Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Сиқырлы айналу»
жылулық шеңбері. «Мен және
аспан»
Педагог балалардың назарын
аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі
заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай
түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен
жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке
т.б.айналады.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақтабір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы бағааламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
|
Психологиялық
ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа
сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Мәтін алды
тапсырма.
«Атаулар туралы үш сұрақ»
әдісі. Жаңа тақырып бойынша үш түрлі термин ұсынылады. Берілген
терминдерге қатысты үш сұраққа жауап берулері
тиіс.
Етістік дегеніміз не?
Мысалы қандай болады?
Етістік — заттың қимылын,
іс-әрекетін, күй-жайын білдіретін сөз табы. Етістік не істеді? не
қылды? қайтті? (немесе не істеп? қайтіп? не істесе? т. б.
тұлғалардағы) деген сұрақтарға жауап
береді.
Мысалы: Көп ойласаң, дана
боласың, Көп ойнасаң, бала боласың (мақал). Көкек көріп қарлығашты
қиғаш келіп амандасты (Ш. Смақанұлы). Бөкеннен сұлу аңды мен
көрмедім, Басқаға жануарды теңгермедім (С. С). Берілген мысалда
ойласаң, ойнасаң (сен не істесең?), боласың (сен не істейсің?),
көріп, келіп (көкек не істеп?), амандасты (көкек не істеді),
көрмедім, теңгермедім (мен не істедім?) деген сөздер заттардың
(сен, көкек, мен) қимылын, іс-әрекетін білдіріп тұр. Сондықтан бұл
сөздер етістік болып
табылады.
Дескрипторы:
Тыңдалған материал бойынша өз
пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған,
тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары
жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым
дағдылары жетілдіріледі.
(Ж) Тақырып бойынша мәтін
құрастыру. Сызба арқылы әңгімелеу мәтінінің бөліктерін
табу.
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
|
Форматив
ті
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
Ой толғаныс
кезеңі.
«Идеялар
қоржыны» әдісін қолданады. Ол үшін
төмендегі қадамдар жүзеге
асырылады:
1-қадам. Әр оқушы
тақырып бойынша сөйлемдер өз беттерінше ойлап жазады. Бұл кезеңге
екі-үш минут беріледі.
2-қадам. Оқушылар
топта өз ойларымен ақпарат алмасады. Жүргізілу уақыты 3
минут.
3-қадам. Ұжымдық
жұмыс бойынша әрбір топ өз нұсқаларын ұсынады. Әр топ нұсқаларының
бір –бірімен қайталанбауы ескеріледі. Барлық айтылғандарды мұғалім
тақтаға жазып отырады.
«Қоржынға» ең жақсы
нұсқа салынады.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|