Материалдар / Ашық сабақ"Рационал сандарды көбейту" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ"Рационал сандарды көбейту" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
деңгейлік бағдарлама бойынша жасалған сабақ жоспары. оқушылардың есептер шығару дағдыларын қалыптастыра отырып, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
427
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Е.Маханбетұлы

Сыныбы: ____6_________ Пәні: __математика___ Мерзімі:26.11.2016


Сабақ тақырыбы:

Рационал сандарды көбейту

Сабақ мақсаты:

Рационал сандарды көбейте білуге үйрету.

Табыс критерийлері:

  • Рационал сандарды біледі;

  • Көбейту таблицасын тиімді пайдалана алады;

  • Таңбалар ережесін айта алады;

  • Рационал сандарды көбейту ережесімен танысады;

  • Рационал сандарды көбейту ережесін пайдаланып есептер шығарады;

  • Бірлесіп ынтымақтастықта жұмыс жасай алады;

Сабақ түрі:

Жаңа сабақ

Әдіс – тәсілдері:

СТО әдістері

Пәнаралық байланыс

Информатика, тарих,сызу, орыс тілі, ағылшын.

Алдыңғы тақырып

Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығын табу

Уақыт

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Керекті жабдықтар

2 мин



Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа назарларын аудару, топқа бөлу.


Амандасады, топқа бөлініп отырады.

І топ «Натурал сандар»

ІІ топ «Рационал сандар»

Топ атаулары

5мин








«Өткенге көз жүгіртейік» әдісі

Координаталық түзудегі

А(1991) және В(2016) нүктелерінің арақашықтығын табыңдар.

  • Бұл сандарға қатысты не айта аламыз?

  • Тағы қандай сандарға амалдар қолдансақ, 25 саны немесе (– 25) саны шығады.

Оқушылар берілген есепті шығарады. Қойылған сұрақтарға сыни ойлана отырып жауап береді.

  • Тәуелсіздігіміздің биыл 25 жылдығы тойланғалы отырғандарын айтады.




Слайд

13 мин

Жаңа материалды игерту

«Видеоролик» көрсету арқылы, «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша тақырыптың түйінді идеясын аша білуі керек

Оқушылар жұптаса отырып алдарындағы ноутбуктарынан «Рационал сандарды көбейту» тақырыбының видеосын көреді, жұпта, топта талқылап, қорытынды ой шығарады.

Ноутбук ,

Наушник,

Видеоролик,

Плакат, маркер, стикер

5мин

«Кім шапшаң» ойыны

564

  1. (-3)*(-18)

  2. 27*(-2)

  3. (-2)*(-15)

  4. 9 * (- 7)

  5. (-30)* (-2)

  6. (-15)*4

Екі топ жарыса отырып есептің шешімін айтады.

Слайд, оқулық

10мин

«Крестик - нөлдік» әдісі

Жеке № 565, жұптық №566, топтық№ 567 жұмыстар арқылы есептер шығару


565(жеке жұмыс)

  1. -15*(-6)

  2. 2*(-35)

  3. -12*(-7)

  4. -27*0

  5. 24*(-9)

  6. -0,8*6

  7. 11*(-0,5)

  8. -2,8*(-4)

566 (жұптық жұмыс)

  1. 1,9*0,6

  2. 6,5*(-30,8)

  3. -18,3*(-5,4)

  4. 5,9*(-3,5)

567(топтық жұмыс)

І топ:1,3,5

ІІ топ:2,4,6

Сергіту сәті «Мысық пен күшік» ойыны


Тақырыпқа сәйкес «крестик - нөлдік» әдісі бойынша бәсекелесе отырып жеке, жұпта, топта есептер шығарады.

Оқулық, «крестик – нөлдік» кестесі


Талантты және дарынды балалармен жұмыс

Тест жұмысын орындайды.

Тест парақшасы

5мин

«Сен – маған, мен - саған» әдісі

Екі топ оқушылары бір – бірлеріне есептер қояды, оның теңдігінің қазақша, орысша, ағылшынша атауын атайды.

Доп

5мин

Үйге тапсырма №№565 (9-12) есеп № 566 (5-9), ережелерді жаттау

Кері байланыс беру «Алақан» әдісі

Бағалау крийтерийлеріне сәйкес бағалау

Оқушылар не үйренгендері туралы кері байланыс береді.

Бағалау крийтерийлері арқылы бағаланады


Не сәтті өтті?




Не сәтсіз болды?




Нені дамыта алар едім?
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!