Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақтың тақырыбы: Гиперсілтемелер 2 сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: №59 жалпы орта білім беретін мектебі |
||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Гиперсілтемелер 2 сабақ |
||||||||||||||
Күні 23.04.2021 ж. |
Мұғалімнің есімі: Камалов Жарас |
|||||||||||||
Сынып – 6 «Ғ» |
Қатысқандар саны 10 |
Қатыспағандар саны 2 |
||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
6.2.2.1 сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме); 6.4.2.1 авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру; 6.4.2.2 авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу. |
|||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
- Гиперсілтеме ұғымын түсінеді. Түрлерін анықтай алады. - Гиперсілтемені жасауды үйренеді. Сілтеме мен гиперсілтеменің айырмашылығын ажыратады. - Гиперсілтеменің кемшіліктері мен артықшылықтарын бағалайды. - Плагиат, Авторлық құқық ұғымдарын түсіне отырып, оны өмірмен байланыстыра алады. |
|||||||||||||
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
Гиперсілтемелермен жұмыс жасауды үйренеді; Авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсінеді; Авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдей алады. |
|||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: Гиперсілтемелерді қалай жасау жолдарын үйренеді. Авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеуді қолданады. Плагиат, Авторлық құқық ұғымдарын түсіне отырып, оны өмірмен байланыстыра алады. |
|||||||||||||
Терминология: Гиперсілтеме – Гиперсылка – Hyperlink; Авторлық құқық – Авторское право – Copyright; Плагиат – Плагиат – Plagiarism; |
||||||||||||||
Сөз тіркестері: Бет ішіндегі, жүйеішілік, жүйеаралық гиперсілтемелер дегеніміз не?, Авторлық құқық және оның түрлері. Плагиат нені білдіреді? |
||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
|
|||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі. Гиперсілтеме ұғымы мен мүмкіндіктерін түсіндіргенде оқушының сөздік қорының молдығы қажет болады. Орыс тілі. Тапсырмаларды орындағанда компьютерде орындау іс-әрекеттері орыс тілінде. |
|||||||||||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Мәтіндік редакторда жұмыс жасай алады. Сілтеме ұғымын біледі. |
|||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы (3 минут) |
Психологиялық ахуал қалыптастыру «Жақсы тілек» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді. - Оқушыларды қағаз қиындылары арқылы «Гиперсілтеме» және «Плагиат» деп екі топқа бөлу арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашып аламыз |
(түрлі-түсті қима қағаздары арқылы) |
||||||||||||
Сабақтың ортасы «Білу және түсіну» (10 минут) «Қолдану» (3 минут) (10 минут) «Талдау» (7 минут) «Жинақтау» (4 минут) |
(Т) «Джигсо» әдісі. Екі топқа мәтін бөлігі таратылады. Толық мәтін мазмұнымен танысып, мәтін желісін топ мүшелері бірлесіп отырып талқылап,пікір алмасып, ойларын нақтылап түсіндіреді. І топ
ІІ топ
Бұл стратегия мазмұнды жан-жақты меңгеру, оқығанды есте сақтау, топта жақсы қарым-қатынас орнайды. Әр топ өз түйгендерін түсіндіре отырып, қорғайды. Дескриптор:
ҚБ: Бірін-бірі бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.(Толықтай түсінсе, сенімді болса-жасыл түс, түсінуге жақын болса-сары түс, түсінбесе, сенімді болмаса-қызыл түс) Интербелсенді тақтамен жұмыс ВЕНН диаграммасы (Жүйеішілік және жүйеаралық сілтемелердің бір – бірімен салыстырғанда қандай айырмашылықтары мен ұқсастықтары бар) Жүйеішілік гиперсілтеме Жүйеаралық гиперсілтеме Дескриптор:
ҚБ: «Бір-сөзбен» әдісі арқылы бағалау. «Компьютерде орындайық» тәжірибелік жұмыс (Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде орындайды) 1-тапсырма. Алдын ала құрылған немесе жаңа құжатқа, файлға немесе веб – параққа гиперсілтеме құру.
2-тапсырма. Гиперсілтемені өзгертудің мүмкін әдістерін меңгерту. Гиперсілтемені өзгерту үшін келесі әрекеттердің бірін орындаңдар: Гиперсілтеме адресін өзгерту
Гиперсілтеме мәтінін өзгерту
Сонымен қатар, гиперсілтемені тінтуірдің оң жақ батырмасын басып, Гиперсілтемені өзгерту командасын таңдап, қажет мәтінді МӘТІН өрісіне енгізуге болады. Гиперсілтемені қарапайым мәтінге айналдыру Гиперсілтемені тінтуірдің оң жақ батырмасымен шертіп, Гиперсілтемені өшіру командасын таңда. Дескриптор:
ҚБ: «Ұсыныстар алаңы» әдісі. Топтардың жұмыс жасау бағыты анықталады, өз-өздеріне баға беру жүзеге асады. С: Қарқын. Тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. Интербелсенді тақтамен жұмыс «Сөзжұмбақты шеш»
Дескриптор:
ҚБ: Бірін-бірі «Қол шапалақтау» әдісі арқылы бағалау. Сәйкестендіру тесті
Дескриптор:
ҚБ: «Баc бармақ» әдіci арқылы бағалау. |
Информатика 6 сынып « Арман-ПВ» баспасы 2018
Информатика 6 сынып «Арман-ПВ» баспасы 2018 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |