ол дауыс «сен кереметсің... біз сені өте қатты жақсы көреміз...» дейді.

Бұл сөздер сізге керемет түсіңізді әрі қарай көруге көмектеседі.

(1 минут пауза)

Енді сіз біздің, біздің қазіргі әлемімізге оралу керек екенін сезесіз...

Мен үшке дейін санағанда сіз көзіңізді ашып, өзіңізді күш қуатты, өз- өзіңізге сеніммен қарайсыз. Өзіңіз туралы көрген түсіңізді есте сақтап қалуға тырысыңыз. Бір – екі – үш...

Ал енді біраз ойланып не көргендеріңізді айтып беріңіздер. Қай жерде тұрасыздар? Қайда жұмыс істейсіздер? Қасыңызда кімдер бар? Осының барлығына қалай қол жеткіздіңіздер?

  • Көрген түсіңізге ризасыз ба?

  • Ең қатты не ұнады?

  • Болашақтағы өміріңізден нені өзгертсем дейсіз?

  • Ол үшін не істеу керек?

Үй тапсырмасы

13 сабақ, С.Ақатайдың мәтінін мазмұндау, сұраққа жауап беру

  • Үш ананы бір ошақтың басына біріктірген қандай қасиет деп ойлайсыз? 

  • Адамдар қандай жағдайда жайдары, жарқын өмір сүреді? 

  • Ынсап сайын береке деген сөзді қалай түсінесіңдер?

  • Қанағат, қанағатшылдық деген ұғымды қалай түсінесіздер?

  • Қанағатшылдық сезімі адамды қандай жағдайларға жетелейді?

  • Қанағатсыздық адамды қандай жағдайларға итермелейді?

Ресурстар:

слайд, А3 форматы, видео,кері байланыс









Сабақ барысын талдау:

«Хрустальная грусть»

Дәйексөз

Бәріне қанағат қыл да, адал еңбек ет. Мақал


Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер? 2 рет ұлдарға, 2 рет қыздарға айтқызу, дәптерге жазу


Мұғалімнің сыйы

«Барыңа қанағат қыл» видеоролигі

  • Мына видеороликтен қандай ой түйдіңіздер?

  • Адамдардың өз өмірлеріне риза болмау себебі неде деп ойлайсыңдар?

  • Сіздер өз өмірлеріңізге ризасыздар ма?

  • «Қанағат қарын тойғызар» дегенді қалай түсінесіздер?


Шығармашылық жұмыс

1-топ.«Қанағат» сөзіне ассоциация жасау

2-топ. Өлеңнің мағынасын ашу

3-топ. Фотомозайка құрастыру


Мотивация беруші «Ник Вуйчич» туралы видеоролик

-Бұл видеоны көргенде қандай әсер алдыңыздар?

-Сіздерге ой салды ма?



Топпен ән айту

Армансыз күнім болмайды

Сөзі:Т.Толқынқызы

Әні: Ш.Ахметованыкі

Бақытты жанмын

Сонда да бірақ

Көңілім кейде толмайды

Алаңсыз күліп жүрген кезде де

Армансыз күнім болмайды


Қайырмасы:

Аспанда күнде, айналар түнге

Арманым өлсе сол қайғы

Бақытқа сенемін

Армандай беремін

Армансыз күнім болмайды


Армандап ғұмыр кешемін күнде

Бір үміт қалсын ішімде

Арманмен бірге өсемін менде

Адам болып қалу үшін де


Қайырмасы

Аспанда күнде айналар түнге

Арманым өлсе сол қайғы

Бақытқа сенемін

Армандай беремін

Армансыз күнім болмайды 



Үй тапсырмасы

14 сабақ 58-61 беттегі М.Құлкеновтың мәтінін оқып, мазмұндау;


Кері байланыс «Не көрдің, не сездің, не естідің?»










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!