I.Ұйымдастыру
кезеңі
Психиялогиялық
дайындық : «Шаттық шеңбері».
- Балалар,
барлығымыз ортаға шеңбер құрып тұрайық. Енді сағат тілімен
бір-бірімізге жақсы қасиеттерімізді
айтайық.
Ал енді орнымызға отырмас
бұрын, топқа
бөлінейік.
Топқа бөлу .
«Мозайка» әдісі
Шарты: мозайка сурет
қиындыларын құрастыра отырып оқушылар топқа
бөлінеді.
-Мына бәйшешек және
қызғалдақ гүлдерінің екі мозайка сурет қиындыларын
құрастырыңдар.
«Бәйшешектер»
суретін құрастырған оқушылар 1 топ болып, және «Қызғалдақтар»
суретін құрастырған оқушылар 2 топ болып екі топқа бөлініп
отырасыздар.
-Балалар, әр сабақтың
кезеңінде сендерді смайлик арқылы бағалап отырамын. 1 смайлик – 1
ұпайға тең.
II.Үй тапсырмасын
сұрау
I, II
деңгей: 131 беттегі 4 тапсырма. Мақал-
мәтелден келер шақ етістікті
тап.
Үй тапсырмасын
оқыйық.
III, V
деңгей: 132 бет, 7 тапсырма. Дәптерде
жазылған өлеңді бастырып
жазу.
Үй тапсырмасын
қорыту:
-Өткен сабақта
өтілген тақырытар бойынша етістіктің шақтарын сәкестендіру тесті
арқылы білімдерімізді
шыңдайық.
Осы
шақ
|
Сөйлеп тұрған кезде әлі
болмаған, бірақ кейін болуға тиісті қимыл, іс-әрекетті
білдіреді.
|
Өткен
шақ
|
Сөйлеп тұрған кезде болып
жатқан қимыл, іс-әрекетті
білдіреді.
|
Келер
шақ
|
Сөйлеп тұрған сәттен бұрын
болып кеткен қимыл, іс-әрекетті
білдіреді.
|
-Балалар, барлықтарыңыз 133
бетті ашып қойыңыздар. Дәптерлерімізге бүгінгі күнді және тақырыпты
жазып қоямыз.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын
таныстыру.
-Бүгінгі өтілетін сабағымыздың
тақырыбы: «Етістіктің жекеше және көпше
түрінің жіктелуі» -деп аталады. Біз бүгінгі сабақта етістікті
жітеуді үйренеміз, яғни сөйлем ішінен етістікті табуды, қай жақта
тұрғанын айтуды
үйренеміз.
|